Is ook weer waar, dank !quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:01 schreef TweedeKlum het volgende: [..] Red Bull Racing = RBR, al jaren.
uiteraard heb ik gelijk, aangezien ik gewoon goed benquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nizno had gelijk. Alleen wel een nummertje bij gezet
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard heb ik gelijk, aangezien ik gewoon goed ben
wat doe jij hier?quote:
Hij moet ook modden vandaagquote:
Dat is op zich best knapquote:Verstappen has been running a push lap then a slow lap on repeat. Both his push laps have been within 0.001s of each other.
Autocorrectie op telefoonquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand die @:iteejer getreiterd heeft met een kerstkaart
[..]
midden.... tja....
uhuh ja hoor jaquote:
Dat is een feit.quote:
schandelijk idd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niemand die naar je luistert.
Wil je ruzie?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
schandelijk idd.
Maar ja, die newbmod weet niet eens hoe ze en reeks maakt voor er een tweede topic is..
met jou?quote:
Je kan het ook gewoon netjes vriendelijk uitleggen hoe je dat doetquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
schandelijk idd.
Maar ja, die newbmod weet niet eens hoe ze en reeks maakt voor er een tweede topic is..
Wie?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
met jou?
zodra je weet hoe de knoppen werken zal ik eens kijken of ik een staticje doe
wrom? dit is veel leukerquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon netjes vriendelijk uitleggen hoe je dat doet
oke jij bent afquote:
Wees blij dat er live topic is, want de rest lagen nog in hun bed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
met jou?
zodra je weet hoe de knoppen werken zal ik eens kijken of ik een staticje doe
ik heb ricciardo in beeld dus geen idee hoe ontopic dit moet wordenquote:
I don't care about static behandeling en wat ie allemaal uitvreetquote:
+1.5 op de finish... hmmmquote:
Hij heet George.quote:
We hebben geen idee met hoeveel brandstof of welke setup ze rijden. Zinloos om te proberen een vergelijking te maken.quote:
ik zei alleen maar dat sjors dan mee viel als ik de twee tijden vergelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
We hebben geen idee met hoeveel brandstof of welke setup ze rijden. Zinloos om te proberen een vergelijking te maken.
Sorryquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei alleen maar dat sjors dan mee viel als ik de twee tijden vergelijk.
Wat moet je met 1/5e van een verhuisdoos?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:02 schreef rotaderp44 het volgende:
mijn hele huis ingezet op max kampioen dit jaar....
EZ 20% winst
Past makkelijk onder een brug!quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat moet je met 1/5e van een verhuisdoos?
Ik condoleer deze sport als die weer kampioen gaat worden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! feliciteert Max Verstappen met de wereldtitel 2024.
Want?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik condoleer deze sport als die weer kampioen gaat worden.
Na 2028 stopt ie echt wel. Dan kan Formule 1 weer gewoon middelmatig gaan doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel je aan zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De jaren van Mercedes-dominantie daarvoor waren dan weer geen probleem voor hem.quote:
Dan kap je toch met kijken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
simulatorrondjesquote:
Chorizo gebruiken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:57 schreef Nizno het volgende:
hmmm tosti's zijn op...
heb geen salami meer, anders had ik nog meer gemaakt...
euh... als ik die in huis zou hebben...quote:
Beste plan everquote:
Te eentonig. Vorig jaar al alles gewonnen. Waardeloos voor de competitiviteit. Deze sport hoort competitief te zijn, niet repetitief. Is mijn visie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want?
Wat is het probleem daaraan
Dat Verstappen zo goed is is zijn probleem niet. De concurrentie moet maar zorgen dat ze dichterbij komen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Te eentonig. Vorig jaar al alles gewonnen. Waardeloos voor de competitiviteit. Deze sport hoort competitief te zijn, niet repetitief. Is mijn visie.
Ik kijk niet eens.quote:
Ik zeg ook dat ik de sport condoleer, niet Max.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat Verstappen zo goed is is zijn probleem niet. De concurrentie moet maar zorgen dat ze dichterbij komen.
Wat doe je hier dan?quote:
In tegenstelling tot de periode van Mercedes-dominatie kun je dat hier vooral de concurrenten van RBR verwijten maken. Die lopen duidelijk achter de feiten aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Te eentonig. Vorig jaar al alles gewonnen. Waardeloos voor de competitiviteit. Deze sport hoort competitief te zijn, niet repetitief. Is mijn visie.
Tsjemig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het waren zijn 2 pushlapsquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat iemand de termen 'push lap' en 'slow lap' aan Max moet uitleggen.
Zelfde compound als Max. Netjesquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:27 schreef beantherio het volgende:
Sainz heeft er een goed rondje uitgeperst ondertussen.
RIP kampioenschap Max.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:27 schreef beantherio het volgende:
Sainz heeft er een goed rondje uitgeperst ondertussen.
Niet, bij de tests is het een beetje gezamenlijke productie van F1TV en Sky met commentatoren e.d. van beide.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sinds wanneer werkt Ted Kravitz voor F1tv?
Zei je dit ook ten tijde van Lewis?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Te eentonig. vorig jaar al alles gewonnen. Waardeloos voor de competitiviteit. Deze sport hoort competitief te zijn, niet repetitief. Is mijn visie.
Dat hoorde ik je nooit zeggen toen Mercedes 7 WDC titels op rij binnenharkte.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"NeE, MaAr daT is AnDErS!!!"quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je nooit zeggen toen Mercedes 7 WDC titels op rij binnenharkte.
het gewoonlijke getrol van die user gaat gewoon doorquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je nooit zeggen toen Mercedes 7 WDC titels op rij binnenharkte.
Eerlijk gezegd, niets.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef Schnitzels het volgende:
Ik heb nu een paar keer een kwartiertje gekeken vandaag.
Maar buiten het gelul om, wat haal je hier nu livekijkend uit? We weten totaal niet welk programma de teams volgen. De een zit misschien op qualilaps te pushen, terwijl de anderen een long run met verschillende banden testen. Als de teams niet allemaal met de bosjes uitvallen en lekker km's maken, dan zegt één, twee, drie, vier tienden toch helemaal niks?
Zelfs dat niet bij sommige.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, niets.
Het enige is dat je nu de auto's in hun race gedaante ziet en niet op renders en dat het een hele voorzichtige indicatie geeft wie er een goede winter heeft gehad en wie niet.
En geen enkele wagen die nu op de baan is geweest zal over anderhalve week in dezelfde hoedanigheid op de baan staan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, niets.
Het enige is dat je nu de auto's in hun race gedaante ziet en niet op renders en dat het een hele voorzichtige indicatie geeft wie er een goede winter heeft gehad en wie niet.
Hoe anderen het doen weet ik niet maar ik zit echt niet permanent te kijken hoor. Af en toe kijk ik een paar minuutjes.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef Schnitzels het volgende:
Maar buiten het gelul om, wat haal je hier nu livekijkend uit? We weten totaal niet welk programma de teams volgen. De een zit misschien op qualilaps te pushen, terwijl de anderen een long run met verschillende banden testen. Als de teams niet allemaal met de bosjes uitvallen en lekker km's maken, dan zegt één, twee, drie, vier tienden toch helemaal niks?
gelukkig kan je viaplee en f1tv per maand opzeggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gelul van zeker de Engelse feed is zeer interessant.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef Schnitzels het volgende:
chevy doet een vreugde dansjequote:
fix your car!quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat Verstappen zo goed is is zijn probleem niet. De concurrentie moet maar zorgen dat ze dichterbij komen.
Beter dan al dat zwartquote:
Ga je dan ook weg?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leren hoe je de auto's/teams kan herkennen op de baan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef Schnitzels het volgende:
ik vind er nog steeds te veel zwart bij zitten hoor bij kickquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan al dat zwart
Ik mis de gele Jordan auto's
ze moeten wat hequote:
Wat ik eruit zou proberen te halen is om te kijken hoe de auto ligt qua balans, en wat luisteren naar de expert-commentaargevers die soms leuke insights brengen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef Schnitzels het volgende:
Ik niet helaas, heb jaarabo F1TV. Tot 28 mei gelukkig maar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig kan je viaplee en f1tv per maand opzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |