1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | woensdag: ochtend middag ---------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: Leclerc Sainz Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Piastri Norris Mercedes: Russell Russell Red Bull Racing: Verstappen Verstappen Sauber: Bottas Zhou VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Albon Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | donderdag: ochtend middag -------- ------- ------ Alpine: Gasly Ocon Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: TBC TBC Haas: Hulkenberg Magnussen McLaren: Piastri Norris Mercedes: Hamilton Hamilton Red Bull Racing: Perez [s]Verstappen[/s] [b]Perez[/b] <<< wijziging ivm verkorte Sessie 1 - zie ook vrijdag Sauber: Zhou Bottas VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Sargeant Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | vrijdag: ochtend middag --------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Stroll Alonso Ferrari: TBC TBC Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Norris Piastri Mercedes: Hamilton Russell Red Bull Racing: [s]Perez Perez[/s] <<< wijziging 50/50 Verstappen/Perez ivm Sessie 1 op donderdag Sauber: Bottas Zhou VCARB: Ricciardo Tsunoda Williams: Albon Albon |
Het gaat wel goed maar als ik het zo zie moet het echt nog wel een stukje sneller kunnen, of ze dat vandaag gaan laten zien weet ik niet maar Q3 volgende week misschien wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op mediums? Dan ik ook
Op softs.quote:
Er stond gele band bij Leclerc zijn naamquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:24 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik zie bij Leclerc en Vertsappen beide C3 staan?
Dat klopt niet waarschijnlijk want het was een rode band.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:24 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik zie bij Leclerc en Verstappen beide C3 staan?
Klopt, maar die zaten niet onder zijn auto.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er stond gele band bij Leclerc zijn naam
Visa is een van de sponsoren. De volledige teamnaam is Visa CashApp RB Formula One Team, ingeschreven bij de FIA door Racing Bulls Spa.quote:
Leclerc reed in ieder geval op rode bandjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:24 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik zie bij Leclerc en Verstappen beide C3 staan?
Niks wat ik niet wist dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Visa is een van de sponsoren. De volledige teamnaam is Visa CashApp RB Formula One Team, ingeschreven bij de FIA door Racing Bulls Spa.
De chassisnaam is RB en het type/nummer VCARB 01. En de constructeursnaam is dus RB - Honda RBPT.
Zo, nu ben je weer op de hoogte.
Dan moet je geen onzin postenquote:
Mooie P11 idd.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je reproduceert het alleen zo belabberd.
En er gewoon overheen lullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hebben ook geen rood bij zich toch ?quote:
En komt niet verder dan P4quote:
Stroll? Waar zie jij strollquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:38 schreef greysbones het volgende:
Zou het stroll nog wat boeien ?
De F1
Interviewtje klinkt verveeld
Dacht het wel maar niet veel, nog niet gebruikt voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ook geen rood bij zich toch ?
Of in ieder geval niet de zachtste compound
Zo klinkt hij al jaren toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:38 schreef greysbones het volgende:
De F1
Misschien heeft Leclerc meer brandstof aan boord?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:42 schreef Netsplitter het volgende:
Het gat tussen geel, Max, en rood, Charles, is niet veel op dit moment.
Of Verstappen minder!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien heeft Leclerc meer brandstof aan boord?
Of Max meerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien heeft Leclerc meer brandstof aan boord?
Voor de rest van het veld is de F1 een passie, voor Stroll lijkt het wel een 9 tot 5 baan zoals hij meestal klinkt. Ik heb hem eigenlijk alleen maar blij gezien in twee keer dat hij op het podium stond (Baku 2017 en Monza 2020. En ja hij stond in Bahrein Outer 2020 ook op het podium, maar daar stond Perez naast hem twee treden hoger, vond ie niet leukquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:38 schreef greysbones het volgende:
De F1
Verschilquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri reed een heel bijzondere lijn, pakte kerb op exit bocht 11. Zou ik persoonlijk niet doen, te grote kans op dat je auto onstabiel wordt. Wat hier ook gebeurde zoals je kon zien.
En hij crashte bijna. Ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschil
Hij is een F1 coureur
Jij niet
Jij zult nooit crashen met een F1 wagenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En hij crashte bijna. Ik niet.
Denk het haast wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:55 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd of Max eind van de dag ook nog een poging gaat doen.
oooh... ik wilde net zeggen...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschil
Hij is een F1 coureur
Jij niet
Deze microfoons zijn goed in het uitsluiten van achtergrondgeluiden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vraag me echt af waarom deze mensen microfoons uit de jaren 30 gebruiken
[ afbeelding ]
Ohh, ik dacht dat het scheerapparaten waren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Evert ten Napelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
What a car controlquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:13 schreef beantherio het volgende:
Russell succesvol in het net niet crashen
gewoon, een shitbox, Lewis is niet zomaar naar Ferrari gegaanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Mercedes ligt echt niet goed zeg, zag je dat moment wat George had uitkomen bocht 4? Hoe is het mogelijk zou ik denken.
Eens. Megamove van Lewis om te switchen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon, een shitbox, Lewis is niet zomaar naar Ferrari gegaan
Das de langzaamste band in theoriequote:
Mercedes eindigde met een matige 2023 auto boven Ferrariquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Megamove van Lewis om te switchen.
Krijgt een shitstrategie voor terugquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon, een shitbox, Lewis is niet zomaar naar Ferrari gegaan
Die heeft al genoeg gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ferrari heeft 2 toppers nodig om het verschil te makenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mercedes eindigde met een matige 2023 auto boven Ferrari
Sainz eindigde (bijna) boven Sjarrelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ferrari heeft 2 toppers nodig om het verschil te maken
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft al genoeg gezien![]()
And alsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Op de harde band, zeker wel.quote:
die Lec is dat niet, instabiele prestaties, crashed onder druk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ferrari heeft 2 toppers nodig om het verschil te maken
Ik denk dat de vertaling hiervan is:quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sainz eindigde (bijna) boven Sjarrel
* greysbones I’m on my wayquote:
Preciesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Voor wat het allemaal waard is maar rijdt op de hard sneller dan Lec op medium.
Iedereen kan crashen in theoriequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die Lec is dat niet, instabiele prestaties, crashed onder druk.
en Lec doet het in de praktijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen kan crashen in theorie
En wat vaker dan gemiddeldquote:
Iedereen kan ook wereld kampioen worden in theoriequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen kan crashen in theorie
Wel ook LED hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:02 schreef THEFXR het volgende:
wij zitten s'avonds met een led peertje van 5 watt om energie te sparen, klimaat enzo.![]()
Daar staat een miljoen watt aan voor de F1
Gewoon een racesim toch? Die duren wel evenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze simulatie is hopelijk snel voorbij, ik wacht eigenlijk op nog wat kwalificatie rondjes.
Ja maar een stint van een race dus dat gaat meestal wat sneller.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewoon een racesim toch? Die duren wel even
Dat de overheid je in Nederland uitknijpt met hoge belastingen op elektriciteit en gas heeft niets met F1 te maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:02 schreef THEFXR het volgende:
wij zitten s'avonds met een led peertje van 5 watt om energie te sparen, klimaat enzo.![]()
Daar staat een miljoen watt aan voor de F1
Ja klopt, er is ook nog een C4 rood deze tests en om het nog makkelijker te maken is de gele C3 voor aankomend raceweekend de rode band.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:16 schreef Xylos het volgende:
Zal vast al besproken zijn maar het verschil tussen geel en rood c3 en c5 is toch twee compounds?
Mclaren vreet banden, heeft dezelfde pace als Ferrariquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vroege ruwe conclusie: RB 1, Ferrari 2 en zit er dichter achter, McLaren 3? Mercedes heeft terrein verloren op de concurrentie en is de grote verliezer dit jaar (wat de geruchten over dat Hamilton zijn conclusies trok na rijden in de sim zou kunnen bevestigen)?
Ja precies en dan heeft max ook nog zijn snelste tijd op oude c3 banden gereden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja klopt, er is ook nog een C4 rood deze tests en om het nog makkelijker te maken is de gele C3 voor aankomend raceweekend de rode band.
Ferrari heeft volgens mij ook nog wel wat issues met banden slijtage. Is er een overzicht van hoeveel ronden met welke banden er is gereden per team? En (de vroege) rondetijden van lange stints?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mclaren vreet banden, heeft dezelfde pace als Ferrari
Die heeft Red Bull niet gekozen, hij heeft wel C4.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:20 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja precies en dan heeft max ook nog zijn snelste tijd op oude c3 banden gereden.
Ik hoop stiekem dat max nog een rondje op de c5 gaat proberen.
RB heeft heeft geen C5 bij las ik ergens?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:20 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja precies en dan heeft max ook nog zijn snelste tijd op oude c3 banden gereden.
Ik hoop stiekem dat max nog een rondje op de c5 gaat proberen.
Kloptquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
RB heeft heeft geen C5 bij las ik ergens?
Ook goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft Red Bull niet gekozen, hij heeft wel C4.
Komt wel, als de omstandigheden meer op de omstandigheden van de kwali volgende week lijken, lijkt me.quote:
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Mercedes heeft nu veel betere testdagen dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vroege ruwe conclusie: RB 1, Ferrari 2 en zit er dichter achter, McLaren 3? Mercedes heeft terrein verloren op de concurrentie en is de grote verliezer dit jaar (wat de geruchten over dat Hamilton zijn conclusies trok na rijden in de sim zou kunnen bevestigen)?
Het kan beide waar zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Mercedes heeft nu veel betere testdagen dan vorig jaar.
Zit nu C2 onder.quote:
Dat misschien wel, maar nog niks indrukwekkends van ze gezien in de tijden. En het lijkt me wel dat ze de auto af en toe pushen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Mercedes heeft nu veel betere testdagen dan vorig jaar.
George doet eigenlijk wat we Max hadden willen zien doen, alle overgebleven banden er nog even doorheen jagen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zit nu C2 onder.
Zijn we nu met zijn allen aanhet wachten totdat er met rood nog een supersnel rondje uitgeperst wordt?
Zou Max dan nog naar buiten komen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
George doet eigenlijk wat we Max hadden willen zien doen, alle overgebleven banden er nog even doorheen jagen.
En nu rode vlag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou Max dan nog naar buiten komen?
Oh. VSC...
Als ze klaar zijn, zijn ze klaarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:59 schreef Sally het volgende:
Max stapte uit.. maar het kan toch nog?
Denk niet dat hij nog terugkomt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:59 schreef Sally het volgende:
Max stapte uit.. maar het kan toch nog?
Nope, doetie niet idd.quote:
Mss nog de snelste tijd op de borden zettenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn, zijn ze klaar
Ze wachten tot volgende week, zit meer dan we hebben gezien, dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:02 schreef Sally het volgende:
Mss nog de snelste tijd op de borden zetten
Als het niet hoeft dan hoeft het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, doetie niet idd.
[..]
Mss nog de snelste tijd op de borden zetten
Zoals het in 95% van de gevallen gaat bij testenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:02 schreef gbm het volgende:
[..]
Lijkt er niet op idd, gaat een beetje uit als een nachtkaars....
Klopt, maar had nog gehoopt op Max die even 2 seconden sneller is....Gewoon omdat het kan...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals het in 95% van de gevallen gaat bij testen
Ja dit - dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:06 schreef gbm het volgende:
[..]
Klopt, maar had nog gehoopt op Max die even 2 seconden sneller is....Gewoon omdat het kan...
En van stroom voorzien door een veld met zonnepanelen.quote:
Donderdag nog niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Netsplitter het volgende:
Vrijdag & zaterdag gaat er een hoop duidelijk worden.
Met de vrije trainingen? Meh. Is een verlengde test sessie.quote:
Kruip nog wat verder in z'n hol anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell echt verrassend goed 😲🤩
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien met FP2 als ze kwali runs gaan doen.quote:
Op een band die volgende week niet meedoet, daar heb je niet zoveel aan, had nog tracklimits ook z'n 2 snelste rondjes, dit rondje en ook op die C3 band.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell echt verrassend goed 😲🤩
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een langzamere band zo dicht op de Ferrari is niet zo heel slecht zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op een band die volgende week niet meedoet, daar heb je niet zoveel aan, had nog tracklimits ook z'n 2 snelste rondjes, dit rondje en ook op die C3 band.
Vallen mij wat tegen Mercedes, na Red Bull lijkt Ferrari de beste.
Ik vond het wel leuk dat George een paar qualyruns reed maar als je onder de meest ideale omstandigheden er nog niet echt bij zit dan is het gewoon niet goed genoeg, de auto bedoel ik dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op een langzamere band zo dicht op de Ferrari is niet zo heel slecht zou ik zeggen.
Maar goed al deze tijden zeggen sowieso niks.
Als ik kijk naar hoe de auto lag op de medium ziet het er niet heel goed uit, maar zo'n sterke rondetijd is dan wel iets wat me wel blij verrast eerlijk gezegd. Maar goed 1 lap pace is sowieso bij geen enkele auto echt het probleem als je kijkt naar de kwali's van vorig seizoen. Het heeft allemaal te maken met deg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat George een paar qualyruns reed maar als je onder de meest ideale omstandigheden er nog niet echt bij zit dan is het gewoon niet goed genoeg, de auto bedoel ik dan.
Maar die medium is de soft van volgende week.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe de auto lag op de medium ziet het er niet heel goed uit, maar zo'n sterke rondetijd is dan wel iets wat me wel blij verrast eerlijk gezegd. Maar goed 1 lap pace is sowieso bij geen enkele auto echt het probleem als je kijkt naar de kwali's van vorig seizoen. Het heeft allemaal te maken met deg.
dat blijkt uit ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:30 schreef PzKpfw het volgende:
Red Bull dus gewoon keihard aan het sandbaggen.
Neem ik wel van je aan, maar dat is voor volgende week. Als ik naar testing kijk en naar het vorige seizoen kijk ik naar wat op welk vlak de performance deficit zit van de teams. En die zit bij de deg en niet de single lap pace.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die medium is de soft van volgende week.
Die indruk had ik ook wel een beetje. Het leek wel alsof ze bij RBR een verbod hadden uitgevaardigd op pushlaps.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:30 schreef PzKpfw het volgende:
Red Bull dus gewoon keihard aan het sandbaggen.
Hebben niet eens serieus geprobeerd een snelle ronde neer te zetten. Die hadden waarschijnlijk al vrij snel door dat het wel snor zat met de balans van die auto en hebben zich voornamelijk op race-simulaties e.d. gericht.quote:
Presentquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:32 schreef Sally het volgende:
@:HiDiHo dit seizoen (nog?) niet aanwezig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |