1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | woensdag: ochtend middag ---------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: Leclerc Sainz Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Piastri Norris Mercedes: Russell Russell Red Bull Racing: Verstappen Verstappen Sauber: Bottas Zhou VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Albon Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | donderdag: ochtend middag -------- ------- ------ Alpine: Gasly Ocon Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: TBC TBC Haas: Hulkenberg Magnussen McLaren: Piastri Norris Mercedes: Hamilton Hamilton Red Bull Racing: Perez Verstappen Sauber: Zhou Bottas VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Sargeant Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | vrijdag: ochtend middag --------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Stroll Alonso Ferrari: TBC TBC Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Norris Piastri Mercedes: Hamilton Russell Red Bull Racing: Perez Perez Sauber: Bottas Zhou VCARB: Ricciardo Tsunoda Williams: Albon Albon |
Het is testen, daar zijn deze dagen voor. Wil niet zeggen dat ze dit definitief gaan gebruiken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[x]https://twitter.com/DavidRigo5/status/1760312736271962269?s=20[/x].
Williams heeft het beeldscherm nu in het stuur tegenwoordig
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is testen, daar zijn deze dagen voor. Wil niet zeggen dat ze dit definitief gaan gebruiken.
Mag bijna weer naar buitenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:25 schreef Dven het volgende:
Perez die z'n remmen gelijk weer in de fik laat vliegen
Geen gelukkige sessie voor hem.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij werd net weer de box ingeduwd.
Hopelijk is dit geen voorbode voor het seizoen voor hem.quote:
Das best lullig tussen al die F1 bolidesquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc is op de brommert.
zo te zien krijgt hij de achterkant niet zo lekker meequote:Op donderdag 22 februari 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
Perez een rondje
Is geen serieus rondje lijkt me
En naar binnen
Ff wennenquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo te zien krijgt hij de achterkant niet zo lekker mee
Meer een continuering van het tijdperk Perezquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit lijkt me einde tijdperk RBR.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Balans bij Perez is wat ver te zoeken.
Even filmen hoe moeilijk ze het hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Lewis gaat nog niet echt lekker
Het camera werk is vooralsnog erg gericht op Mercedes
Russel kwam gisteren ook al niet vooruit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Lewis gaat nog niet echt lekker
Het camera werk is vooralsnog erg gericht op Mercedes
Ik denk dat ze anders hooptenquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even filmen hoe moeilijk ze het hebben.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo te zien krijgt hij de achterkant niet zo lekker mee
quote:
Op de C2 had Max gisteren ook flinke balansproblemen in de ochtend.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Balans bij Perez is wat ver te zoeken.
Klopt. Denk dat het op de C3 beter gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op de C2 had Max gisteren ook flinke balansproblemen in de ochtend.
voornamelijk over hoe het gaat worden bij Ferrari.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders hoopten
Geen idee wat het commentaar is van de Engelsen bij Lewis
FTFUquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit lijkt me einde tijdperk RBR Perez.
Lewis is geen schumiquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
voornamelijk over hoe het gaat worden bij Ferrari.
Hoe Leclerc hem zal bewonderen dat er dingen echt anders zullen worden gedaan. Want ja Lewis zal die radioberichten op de Ferrari wijze niet accepteren
Mocht ie willen.quote:
Ik vind het best leuk zo om UK te luisteren.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg echt een LEGO ninjago vibe van die auto
Ennnn bounce
Die ga ik dus niet in de manager nemen voor de eerste race.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:11 schreef Tarado het volgende:
[x]https://twitter.com/RosarioGiuliana/status/1760591808503935241[/x]
er staat niemand stil, alleen rommel op de baanquote:
De nieuwe Haas?quote:
Te veel druk linksvoor.quote:
Bahruitquote:
Zit gewoon een magneet onder.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
weer een putdekseltje onder de Ferrari
Putdeksel magneet die Ferrariquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
weer een putdekseltje onder de Ferrari
GMTAquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit gewoon een magneet onder.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Putdeksel magneet die Ferrari
quote:
quote:
Mind readingquote:
Voor tosti banaan 🍌quote:
Van 12:00 tot 17:00 Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Middag sessie duurt van 14:00 tot 19:00 uur
Een uur eerder als ik zo zie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van 12:00 tot 17:00 Nederlandse tijd.
Magneti Marelli.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zou Perez eerst nog een uurtje mogen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nou ja, een uur langer max in actie
Nah, die geeft amper feedback terugquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Of zou Perez eerst nog een uurtje mogen?
Denk het niet want ze gebruiken de pauze om het andere stoeltje erin te zetten etc.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Of zou Perez eerst nog een uurtje mogen?
En weer een mooi excuus waarom het seizoen nu al mislukt is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nah, die geeft amper feedback terug
Ah, dus uur uitstel en uur verlengd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Middag sessie duurt van 14:00 tot 19:00 uur
Het zijn lokale tijdenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, dus uur uitstel en uur verlengd.
Hopelijk zijn die kerbs gefixt
Maar dan alsnog +1 uur in de sessie?quote:
Zo ver ik het kan rekenen met het tijdsverschil: jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan alsnog +1 uur in de sessie?
Dat is geen gerucht maar een gegevenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gerucht dat Max vandaag niet rijdt, maar morgenmiddag. Dat Perez de hele dag rijdt.
Op zich een goeie oplossing.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is geen gerucht maar een gegeven
Het is niet officieel bevestigd. Ik zag wat op tweaken reddit voorbij komen dat 1 journalist hr gericht de wereld in helpt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is niet officieel bevestigd. Ik zag wat op tweaken reddit voorbij komen dat 1 journalist hr gericht de wereld in helpt.
Als je in OP kijkt zou vandaag beide 50/50 in de auto zitten en morgen zou Perez de hele dag rijdenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen 50/50 dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
[x]https://twitter.com/redbullracing/status/1760617366575059006[/x]
Ik neem aan Max in de middag, krijgen we misschien nog wat mooie tijden te zien aan het einde.quote:
Ja man denk het ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:01 schreef rotaderp44 het volgende:
Mercedes heeft wel weer erg veel zakzakken in de W15 liggen ?!
Het bewijst het de laatste jaren maar weer.....die 7 titels hadden ze alleen maar aan de hybride cheat engine te danken. ( in samenwerking met de FIA gebouwd, 3 a 4 jaar voorsprong op de rest )
je ziet het trouwens ook op de on boards in die jaren, lewis en rosberg konden zoveel fouten maken als ze wilden de motor maakte het toch wel weer goed.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:06 schreef Nizno het volgende:
Sjow, ik ga de tosti brie met salami maken...
op een wit bolletje met Italiaanse kruiden en met wat pesto er bij
Jij ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
* greysbones pakt schaaltje kwark
smakelijk
De voorvleugel vind ik wel interessant, enige daarmee is wel dat het relatief eenvoudig na te maken is mocht het ook goedgekeurd worden.quote:
Salade Sallyquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij ook
* Sally zit straks weer aan de salade!Weer op het werk vandaag!
![]()
okay. genoeg offtopic.
* TheStigsDutchCousin rent achter greys aan, schuift foto van Perez onder haar neusquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie?
* greysbones rent het topic uit
eet smakelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
* greysbones pakt schaaltje kwark
smakelijk
it's windyquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat ratelde die McLaren zeg
Zou ik ook zeggenquote:
Tom zegt hetquote:
ik zou het idd net typen, jezus wat een vonkenregenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
tis maar goed dat er geen plank controle is
Idd. Ding stuitert behoorlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
tis maar goed dat er geen plank controle is
Ik zie het!quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
Nou Stiggy opletten he
daar gaat Perez
Moet je wel in een mal gieten. Duurt wel een paar weken dan denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
De voorvleugel vind ik wel interessant, enige daarmee is wel dat het relatief eenvoudig na te maken is mocht het ook goedgekeurd worden.
En naar buitenquote:
Huh?quote:
Hij had een momentje, zo te zien. Maar niks onoverkomelijks in mijn ogenquote:
Wordt niet gegoten lijkt me maar zoiets zal het wel duren inclusief ontwerp maken en (virtueel) testen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je wel in een mal gieten. Duurt wel een paar weken dan denk ik
zelf vullende bekerquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:42 schreef rotaderp44 het volgende:
Lewis Hamilton is op de baan, maar lijkt wat te worstelen met de W15. Het ziet er in ieder geval niet heel soepeltjes uit bij Mercedes.
de karma gifbeker is nog steeds niet leeg ?
En dan Pourchaire in de auto. Goed idee, ik wil nieuw talent.quote:
We gaan het hele jaar alvast te horen krijgen hoe waanzinnig snel Leclerc is en hoe Hamilton niet de beste ondersteuning van Mercedes krijgt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
voornamelijk over hoe het gaat worden bij Ferrari.
Hoe Leclerc hem zal bewonderen dat er dingen echt anders zullen worden gedaan. Want ja Lewis zal die radioberichten op de Ferrari wijze niet accepteren
Wohahahaaaaaaaquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
het voordeel van de inclusiviteit die hij op de kaart wil zetten
Ik stopte bij "een beest als".quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Door een beest als Lewis in huis te halen heb je op operationeel vlak een grote potentie om sprongen te maken. En op bestuurlijk topniveau heb je natuurlijk het voordeel van de inclusiviteit die hij op de kaart wil zetten
valt wel tegen hoor laatste jaren, ook lekker veel incidenten enzo en vooral veel gejank.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Door een beest als Lewis in huis te halen heb je op operationeel vlak een grote potentie om sprongen te maken. En op bestuurlijk topniveau heb je natuurlijk het voordeel van de inclusiviteit die hij op de kaart wil zetten
Nou...quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
die man gebruikt al jaren LSDquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wohahahaaaaaaa
Het voordeel zegt ie
Goed spul wat je gebruikt.
Ja hoorde het. Zouden ze om zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
Flinke loftrompet over Max net.
Het F1TV commentaar is veel positiever over Max dan Sky. Ook een stuk realistischer trouwens. Dus als het ruk gaat, zeggen ze dat ook gewoon.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoorde het. Zouden ze om zijn?
Die theorie dat Lewis in de simulator al zag dat dit weer een moeilijk jaar zou worden en voor een pakhuis aan lires heeft gekozen wordt wel aannemelijker met de dag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan moet je afvragen hoeveel feedback hij terug geeft waar ook mensen mee aan de slag kunnen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die theorie dat Lewis in de simulator al zag dat dit weer een moeilijk jaar zou worden en voor een pakhuis aan lires heeft gekozen wordt wel aannemelijker met de dag.
Al vergeten ze dat RBR met die auto de verkeerde richting op ging omdat Verstappen ermee om kon gaan, dus het is niet zo dat het zijn specifieke rijstijl is maar meer z'n enorme aanpassingsvermogen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoorde het. Zouden ze om zijn?
Dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan, veel meer dan finetunen wat er is kan een rijder ook niet doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan moet je afvragen hoeveel feedback hij terug geeft waar ook mensen mee aan de slag kunnen.
lewis is geen shumi of een max he.....vergeet dat nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan moet je afvragen hoeveel feedback hij terug geeft waar ook mensen mee aan de slag kunnen.
Dat ligt er maar net aan of de topbestuurders daar wel in mee willen gaan. En zelfs dan, hoe gaat het team daar in 1-2 jaar voordeel van hebben?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
echter zoals jij aangeeft, Max kan terugkoppeling geven door zijn aanpassingsvermogen te gebruiken en dan kan terugkoppelen, de auto doet X, als ik dan mijn rijstijl aanpas naar Y heb ik dit probleem opgelost. Dan kan een team ook kijken of zij dat algeheel op kunnen lossenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan, veel meer dan finetunen wat er is kan een rijder ook niet doen.
Volgens mij zijn Italianen ook helemaal niet zo genteresseerd in 'inclusiviteit'.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of de topbestuurders daar wel in mee willen gaan. En zelfs dan, hoe gaat het team daar in 1-2 jaar voordeel van hebben?
Steekpenningen zelfs....quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:05 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
lewis is geen shumi of een max he.....vergeet dat niet
lewis kwam bij mercedes die toen een super motor hadden door wat steekpenningen en mooie spelletjes daar heeft hij stront mazzel mee gehad.
lewis zelf voegt maar weinig toe qua ontwikkeling, dat is de laatste jaren ook te merken.
misschien overschatten mensen lewis een klein beetje door die 7 wereld titels.
Dat idee kreeg ik gelijk al bij die overstap.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die theorie dat Lewis in de simulator al zag dat dit weer een moeilijk jaar zou worden en voor een pakhuis aan lires heeft gekozen wordt wel aannemelijker met de dag.
Gezien het gezeik met voetbal niet nee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Italianen ook helemaal niet zo genteresseerd in 'inclusiviteit'.
Veel meer macho-cultuurtje daar nog altijd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gezien het gezeik met voetbal niet nee.
Wat ik aangaf is dat omdat Max er nog steeds sneller mee werd de ingenieurs de verkeerde kant met de auto opgingen, op een gegeven moment liep dat pad dood en zijn ze een andere richting opgeggaan waar de 21 auto uit kwam.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter zoals jij aangeeft, Max kan terugkoppeling geven door zijn aanpassingsvermogen te gebruiken en dan kan terugkoppelen, de auto doet X, als ik dan mijn rijstijl aanpas naar Y heb ik dit probleem opgelost. Dan kan een team ook kijken of zij dat algeheel op kunnen lossen
Maar waar ligt het bij jou dan aan? Of zit er gewoon heel weinig tussen die oren?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:52 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
die man gebruikt al jaren LSD
Sowieso is het voor hem de laatste kans om te switchen. Logisch dat die het doet. Je hele leven maar voor dezelfde fabrikant rijden is natuurlijk saai en brengt weinig nieuws of inzichten. Nieuwe omgeving is goed voor de mens af en toe.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij onderschat Newey enorm.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik aangaf is dat omdat Max er nog steeds sneller mee werd de ingenieurs de verkeerde kant met de auto opgingen, op een gegeven moment liep dat pad dood en zijn ze een andere richting opgeggaan waar de 21 auto uit kwam.
Dit is een tendens die ik vaker hoor dus ik denk wel dat het waar is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:12 schreef Xylos het volgende:
Wat een irritant gezever over dat Leclerc waarschijnlijk de snelste coureur is over n ronde.
Nee, maar wat heeft dat met dit te maken?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij onderschat Newey enorm.
Hoe vergelijk je dat dan met andere coureurs?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is een tendens die ik vaker hoor dus ik denk wel dat het waar is.
Steekpenningen zegt manquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:05 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
lewis is geen shumi of een max he.....vergeet dat niet
lewis kwam bij mercedes die toen een super motor hadden door wat steekpenningen en mooie spelletjes daar heeft hij stront mazzel mee gehad.
lewis zelf voegt maar weinig toe qua ontwikkeling, dat is de laatste jaren ook te merken.
misschien overschatten mensen lewis een klein beetje door die 7 wereld titels.
Was vorig seizoen toch ook. Racepace was subpar gezien de RB.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:12 schreef Xylos het volgende:
Wat een irritant gezever over dat Leclerc waarschijnlijk de snelste coureur is over n ronde.
Aantal poles terwijl die niet de beste auto heeftquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef Xylos het volgende:
[..]
Hoe vergelijk je dat dan met andere coureurs?
Is gewoon natte vinger werk.
Dat was de Ferrari vergeleken met de RB.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was vorig seizoen toch ook. Racepace was subpar gezien de RB.
Ik geloof toch echt niet dat als max en charles in dezelfde wagen rijden dat Leclerc dan vaker pole pakt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aantal poles terwijl die niet de beste auto heeft
Ook natte vinger werk dus.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ik geloof toch echt niet dat als max en charles in dezelfde wagen rijden dat Leclerc dan vaker pole pakt.
Nee, de Ferrari is gebouwd voor Ferrari.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook natte vinger werk dus.
Ligt er vooral aan of het de Ferrari of de Red Bull is. De n gebouwd voor Max en de ander voor Charles.
Gedeeltelijk natte vinger werk ja, maar max heeft toch al bewezen een buitengewoon coureur te zijn, charles nog niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan of het de Ferrari of de Red Bull is. De n gebouwd voor Max en de ander voor Charles.
Charles had 5 poles, Carlos 2.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:16 schreef Xylos het volgende:
[..]
Dat was de Ferrari vergeleken met de RB.
Niet coureur vs coureur.
Max heeft het killer instinct wat de rest (sans de bestaande wereldkampioenen) mist. Dat in combinatie met zijn talent en opvoeding hebben hem gevormd in een coureur die bijna niet te kloppen is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:20 schreef Xylos het volgende:
[..]
Gedeeltelijk natte vinger werk ja, maar max heeft toch al bewezen een buitengewoon coureur te zijn, charles nog niet.
Er doen nog 18 coureurs meequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Charles had 5 poles, Carlos 2.
Charles heeft zijn talent ook al lang bewezen. Tweede race voor Ferrari meteen pole. Tegen Vettel. Dan heb je echt wel talent. En veel poles gepakt berhaupt. Ik kan wel ff doorgaan zo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:20 schreef Xylos het volgende:
[..]
Gedeeltelijk natte vinger werk ja, maar max heeft toch al bewezen een buitengewoon coureur te zijn, charles nog niet.
Een auto die heel goed was over 1 rondje maar teveel van de banden vergt over raceafstand, dat is overall niet de beste auto maar wel de beste kwalificatieauto.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aantal poles terwijl die niet de beste auto heeft
Maar niet om pole.quote:
Talent hebben of de beste zijn is nogal een verschil imo. Maaar goed ieder zijn mening.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Charles heeft zijn talent ook al lang bewezen. Tweede race voor Ferrari meteen pole. Tegen Vettel. Dan heb je echt wel talent. En veel poles gepakt berhaupt. Ik kan wel ff doorgaan zo.
Tuurlijk wel, ze realiseren zich het alleen nog niet, maar daar gaat moraalridder Sir Hamilton verandering in brengen!quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Italianen ook helemaal niet zo genteresseerd in 'inclusiviteit'.
Ik vind het eigenlijk opmerkelijk dat 1 man een team zo ver boven de rest uit kan laten stijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij onderschat Newey enorm.
Vandaar dat Perez op gelijke hoogte staat qua pole met Max.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:25 schreef Xylos het volgende:
[..]
Dat ligt aan de wagen hey, kom op.
Omdat Newey echt wel weet wanneer een auto niet je van het is, ondanks wat Max er mee kan doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft dat met dit te maken?
Tsja perezquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat Perez op gelijke hoogte staat qua pole met Max.
Ow nee, toch niet....
Er zijn weinig coureurs die een auto echt beter kunnen maken. Perez is daar niet eentje van.
Hij moet races winnen. Poles is leuk maar daar heb je niks aan als je de race niet wint.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Charles heeft zijn talent ook al lang bewezen. Tweede race voor Ferrari meteen pole. Tegen Vettel. Dan heb je echt wel talent. En veel poles gepakt berhaupt. Ik kan wel ff doorgaan zo.
Moet de strategiepersoon bij Ferrari niet weer gaan staken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij moet races winnen. Poles is leuk maar daar heb je niks aan als je de race niet wint.
Alonso is ook zo'n coureurquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft het killer instinct wat de rest (sans de bestaande wereldkampioenen) mist. Dat in combinatie met zijn talent en opvoeding hebben hem gevormd in een coureur die bijna niet te kloppen is.
Heeft die ook al laten zien. Hij heeft gewoon megapech dat zijn auto slecht is op banden en zijn team op strategie (althans in 2022 en vorig seizoen veel beter). En las Vegas had die ook megapech dat die niet won.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij moet races winnen. Poles is leuk maar daar heb je niks aan als je de race niet wint.
Daarom zei ik ook 'sans de bestaande wereldkampioenen'quote:
Hij moet juist wel stakenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet de strategiepersoon bij Ferrari niet weer gaan staken.
Maar daar win je niks mee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft die ook al laten zien. Hij heeft gewoon megapech dat zijn auto slecht is op banden en zijn team op strategie (althans in 2022 en vorig seizoen veel beter). En las Vegas had die ook megapech dat die niet won.
Maar zo zie je maar: Cota had hij pole en Las Vegas. Een objectief ongekend goede kwalificatievaardigheid.
Ik weet niet wat sans betekendquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'sans de bestaande wereldkampioenen'
Daarover begon het onderwerp dus vandaar begon ik erover dat die goed is in kwali.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar daar win je niks mee.
Nou ja, misschien wel. Al is het maar omdat Max zich meer richt op een snelle auto voor de race. Of hij als tweede of derde start maakt (met uitzondering van Monaco) niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ik geloof toch echt niet dat als max en charles in dezelfde wagen rijden dat Leclerc dan vaker pole pakt.
Zelfde verhaal als Montoya destijds bij Williams. Die reeg de poles ook aaneen maar won zelden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier het artikel voor je, ik weet niet of dit het origineel is maar wel van dezelfde strekking:quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat Newey echt wel weet wanneer een auto niet je van het is, ondanks wat Max er mee kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalvequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat sans betekend
er zijn genoeg bewijzen en verklaringen maar die wil jij niet eens lezenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Steekpenningen zegt man![]()
En nooit met bewijzen komen h nee. En dan mij berichten van LSD. Echt![]()
Wat en frustratie
ga je dat volgend jaar ook zeggen als lewis "het beest" "zoek word gereden door leclerc ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat zien dan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:38 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
er zijn genoeg bewijzen en verklaringen maar die wil jij niet eens lezen
quote:
Was deze discussie A) al niet eens een keer aan bod gekomen? Inclusief bronvermeldingen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:38 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
er zijn genoeg bewijzen en verklaringen maar die wil jij niet eens lezen
Zo kan ik ook beweren dat iets zogenaamd bestaat. Terwijl het niet zo is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Was deze discussie A) al niet eens een keer aan bod gekomen? Inclusief bronvermeldingen?
En vooral B) in een ander topic?!
What a car control.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton deed een driftje!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo kan ik ook beweren dat iets zogenaamd bestaat. Terwijl het niet zo is.
https://www.the-race.com/(...)ominance-power-aero/quote:The new hybrid formula was the meteorite which changed everything, a sudden and fundamental paradigm shift which upended the status quo.
The telling difference between two key Red Bull rivals
Read more
Mercedes, with its industrial-scale resource, its huge ambition and its F1 programme directed by the wily Ross Brawn, was not going to miss that opportunity. Red Bull, a colossus of a racing team but without the engineering might and long-term strategic perspective of an automotive corporate giant, was not in charge of its destiny to anything like the same extent.
Red Bull had not lost ambition. It had lost the firing power to translate it.
The difference in scale was physically manifest in the difference in performance of the respective power units. That of the Mercedes was literally about five years ahead in technology
Schat. Het was al een keer aan je voorgelegd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo kan ik ook beweren dat iets zogenaamd bestaat. Terwijl het niet zo is.
Red Bull heeft nu een suspensionvoorsprong op de andere teams, dan ga ik toch ook niet beweren dat dat voortkomt door steekpenningen, wat deze geachte "predator" ook loopt te roepen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
https://www.the-race.com/(...)ominance-power-aero/
En zo zijn er wel meer artkelen te vinden over het motorvoordeel van Mercedes, F1 had Mercedes toen nodig omdat er nogal wat autofabrikanten waren uitgestapt, Mercedes stelde als voorwaarde prima als het met dit type powerunits is en zo geschiedde.
Uiteraard wist je dit allang maar doen alsof van niet is leuker.
Laat bewijs zien van steekpenningen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Schat. Het was al een keer aan je voorgelegd.
Oh sorry, je bent mn schat niet zeker.
ja, ja en ja....:)quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Was deze discussie A) al niet eens een keer aan bod gekomen? Inclusief bronvermeldingen?
En vooral B) in een ander topic?!
Steekpenningen heb ik niet genoemd maar dat Mercedes bevoordeeld is toen, is gewoon een feit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red Bull heeft nu een suspensionvoorsprong op de andere teams, dan ga ik toch ook niet beweren dat dat voortkomt door steekpenningen, wat deze geachte "predator" ook loopt te roepen?
oh VIJF jaar zelfs..........wowquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
https://www.the-race.com/(...)ominance-power-aero/
En zo zijn er wel meer artkelen te vinden over het motorvoordeel van Mercedes, F1 had Mercedes toen nodig omdat er nogal wat autofabrikanten waren uitgestapt, Mercedes stelde als voorwaarde prima als het met dit type powerunits is en zo geschiedde.
Uiteraard wist je dit allang maar doen alsof van niet is leuker.
Schat, nogmaals.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:01 schreef rotaderp44[/ur
[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2703228/5/51#p212536784]donderdag 22 februari 2024 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat bewijs zien van steekpenningen dan?
Ik had net ook haperingen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:02 schreef Black-Death het volgende:
Is de stream van F1TV zo slecht of hapert mijn internetverbinding?
Bevoordeeld? Hoezo dat? Ze hadden gewoon de beste motor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Steekpenningen heb ik niet genoemd maar dat Mercedes bevoordeeld is toen, is gewoon een feit.
Als jij nou ook eens een keer je best deed om niet herhaling te vallen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bevoordeeld? Hoezo dat? Ze hadden gewoon de beste motor.
Zoals Max zei, moeten de andere teams maar beter hun best doen
En, of... Maar: hoe kwam dat?!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo is het wel een beetje gegaan, F1 staat er nu heel anders voor maar toen hadden ze Mercedes gewoon nodig en die konden dus voorwaarden stellen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:09 schreef Sally het volgende:
P.S. vorm van chantage door Mercedes, zo zou ik het ook kunnen zien.
"Wij wllen wel meedoen hoor, maar dan willen we wel wat in de melk te brokkelen hebben. Anders doen we niet mee!"
Boehoe. Huilie huilie.
Ken er nog een die dat wel eens doet...
3/4 jaar eerder de regels weten van de nieuwe motor dan je concurrrentie is gewoon vals spelen....quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals Max zei, moeten de andere teams maar beter hun best doen
Hier anno 2024 nog over brabbelenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:12 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
3/4 jaar eerder de regels weten van de nieuwe motor dan je concurrrentie is gewoon vals spelen....
corruptie, chantage vooraf ook nog
Dat is dan niet dat de rest beter hun best moet doen, dat kan niet eens.....want ze wisten de regels nog niet.
En waar blijkt dit uit?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:12 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
3/4 jaar eerder de regels weten van de nieuwe motor dan je concurrrentie
Ze zijn wel bevoordeeld, maar ben wel een beetje klaar met jouw selectieve geheugen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes had gewoon goed budget gebruikt om te motor te ontwikkelen. Heeft dus niks te maken met "bevoordeeld", "steekpenningen", "corruptie", "omkoping".
Als dat echt was dan was er echt wel een consequentie geweest voor de FIA
juist !quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes had gewoon goed budget gebruikt om te motor te ontwikkelen de FIA te chanteren/om te kopen. Heeft dus niks te maken met "bevoordeeld", "steekpenningen", "corruptie", "omkoping".
Die corrupte bende, die er zelf in mee ging?!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes had gewoon goed budget gebruikt om te motor te ontwikkelen. Heeft dus niks te maken met "bevoordeeld", "steekpenningen", "corruptie", "omkoping".
Sick leuk?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze waggie is zo sick h.
.
[ afbeelding ]
En Red Bull heeft een voorsprong op de aero.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is algemeen bekend dat Mercedes een voorsprong had toen de hybride motoren werden ontwikkeld.
Dat vroeg ik me ook net af.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef Bargehassus het volgende:
Wordt er nog getest? Of zit ik in het verkeerde topic?![]()
Ik zie hier alleen maar oude koeien.
Idem hier.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af.
Probeer middels dit opic iets mee te krijgen vd tests, maar dat valt niet mee zo
Benieuwd wat het euvel is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef Netsplitter het volgende:
Verrassing dat uitgerekend Perez de auto sloopt.
Tuurlijk zegt hij dat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc bij F1TV: Red Bull heeft nog steeds voorsprong.
Verstandige jongen, lijkt me ook logisch.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc bij F1TV: Red Bull heeft nog steeds voorsprong.
Misschien in safe mode gegaan, even resetten en gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
Interessant. Perez alweer naar buiten.
"I wanted a drink".quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
Interessant. Perez alweer naar buiten.
Ferrari bedoel je? Ligt volgens mij aan de audio of zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat klinkt die motor gek?
Achteraf lijkt het misschien logisch, maar je begint altijd op 0 bij een test.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstandige jongen, lijkt me ook logisch.
Ja daar werd gisteren ook al iets over gezegd tijdens de tests.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ferrari bedoel je? Ligt volgens mij aan de audio of zo
Over de audio of over de motor? Want de rest klinkt gewoon goed.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja daar werd gisteren ook al iets over gezegd tijdens de tests.
Motorquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over de audio of over de motor? Want de rest klinkt gewoon goed.
Gauw doorappen naar Vasseurquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:36 schreef Tarado het volgende:
[x]https://twitter.com/wearetherace/status/1760659319660401029[/x]
Lewis zit nu al in de Ferrari appgroep
Nog geen plan H, of L nee.quote:
Is gewijzigd na verkorte sessie vanmorgen door een kapotte kerb en een losse putdeksel..quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:40 schreef THEFXR het volgende:
ik kom even binnen vallen, Max is al naar huis? die zijn nl vanmiddag rijden
Je miste een Kerb/putdeksel in Sessie 1 - met nog wat was het? anderhalf uur te gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:40 schreef THEFXR het volgende:
ik kom even binnen vallen, Max is al naar huis? die zijn nl vanmiddag rijden
Ook bij F1 TVquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:50 schreef THEFXR het volgende:
Albon bij sky en het commentaars duo
oeh, en dat voor die prijs?quote:
Irritante stem heeft die vent zegquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook bij F1 TVZe doen een combi-uitzending met de testdagen, blijkbaar. Je zal mss Ted Kravitz ook nog tegenkomen! (gisteren pitreporter)
Ey. Ik heb nog mn oude abo nu hequote:
ow ja dan is het te begrijpen voor die belachelijk lage prijsquote:
Ted?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Irritante stem heeft die vent zeg
en toch zijn zijn notebook uitzendingen best oke om te volgenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Irritante stem heeft die vent zeg
aha, ja ik gebruik mijn goedkope sky aboquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook bij F1 TVZe doen een combi-uitzending met de testdagen, blijkbaar. Je zal mss Ted Kravitz ook nog tegenkomen! (gisteren pitreporter)
Dit is nog van 65 euro abo. Over 2 weken gaat 95 euro abo inquote:
Denk eerder het WiFi netwerk hier:quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dan is het te begrijpen voor die belachelijk lage prijs
Mss ooit overwegen, maar maar maar....quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, ja ik gebruik mijn goedkope sky abo![]()
![]()
Sky commentaar is een downgrade vergeleken met F1TVquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss ooit overwegen, maar maar maar....
ik ben erg gehecht aan mn F1TV commentaar
Daarom...quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sky commentaar is downgrade vergeleken met F1TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |