SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan, pik. We waarderen de tijd die je erin steektquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2200 uur staat online, laatste paar uur van stream 2 ...
Pik ???quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Goed gedaan, pik. We waarderen de tijd die je erin steekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah hij heeft een vrouw en kinderen die meekijken hij gaat daar echt niet zitten flikflooien met een ander meisje (tenzij hij de grootste BB smeerlap ooit isquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ze wilde ook al in een duo partner met hem zei ze, maar koos hem niet omdat hij niet naar haar keek. vandaag samen liggen in de tuin en gesprekje..hij heeft haar ook talloze keren gevraagd hoe het zit met dilano ( vandaag weer) en ze zoeken elkaar steeds op. misschien vriendschap hoor kan, maar ik heb beetje mn vraagtekens
Denk niet dat Glen zo ineen zit. Lijkt me een oprechte kerel. Maar ge weet gewoon nooit...quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ze wilde ook al in een duo partner met hem zei ze, maar koos hem niet omdat hij niet naar haar keek. vandaag samen liggen in de tuin en gesprekje..hij heeft haar ook talloze keren gevraagd hoe het zit met dilano ( vandaag weer) en ze zoeken elkaar steeds op. misschien vriendschap hoor kan, maar ik heb beetje mn vraagtekens
denk ook niet..misschien beetje flirtenquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
nah hij heeft een vrouw en kinderen die meekijken hij gaat daar echt niet zitten flikflooien met een ander meisje (tenzij hij de grootste BB smeerlap ooit is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In de relaxroom of zo ... maar vanuit het volle licht het donker in .. maakt je soort van blindquote:
Het heeft voor mij niets met ADHD te maken. Ik beoordeel mensen op hun karakter, niet op kleur, niet op seksuele voorkeur en niet op aandoeningen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 01:19 schreef Mercedes. het volgende:
Ja, Tom is druk. Het doet mij persoonlijk deugt dat Tom top favoriet is. Iemand met ADHD wordt eindelijk zo enorm omarmd door mensen. En dat is super tof.
Dat zal met zn dochter erbij wel meevallen ... als alles goed gaat dan ..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Tom zo hoor praten, denk ik dat hij een hele lieve vader is. Zit geen kwaad in die jongen. Mssn druk, maar zo leer je hem wel op een andere manier kennen.
Wie z'n dochter? Tom heeft een zoontjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal met zn dochter erbij wel tegenvallen ... als alles goed gaat dan ..
Oh ik dacht juist een dochter ... ik kijk te weinigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie z'n dochter? Tom heeft een zoontje
Dus dat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het heeft voor mij niets met ADHD te maken. Ik beoordeel mensen op hun karakter, niet op kleur, niet op seksuele voorkeur en niet op aandoeningen.
Zei Tom nou of ze wil ... en zei ze ja?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 01:34 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley praat en luistert niet naar Tom, Tom praat en luistert wel naar Ashley.
Ik verstond Tom niet goed ... dus vandaarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat dit over de streams? Anders is de SC nog open.
Tom heeft een zoon en heeft een knuffel gekregen als persoonlijk item. Kei leuk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verstond Tom niet goed ... dus vandaar
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verstond Tom niet goed ... dus vandaar
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, aanrader ...![]()
Leuk gesprek Jimmy, Karen en Tom - 22 februari 2024Mehh mobiel doettie t helaas niet. Ook niet met lange laadtijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Hier op de laptop doet die het gewoonquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mehh mobiel doettie t helaas niet. Ook niet met lange laadtijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |