Ze moet zo'n matje maken net als Nathan Rutjes (en zijn zoon), Dat lijkt me leukquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
Dit is ook eigenlijk een groot risico dit verf heeft ze anders nooit.....Lekker als het compleet lichter of donkerde blond is......voor haar matten heeft ze dat verf niet, of misschien kan ze dat helemaal niet verven
Dat krijg je, doordat het samenleven met een groep niet eenvoudig is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
Randy irriteert zich sneller aan mensen dan dat hij boos is.
Dit verf heeft ze altijd, komt uit haar eigen voorraad , zelf meegenomenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
Dit is ook eigenlijk een groot risico dit verf heeft ze anders nooit.....Lekker als het compleet lichter of donkerde blond is......voor haar matten heeft ze dat verf niet, of misschien kan ze dat helemaal niet verven
Die hele blauwe kamer club is gefixeerd op haarquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef Hznootje het volgende:
Wat is Randy enorm gefocust op Ashley..Hoezo?
Ja, weet ik maar ze vertelde net dat ze geen verf meer thuis had en die kleur van haar moeder had meegenomen...met een ander nummer,...ook wel blond.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit verf heeft ze altijd, komt uit haar eigen voorraad , zelf meegenomen
Ja manquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:03 schreef KangaP het volgende:
Wat een zagevent is die Randy toch , zo sloooom praten is die stoned of wat 🤔
Om van in slaap te vallen , Hopelijk geeft die geen les in het dagelijks leven .
Sabo is één groot maskerquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een doos die sabeau over dat mensen meerdere maskers hebben in de kast. Die is ook niet oprecht of eerlijk.
Ze noemt zeker geen namen.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een doos die sabeau over dat mensen meerdere maskers hebben in de kast. Die is ook niet oprecht of eerlijk.
Snapje wat ik wil zeggen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Pfff, Sabeau met haar 'snap je', alsof zij de ervaren psych is, en haar luisteraar de cliënt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |