X-Filesquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77, moet jij niet kijken naar de X-Files of naar Californication?
Ja dadelijk, ik ga mij vast installeren met mijn pixie en satisfyerquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77, moet jij niet kijken naar de X-Files of naar Californication?
Wat een taal zegquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef Lenny77 het volgende:
Wie deze film heeft gezien: Practical Magic weet METEEN dat die reclame daarop gebaseerd is. Die snol van een Jolijn doet haar echt 1 op 1 na...
Dus ja..
Nep Nicole Kidman.
(voor de rest een mooie meid, daar niet van.. maar dat was NIcole in die film ook)
Awwwwquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
X-Files![]()
Doodeng vond ik dat vroeger
Ik ook. Komt door David Duchovny.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
X-Files![]()
Doodeng vond ik dat vroeger
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dadelijk, ik ga mij vast installeren met mijn pixie en satisfyer
Toen was ik nog snel bangquote:
Je zou mij geen pixie meer noemen, weet je nog?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt wel allemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef Lenny77 het volgende:
Wie deze film heeft gezien: Practical Magic weet METEEN dat die reclame daarop gebaseerd is. Die snol van een Jolijn doet haar echt 1 op 1 na...
Dus ja..
Nep Nicole Kidman.
(voor de rest een mooie meid, daar niet van.. maar dat was NIcole in die film ook)
Man wat was die vroeger knapquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Komt door David Duchovny.
Maar het staat je zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou mij geen pixie meer noemen, weet je nog?
Was ja. Ik ben dat nog steeds.quote:
Er staat vooral wat andersquote:
Dat is dan ook wel weer waar..quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was ja. Ik ben dat nog steeds.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staat vooral wat anders
Zo lief ditquote:
Ze kan het welquote:
Jawel, ben ook trots op haar.quote:
D'ahwquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, ben ook trots op haar.
Zeg, welke beroemde schoonheden staan er op jouw lijstje?quote:
Daar deed ik volgens mij nooit aanquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeg, welke beroemde schoonheden staan er op jouw lijstje?
Nu wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar deed ik volgens mij nooit aan
Mwah, als ik naar de beroemde 'schoonheden' van tegenwoordig kijk haak ik afquote:
I knowquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
Beagle!![]()
De heren zijn verdwenen.... Nu ja, je goed recht @ Stiggs
Oh, kom op. Er zit vast iemand tussen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, als ik naar de beroemde 'schoonheden' van tegenwoordig kijk haak ik af
Oef... en die lippen ook he...quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boh als die zo boven mij zou torenen en zo in mijn ogen zou kijken
Twin Peaks was echt te vaag voor mij.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
X-files, alle afleveringen zien vroegerSamen met twin peaks was dat altijd met mijn handen in de toen heule grote bos met krullen gespannen naar de tv kijken
Daar moest je wel bij nadenken jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Twin Peaks was echt te vaag voor mij.
Welke krullenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
X-files, alle afleveringen zien vroegerSamen met twin peaks was dat altijd met mijn handen in de toen heule grote bos met krullen gespannen naar de tv kijken
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Oef... en die lippen ook he...
*zwijmel...
Ik heb misbruik gemaakt van mijn modrechtenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
Beagle!![]()
De heren zijn verdwenen.... Nu ja, je goed recht @ Stiggs
Oh hou op schei uit....quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Echt he... wat hij daar allemaal mee zou kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hahahah.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb misbruik gemaakt van mijn modrechten
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh hou op schei uit....
Moet werke
Ow nee, in mijn fantasie gaat het er veeeuuuul heviger aan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks te zachtjes en bijtjesHorum omnium fortissimi sunt Belgae
Wow Lennyquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Whahahaha jeetje wat jij met hem hebt heb ik met Henry Cavillquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voorspel Lenny, voorspel...quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow nee, in mijn fantasie gaat het er veeeuuuul heviger aan toe
Niks te zachtjes en bijtjes
Is niet waar hoorquote:
Had toch wel verwacht dat je mij had genoemdquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, als ik naar de beroemde 'schoonheden' van tegenwoordig kijk haak ik af
Iets te brede kaak voor mij, echt een Chad typjequote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahahaha jeetje wat jij met hem hebt heb ik met Henry Cavill
Ik weet niet eens wat een pixie is maar vond je wel mega open ineensquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is niet waar hoor![]()
Mijn Pixie geeft kortsluiting dus krijg altijd stroom in mijn handen.. niks te Pixie hier
God nee, Duchovny zou echt geen voorspel nodig hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Voorspel Lenny, voorspel...
En hier moet het wat braaf blijven toch?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iets te brede kaak voor mij, echt een Chad typje
Oeh - The Witcherquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahahaha jeetje wat jij met hem hebt heb ik met Henry Cavill
Nou.. ik denk dat er weinig personen zijn die meer open zijn dan ik (inb4 huehue of oh hai @stiggler)quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een pixie is maar vond je wel mega open ineens
Goede serie ookquote:
Oepsquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat je mij had genoemd![]()
:p
Uhuhm. Hoop dat hij wel verder gaat. Maar niet meer met Henryquote:
Ik had je nog niet eerder zo meegemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat er weinig personen zijn die meer open zijn dan ik (inb4 huehue of oh hai @:stiggler)
Voorbeeldfunctie dit datquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had je nog niet eerder zo meegemaakt
Ik ben heel openquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat er weinig personen zijn die meer open zijn dan ik (inb4 huehue of oh hai @:stiggler)
Zal jou eens ookquote:
En Duchovny doet rare dingen met mijquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had je nog niet eerder zo meegemaakt
Uh huh.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En Duchovny doet rare dingen met mij
Janken is niet slecht.. ruimte maken voor andere emotiesquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb zo weer een date met de psycholoog. Even mezelf wat fatsoeneren en hopen dat het niet weer continu janken geblazen is
Dat blijkt. Mijn ex had dat met mij ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En Duchovny doet rare dingen met mij
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
De krullen op mijn hoofd? (wijst naar boven)
En kletsnatquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat blijkt. Mijn ex had dat met mij ookdie hoefde maar weinig te doen of te zeggen en ik stond aan
Ik heb 1 ex gehad die dat kon maar dat bleek uiteindelijk dan ook wel echt een monster te zijn (lees politie is nodig geweest).quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat blijkt. Mijn ex had dat met mij ookdie hoefde maar weinig te doen of te zeggen en ik stond aan
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh hou op schei uit....
Moet werke
vanilla voorspel, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Dan ga je meteen de afwas doen, daarna stofzuigen en de ramen lappen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het was meer de combi van: grote bos krullen/handen/Duchovny.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Krullen op andere plekken niet?
Als het maar snoeihard isquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik heb een pixel die af en toe snoeihard trilt, telt dat ook?
Zoiets jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan ga je meteen de afwas doen, daarna stofzuigen en de ramen lappen?
ah ja, die derde voldoe ik net niet aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het was meer de combi van: grote bos krullen/handen/Duchovny.
Ja daar ging het dus een beetje mis.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ah ja, die derde voldoe ik net niet aan.
I'll be backquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
aanwezigheid van @:Lenny77 gemist
Stom werk
quote:
Ja, die had ik ook, echt pech heb je dan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb 1 ex gehad die dat kon maar dat bleek uiteindelijk dan ook wel echt een monster te zijn (lees politie is nodig geweest).
Dus ik vertrouw dat en mezelf op dat gebied NOOIT meer.
Wat kut voor je dat dat zo gelopen is. Mijn ex was gelukkig geen monster al verdiende sommige aspecten ook niet helemaal de schoonheidsprijs.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb 1 ex gehad die dat kon maar dat bleek uiteindelijk dan ook wel echt een monster te zijn (lees politie is nodig geweest).
Dus ik vertrouw dat en mezelf op dat gebied NOOIT meer.
Ik keek nooit tennisquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
@:TheStigsDutchCousin , vaak naar die poster gekeken.
[ afbeelding ]
Ik nu ook niet meer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik keek nooit tennis
Ik zit in een tropisch zwemparadijsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
ik ben net thuis en ga de deur niet meer uit.
Sowieso zijn de snacks dan op voordat ik over ben. #vieslekkerdik
Met tegenzin?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zit in een tropisch zwemparadijs
Wow, waarom doe je dat? Alhoewel, soms vind ik dat ook wel leuk eigenlijk, lekker zwemmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Uren, uren kan ik het, zo lekker. Alleen in Nederland kun je niet ongestoord alleen zwemmenquote:
Het was een plethora van gegil, gejoel en gekrijs (volwassen inclusief). Maar kinderen vonden het prima, cappuccino smaakte goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Owja het is voorjaarsvakantie.. Slechte timing vriend.
Heb je zelf ook kinderen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het was een plethora van gegil, gejoel en gekrijs (volwassen inclusief). Maar kinderen vonden het prima, cappuccino smaakte goed
Ja, twee jongens, eentje van 11 en eentje van 15, maar die laatste wil nooit meer ergens mee naartoequote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je zelf ook kinderen dan?
Is het ook wel een beetje de leeftijd voor toch? Zelf de wereld ontdekken en domme dingen doen om (hopelijk) van te leren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, twee jongens, eentje van 11 en eentje van 15, maar die laatste wil nooit meer ergens mee naartoe
Is ook zo hoor, ik laat hem voldoende ruimte en dan hopen dat hij zelf de verstandige keuzes maakt, Maar ja, man hè, die doen dat nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje de leeftijd voor toch? Zelf de wereld ontdekken en domme dingen doen om (hopelijk) van te leren.
Wie weet ooitquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, ik laat hem voldoende ruimte en dan hopen dat hij zelf de verstandige keuzes maakt, Maar ja, man hè, die doen dat niet
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar wel een Kate Winslet look-a-like gezienquote:
Whehe, dan kun je beter in het water zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar wel een Kate Winslet look-a-like gezienStond ik daar tussen de plastic palmbomen
Te laatquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, dan kun je beter in het water zitten.
Jammer is dat.quote:
Nee, alleen wat gemiezer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het stormt hier inmiddels flink, bij jou ook?
Ik kreeg vandaag van Danny te horen dat mijn FP ban na 13 jaar is opgeheven en dat daar eigenlijk maar 3 dagen voor stondquote:
Haha, je hebt weinig gemist hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag van Danny te horen dat mijn FP ban na 13 jaar is opgeheven en dat daar eigenlijk maar 3 dagen voor stondHoe vet is dat
Niet gevraagd of ze even wilde poseren als een van je franse dames?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar wel een Kate Winslet look-a-like gezienStond ik daar tussen de plastic palmbomen
Iedereen hier nog steeds eenzaam en geestelijk kreupelquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, je hebt weinig gemist hoor.
Bofkont je hebt gewoon een speciale behandeling gehad :pquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag van Danny te horen dat mijn FP ban na 13 jaar is opgeheven en dat daar eigenlijk maar 3 dagen voor stondHoe vet is dat
Dit was niveautje Goelag hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bofkont je hebt gewoon een speciale behandeling gehad :p
Nawhhquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dit was niveautje Goelag hoor
Wel overwogen alleen dat is zo raar in een zwembad vol met kinderenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet gevraagd of ze even wilde poseren als een van je franse dames?
Maar soms moet je gewoon de gok wagen! Heb vandaag geleertquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wel overwogen alleen dat is zo raar in een zwembad vol met kinderen
Ja maar geen Russisch roulettequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar soms moet je gewoon de gok wagen! Heb vandaag geleert
Oww shit dat heeft ze er niet bij verteldquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja maar geen Russisch roulette
In het leven moet je altijd met scherp schieten, maar niet op jezelfquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oww shit dat heeft ze er niet bij verteld
Ban in 3..2...1...?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zo gelijk maar wat posten op de FP om het te vieren
Haha nee hoor want ik ben wel wat genuanceerder dan zoveel jaar geledenquote:
Kuukskequote:
Vanavond uit etenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hi zonnetje! Het is bijna weekend, ga je nog leuke dingen doen?
Ik ga proberen lief te zijn voor mijzelf. Dus vandaag mag ik poetsen. Het weekend mag ik niet poetsen alleen mijn gebruikte rommel opruimenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanavond uit eten
En jij?
Goed gevulde dagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga proberen lief te zijn voor mijzelf. Dus vandaag mag ik poetsen. Het weekend mag ik niet poetsen alleen mijn gebruikte rommel opruimenGa straks 2 kaas krosants kopen bij de bakkert en even naar de action en drogist en appie en dan chillen
Sallykequote:
Hi!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga jij nog leuke dingen doen het weekend?
LoLkequote:
Stigs die vanaaf naar de Mac gaat!quote:
Fair enough. Hallo meisje wiens echte naam ik niet weet!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wil graag aangesproken worden als een individu
Zou mij benieuwenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs die vanaaf naar de Mac gaat!
Whehehe, nee dat nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs die vanaaf naar de Mac gaat!
Nee, Stigs wilde dit jaar nog een paar kilo kwijt.quote:
Wil je het weten?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fair enough. Hallo meisje wiens echte naam ik niet weet!![]()
Een salade tent?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Whehehe, nee dat niet
En, waar / wat ga je wel eten? Gewoon restaurant?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, Stigs wilde dit jaar nog een paar kilo kwijt.
Zie ik eruit als een konijn?quote:
Ja, wel een beetje op stand natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
En, waar / wat ga je wel eten? Gewoon restaurant?
Je past er weleens op!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een konijn?
Follow the white rabbit, toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een konijn?
Kan altijd erg genieten van de landschappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
Dit weekend de start van de wielerklassiekers periode, stiekem weer heel veel zin in![]()
Whaha die weet je welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fair enough. Hallo meisje wiens echte naam ik niet weet!![]()
quote:
Okee, Poekelien.quote:
Ja dat welquote:
LoL weer mijn naam ook hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]jij weet Koekies naam...?
Weet je dat van meer FOK!dames? Vast
Cause He's The Stig
Achter die van jou kom ik ook nog welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]jij weet Koekies naam...?
Weet je dat van meer FOK!dames? Vast
Cause He's The Stig
Ook ja. En ik denk dat de oudste bij ons thuis ook gaat aanschuiven om mee te kijken. Die vind het ook allemaal bijster interessant. Vooral de tig miljoen vragen over alles wat hij ziet en hoort. Blaren op mijn vingers na een middag wielrennen van het googelenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan altijd erg genieten van de landschappen.
Ja maar bunniesquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
LoL weer mijn naam ook hoor.
Ehhhh.... is dat zo? Ben zo slecht met namen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
LoL weer mijn naam ook hoor.
Whehe, achter...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Achter die van jou kom ik ook nog wel
quote:
Kom eerst maar om mn telefoonnummer schooien danquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
erachter komen is sowieso altijd goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
De oudste kan ook elders in huis tv kijken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ook ja. En ik denk dat de oudste bij ons thuis ook gaat aanschuiven om mee te kijken. Die vind het ook allemaal bijster interessant. Vooral de tig miljoen vragen over alles wat hij ziet en hoort. Blaren op mijn vingers na een middag wielrennen van het googelen
Arie?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:57 schreef Sally het volgende:
[..]
De mijne niet
En nee, het is niet Sally![]()
Gast… Tijd dat Lenny je eens mee neemt naar een kliniek voor uitsluiting van vervroegde dementie.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhhh.... is dat zo? Ben zo slecht met namen.Zal het eens Lenny vragen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
erachter komen is sowieso altijd goed
Goitske niet in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sow.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gast… Tijd dat Lenny je eens mee neemt naar een kliniek voor uitsluiting van vervroegde dementie.
1 tv in huis, dan moet hij bij de buren een raampje intikken en daar gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De oudste kan ook elders in huis tv kijken.
Hai Taisya from the hood!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:57 schreef Sally het volgende:
[..]
De mijne niet
En nee, het is niet Sally![]()
niet zelf heel gewillig je telefoonnummer delenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom eerst maar om mn telefoonnummer schooien dan
Daar begint het toch mee, zei iemand hier?
Was het @:MizzezAmy ?
Komende maandag dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gast… Tijd dat Lenny je eens mee neemt naar een kliniek voor uitsluiting van vervroegde dementie.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
erachter komen is sowieso altijd goed
Vraag een dame die thuis zit dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jawel maar tis geen machine he.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goitske niet in de buurt?
Hmmm... dan wens ik je vingers veel sterkte komend weekend.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Arie?
[..]
1 tv in huis, dan moet hij bij de buren een raampje intikken en daar gaan kijken
quote:
Ohaiiiiquote:
Multi quote, schatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Arie?
[..]
1 tv in huis, dan moet hij bij de buren een raampje intikken en daar gaan kijken
[..]
niet zelf heel gewillig je telefoonnummer delen
Nee, ik zit in die kliniek en Lenny gaat sneakers kopen ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oeh heb je een LordLenny week?
Wat ga je serieus zo’n onderzoek doen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik zit in die kliniek en Lenny gaat sneakers kopen ofzo.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Vraag een dame die thuis zit dan.Die was mij vanmorgen zo zat dat ik met mach 1 snelheid het bed werd uitgeschoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Ja, dat moet van jou.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat ga je serieus zo’n onderzoek doen?
nee, niet back maar een issue met firefox en extensions. Ben iets te snel met mijn vingers en die muis deze ochtend en dan krijg je een fijne chaos. Heerlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Multi quote, schat
Niet op Back klikken
Maar eh, beetje moeite doen om me eerst te leren kennen mag wel hoor![]()
En vast terechtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Die was mij vanmorgen zo zat dat ik met mach 1 snelheid het bed werd uitgeschopt
De eerste poging resulteerde erin dat ik zo ongeveer al in de touwen hing met allerlei accu's aan mijn tepelsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Multi quote, schat
Niet op Back klikken
Maar eh, beetje moeite doen om me eerst te leren kennen mag wel hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Zeker! Ging met een grote glimlach het huis uit. En de middelvinger en glimlach achter het keukenraam deed het ook goedquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
De eerste poging resulteerde erin dat ik zo ongeveer al in de touwen hing met allerlei accu's aan mijn tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Geen kitten om zonder handschoentjes aan te pakken, nee😈
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wees blij dat het maar Mach 1 wasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zeker! Ging met een grote glimlach het huis uit. En de middelvinger en glimlach achter het keukenraam deed het ook goed
Jij bent wel makkelijkquote:
Echt he, als ik zegt stuur mij naaktfoto’s van jezelf doet hij het ookquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent wel makkelijk
Geef mij maar weer de schuld.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom eerst maar om mn telefoonnummer schooien dan
Daar begint het toch mee, zei iemand hier?
Was het @:MizzezAmy ?
Oh goed om te weten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld.
Je kan natuurlijk ook geheel vrijwillig je telefoonnummer geven, een beetje de leiding nemen. Of wil jij nog ouderwets het hof gemaakt worden? (Ik hou daar ook wel van)
Hoi. Neuken?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben meer van nieuwerwets het hof gemaakt worden
Wat is dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben meer van nieuwerwets het hof gemaakt worden
Nou ja, zoiets ook welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld.
Je kan natuurlijk ook geheel vrijwillig je telefoonnummer geven, een beetje de leiding nemen. Of wil jij nog ouderwets het hof gemaakt worden? (Ik hou daar ook wel van)
Dit...?quote:
twee benen vooruit op kniehoogte kwam je inderdaad aan slidenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets ook wel
Maar op zn minst even kennis maken is wel een soort voorwaarde hier
Maar ik slide óók wel eens in dm....![]()
https://www.taalvoutjes.nl/woordweetje-iemand-het-hof-makenquote:Iemand vleien om diegene gunstig te stemmen is dus al eeuwenoud. Al noemt de jeugd het volgens Wikipedia tegenwoordig ‘hosselen’ of ‘fiksen’, een compliment is misschien nog wel altijd de meest succesvolle gespreksstarter.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets ook wel
Maar op zn minst even kennis maken is wel een soort voorwaarde hier
Maar ik slide óók wel eens in dm....![]()
Zat om op in te haken af en toe, wat je dan niet openbaar wilt vragen, hahahaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat had ik niet achter je gezocht
![]()
Ik ben geloof ik ook wel eens een dm in geslide, maar meestal niet, ik ben niet zo modern
Ja dat is zo, maar ben dan altijd bang dat het gelijk als hosselen wordt geïnterpreteerdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Zat om op in te haken af en toe, wat je dan niet openbaar wilt vragen, hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ben dan altijd bang dat het gelijk als hosselen wordt geïnterpreteerd
En ik hossel nietIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Ja dat is zo, maar ben dan altijd bang dat het gelijk als hosselen wordt geïnterpreteerd
En ik hossel nietOh, hahaha - de meeste onderwerpen zijn anders hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik hossel nietprobeer het eens, gaan we kijken wat er gaat gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Nou, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
probeer het eens, gaan we kijken wat er gaat gebeuren
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent wel makkelijk
Welnee joh!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Lord ik voelde me al helemaal rot over die opmerking
Ik heb niets te verbergen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he, als ik zegt stuur mij naaktfoto’s van jezelf doet hij het ook
Dat is correctquote:
Kun je nagaan hoe ver ik heen ben.quote:
Ach, heeft ook zijn positieve kantenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ver ik heen ben.Mentaal dan eh?
Daarom. Voor mij is het iedere dag vrijdag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, heeft ook zijn positieve kanten
Zie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom. Voor mij is het iedere dag vrijdag.
Ok, die website kende ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Weer een vakantiedag doorkomen met dit kloteweerIsanyoneup.com?
Boeken lezen over de Klassieke Oudheid dus richting bieb straks, waar het droog, stil en warm isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, die website kende ik niet.
Maar genieten van een dagje binnen dan maar? Iets culinairs maken?
Ik maak hem wel even wakker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lord dacht dat ik anders heette dan ik doe en toen ik vroeg wat hij dacht was hij ineens van de aardbodem verdwenen… verdacht wel
Vast op zoek gegaan naar zn geheugenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lord dacht dat ik anders heette dan ik doe en toen ik vroeg wat hij dacht was hij ineens van de aardbodem verdwenen… verdacht wel
"Hoi Koekjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vast op zoek gegaan naar zn geheugen
Of hij staat straks bij je op de stoep
Ik ben al heel lang niet meer in een bieb geweest, en boeken over de klassieke oudheid las ik op het gymnasium voor het laatst.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Boeken lezen over de Klassieke Oudheid dus richting bieb straks, waar het droog, stil en warm is
Wist niet eens dat jij een kelder had!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zou opendoen en hem opsluiten in mijn kelder
Nouja hij moet wel kruipenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist niet eens dat jij een kelder had!
Crawllordquote:
Remus en Romulusquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in een bieb geweest, en boeken over de klassieke oudheid las ik op het gymnasium voor het laatst.
Ga je m in het Latijn lezen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Remus en RomulusCum laude geslaagd?
Nee, ik ga duiken in de wereld van de gladiatoren en misschien pik ik nog een filosoofje meequote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ga je m in het Latijn lezen?![]()
ook ooit nog gedaanzeker het verhaal van Romulus en Remus was leuk om te vertalen
Net niet cum laude geloof ik, volgens mij had ik natuurkunde of wiskunde B net een puntje te laag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Remus en RomulusCum laude geslaagd?
Lord moet ook nog werk verrichten eh.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ah je bent wakker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lord moet ook nog werk verrichten eh.
Het regent hier nu ook. Wilde nog wat tuinwerk doen, maar helaas.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Weer een vakantiedag doorkomen met dit kloteweerIsanyoneup.com?
Ga je je naam eer aan doen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het regent hier nu ook. Wilde nog wat tuinwerk doen, maar helaas.
LordofLeafless ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je je naam eer aan doen?
Beter dan LordofLifelessquote:
Zo heette ik vaak op zondagmorgen toen ik nog een groen blaadje was.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan LordofLifeless
Was je dan niet bruin?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo heette ik vaak op zondagmorgen toen ik nog een groen blaadje was.
Nee, dat ben ik nu.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was je dan niet bruin?
quote:
Nee, een dor herfstblaadje.quote:
Vooruit danquote:
Ik gun jou ook wat!quote:
Sportief van je.quote:
Zo ben ikquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo heette ik vaak op zondagmorgen toen ik nog een groen blaadje was.
Ach, liever een lekker blaadje wat wat meer ervaring heeftquote:
Niet want jij hebt iedere dag vrijdag!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lord moet ook nog werk verrichten eh.
Ohaiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ach, liever een lekker blaadje wat wat meer ervaring heeft![]()
Ohaiii.quote:
quote:
Schoon bed-genot!quote:
Eh ow - jij ook hier?quote:
Per ongeluk. Dus ben direct weer weg.quote:
Hahahah - hm... hoe kwam je hier verzeild... dan...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Per ongeluk. Dus ben direct weer weg.
Verkeerde afslag heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahah - hm... hoe kwam je hier verzeild... dan...![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ach, liever een lekker blaadje wat wat meer ervaring heeft![]()
In mijn hoofd ja!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet want jij hebt iedere dag vrijdag!
Zie Priscilla eens rennen dan!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hahahhaha ervaring genoeg he ouwe
* Monsterkoekie rent weg
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zie Priscilla eens rennen dan!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Verkeerde afslag heb ik ook wel eens
ZIJN GANGETJEquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoest met jou dierbare vriend?
Sylvano...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Pris voor intimi dat weet je toch Silvano?
Dat is pas een kampernaam!quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤ die heb ik dan ook met veel zorg voor jou uitgekozen
Ahwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |