quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:41 schreef Tjacka het volgende:
mooi achter je pc van het weer genieten
ja toch
quote:
quote:
Was aan het werk in de moestuin, dus ik liep wel wat heet aan ja. Helemaal niks gewend nu ook nog hequote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]![]()
Maar het is wel heerlijk vandaag ja! En goede vooruitzichten.
Vandaag ook mezelf het schompes en het zweet in gewerkt. Buitenmuur geverfd, en dat is best een flinke.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Was aan het werk in de moestuin, dus ik liep wel wat heet aan ja. Helemaal niks gewend nu ook nog he
Maar heerlijk weer vandaag ja
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vandaag ook mezelf het schompes en het zweet in gewerkt. Buitenmuur geverfd, en dat is best een flinke.
But I got the job done.
[ afbeelding ]
16 graden en zon.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hopelijk morgen weer zo'n feest.
Kundige user dit, heeft er kijk op.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen, vanaf nu tot eind november its showtime.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat @Nattekat ook ligt te spinnen van tevredenheid?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:06 schreef ondeugend het volgende:
Wat een weertje!
Windstil en zon.
In t-shirt aan het rommelen in mijn stadstuintje en het gewoon warm hebben.
Ik spin van tevredenheid
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:41 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat @:Nattekat ook ligt te spinnen van tevredenheid?
Heerlijk weer jaquote:Op zondag 3 maart 2024 13:35 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik was zo toe aan dit lenteweer. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |