Volgens mij blijft het hier in het Oosten wel ok. Geen verregende middag of avond, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk de voorspelling voor vanmiddag gezien
Heb je ook een lente jas?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou het geen verzengende hitte willen noemen, maar ik heb tijdens het wandelen mit Hund jawohl mijn (herfst)jas uit moeten doen, omdat dat te warm was
Mijn herfstjas is de jas die ik draag in de herfstquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb je ook een lente jas?![]()
Wat is een herfst jas?
Morgen wordt het nog beterquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:41 schreef Tjacka het volgende:
mooi achter je pc van het weer genieten
ja toch
quote:
quote:
Was aan het werk in de moestuin, dus ik liep wel wat heet aan ja. Helemaal niks gewend nu ook nog hequote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]![]()
Maar het is wel heerlijk vandaag ja! En goede vooruitzichten.
Vandaag ook mezelf het schompes en het zweet in gewerkt. Buitenmuur geverfd, en dat is best een flinke.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Was aan het werk in de moestuin, dus ik liep wel wat heet aan ja. Helemaal niks gewend nu ook nog he
Maar heerlijk weer vandaag ja
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vandaag ook mezelf het schompes en het zweet in gewerkt. Buitenmuur geverfd, en dat is best een flinke.
But I got the job done.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |