Is niets mis meequote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:09 schreef HappyCharly het volgende:
ik wil wel echt graag een kpje thee eigenlik
Ik wil 'm ook echt graag komen brengen eigenlikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:09 schreef HappyCharly het volgende:
ik wil wel echt graag een kpje thee eigenlik
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook echt graag komen brengen eigenlik
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
Houden jullie het even christelijk hier. Ik ben even mijn 10k stappen halen en even langs de winkel.![]()
Hey, lekker gezwommen vanmorgen?quote:
onorthodox?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel even christelijk houden he
Zo is het!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
maar geen enkele onorthodoxe
Is echt epic. Maar als ik daar weer aan ga beginnen kan ik beter meteen weer stoppen met zwemmen.quote:
Ja niet doen hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is echt epic. Maar als ik daar weer aan ga beginnen kan ik beter meteen weer stoppen met zwemmen.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neejoh, dan nog steeds is het zwemmen gezondquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is echt epic. Maar als ik daar weer aan ga beginnen kan ik beter meteen weer stoppen met zwemmen.
True that.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
neejoh, dan nog steeds is het zwemmen gezond
het hoeft niet perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |