abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213028253
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 19:13 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
de zoveelste al die zich niet echt ingelezen heeft,over hoe de vork in de steel zit.
Ja, maar ook op AD.nl en dergelijke zie ik zo vaak dingen die niet kloppen of onvolledig zijn… maar deze is wel heel erg.
pi_213049203
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 22:09 schreef wbwb het volgende:

[..]
Ja, maar ook op AD.nl en dergelijke zie ik zo vaak dingen die niet kloppen of onvolledig zijn… maar deze is wel heel erg.
de collega's in Pt verdienen ook geen bal,een postzegel is al 1,20 p.s. voor kaarten en brieven t/m 20gr
(sommige plekken zijn niet echt goedkoop(huren e.d.),is complete armoede zo weinig)
https://meusalario.pt/emp(...)alhadores-em-triagem
pi_213065121
quote:
Wat een treurnis. Post om welke reden dan ook niet bezorgen of verduisteren is fout en strafbaar. Eigenlijk zou dit al snel moeten opvallen als mensen 2 weken tijdschriften missen...
pi_213066211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Wat een treurnis. Post om welke reden dan ook niet bezorgen of verduisteren is fout en strafbaar. Eigenlijk zou dit al snel moeten opvallen als mensen 2 weken tijdschriften missen...
ja er komt steeds meer naar buiten,zo erg als de laatste tijd is nog nooit geweest.
pi_213074191
goeie reclame en zeker bevordelijk om de prijs te laten stijgen:

https://jezuswatslecht.nl(...)er-niemand-thuis-is/

[ Bericht 0% gewijzigd door ophaling10 op 03-04-2024 21:20:11 ]
pi_213074921
Prutbedrijf zit hier "logisch bezorgen" door onze strot te duwen. Vandaag lag er een zwart mapje met microscopisch kleine letters waarin de toegewezen wijken staan. Iedereen ongelukkig, twee gaan er sowieso al weg en zie zelf de enorme verslechteringen ook niet zo zitten.. Tijd natuurlijk minder en wijk stuk groter.
pi_213076731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 18:50 schreef ophaling10 het volgende:
goeie reclame en zeker bervordelijk om de prijs te laten stijgen:

https://jezuswatslecht.nl(...)er-niemand-thuis-is/
Triest…
pi_213076983
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 19:42 schreef Bezorgertje het volgende:
Prutbedrijf zit hier "logisch bezorgen" door onze strot te duwen. Vandaag lag er een zwart mapje met microscopisch kleine letters waarin de toegewezen wijken staan. Iedereen ongelukkig, twee gaan er sowieso al weg en zie zelf de enorme verslechteringen ook niet zo zitten.. Tijd natuurlijk minder en wijk stuk groter.
Ja met alles wat ze vanaf onlangs doen,komen ze zichzelf gauw tegen,let maar op.
Maar goed dat ze het wml omhoog gejekkerd hadden,anders liep iedereen nog steeds voor een kwartje,als je
er van moet leven is het dramatisch,gezien de sterk verhoogde prijzen o.a. in de SM.
pi_213080581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 21:28 schreef ophaling10 het volgende:
2 droevenissen:

https://archive.ph/j6qHb
Daar schiet PostNL toch ook niks mee op? Nu kunnen ze hun eigen bezorgers daar laten bezorgen voor een uurloon ipv een stuksloon. Of zou er al een andere onderaannemer als aasgier staan te wachten om dat gebied over te nemen :')
pi_213081989
Zaten er geen tijdschriften bij vandaag? Sterkte in de regen!
pi_213083574
What the fuck. Ik kreeg nog geen uur voor mijn sollicitatiegesprek een mailtje dat ik het sollicitatiegesprek gehad heb en we zojuist elkaar telefonisch gesproken hebben om de uitslag te bespreken en dat ze bij deze nog per e-mail bevestigen dat ze mij geen baan kunnen aanbieden. Hoe dan? Ik had mijn sollicitatiegesprek nog niet eens gehad en ik heb ook zeker niet gebeld om die uitslag te bespreken.
  donderdag 4 april 2024 @ 16:02:24 #215
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_213084914
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 12:10 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zaten er geen tijdschriften bij vandaag? Sterkte in de regen!
Vandaag was een dubbele piekdag. Dinsdag waren er bijna geen tijdschriften omdat er op maandag niet gesorteerd wordt ivm feestdagen. Dus vandaag hadden we dubbele van alles.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_213086167
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 14:09 schreef wbwb het volgende:
What the fuck. Ik kreeg nog geen uur voor mijn sollicitatiegesprek een mailtje dat ik het sollicitatiegesprek gehad heb en we zojuist elkaar telefonisch gesproken hebben om de uitslag te bespreken en dat ze bij deze nog per e-mail bevestigen dat ze mij geen baan kunnen aanbieden. Hoe dan? Ik had mijn sollicitatiegesprek nog niet eens gehad en ik heb ook zeker niet gebeld om die uitslag te bespreken.
Ze zullen je wel verward hebben met een andere sollicitant. Geeft maar weer aan wat voor ongeorganiseerde bende het hier is. Zie het maar als een signaal van het universum: bij dit bedrijf wil je echt niet (weer) komen werken!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_213086261
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 16:02 schreef V__L_N het volgende:

[..]
Vandaag was een dubbele piekdag. Dinsdag waren er bijna geen tijdschriften omdat er op maandag niet gesorteerd wordt ivm feestdagen. Dus vandaag hadden we dubbele van alles.
Ja, leuk he? Dinsdag wel tijd van de wijken af halen omdat er bijna geen grote post is (afgezien van hah paaseieren), maar op de dagen dat je al die grote post er extra bij krijgt (want die is echt niet opeens in rook opgegaan, of zo) krijg je er geen minuut bij. En op dinsdag hadden ze er ook nog eens MEER tijd afgehaald dan afgesproken was, namelijk 20 ipv 16%!

Sowieso probeert PostNL ons weer flink te beduvelen qua tijden, want per 1 april ging weer flink het mes in de looptijden. Zogenaamd "na evaluatie". Terwijl ons niks gevraagd is, en de oude tijden in veel gevallen al veel te krap stonden. Wij hebben mensen hier die op sommige wijken wel een uur of meer moeten bijplussen, structureel!

Blijkbaar is "evaluatie" Orwelliaanse newspeak voor "opnieuw berekend door de computer". Want aan deze evaluatie is geen enkele postbezorger te pas gekomen!
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_213087778
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ja, leuk he? Dinsdag wel tijd van de wijken af halen omdat er bijna geen grote post is (afgezien van hah paaseieren), maar op de dagen dat je al die grote post er extra bij krijgt (want die is echt niet opeens in rook opgegaan, of zo) krijg je er geen minuut bij. En op dinsdag hadden ze er ook nog eens MEER tijd afgehaald dan afgesproken was, namelijk 20 ipv 16%!

Sowieso probeert PostNL ons weer flink te beduvelen qua tijden, want per 1 april ging weer flink het mes in de looptijden. Zogenaamd "na evaluatie". Terwijl ons niks gevraagd is, en de oude tijden in veel gevallen al veel te krap stonden. Wij hebben mensen hier die op sommige wijken wel een uur of meer moeten bijplussen, structureel!

Blijkbaar is "evaluatie" Orwelliaanse newspeak voor "opnieuw berekend door de computer". Want aan deze evaluatie is geen enkele postbezorger te pas gekomen!
Dan weet ik niet wat ze die computer laten berekenen. Het lijkt mij niet heel moeilijk om de computer gewoon een 13-weeks gemiddelde te laten berekenen… 8)7

En als je gewoon een 13-weeks gemiddelde berekent, dan klopt er misschien nog wat van.
pi_213087828
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ze zullen je wel verward hebben met een andere sollicitant. Geeft maar weer aan wat voor ongeorganiseerde bende het hier is. Zie het maar als een signaal van het universum: bij dit bedrijf wil je echt niet (weer) komen werken!
Nee, ik ben niet verward. Ik heb het nagevraagd en blijkbaar heeft mij oude teamleider allemaal slechte dingen over mij gezegd die niet waar zijn tegen die recruiter, zoals dat ik mijn afspraken niet na zou komen en ik niet flexibel zou zijn…
pi_213087926
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 16:02 schreef V__L_N het volgende:

[..]
ja dat was te merken zowat een ovaal wiel :)
pi_213087953
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
afgezien van hah paaseieren
ja die ellende zat er vandaag ook bij,een voordeel je had er geen 3 per 1 :)
  donderdag 4 april 2024 @ 22:54:49 #222
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_213091704
quote:

[..]

Hoeveel ben je kwijt geraakt? Ik 1,5 uur... En ik pluste elke week zo'n 4,5 a 5 uur bij. Dus nu straks 6,5 uur bijplussen. Dat is gewoon net zo veel tijd plussen als dat ik ingeroosterd sta... In navolging hiervan heeft weer een collega opgezegd. Idioot gebeuren. Bedrijf helpt gewoon z'n eigen personeelsbestand om het zeep.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_213092238
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:54 schreef V__L_N het volgende:

[..]
Hoeveel ben je kwijt geraakt? Ik 1,5 uur... En ik pluste elke week zo'n 4,5 a 5 uur bij. Dus nu straks 6,5 uur bijplussen. Dat is gewoon net zo veel tijd plussen als dat ik ingeroosterd sta... In navolging hiervan heeft weer een collega opgezegd. Idioot gebeuren. Bedrijf helpt gewoon z'n eigen personeelsbestand om het zeep.
Ik ben nog goed weg gekomen, ik ben slechts een half uur kwijt geraakt op een werkpakket van 21 uur. Maar ik hoor van collega's die wel 3 uur per week zijn kwijtgeraakt, vaak op een kleiner werkpakket dan ik heb. Die moeten nu al elke piekdag anderhalf uur plussen op een wijk waar 2,5 uur voor staat en vervolgens haalt PostNL er doodleuk nog een half uur vanaf.
pi_213093820
Zetten jullie die posttassen eigenlijk daadwerkelijk in de stellingen of pleuren jullie ze gewoon neer voor de stellingen omdat jullie oudere vrouwen zijn die moeite hebben met die tassen zo op te tillen?
pi_213093944
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 19:35 schreef wbwb het volgende:

[..]
Nee, ik ben niet verward. Ik heb het nagevraagd en blijkbaar heeft mij oude teamleider allemaal slechte dingen over mij gezegd die niet waar zijn tegen die recruiter, zoals dat ik mijn afspraken niet na zou komen en ik niet flexibel zou zijn…
Ja, er werken extreme eikels bij ons bedrijf. Wel erg lullig hoor, en zeker de manier waarop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')