SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Aha , (zit F 1 te kijken en af en toe hier, dacht dat het over de live ging)
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ze wil de warmte aan anderen geven. De warmte van haar mama is weg.
Ze wil voor anderen zorgen.. ze weet hoe het voelt om het te krijgen van een mama, want zij heeft dat gevoel niet meer. die warmte is uit haar gehaald.. ze heeft die niet meer gevoeld.. van niemand.
Dus ze wil warmte geven aan anderen. cadeutje geven bv.
en krijgt zo warmte terug.
Mooi gesprek
Zeker mooi gesprek en deels herkenbaar, vader op 16e verloren, ik vind de dames zo ook sympathiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat het zo blijft tot zaterdag
Ze wil voor anderen zorgen.. ze weet hoe het voelt om het te krijgen van een mama, want zij heeft dat gevoel niet meer. die warmte is uit haar gehaald.. ze heeft die niet meer gevoeld.. van niemand.
Mooi gesprek
Volgens mij leeft haar moeder nog maar is er geen herkenning meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zeker mooi gesprek en deels herkenbaar, vader op 16e verloren, ik vind de dames zo ook sympathieker
Genomineerd hequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:28 schreef Hznootje het volgende:
Wat heeft Danny gesnoven? Ineens zo aanwezig
Klopt en zeker mooi dat ze dit op stream vertonenquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik herken het dus ook wat ze zegt.
Komt zoveel op je af dan, het niet ermee om kunnen gaan.. wegvluchten in feesten.
Hoe vrienden reageerden, alles moeten doen opeens etc etc
klopt ik vind ze zo ook stukken sympathieker!
mooi dat ze dit op stream laten zien ook.
Ik vond het leuk om te zien hoe ze bezig zijn eerst met oefeningen en later met die ballenquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:12 schreef marky het volgende:
De twee fotomodellen proberen te jongleren.
Klopt, haar moeder heeft meerdere hersenbloedingen gehad en is nu min of meer een plantje...quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij leeft haar moeder nog maar is er geen herkenning meer.
Mooi gesprek inderdaadquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik herken het dus ook wat ze zegt.
Komt zoveel op je af dan, het niet ermee om kunnen gaan.. wegvluchten in feesten.
Hoe vrienden reageerden, alles moeten doen opeens etc etc
klopt ik vind ze zo ook stukken sympathieker!
mooi dat ze dit op stream laten zien ook.
oh die leeft nog! pff heftig voor haarquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, haar moeder heeft meerdere hersenbloedingen gehad en is nu min of meer een plantje...
Mooi gesprek
Haar ma ligt in coma heeft zware hersenbloeding gehad ligt in verzorgings huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"En ik denk ook wel een zieltje, ja dat denk ik wel ja..."quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoorde Sorbo tegen Jimmy vragend zeggen: dieren hebben toch ook gevoel.
Toen was ik er klaar mee, streams uit, dat meisje heeft iets niet goed.
Do en ro toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
Op 1 weer beeld dilano en ronahi
Mwah.. dan ben ik ook te cynisch idd. Dit heeft ze allemaal al verteld aan Ronahi... als ze het nou zou vertellen aan Tom zou ik anders denken..quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Mooi gesprek inderdaad
Maar - misschien ben ik al te cynisch - is dat nu tactisch dat Doriana net heel haar levensverhaal doet nu ze op de bank zit? Om wat sympathie-stemmen te winnen? Dit onderwerp is toch ook al weken geleden besproken geweest?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haar ma ligt in coma heeft zware hersenbloeding gehad ligt in verzorgings huis
pff ja ben moe dan haal ik die namen helemaal door elkaarquote:
Heel verdrietig verhaalquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Oh wat heftig voor haar.
Ze vertelt er nu over.
operatie is goed verlopen. Iedere dag was het leven of dood.
met een psych voorbereid in het zkh dat ze wellicht ging sterven.
Ze lag op de ic, mochten toen voor het eerst naar binnen.
dat moment vergeet ze nooit meer.. was het ergste moment van haar leven. Beademd , kaal, schedel ingedeukt
iedereen begon te schreeuwen 'mama' , huilen.
Haar wereld stond stil.
Die heb ik niet gekekenquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Was dat over haar moeder ook niet in haar intro filmpje?
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Was dat over haar moeder ook niet in haar intro filmpje?
Ze zegt net dat haar ma is overledenquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Mooi gesprek
Hier nog een....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit verhaal heeft ze in het begin ook verteld, of was het in het filmpje waar ze zich voorsteld? ik ken het verhaal in ieder geval welquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij leeft ze nog maar gaat het heel slecht met haar en is ze niet meer de oudequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze zegt net dat haar ma is overleden
oh ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ja dit dacht ik ook. Dat ze hun niet meer herkent enzo. Maar wel nog leeftquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij leeft ze nog maar gaat het heel slecht met haar en is ze niet meer de oude
Volgens mij ook, dat ze hun ook niet meer herkend enzoquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij leeft ze nog maar gaat het heel slecht met haar en is ze niet meer de oude
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja dit dacht ik ook. Dat ze hun niet meer herkent enzo. Maar wel nog leeft
Leeft idd nog, woont in een verpleegtehuis als een plantje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt eraan tegen wie, misschien waren die met haar verjaardag er niet bij .quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Mooi gesprek inderdaad
Maar - misschien ben ik al te cynisch - is dat nu tactisch dat Doriana net heel haar levensverhaal doet nu ze op de bank zit? Om wat sympathie-stemmen te winnen? Dit onderwerp is toch ook al weken geleden besproken geweest?
Ze heeft dit verhaal ook verteld in de 2e week toen lenie weg gingquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Mooi gesprek inderdaad
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoor soms het geluid voor Randy zijn mes de plank raakt
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit vertelde om zielig te zijn of om tactische redenen .quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt eraan tegen wie, misschien waren die met haar verjaardag er niet bij .
Misschien bedoelt ze dat haar moeder nog leeft maar voelt alsof ze er niet meer is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze zegt net dat haar ma is overleden
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ook al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |