1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | woensdag: ochtend middag ---------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: Leclerc Sainz Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Piastri Norris Mercedes: Russell Russell Red Bull Racing: Verstappen Verstappen Sauber: Bottas Zhou VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Albon Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | donderdag: ochtend middag -------- ------- ------ Alpine: Gasly Ocon Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: TBC TBC Haas: Hulkenberg Magnussen McLaren: Piastri Norris Mercedes: Hamilton Hamilton Red Bull Racing: Perez Verstappen Sauber: Zhou Bottas VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Sargeant Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | vrijdag: ochtend middag --------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Stroll Alonso Ferrari: TBC TBC Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Norris Piastri Mercedes: Hamilton Russell Red Bull Racing: Perez Perez Sauber: Bottas Zhou VCARB: Ricciardo Tsunoda Williams: Albon Albon |
Het is testen, daar zijn deze dagen voor. Wil niet zeggen dat ze dit definitief gaan gebruiken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[x]https://twitter.com/DavidRigo5/status/1760312736271962269?s=20[/x].
Williams heeft het beeldscherm nu in het stuur tegenwoordig
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is testen, daar zijn deze dagen voor. Wil niet zeggen dat ze dit definitief gaan gebruiken.
Mag bijna weer naar buitenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:25 schreef Dven het volgende:
Perez die z'n remmen gelijk weer in de fik laat vliegen
Geen gelukkige sessie voor hem.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij werd net weer de box ingeduwd.
Hopelijk is dit geen voorbode voor het seizoen voor hem.quote:
Das best lullig tussen al die F1 bolidesquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc is op de brommert.
zo te zien krijgt hij de achterkant niet zo lekker meequote:Op donderdag 22 februari 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
Perez een rondje
Is geen serieus rondje lijkt me
En naar binnen
Ff wennenquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo te zien krijgt hij de achterkant niet zo lekker mee
Meer een continuering van het tijdperk Perezquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit lijkt me einde tijdperk RBR.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Balans bij Perez is wat ver te zoeken.
Even filmen hoe moeilijk ze het hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Lewis gaat nog niet echt lekker
Het camera werk is vooralsnog erg gericht op Mercedes
Russel kwam gisteren ook al niet vooruit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Lewis gaat nog niet echt lekker
Het camera werk is vooralsnog erg gericht op Mercedes
Ik denk dat ze anders hooptenquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even filmen hoe moeilijk ze het hebben.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo te zien krijgt hij de achterkant niet zo lekker mee
quote:
Op de C2 had Max gisteren ook flinke balansproblemen in de ochtend.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Balans bij Perez is wat ver te zoeken.
Klopt. Denk dat het op de C3 beter gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op de C2 had Max gisteren ook flinke balansproblemen in de ochtend.
voornamelijk over hoe het gaat worden bij Ferrari.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders hoopten
Geen idee wat het commentaar is van de Engelsen bij Lewis
FTFUquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit lijkt me einde tijdperk RBR Perez.
Lewis is geen schumiquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
voornamelijk over hoe het gaat worden bij Ferrari.
Hoe Leclerc hem zal bewonderen dat er dingen echt anders zullen worden gedaan. Want ja Lewis zal die radioberichten op de Ferrari wijze niet accepteren
Mocht ie willen.quote:
Ik vind het best leuk zo om UK te luisteren.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg echt een LEGO ninjago vibe van die auto
Ennnn bounce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |