Ja daar zitten de genomineerden, die nu ineens "leuk" en wakker gaan doen...quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:48 schreef zodeju het volgende:
Zo. wat een verschil ......alles op blauwe kamer die nog niet willen slapen....
Ga jij maar even je pizza eten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann veel henn schrijven
ik snap deze worden niet
Google translate doet wonderenquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann veel henn schrijven
ik snap deze worden niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door haar bloesje ? Want ik heb enkel stream 1quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen zit er een beetje doorheen lijkt het ....
Op 2 nu met Tom, opname loopt ...quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:52 schreef Jockari het volgende:
Door haar bloesje ? Want ik heb enkel stream 1
ZIE JE. het valt zooooo op. mark my words. ik heb de hele dag meegekeken op streams en ze zoeken elkaar de hele tijd opquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen: Sabeau heeft Glenn wel heel graag ...
Moet ik u sebiet wakker maken zei ze. Ze gaan zo nog maskertjes doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:00 schreef kiki2024 het volgende:
Karin : Moet sabeau u wakker maken
ze zei moet ik U wakker maken, en daarna moet sabeau u wakker makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Moet ik u sebiet wakker maken zei ze. Ze gaan zo nog maskertjes doen.
Het zal wel zijn om te kijken of ze dn Glenn om dr vinger kan winden. Moeten wat meer aan hun kant krijgen hequote:Op donderdag 22 februari 2024 22:56 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn en Sabeau gaan morgen samen ook in de hottub. ik zeg niks, maar hopelijk gaat het niet mis hij is bezet
Tja, want ze ZIJN ook zelden live🤣🤣🤣quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk, ze weten dat ze nu live zijn ....![]()
Ze wilde ook al in een duo partner met hem zei ze, maar koos hem niet omdat hij niet naar haar keek. vandaag samen liggen in de tuin en gesprekje..hij heeft haar ook talloze keren gevraagd hoe het zit met dilano ( vandaag weer) en ze zoeken elkaar steeds op. misschien vriendschap hoor kan, maar ik heb beetje mn vraagtekensquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:06 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Het zal wel zijn om te kijken of ze dn Glenn om dr vinger kan winden. Moeten wat meer aan hun kant krijgen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan, pik. We waarderen de tijd die je erin steektquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2200 uur staat online, laatste paar uur van stream 2 ...
Pik ???quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Goed gedaan, pik. We waarderen de tijd die je erin steekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |