Als je ook 7 verschillende creme's opdoet zal er best een paar bij elkaar vloeken en voor heerlijke puisten zorgen lijkt me..quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:30 schreef Ireth het volgende:
Ik haal savonds een washand met lauw water over mijn gezicht en smorgens een laagje dagcrème.... die meiden daar zijn de Picasso's gesponsord bij Douglass...
Pijn in de schouders, salto's maken ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:35 schreef GayGuy het volgende:
Tyron heeft de rol van dylano overgenomen, lijkt het
Het olijke 3tal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over naar stream 2, Karen aan de afwas met Tom en Jerry ....
Alsof persoonlijke groei en een relatie niet samen gaan...quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jim heeft gezegd dat hij meer in de groep moet zijn.
Sabo heeft aan Glenn verteld dat ze niks wil met Dildo want ze is vollop bezig met de persoonlijke groei. Ik vermoed dat dat ook bij Dildo terecht is gekomen.
Wij zeggen dat de konijntjes tegen de draad zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen heeft de konijnen los in het hok ....
We bedoelen hetzelfde denk ik ...quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:39 schreef Jockari het volgende:
Wij zeggen dat de konijntjes tegen de draad zitten.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
We bedoelen hetzelfde denk ik ...
Gewoon een beetje rancune richting B.B.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:35 schreef GayGuy het volgende:
Tyron heeft de rol van dylano overgenomen, lijkt het
pffquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Puisten, SOA's, etterbuilen, de pest, maar voor de rest gaat het nog.
zo zei ze dat niet helemaal hoor. ze gaf aan dat dilano alles voor haar is, en hun band goud is, maar ze niet weet of het een vriendschappelijke of romantische klik is , en dat ze echt te druk is met haar eigen ontwikkeling en bla bla...en dat dilano wellicht te lief is, want ze heeft iemand nodig die sterk in zijn schoenen staat...haar op zijn tanden zoals Glen zei. ik snap niet waarom het Glenn zijn zaken zijn, naar mijn inziens heeft hij zelf interesse hij zoekt haar verdacht vaak opquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jim heeft gezegd dat hij meer in de groep moet zijn.
Sabo heeft aan Glenn verteld dat ze niks wil met Dildo want ze is vollop bezig met de persoonlijke groei. Ik vermoed dat dat ook bij Dildo terecht is gekomen.
Aambeien.quote:
Zo, wat geweldig dat ze niet aan de riem zitten.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen heeft de konijnen los in het hok ....
Opdat ze niet al om 8 uur gaan slapen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die wissels op dit tijdstip, dat heeft toch helemaal geen zin, of wat ....
Een druiventros.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Als je haar kont ziet, moeten het zeker uitstulpende zijn.
Ja, dat kan de reden zijn ...quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
Opdat ze niet al om 8 uur gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |