1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | woensdag: ochtend middag ---------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: Leclerc Sainz Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Piastri Norris Mercedes: Russell Russell Red Bull Racing: Verstappen Verstappen Sauber: Bottas Zhou VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Albon Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | donderdag: ochtend middag -------- ------- ------ Alpine: Gasly Ocon Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: TBC TBC Haas: Hulkenberg Magnussen McLaren: Piastri Norris Mercedes: Hamilton Hamilton Red Bull Racing: Perez [s]Verstappen[/s] [b]Perez[/b] <<< wijziging ivm verkorte Sessie 1 - zie ook vrijdag Sauber: Zhou Bottas VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Sargeant Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | vrijdag: ochtend middag --------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Stroll Alonso Ferrari: TBC TBC Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Norris Piastri Mercedes: Hamilton Russell Red Bull Racing: [s]Perez Perez[/s] <<< wijziging 50/50 Verstappen/Perez ivm Sessie 1 op donderdag Sauber: Bottas Zhou VCARB: Ricciardo Tsunoda Williams: Albon Albon |
Nee, POLE!quote:
Topic kaap @Sallyquote:
quote:
Huh? Ik had LaPo en kreeg de optie Open Nieuw Deel?quote:
Appels en peren. Red Bull heeft de ophanging ontwikkeld ten tijde dat de regels bekend waren. Mercedes de motor al drie jaar voordat de regels bekend waren en hebben doorgedrukt dat dat het nieuwe motorreglement werd, toen Audi zich terugtrok.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Red Bull heeft nu een suspensionvoorsprong op de andere teams, dan ga ik toch ook niet beweren dat dat voortkomt door steekpenningen, wat deze geachte "predator" ook loopt te roepen?
Klopt. Je had de laatste post.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh? Ik had LaPo en kreeg de optie Open Nieuw Deel?
We waren er al over eens dat het heel erg offtopic is...quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Appels en peren. Red Bull heeft de ophanging ontwikkeld ten tijde dat de regels bekend waren. Mercedes de motor al drie jaar voordat de regels bekend waren en hebben doorgedrukt dat dat het nieuwe motorreglement werd, toen Audi zich terugtrok.
Bewijzen te over, maar toch blijf je je kop in het zand steken daarvoor.
Net zoals dat je blijft beweren dat de RBR voor Max gebouwd is, terwijl al meermaals is aangegeven (o.a. ook door Newey) dat de auto gebouwd wordt om het snelst te zijn en Max daar blijkbaar beter mee om kan gaan dan bijvoorbeeld Perez.
Je codes nu in de OP gezetquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Je had de laatste post.
Dat heb ik dan even gemist. Topic was gesloten toen ik dit wilde posten, dus even in het nieuwe topic gepost voordat ik de rest van het vorige topic ga bijlezenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:04 schreef Sally het volgende:
[..]
We waren er al over eens dat het heel erg offtopic is...
Nee, dat hoeft niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Je codes nu in de OP gezet(met een omweg, uiteraard
moest kopieren, plakken en weer codetags eroverheen zetten
)
Wil je er nog credits voor in de OP?
Ja, wijziging vermeld - zie de OPquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.
Heb je de wijziging bij RBR er ook ingezet? Perez vandaag de hele dag en morgen beiden?
ja die staan er in, ziet er leuk uit in de codetagsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.
Heb je de wijziging bij RBR er ook ingezet? Perez vandaag de hele dag en morgen beiden?
Tja, ik dacht al: dat gaat mislukkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die staan er in, ziet er leuk uit in de codetags
Dan kan het oude plaatje er wel uitquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, ik dacht al: dat gaat mislukkenhet is leuke html-code geworden
vandaar nog even de <<< erachter
Ik zie nog 2x Perez op vrijdag anders. En wat halve dingetjes als [squote:Op donderdag 22 februari 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, wijziging vermeld - zie de OP![]()
![]()
Maar weet iemand dan wie wanneer gaat rijden? Max eerst, of Perez eerst?
Ik vergeef je deze keer. Ik zat in een meeting toen dit wat uit de hand liepquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist. Topic was gesloten toen ik dit wilde posten, dus even in het nieuwe topic gepost voordat ik de rest van het vorige topic ga bijlezen
Dat moet dus zijn:quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie nog 2x Perez op vrijdag anders. En wat halve dingetjes als [s
1 | [s]Perez --- Perez[/s] |
Ik luister vooral het gelul op mn oortjes op het werk (al staat er een klein schermpje aan naast mn werklaptop op kantoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het nog wat? Ik merk dat mijn interesse nu alweer afneemt in dat testen, tijd voor het echte werk
Beter dan Russellquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:25 schreef DeeBee het volgende:
VER 18e, dit ziet er heel slecht uit
Heeft geen tijd gereden. Iedereen tot plek 17 wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:25 schreef DeeBee het volgende:
VER 18e, dit ziet er heel slecht uit
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft geen tijd gereden. Iedereen tot plek 17 wel.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft geen tijd gereden. Iedereen tot plek 17 wel.
Enne?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Unieke beelden net van Checo.
Eens. Bijzonder ding.quote:
+8quote:
Klinkt als een guy eerlijkquote:
Zeg dat welquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, dat ze uberhaupt nog leeft na Macau 2018 is een wonder...
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, dat ze uberhaupt nog leeft na Macau 2018 is een wonder...
Bij Williams ook. Zal wel met een snelle bocht te maken hebben, dat ze daar de uitlijning op hebben aangepast.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
En zelfs bij Aston Martin zie ik dat het stuur scheef staat. Wat zit hierachter?
[ afbeelding ]
cheating?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
En zelfs bij Aston Martin zie ik dat het stuur scheef staat. Wat zit hierachter?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
denk met volle tank, zie veel vonkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:45 schreef Sally het volgende:
Tijden worden nu al een poosje niet verbeterd, zijn ze bezig aan longruns?
De coureur zit achter het stuurquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zit hierachter?
[ afbeelding ]
Ja, hij heeft niet veel vertrouwen in z'n eigen team...quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef Mano_ het volgende:
Williams wordt gesponsord door de nieuwe teambaas van HAAS?
Ik had de intro van deze persoon gemist dus ik dacht dat er een Russel-achtige zat te praten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klinkt als een guy eerlijk
Zal over een rondje dan wel een klein voordeel opleveren, net zoals bij Ovals maar dan een stuk minder extreem.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lijkt bij Ocon ook een kleine afwijking naar rechts [ afbeelding ]
zal wel door de camerahoek komen, als je op een oval rijdt kan ik me nog wel voorstellen dat je misschien een afwijking wil maar op een gewoon circuit dus niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij Valtteri lijkt die ook rechts te staan
[ afbeelding ]
Nee komt daar niet door. Anders was het al lang een keer opgevallenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel door de camerahoek komen, als je op een oval rijdt kan ik me nog wel voorstellen dat je misschien een afwijking wil maar op een gewoon circuit dus niet.
Nu weten we het wel Chevyquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij Valtteri lijkt die ook rechts te staan
[ afbeelding ]
Mja, ten opzichte van de cockpitrand erboven lijkt het wel 'scheef' te staan. Dus ik verwacht dat het over een heel rondje (links/rechtsom) net het verschil maakt... het blijft F1quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel door de camerahoek komen, als je op een oval rijdt kan ik me nog wel voorstellen dat je misschien een afwijking wil maar op een gewoon circuit dus niet.
Waar komt het dan door en waarom?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee komt daar niet door. Anders was het al lang een keer opgevallen
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:56 schreef gbm het volgende:
Heb trouwens meeste actie gemist vandaag, maar ik dacht dat Max vandaag ook zou rijden? Is gewijzigd? Hopelijk Max morgenmiddag dan?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Je miste een kapotte Kerb & putdeksel in Sessie 1 - met nog wat was het? anderhalf uur te gaan.
Dus sessie gestopt.
Deze sessie is verlengd. Perez mag nu nog een keer en morgen de 50/50 doen
Wellicht is het sneller op een of andere manier, zoals GBM zegt. Ben echt benieuwd naar dit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar komt het dan door en waarom?
Hier zie ik niks, tenminste niet genoeg om te beweren dat het stuur afwijkt terwijl de auto rechtdoor gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wellicht is het sneller op een of andere manier, zoals GBM zegt. Ben echt benieuwd naar dit.
Maar mij viel het persoonlijk al op in Singapore.
Op deze video was te zien dat het niet aan de camera-angle ligt, want hier zie je bij Max dat het daadwerkelijk waar is
[ afbeelding ]
Hij rijdt hier rechtuit en je kan aan dat scheve lijntje zien naast Oracle dat die niet recht staat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier zie ik niks, tenminste niet genoeg om te beweren dat het stuur afwijkt terwijl de auto rechtdoor gaat.
Nee, nog nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:08 schreef gbm het volgende:
[..]
Dankjewel, weet je toevallig ochtend of middagsessie voor Max?
Ah okquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, nog nietDaarom heb ik dat even in het midden gelaten in de OP
Je ziet hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij rijdt hier rechtuit en je kan aan dat scheve lijntje zien naast Oracle dat die niet recht staat.
Ik ga dit onder de aandacht proberen te brengen bij het F1 journaille
dus niet hoe de wielen staan. Dat is ook wat @Tarado probeert te zeggen neem ik aan, want nu weet je het niet 100% zeker.quote:
Heb je al opgezocht of in seizoen 2007 of eerder ook zo was?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij rijdt hier rechtuit en je kan aan dat scheve lijntje zien naast Oracle dat die niet recht staat.
Zag net Hamilton, maar daar leek het stuur toch wel recht op het rechte stuk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vragen we ons allemaal al jaren af.quote:
Is eenvoudig te beredeneren vanwege het feit dat die hier op een recht stuk rijdt.quote:
Nee nog niet gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je al opgezocht of in seizoen 2007 of eerder ook zo was?
Hup ga dat nu even doen en kom dan maar weer terugquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is eenvoudig te beredeneren vanwege het feit dat die hier op een recht stuk rijdt.
Verstappen heeft die rode niet gebruikt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:21 schreef THEFXR het volgende:
zette max zijn tijd op geel en sainz op rood?
die gaat nu de baan opquote:
das waar, maar ja de VSC en SC nog niet... en Lewis was net zo lekker buiten met verse bandjesquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Rode vlag is vanochtend al getest
Wat een pech voor Lewisquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
das waar, maar ja de VSC en SC nog niet... en Lewis was net zo lekker buiten met verse bandjes
We are checking.quote:
Please confirmquote:
De SC test is te vroegquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:59 schreef Sally het volgende:
Er zou een SC test komen, lol - maar dan aansluitend![]()
Jij hebt uitzoekwerk te doen. Dus wegwezenquote:
Jeetje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij hebt uitzoekwerk te doen. Dus wegwezen
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij hebt uitzoekwerk te doen. Dus wegwezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
hammertimequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lewis weet weer even hoe het is om vooraan te rijden
Niet alleen de Mercedes.quote:
Zere rug incomingquote:
vuiurwerkquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Absoluut bizarre beelden [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet alleen de Mercedes.
quote:
Alboss.quote:
Al wel sneller dan de Q tijd van Carlos in 2023. Geen idee wat de fuelload was vandaag maar die Ferrari heeft natuurlijk gedurende 2023 ook nog progressie geboekt. Desalniettemin geen verkeerde tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft voor de Tifosi even een gloryrun gedaan
Blijft natuurlijk gissen of ze zich netjes aan alle regels hebben gehouden, maar ziet er zeker niet slecht uit voor ze.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[x]https://twitter.com/fdataanalysis/status/1760710641491251417[/x]
Zo gloort er hoop voor de Ferrari fanboys
Is toch prima, wat de rijders zelf zeggen is dat de auto stabieler is maar waarschijnlijk niet snel genoeg om RBR te verslaan, maar wie weet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[x]https://twitter.com/fdataanalysis/status/1760710641491251417[/x]
Zo gloort er hoop voor de Ferrari fanboys
Bahdrainquote:
Dat is wel erg matig. Las dat ze eerder al bij de vloer van Perez gingen kijkenquote:
Cash is King.quote:
Whut?!quote:
Wordt nog leuk volgende weekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:03 schreef Starflyer het volgende:
En dan klaagt men over Las Vegas
In Bahrein dus al twee keer achter elkaar.
aka circuit valt uit elkaarquote:
Of hij alles gaat winnen weet ik niet maar wat ik tot dusver gezien heb zie ik geen concurrent er heel dichtbij zitten, laat staan er voorbij.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:07 schreef vosss het volgende:
Nog niks meegekregen van de testdagen.
Wordt het weer een saai seizoen waarin Max alles wint of zijn er kapers op de kust?
Max wint alles met het Mercedes zero pods concept. Gewoon om te trollenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:07 schreef vosss het volgende:
Wordt het weer een saai seizoen waarin Max alles wint of zijn er kapers op de kust?
Tis wat....quote:
Pechrezquote:
Putdeksel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het lijkt wel om dezelfde drain coverage te gaan.
Is hetzelfde, dus zeur niet zoquote:
Met honger achter het stuur is nooit goed.quote:
@Starflyer kan datquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Met honger achter het stuur is nooit goed.
Hoop dat iemand een tosti banaan voor de coureurs kan maken
Vasseur heeft Lewis naar Ferrari gehaald, dus volgend jaar wordt het echt spannend.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:07 schreef vosss het volgende:
Tijden zeggen niets op racesims na.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Merc langzamer op de soft dan de RB en Ferrari op med?
Ik moest dit even 2x lezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tijden zeggen niets op racesims na.
Dat dacht ik ook te horen idd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:29 schreef Nizno het volgende:
hoorde ik sky nu zeggen dat Perez en Albon beiden de hele dag in de auto zitten?
Perez moet vanmiddag zijn auto afstaan aan Maxquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:29 schreef Nizno het volgende:
hoorde ik sky nu zeggen dat Perez en Albon beiden de hele dag in de auto zitten?
gelukkig dan ben ik niet de enige die het hoorde.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te horen idd.
Ik las racisme.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest dit even 2x lezen
F1TV.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:43 schreef THEFXR het volgende:
best veel mensen die een sky abo hebben
Ik moet nog een keer inloggen op F1TV op mijn kpn tv boxquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:33 schreef Nizno het volgende:
Mar goed ik ga eens even werken, zet de tv wel aan zonder geluid dus zal wel zien of Maxie in de auto stapt of Perez blijft rijden
Laat ik dat nu maar doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer inloggen op F1TV op mijn kpn tv box
Ja, doe dat eens.quote:
wat een straf, alleen maar omdat het circuit ruk is, of omdat er een auto is die teveel aan de grond zuigt.quote:
Dan zou Perez netto meer gereden hebben dan Verstappen, dat zou raar zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:29 schreef Nizno het volgende:
Gedaan en loopt zelfs paar seconden voor op de app op mijn tabletquote:
de meester zag dat het goed was en was tevreden?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou Perez netto meer gereden hebben dan Verstappen, dat zou raar zijn.
Nooit tevreden zijn, het kan altijd beter.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de meester zag dat het goed was en was tevreden?
Sowieso de harde band veel gezien, samen met de mediums. De softs veel minder.quote:
De C3 is volgende week de soft.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso de harde band veel gezien, samen met de mediums. De softs veel minder.
De man met de hamer.quote:
Viaplee denkt zoveel.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viaplee denkt zoveel.
Perez doet het echt wel netjes vind ikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:42 schreef greysbones het volgende:
Stig blij
Snelste rondje van perez in beeld
Zag er gek uit jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Aparte positie van dat zitje.
Dank voor deze cruciale informatiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga zo testing even casten. Eerst ontbijten.
Z'n scherm stond scheef.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:50 schreef gbm het volgende:
[..]
Dank voor deze cruciale informatie
Trouwens al meer bekend over de 'scheve' sturen?
Nog niet opgepakt door de media helaas, maar dat komt nog welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:50 schreef gbm het volgende:
[..]
Dank voor deze cruciale informatie
Trouwens al meer bekend over de 'scheve' sturen?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Z'n scherm stond scheef.
Iedereen wordt straks op een seconde geredenquote:
Eindelijkquote:
Aso.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell burnout in de pits
Perez mocht ook nog even leren watertrappelenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt he, wtf. Ik had ‘m een uur geleden al verwacht.
Das wel sick. Helaas gemist.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell burnout in de pits
Iemand heeft flink gespoten!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die McLaren lijkt wel op de Sauber met al die groen
Beetje vreemd om het op deze manier te doen, hier haal je toch nauwelijks wat uit...?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die McLaren lijkt wel op de Sauber met al die groen
Jij zekerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iemand heeft flink gespoten!
Nou nou nou, moet dat weer zoquote:
@greysbonesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet dat weer zo
Kom maar langs dan laat ik het zien
quote:
Ik wacht op de Get ar room, you people opmerkingquote:
Ehm, ik dacht t, maar da's offtopicquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht op de Get ar room, you people opmerking
Och, woensdag hadden we over tosti'squote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, ik dacht t, maar da's offtopic
Je kijkt zeker niet al sinds de ochtend?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz weer 1. Ongelofelijk. Hij rijdt echt om een ander team te vinden. Gun ik hem zeker trouwens.
Toen was er ook geen actie op de baan, neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Och, woensdag hadden we over tosti's
Max klapt toch er over heenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kijkt zeker niet al sinds de ochtend?
We zullen zien.quote:
Iedereen was blijkbaar na die rode vlag afgehaaktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Toen was er ook geen actie op de baan, nee
En net was het topic ook errug rustig![]()
Ik noem het gewoon Torro Rosso om de verwarring compleet te makenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar gaat Yuki.
Ik merk dat de auto "RB" wordt genoemd door het commentaar. Niks Visa. Erg interessant.
Snap ze enerzijds wel omdat hun logo gewoon RB zegt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:48 schreef gbm het volgende:
Ik hoop wel dat commentatoren overschakelen naar VCARB of iets in plaats van RB.
Dat is sinds 2006 al zo, dat de rest nu over klaagt, is ook een beetje laat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Las dat RB kritiek krijgt omdat ze effectief met 2 auto's rijden in het kampioenschap
Omdat dit de officiele benaming is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik merk dat de auto "RB" wordt genoemd door het commentaar. Niks Visa. Erg interessant.
Die 3e sector kan nog sneller.quote:
Ja, maar RB is wel erg... Red Bullquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ze enerzijds wel omdat hun logo gewoon RB zegt.
[ afbeelding ]
Max houdt ws in op het rechte stuk richting de laatste bocht... doen de meesten tijdens testen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz sneller in s3, terwijl ik Max geen fout zag maken in S3.
Max had wel wat wielspin op de exit van bocht 8 trouwens. En daar was die blijkbaar nog steeds sneller (sectorgewijs althans)
Officieel is het Visa.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Omdat dit de officiele benaming is.
Interessant? Hm.
Eerder verwarrend, maar goed.
Dat is dan lekkere communicatie binnen dat teamquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:51 schreef gbm het volgende:
dat de PR dame van RB wilde dat men de naam VCARB gebruikt...
Ik zeg ook niet dat die PR dame haar job goed doet...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is dan lekkere communicatie binnen dat team![]()
Sorry. Eerder al dat gezeik met die domeinnamen en 'Racing Bulls" - dan weer dat RB *niet* voor Red Bull zou staan... En dan nu dit weer, terwijl het fabriekspersoneel in de aanloop ook al VCARB gebruikte?!
![]()
Nee, dus.quote:
Alleen jammer dat Red Bull al weer 3 bochten verder is met hun auto...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sam Collins: Stake heeft de Red Bull gekloond.
3 bochten? 3 seizoenenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:00 schreef gbm het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Red Bull al weer 3 bochten verder is met hun auto...
2 iig, vrees nogsteeds voor de motor met hun eigen RBPT project.... F1 auto's bouwen is lastig maar F1 motoren bouwen is nog een stapje lastiger imho.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
3 bochten? 3 seizoenen
Ferrari ziet er goed uit inderdaad... al lijken die vaak beter in tests dan dat ze uiteindelijk echt zijn tijdens het F1 seizoen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:04 schreef beantherio het volgende:
RBR en vervolgens Ferrari lijken er toch wel echt bovenuit te steken. Onduidelijk wie daarna beter is: Mercedes of Mclaren. Die twee teams zijn wel snel maar nog wel wat meer zoekende.
Zeker als het vanaf 0 is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:04 schreef gbm het volgende:
[..]
2 iig, vrees nogsteeds voor de motor met hun eigen RBPT project.... F1 auto's bouwen is lastig maar F1 motoren bouwen is nog een stapje lastiger imho.
Qua performance?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind die Mercedes echt op een soort Haas lijken eigenlijk
Nee sidepodquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:10 schreef gbm het volgende:
[..]
Qua performance?
Want qua kleuren valt het tiffany groen van Petronas nogsteeds voldoende op imho.
Scheelt natuurlijk wel dat ze een hoop mensen van Honda (en Mercedes) hebben aangetrokken.... Maar het blijft een gok...quote:
Ja, lijkt ook aardig relaxed te gaan en nogsteeds prima tijden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:17 schreef beantherio het volgende:
Verstappen rijdt al met aardig wat vertrouwen rond.
Op mediums? Dan ik ookquote:
Zijn de softs voor volgende weekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op mediums? Dan ik ook
Ik zou Aston Martin er ook nog wel bij willen scharen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:04 schreef beantherio het volgende:
RBR en vervolgens Ferrari lijken er toch wel echt bovenuit te steken. Onduidelijk wie daarna beter is: Mercedes of Mclaren. Die twee teams zijn wel snel maar nog wel wat meer zoekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |