Ik ook niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit vertelde om zielig te zijn of om tactische redenen .
Ze benoemt het idd in haar filmpjequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:38 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft ze in het begin ook verteld, of was het in het filmpje waar ze zich voorsteld? ik ken het verhaal in ieder geval wel
Nee, kijk via videoland op tv en is maar 1 stream gelijkertijdquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
niet nog ergens een stream open staan?
Dat ze heeft ze vaker gezegd en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ik denk er regelmatig aan dat ik heel blij ben dat mijn moeder gezond is en moet er niet aan denken om haar aan zoiets te verliezen . En ik ben 50+ ,DoDo is nu 26quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat haar moeder nog leeft maar voelt alsof ze er niet meer is.
Ja volgens mij leeft ze ook nog hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij leeft ze nog maar gaat het heel slecht met haar en is ze niet meer de oude
Het blijft hoe dan ook een triest verhaal wat niemand mee hoort te makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ze heeft ze vaker gezegd en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ik denk er regelmatig aan dat ik heel blij ben dat mijn moeder gezond is en moet er niet aan denken om haar aan zoiets te verliezen . En ik ben 50+ ,DoDo is nu 26
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ook al![]()
Ja, zekers...18 moet eigenlijk ook je mooiste tijd zijn.....van alles ontdekken je hoort erbij en dan in ene val je in diep zwart gat . Had ook geen broers en zusters waarmee je nog kan delen en wil je flink zijn voor je vader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afschuwelijk! Maar helemaal als je zelf eigenlijk nog een kind bent , want met 17 jaar ben je nog een kindquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het blijft hoe dan ook een triest verhaal wat niemand mee hoort te maken
Ik was dan iets ouder, maar mijn broertje was ook pas 19 toen onze moeder stierf (na een heel erg lang zwaar ziekbed) maar ook bij hem was het een klap in zijn jeugd idd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Afschuwelijk! Maar helemaal als je zelf eigenlijk nog een kind bent , want met 17 jaar ben je nog een kind
herkenbaar. Hier ook geen broer of zusquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zekers...18 moet eigenlijk ook je mooiste tijd zijn.....van alles ontdekken je hoort erbij en dan in ene val je in diep zwart gat . Had ook geen broers en zusters waarmee je nog kan delen en wil je flink zijn voor je vader.
Ja , had ik gisteren in het kijkcijvertopic geplaatstquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vanaf april worden de uitzendingen een half uur langer!
https://showbizznetwork.n(...)k4bWeF4htvtU7nizuf00
Ware aard komt boven. Al die tijd overal tussendoor geglipt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is Danny zich aan het aanstellen.
Heeft ook geen zin voor 2 weken, voor de live uitzending op zaterdag is het misschien wel beter. Maar voor volgend seizoen is het wel een mooie vooruitzicht, volgend jaar dus langere afleveringen van BB.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vanaf april worden de uitzendingen een half uur langer!
https://showbizznetwork.n(...)k4bWeF4htvtU7nizuf00
Sorry. Lees alleen hier.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja , had ik gisteren in het kijkcijvertopic geplaatst
Dat is nog even afwachten wat de kijkcijfers zijn, nu 2 weken voor de finale, maar hoe moeten ze 1½ uur vullen met de eerste 2 maanden?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin voor 2 weken, voor de live uitzending op zaterdag is het misschien wel beter. Maar voor volgend seizoen is het wel een mooie vooruitzicht, volgend jaar dus langere afleveringen van BB.
Denk dat ze dan eerder starten zo kunnen ze vlak op de uitzending zitten en niet een paar dagen later.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten wat de kijkcijfers zijn, nu 2 weken voor de finale, maar hoe moeten ze 1½ uur vullen met de eerste 2 maanden?
Paturain ??? Toch even moeten googlen. Kende ik niet...quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sabeau: "Als paturain door je pasta kan, kan een mayo-tje ook"
Paturain zo lekker , gebruik het is zoveel gerechten, ovenschalen, en op stokbrood is het ook heerlijk, maar door de pasta zoooo lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Paturain ??? Toch even moeten googlen. Kende ik niet...
Is lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kruidenkaas met knoflookquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreselijk kindquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Wordt een beetje ongemakkelijk van een 20 jarige snotkneus die lult alsof ze 40 is en weet hoe de wereld in elkaar zit en alles z.g.n. alles mee gemaakt heeft...
Ik ben ook wel benieuwd naar zaterdagquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:45 schreef KinKiJan het volgende:
~ 17:39 stream 1
Doriana: "Ik ben benieuwd zaterdag"
Randy: "Ja het wordt heel spannend"
Doriana: "Ik hoop dat jij bij de favorieten zit, dat je daar een boost uit kan halen"
Randy: "Ja dat hoop ik ook, maar ik hoop ook dat jij gewoon stabiel bent en dat het gewoon goed zit, dat is wat ik ook heel erg hoop"
Doriana: "Ik hoop het, ik hoop het ook ja"
Randy: "Ik denk meer aan hoe het met jou gaat op de bank, dan met me zelf"
Doriana: "Maar allez, je moet ook naar je zelf kijken, maar ja, jij staat er anders in, jij hebt er vrede mee moest het...."
Randy: "Ja daarom, ik weet dat jij nog helemaal niet klaar bent, kijk ik ook niet, maar voor jou zou het zwaarder zijn als je weg zou gaan, toch?"
Doriana: "Misschien wel ja, maar dat maakt niet uit, jij moet ook blijven, we moeten allebei blijven, het is onze tijd niet, het is echt onze tijd nog niet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |