Karen is zo geobsedeerd door Ashely dat zij ziende blind is!!quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand durft Ashley te weigeren.....zoals nu ze vindt het doodnormaal dat een andere bewoner met haar matten die extreme lengte hebben minstens twee dagen aan de slag gaat.....wist dat het in huis gedaan moest worden....
Vraagt Karen zich niet af of het haar daar om te doen is.....
ik denk dat Karen allang blij is dat ze wat te doen heeft. Heel de dag alleen maar hangen is ook heel vervelend op een gegeven moment. Dit is haar vak, dus lekker om mee bezig te zijn lijkt mijquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand durft Ashley te weigeren.....zoals nu ze vindt het doodnormaal dat een andere bewoner met haar matten die extreme lengte hebben minstens twee dagen aan de slag gaat.....wist dat het in huis gedaan moest worden....
Vraagt Karen zich niet af of het haar daar om te doen is.....
Sterk zijn Kodiak, het is net als stoppen met roken, effe doorzetten en niet opgeven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 zapt weg is het geleuter van Sabeu zat
Die Ty ook. Niet slim want alle aandacht gaat de komende weken naar hun uit om er uit te flikkeren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef Hznootje het volgende:
Wat is Randy enorm gefocust op Ashley..Hoezo?
Maar dan maak ik de tijd uit wanneer.....en dat gebeurt niet....duurde Ashley al te lang zowel van BB waar haar verf bleef en ging toen maar zelf aan de slag met die matten eruit tehalen. En nu moet het tuurlijk voor zaterdag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat Karen allang blij is dat ze wat te doen heeft. Heel de dag alleen maar hangen is ook heel vervelend op een gegeven moment. Dit is haar vak, dus lekker om mee bezig te zijn lijkt mij
Danny pakt het wel slim aan, hij gaat er niet echt op in. Maar hij zegt wel duidelijk dat Alice eerlijk isquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is dat toch een raar ki d die ronahi. Dat mensen onwaarheden vertellen in het huis. Zij is de persoon die dat het meeste doet. Doriana en Danny zeggen dat Alice eerlijk is.
Dat haar....hij ziet er niet uit lijkt wel of hij met zijn vingers in het stopcontact heeft gezeten.quote:
Het ziet er niet uit alsof Karen vreselijk tegen haar zin bezig is. Ieder ander die ook geknipt en geverfd wil worden, komt gewoon ook aan de beurt. Het lijkt mij een gezellige invulling voor dit groepje van deze dag. Ze zijn lekker bezigquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan maak ik de tijd uit wanneer.....en dat gebeurt niet....duurde Ashley al te lang zowel van BB waar haar verf bleef en ging toen maar zelf aan de slag met die matten eruit tehalen. En nu moet het tuurlijk voor zaterdag.
Dan zou ik het sowieso naar de kringloop brengen als ik haar wasquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
Hoorde haar zeggen dat het elke 4 weken 280euros kost die bos stro.
Ging er eigenlijk ook meer om dat Ashley het gewoon aan neemt dat de persoon die kapper is daar met haar in het huis zit dit voor haar doet.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit alsof Karen vreselijk tegen haar zin bezig is. Ieder ander die ook geknipt en geverfd wil worden, komt gewoon ook aan de beurt. Het lijkt mij een gezellige invulling voor dit groepje van deze dag. Ze zijn lekker bezig
den bekende valkuilquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik ga me wel langzamerhand ergere aan Ashley ik vond haar leuk paar weekjes geleden maar nu denkt ze dat ze alles maar kan maken in het huis, stoer doen enzo ze krijgt kapsones. Alice blijft gelukkig wel gewoon haar zelf.
Vaak zien ze zelf niet hoe lelijk het er uitziet, net als met die lippen van d'r.quote:
tja, net zoals alle andere bewoners maar vinden dat karen mag knippen, verven enz.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ging er eigenlijk ook meer om dat Ashley het gewoon aan neemt dat de persoon die kapper is daar met haar in het huis zit dit voor haar doet.....
nie goed wies niequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
Hoorde haar zeggen dat het elke 4 weken 280euros kost die bos stro.
nominatiestresspillenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:28 schreef Hznootje het volgende:
Wat heeft Danny gesnoven? Ineens zo aanwezig
Ze durft welquote:
Samen spelenquote:
sabeau vraagt wel iedere keer hoe het met zijn schouder isquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
De schouderblessure is zo te zien weer over bij Dilano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |