X-Filesquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77, moet jij niet kijken naar de X-Files of naar Californication?
Ja dadelijk, ik ga mij vast installeren met mijn pixie en satisfyerquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77, moet jij niet kijken naar de X-Files of naar Californication?
Wat een taal zegquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef Lenny77 het volgende:
Wie deze film heeft gezien: Practical Magic weet METEEN dat die reclame daarop gebaseerd is. Die snol van een Jolijn doet haar echt 1 op 1 na...
Dus ja..
Nep Nicole Kidman.
(voor de rest een mooie meid, daar niet van.. maar dat was NIcole in die film ook)
Awwwwquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
X-Files![]()
Doodeng vond ik dat vroeger
Ik ook. Komt door David Duchovny.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
X-Files![]()
Doodeng vond ik dat vroeger
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dadelijk, ik ga mij vast installeren met mijn pixie en satisfyer
Toen was ik nog snel bangquote:
Je zou mij geen pixie meer noemen, weet je nog?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt wel allemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef Lenny77 het volgende:
Wie deze film heeft gezien: Practical Magic weet METEEN dat die reclame daarop gebaseerd is. Die snol van een Jolijn doet haar echt 1 op 1 na...
Dus ja..
Nep Nicole Kidman.
(voor de rest een mooie meid, daar niet van.. maar dat was NIcole in die film ook)
Man wat was die vroeger knapquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Komt door David Duchovny.
Maar het staat je zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou mij geen pixie meer noemen, weet je nog?
Was ja. Ik ben dat nog steeds.quote:
Er staat vooral wat andersquote:
Dat is dan ook wel weer waar..quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was ja. Ik ben dat nog steeds.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staat vooral wat anders
Zo lief ditquote:
Ze kan het welquote:
Jawel, ben ook trots op haar.quote:
D'ahwquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, ben ook trots op haar.
Zeg, welke beroemde schoonheden staan er op jouw lijstje?quote:
Daar deed ik volgens mij nooit aanquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeg, welke beroemde schoonheden staan er op jouw lijstje?
Nu wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar deed ik volgens mij nooit aan
Mwah, als ik naar de beroemde 'schoonheden' van tegenwoordig kijk haak ik afquote:
I knowquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
Beagle!![]()
De heren zijn verdwenen.... Nu ja, je goed recht @ Stiggs
Oh, kom op. Er zit vast iemand tussen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, als ik naar de beroemde 'schoonheden' van tegenwoordig kijk haak ik af
Oef... en die lippen ook he...quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boh als die zo boven mij zou torenen en zo in mijn ogen zou kijken
Twin Peaks was echt te vaag voor mij.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
X-files, alle afleveringen zien vroegerSamen met twin peaks was dat altijd met mijn handen in de toen heule grote bos met krullen gespannen naar de tv kijken
Daar moest je wel bij nadenken jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Twin Peaks was echt te vaag voor mij.
Welke krullenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
X-files, alle afleveringen zien vroegerSamen met twin peaks was dat altijd met mijn handen in de toen heule grote bos met krullen gespannen naar de tv kijken
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Oef... en die lippen ook he...
*zwijmel...
Ik heb misbruik gemaakt van mijn modrechtenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
Beagle!![]()
De heren zijn verdwenen.... Nu ja, je goed recht @ Stiggs
Oh hou op schei uit....quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Echt he... wat hij daar allemaal mee zou kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hahahah.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb misbruik gemaakt van mijn modrechten
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh hou op schei uit....
Moet werke
Ow nee, in mijn fantasie gaat het er veeeuuuul heviger aan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks te zachtjes en bijtjesHorum omnium fortissimi sunt Belgae
Wow Lennyquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Whahahaha jeetje wat jij met hem hebt heb ik met Henry Cavillquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boh als die zo boven mij zou torenen en zo in mijn ogen zou kijken
Voorspel Lenny, voorspel...quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow nee, in mijn fantasie gaat het er veeeuuuul heviger aan toe
Niks te zachtjes en bijtjes
Is niet waar hoorquote:
Had toch wel verwacht dat je mij had genoemdquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, als ik naar de beroemde 'schoonheden' van tegenwoordig kijk haak ik af
Iets te brede kaak voor mij, echt een Chad typjequote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahahaha jeetje wat jij met hem hebt heb ik met Henry Cavill
Ik weet niet eens wat een pixie is maar vond je wel mega open ineensquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is niet waar hoor![]()
Mijn Pixie geeft kortsluiting dus krijg altijd stroom in mijn handen.. niks te Pixie hier
God nee, Duchovny zou echt geen voorspel nodig hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Voorspel Lenny, voorspel...
En hier moet het wat braaf blijven toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |