Oh gister in de uitzending dan, Sabeau in de dagboekkamer... die overdreven blije reaktie'squote:
Ik kan echt niet kijken naar haar , alles is zo overdreven aan haar .quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh gister in de uitzending dan, Sabeau in de dagboekkamer... die overdreven blije reaktie's
had echt plaatsvervangende schaamte
Alsof ze het WK deegroller houden had gewonnen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh gister in de uitzending dan, Sabeau in de dagboekkamer... die overdreven blije reaktie's
had echt plaatsvervangende schaamte
Waarom moet er een NL man uit ? Zijn toch met 7 belgen ten opzichte van 6 NL ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er moet eigenlijk een NL man uit.
Als het percentage niet veel verschilt zal Randy wel de pineut zijn iov Dorigama.
Als dat voor elke week al beslist is, zou het toch geen spel meer zijn ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er moet eigenlijk een NL man uit.
Als het percentage niet veel verschilt zal Randy wel de pineut zijn iov Dorigama.
Waarom doet zij altijd zoals ze het thuis zo slecht heeft. En dat die Bart van har zoo dominant is en alles bepaald enzo. Moeten we massaal veilig thuis voor bellen? En ziet ze dit als een blijf m'n lijf huis?quote:
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Waarom doet zij altijd zoals ze het thuis zo slecht heeft. En dat die Bart van har zoo dominant is en alles bepaald enzo. Moeten we massaal veilig thuis voor bellen? En ziet ze dit als een blijf m'n lijf huis?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:04 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dank Puzzie, dit wou ik echt terug zien![]()
Vreemd, ze is zijn prinses ,maar dit slaat nergens opquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Hij wil niet dat andere mensen naar haar kijken zegt Ashley over haar vriend
Zit ze de boel een beetje te zieken? snap het ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreemd, ze is zijn prinses ,maar dit slaat nergens op
Ze gooit het in een lege bord, niks erg aanquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:06 schreef Ptr67 het volgende:
wow heb ik dat goed gezien... met papiertje mond vegen en papiertje gewoon wat verder op de tafel wegsmijten.
Reminder aan mezelf daar nooit te gaan eten, al smeekt men.
Ik vind het ook een rare opmerkingquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Zit ze de boel een beetje te zieken? snap het ook niet
heeft misschien een cursus anger-management achter de rug.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Hij wil niet dat andere mensen naar haar kijken zegt Ashley over haar vriend
Sabo is een Belg?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:13 schreef rinardo het volgende:
Blauw is NL
Rood is belg
Gaat mooi gelijk op, enige wat andere jaren was, was dat er 1 NL en 1 Belg in de Finale moest staan, geslacht was niet belangrijk, en of dat dit jaar weer is, weten we niet. Andere jaren wisten we het van bewoners die zich voorbij praten op de stream. (contract)
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |