ZEGquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier laatst een paar keer gebolkt omdat iemand veel te veel punten kreeg.
Ik had het gemerktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier laatst een paar keer gebolkt omdat iemand veel te veel punten kreeg.
Topic is gisteren geopendquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Hier valt het toch nog best mee?Nee, het is niet zo druk als andere topics (of dat idiote snelle D***S)
Brownie points zekerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Iet wazz mie, Selliequote:
Goed dat je het zegt daar moest ik ook iets meequote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:35 schreef devzero het volgende:
Gelukkig bijna weekend. Aan de andere kant, bijna weekendik ga morgen mijn kerstboom weg halen
quote:
Morgen pas?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:35 schreef devzero het volgende:
Gelukkig bijna weekend. Aan de andere kant, bijna weekendik ga morgen mijn kerstboom weg halen
Speelt met vuur jij!quote:
De naalden worden harder, dus binnenkort gaan ze uitvallen. Die boom zou misschien nog wel een week kunnen staan, maar better safe than sorryquote:
Je had vorige week nog gepost dat je het had opgeruimdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Bedenk me net terwijl ik er naar kijk dat ik mijn kerstmeuk al had opgeruimd. Hallo muis heb je alzheimer ofzo?
Ouderdomsdementie begint vroegquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had vorige week nog gepost dat je het had opgeruimd
Of gewoon verstrooidquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ouderdomsdementie begint vroeg
Verstrooid is dan het juiste antwoordquote:
Hier heeft niet eens wat gestaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:52 schreef ToT het volgende:
Hier was alles 1 week na het nieuwe jaar al opgeruimd.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verstrooid is dan het juiste antwoord
Ik wil gewoon zo lang mogelijk er van genieten, hoewel ik echt totaal niets heb met kerst. Dus 2.5 maand een kerstboom is niet uitzonderlijk bij mijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:52 schreef ToT het volgende:
Hier was alles 1 week na het nieuwe jaar al opgeruimd.
Als het aan mij had geleden ook niet, sowieso gezien de omstandigheden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier heeft niet eens wat gestaan.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo lang mogelijk er van genieten, hoewel ik echt totaal niets heb met kerst. Dus 2.5 maand een kerstboom is niet uitzonderlijk bij mij
Gewoon 6 maanden laten staan ter nagedachtenis van kerst en daarna 6 maanden laten staan ter voorbereiding van kerst om in de stemming te komenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo lang mogelijk er van genieten, hoewel ik echt totaal niets heb met kerst. Dus 2.5 maand een kerstboom is niet uitzonderlijk bij mij
Na 6 maanden liggen de naalden op de grond. Zal wel lekker aan voelen aan mijn blote voetenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 6 maanden laten staan ter nagedachtenis van kerst en daarna 6 maanden laten staan ter voorbereiding van kerst om in de stemming te komen
Dat ligt er maar aan. Als je niks met bomen hebt zet je ze niet in huisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Een boom in huis is toch altijd goed?
Je hebt van die lijpe Amerikanen die het hele jaar door het hele huis van binnen en van buiten versierd hebben met allemaal verlichting en zooi voor kerst.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 6 maanden laten staan ter nagedachtenis van kerst en daarna 6 maanden laten staan ter voorbereiding van kerst om in de stemming te komen
Inderdaad. Daarom doe ik het ook een beetjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens goed katholiek geloof is leven lijdenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 6 maanden liggen de naalden op de grond. Zal wel lekker aan voelen aan mijn blote voeten
Ik pas mij aan aan de omgevingquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt van die lijpe Amerikanen die het hele jaar door het hele huis van binnen en van buiten versierd hebben met allemaal verlichting en zooi voor kerst.
Er zijn in NL ook genoeg tokkie wijken die er het hele jaar uitzien als een hoeren huis dan een normale woningquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt van die lijpe Amerikanen die het hele jaar door het hele huis van binnen en van buiten versierd hebben met allemaal verlichting en zooi voor kerst.
FTFMquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan. Als je niks met kerstbomen hebt zet je ze niet in huis
Oh ik dacht altijd afbetalenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens goed katholiek geloof is leven lijden
Dat is hetzelfde in deze tijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd afbetalen
Zal jou eens FTFMquote:
Dat kan ook. Als je jong jochie bent kun je ook in de pastorie dagelijks een extra stukje 'het lichaam van god' ontvangen van de pastoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd afbetalen
Eyyy - ik zei me. Niet you.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn in NL ook genoeg tokkie wijken die er het hele jaar uitzien als een hoeren huis dan een normale woning
Kameleonquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik pas mij aan aan de omgeving![]()
Maar een heel jaar is ook een beetje overdreven
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |