quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Je wordt er niet vrolijk vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind ze zo negatief overkomen die voetbalsters.
Steuntrekker dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Ze noemt zichzelf 'levensgenieter',
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nog op tijd voor het warme bad voor cherry?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan de 20 uur date te zijn
Zouden ze ook kogelvis serveren?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef NoCigar het volgende:
St Jacobsschelp is totaal ongevaarlijk.
Dat zijn toch de haais?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan de 20 uur date te zijn
Dat is echt uit je comfort zone niet die coquilles.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze ook kogelvis serveren?
Wel mooi passend bij haar outfitquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat witte shirt onder het overhemd
Zit wel vrij weinig smaak aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is echt uit je comfort zone niet die coquilles.
Ja maar die hebben veel gespreksstofquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
snelle date deze 2. De voetballers waren toch eerst
Kogelvis? Geen idee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit wel vrij weinig smaak aan.
Ja, vrij neutrale smaak, beetje taai.quote:
Je valt op psychische klachten?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Zij ziet er wel leuk uit. Wel het type beetje alternatief mogelijk psychische klachten waar ik op val.
Nouja dat niet, in ieder geval niet bewust. Maar ik val op een bepaald type/uitstraling en die blijken dat eigenlijk meestal wel te hebben.quote:
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
De date van Cherry kan toch niet erger zijn dan deze voetbalsters?
@Cocoquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Echte fokker deze ,wat is zijn username hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |