Waarom dan die krokodillentranen de hele tijd?quote:
Waarom was het nou zo'n sham trial? Die toespraak van Trump na afloop was ook een bijzondere. Dat hij zo graag zelf getuige was geweest bijvoorbeeld. Wie trapt er nou in dat soort onzin, vraag ik mij dan af.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:09 schreef epicbeardman het volgende:
Het andere Trump topic of POL moet wel heel saai en weer vol met circlejerking zitten als de normies en NPC's weer naar dit topic komen.
Er is helemaal niets aan de hand, zoals eerder gezegd cared niemand, maarja snap dat elk "overwinningkje" als een high voelt nu Nederland een rechts kabinet heeft.
Democraten zijn blij, die hebben hen conviction. Waar ze zo naar zochten, omdat ze dan denken dat mensen niet meer stemmen of iets. Gaat alleen maar averechts werken.
Biden zou maar verliezen tegen een convicted felon wuhahahaha, wat een afgang zou dat zijn deze november.
quote:The conservative media company behind the book and film “2,000 Mules,” which alleged a widespread conspiracy by Democrats to steal the 2020 election and was embraced by former president Donald Trump, has issued an apology and said it would halt distribution of the film and remove both the film and book from its platforms.
In a statement posted to their website, Salem Media Group, Inc. apologized specifically to Mark Andrews, a voter from Georgia falsely depicted illegally voting in “2,000 Mules.”
[..]
En miljoenen mensen trappen hier gewoon in he?quote:
Het is vooral bijzonder dat de Republikeinen geen enkele moeite hebben met het feit dat president Trump een prostituee zwijggeld heeft betaald.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom was het nou zo'n sham trial? Die toespraak van Trump na afloop was ook een bijzondere. Dat hij zo graag zelf getuige was geweest bijvoorbeeld. Wie trapt er nou in dat soort onzin, vraag ik mij dan af.
Jullie, als in: Nederlanders die op Fok zitten, zitten al jaren achter Trump aan?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een sham trial omdat "jullie" al jaren achter Trump aanzitten en de enige rechtszaak die "jullie" gelukt is een vage trial die niemand wat interesseert.
Dat is klein bier vergeleken met het schandaal dat zich zojuist heeft voltrokken.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is vooral bijzonder dat de Republikeinen geen enkele moeite hebben met het feit dat president Trump een prostituee zwijggeld heeft betaald.
Juist dat maakt de VS tot een bananenrepubliek.
Zojuist?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is klein bier vergeleken met het schandaal dat zich zojuist heeft voltrokken.
De rechtszaak uiteraard, alle normen zijn het raam uit gegooid en de wet is veranderd om deze rechtszaak mogelijk te maken. Wat dat betreft heeft Gabbard gelijk, de VS is veranderd in een bananenrepubliek.quote:
Aha, de rechtsstaat deugt niet als er uitspraken worden gedaan die nadelig uitpakken voor De Grote Leider.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De rechtszaak uiteraard, alle normen zijn het raam uit gegooid en de wet is veranderd om deze rechtszaak mogelijk te maken. Wat dat betreft heeft Gabbard gelijk, de VS is veranderd in een bananenrepubliek.
quote:Op zondag 2 juni 2024 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, de rechtsstaat deugt niet als er uitspraken worden gedaan die nadelig uitpakken voor De Grote Leider.
Maar wel jarenlang van de daken schreeuwen dat Clinton - en later Biden - moet worden opgesloten.
En geen MAGA-haan die ernaar kraaide toen Cohen in 2018 de bak indraaide, mede vanwege de betaling van Stormy Daniels.
Heb je zelf nou niet door hoe enorm belachelijk die Trump-sekte is die je vol overgave omarmt?
Welke wet?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De rechtszaak uiteraard, alle normen zijn het raam uit gegooid en de wet is veranderd om deze rechtszaak mogelijk te maken. Wat dat betreft heeft Gabbard gelijk, de VS is veranderd in een bananenrepubliek.
Dat is gewoon een domme tweet van iemand die het niet begrepen heeft.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Deze tweet vat het wel goed samen, als je dit oké vind dan is er echt iets mis met je morele kompas.
Nee, jij vindt dat die tweets het 'goed samenvatten', omdat ze aansluiten bij jouw diepgewortelde zelfbedrog, waarmee je volhoudt dat Trump een onschuldig slachtoffer is.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Deze tweet vat het wel goed samen, als je dit oké vind dan is er echt iets mis met je morele kompas.
Het valt mij vooral op dat je niet ingaat op de inhoud van de post. En kun je trouwens benoemen waar Trump justitie heeft aangestuurd om politieke tegenstanders aan te klagen? En kun je ook aangeven waar openbare aanklagers campagne hebben gevoerd om de politieke tegenstanders de bak in te gooien en het daarna ook daadwerkelijk proberen en in die poging ook elke norm breken om het voor elkaar te krijgen?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Och, wat vond Chivaz dat toch mooi, die rants van Trump. 'Lock her up!' Wat een held, die Trump. En hij had ook groot gelijk: opsluiten, die Clinton!
Maar nu Trump is veroordeeld is het niet leuk en is het vervolgen van politici plots een teken van fascisme
Wat klopt er niet aan? Kun je dat eventueel samenvatten?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat die tweets het 'goed samenvatten', omdat ze aansluiten bij jouw diepgewortelde zelfbedrog, waarmee je volhoudt dat Trump een onschuldig slachtoffer is.
Maar ik ben niet deskundig op dit vlak. Trump gaat ongetwijfeld in hoger beroep, en dat is z'n goed recht. Als zijn onschuld evident is, wordt hij ongetwijfeld vrijgesproken door een hogere rechter.
En dat jij Trump nog steeds op een voetstuk plaatst zegt vooral veel over jouw morele kompas, dat al jaren volledig het spoor bijster is.
'Lock her up', was zo'n beetje een campagneleus. Tijdens een debat met Clinton zei Trump letterlijk tegen haar dat als hij aan de macht zou komen, zij vast zou worden gezet.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het valt mij vooral op dat je niet ingaat op de inhoud van de post. En kun je trouwens benoemen waar Trump justitie heeft aangestuurd om politieke tegenstanders aan te klagen? En kun je ook aangeven waar openbare aanklagers campagne hebben gevoerd om de politieke tegenstanders de bak in te gooien en het daarna ook daadwerkelijk proberen en in die poging ook elke norm breken om het voor elkaar te krijgen?
Voor alle duidelijkheid: ik heb nergens geschreven dat het 'niet klopt', enkel dat jij het omarmt omdat het aansluit bij jouw kijk op deze zaak.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan? Kun je dat eventueel samenvatten?
Dit vind ik wel mooi, je vertrouwt niet op een random twitteraar vanwege je gebrek aan juridische kennis. Maar je vind het wel prachtig dat het justitieel apparaat word misbruikt voor politiek gewin.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: ik heb nergens geschreven dat het 'niet klopt', enkel dat jij het omarmt omdat het aansluit bij jouw kijk op deze zaak.
Waarom zou ik mijn gebrek aan juridische kennis moeten invullen met een handjevol tweets van een random Twitteraar? Waarom zou ik blind op zijn interpretaties moeten vertrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |