Is ook weer waar, dank !quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:01 schreef TweedeKlum het volgende: [..] Red Bull Racing = RBR, al jaren.
uiteraard heb ik gelijk, aangezien ik gewoon goed benquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nizno had gelijk. Alleen wel een nummertje bij gezet
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard heb ik gelijk, aangezien ik gewoon goed ben
wat doe jij hier?quote:
Hij moet ook modden vandaagquote:
Dat is op zich best knapquote:Verstappen has been running a push lap then a slow lap on repeat. Both his push laps have been within 0.001s of each other.
Autocorrectie op telefoonquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand die @:iteejer getreiterd heeft met een kerstkaart
[..]
midden.... tja....
uhuh ja hoor jaquote:
Dat is een feit.quote:
schandelijk idd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niemand die naar je luistert.
Wil je ruzie?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
schandelijk idd.
Maar ja, die newbmod weet niet eens hoe ze en reeks maakt voor er een tweede topic is..
met jou?quote:
Je kan het ook gewoon netjes vriendelijk uitleggen hoe je dat doetquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
schandelijk idd.
Maar ja, die newbmod weet niet eens hoe ze en reeks maakt voor er een tweede topic is..
Wie?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
met jou?
zodra je weet hoe de knoppen werken zal ik eens kijken of ik een staticje doe
wrom? dit is veel leukerquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon netjes vriendelijk uitleggen hoe je dat doet
oke jij bent afquote:
Wees blij dat er live topic is, want de rest lagen nog in hun bed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
met jou?
zodra je weet hoe de knoppen werken zal ik eens kijken of ik een staticje doe
ik heb ricciardo in beeld dus geen idee hoe ontopic dit moet wordenquote:
I don't care about static behandeling en wat ie allemaal uitvreetquote:
+1.5 op de finish... hmmmquote:
Hij heet George.quote:
We hebben geen idee met hoeveel brandstof of welke setup ze rijden. Zinloos om te proberen een vergelijking te maken.quote:
ik zei alleen maar dat sjors dan mee viel als ik de twee tijden vergelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
We hebben geen idee met hoeveel brandstof of welke setup ze rijden. Zinloos om te proberen een vergelijking te maken.
Sorryquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei alleen maar dat sjors dan mee viel als ik de twee tijden vergelijk.
Wat moet je met 1/5e van een verhuisdoos?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:02 schreef rotaderp44 het volgende:
mijn hele huis ingezet op max kampioen dit jaar....
EZ 20% winst
Past makkelijk onder een brug!quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat moet je met 1/5e van een verhuisdoos?
Ik condoleer deze sport als die weer kampioen gaat worden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! feliciteert Max Verstappen met de wereldtitel 2024.
Want?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik condoleer deze sport als die weer kampioen gaat worden.
Na 2028 stopt ie echt wel. Dan kan Formule 1 weer gewoon middelmatig gaan doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel je aan zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |