X-Filesquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77, moet jij niet kijken naar de X-Files of naar Californication?
Ja dadelijk, ik ga mij vast installeren met mijn pixie en satisfyerquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77, moet jij niet kijken naar de X-Files of naar Californication?
Wat een taal zegquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef Lenny77 het volgende:
Wie deze film heeft gezien: Practical Magic weet METEEN dat die reclame daarop gebaseerd is. Die snol van een Jolijn doet haar echt 1 op 1 na...
Dus ja..
Nep Nicole Kidman.
(voor de rest een mooie meid, daar niet van.. maar dat was NIcole in die film ook)
Awwwwquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
X-Files![]()
Doodeng vond ik dat vroeger
Ik ook. Komt door David Duchovny.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
X-Files![]()
Doodeng vond ik dat vroeger
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dadelijk, ik ga mij vast installeren met mijn pixie en satisfyer
Toen was ik nog snel bangquote:
Je zou mij geen pixie meer noemen, weet je nog?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dadelijk, ik ga mij vast installeren met mijn pixie en satisfyer
Klopt wel allemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef Lenny77 het volgende:
Wie deze film heeft gezien: Practical Magic weet METEEN dat die reclame daarop gebaseerd is. Die snol van een Jolijn doet haar echt 1 op 1 na...
Dus ja..
Nep Nicole Kidman.
(voor de rest een mooie meid, daar niet van.. maar dat was NIcole in die film ook)
Man wat was die vroeger knapquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Komt door David Duchovny.
Maar het staat je zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou mij geen pixie meer noemen, weet je nog?
Was ja. Ik ben dat nog steeds.quote:
Er staat vooral wat andersquote:
Dat is dan ook wel weer waar..quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was ja. Ik ben dat nog steeds.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staat vooral wat anders
Zo lief ditquote:
Ze kan het welquote:
Jawel, ben ook trots op haar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |