Denk ik ook niet. Doriana en Randy lopen het meest gevaar. Van mij mag Do vertrekken, maar het kan dat er een nl man weg moet dus dan is het Randy. Of allebei.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:13 schreef Puzzie het volgende: Ash denkt niet dat Den Glenn en Den Danny hoeven te vrezen [ afbeelding ]
Van mij mag een van die twee ook wegquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Doriana en Randy lopen het meest gevaar. Van mij mag Do vertrekken, maar het kan dat er een nl man weg moet dus dan is het Randy. Of allebei.
Ja ze zitten daar nu meer dan een maand. Tuurlijk ga je thuis missen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:17 schreef Verida het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat Ashley ook iets wil van thuis. Die heeft gisteren gezien hoe blij en gelukkig Jimmy en Tom werden van hun fotoboekje en knuffel van het zoontje van Tom.
Het hoeft niet iets groots te zijn, maar gewoon even iets van thuis <3
Van mij mogen ze allebei weg, Do vooral, maar ook Randy wel, niets toevoegende luie sodemieter vind ik datquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag een van die twee ook weg
dan had ze thuis moeten blijven en niet naar BB moeten gaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:17 schreef Verida het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat Ashley ook iets wil van thuis. Die heeft gisteren gezien hoe blij en gelukkig Jimmy en Tom werden van hun fotoboekje en knuffel van het zoontje van Tom.
Het hoeft niet iets groots te zijn, maar gewoon even iets van thuis <3
Ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allebei weg, Do vooral, maar ook Randy wel, niets toevoegende luie sodemieter vind ik dat
Tuurlijk, dat zou de oplossing zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:20 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dan had ze thuis moeten blijven en niet naar BB moeten gaan
je moet ook een ander iets gunnen Jimmy en Tom hadden ook maar geluk dat ze het gewonnen hadden
er zijn meer mensen die niks van thuis hebben gekregen maar die hoor je ook niet
OOk Ro zei gisteravond dat ze graag wat van thuis wilde. Ik begrijp het wel, je mist thuis. Er is zelfs afgesproken dat als er iets in de wall ligt voor Ro van thuis dat ze het zonder overleg mag kopen van Tyquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:20 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
je moet ook een ander iets gunnen Jimmy en Tom hadden ook maar geluk dat ze het gewonnen hadden
er zijn meer mensen die niks van thuis hebben gekregen maar die hoor je ook niet
Denk wel meer mensen hoor....Jimmy dylano en Saboo en denk dat Alice ook niet raar doet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:19 schreef kiki2024 het volgende:
Ik denk en hoop dat Doriana gaat..ze voegt weinig toe voor mij, en dan ben ik benieuwd hoe Rohani gaat functioneren in het huis. ze heeft dan alleen ty en randy over op zich
Misschien waar, maar als ze allemaal Glenn heetten, was er geen reet aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:20 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dat mag jij zo vinden maar dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zou de oplossing zijn
Vind ik persoonlijk onzin natuurlijk, Ze is erin gegaan om dit spel te spelen en komt nu tot de conclusie dat het fijn zou zijn om iets kleins van thuis te hebben. En dat heeft niets te maken met het feit dat andere mensen er geen behoefte aan lijken te hebben, of dat niet uiten.
Dat zou het roddelen wel ingewikkeld makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:22 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Misschien waar, maar als ze allemaal Glenn heetten, was er geen reet aan.
En ook geen vagina uiteraard.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:22 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Een mening is een mening. Jij bepaalt niet of die wel of niet ergens op slaat. Je kan het er mee eens zijn of niet, maar daar houdt het op.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:23 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dat mag jij zo vinden maar dat slaat natuurlijk nergens op
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Puzzie het volgende:
Volgens Dillie voelt Ash zich bedreigd
ik heb het nooit over Glenn gehadquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:22 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ,maar Ash en Al zijn iig wel safequote:Op woensdag 21 februari 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
Danny en Glenn hoeven niet te vrezen, als ze al op de bank blijven zitten.
Normaal komen die pins toch pas op donderdag nadat ze met z'n allen voor het scherm gezeten hebben? Er zal vast nog een twist komen voor die tijd gok ik zo.
Ja klopt, de nominaties worden op donderdag officieel bekend gemaaktquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
Danny en Glenn hoeven niet te vrezen, als ze al op de bank blijven zitten.
Normaal komen die pins toch pas op donderdag nadat ze met z'n allen voor het scherm gezeten hebben? Er zal vast nog een twist komen voor die tijd gok ik zo.
Dilemma...quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op 2 niet, daar roddelen Ro en Dylano
Ja denk ook dat degenen die nu vrijgesteld zijn ook vrijgesteld blijven.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ,maar Ash en Al zijn iig wel safe
geenquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, wat zijn sommige daar verzuurt...![]()
![]()
Roddelen, roddelen en nog eens roddelen, wat een leven heb je dan..
wat doet ze zelf dan ze heeft het nergens anders over dan over anderen ook negatiefquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
En weer over ashley negatief praten door dilano.en ronahi. Dan kijk ik liever een sl.
mooi zo houden zoquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Puzzie het volgende:
Dylano ook niet, is net als Sorbo eerlijk en oprechtquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:26 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig doet Roni niet aan complot denken
Mod Editquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Een mening is een mening. Jij bepaalt niet of die wel of niet ergens op slaat. Je kan het er mee eens zijn of niet, maar daar houdt het op.
Over hun favoriete bewoner om over slecht te praten. Ashleyquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op 2 niet, daar roddelen Ro en Dylano
Oow, my bad dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:25 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ik heb het nooit over Glenn gehad
de rest daar wil ook wel iets van thuis heb ik ze wel eens horen zeggen maar die drammen ook niet door als wat Ashley doet
ik had het over Ashleys gedram over iets van thuis niet over Glenn
En zich nog maar afvragen waarom wij kijkers haar niet mogenquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
je doet precies hetxelfde, leuk lullen in der face en achter der rug zwart Ro en ash vroeg het op een normale toon
waarschijnlijk het leven van Ashley want die deed al niks anders dan roddelen sinds het beginquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:26 schreef xdiashalizx het volgende:
![]()
Niet alle....quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En zich nog maar afvragen waarom wij kijkers haar niet mogen
Gelukkig hebben wij zelf wel een nuttige dagbestedingquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:26 schreef xdiashalizx het volgende:
![]()
Het is allemaal de schuld van Tom, alles, zelfs buikpijn als ze haar regels heeft, komt allemaal door Tomquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
Roni voelt afstand want Jimmy is nu onder invloed van Tom (komt het eigenlijk op neer)
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En zich nog maar afvragen waarom wij kijkers haar niet mogen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij zelf wel een nuttige dagbesteding
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Tom, alles, zelfs buikpijn als ze haar regels heeft, komt allemaal door Tom
Yep .. alles ligt aan hem , wel grappig hoe het wordt verdraait naar eigen voordeel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Tom, alles, zelfs buikpijn als ze haar regels heeft, komt allemaal door Tom
Dat verzin jequote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:23 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dat mag jij zo vinden maar dat slaat natuurlijk nergens op
Je zegt letterlijk dat het nergens op slaat...quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:27 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het nergens op slaat je moet goed lezen of kun je niet lezen?
Jimmy en Ronahi zijn toch nooit echt close geweest?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
Roni voelt afstand want Jimmy is nu onder invloed van Tom (komt het eigenlijk op neer)
Ik ben ook een kijkerquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben ik geen kijker dan en met mij nog andere dus KIJKERS
nou echt nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Puzzie het volgende:
Ja samen met andere kijkers die ronahi geen stoker en slechtpraatster vinden en dat is ook hoed tohquote:
Ik geloof nog in sprookjes. Ik verzin alles en kijk geen streams. Wat jij wiltquote:
Ik dacht van wel , ook door Dillie , hij mocht haar ook, maar ik blijkbaar zit het dan toch andersquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jimmy en Ronahi zijn toch nooit echt close geweest?
Ze heeft het eerder met Jimmy zelf over die afstand gehad, maar op wat korte gesprekjes na zie je die nauwelijks samen volgens mij.
[..]
Dus je hebt niet verzonnen dat als Ronahi buikpijn heeft door haar regels dat ze daar Tom de schuld van geeft?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik geloof nog in sprookjes. Ik verzin alles en kijk geen streams. Wat jij wilt
Jazeker.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja samen met andere kijkers die ronahi geen stoker en slechtpraatster vinden en dat is ook hoed toh
Ik begrijp de rol van Jimmy ook niet helemaal, is hij nog steeds loyaal aan Dylano of speelt hij een dubbelspel? Vind hem niet betrouwbaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht van wel , ook door Dillie , hij mocht haar ook, maar ik blijkbaar zit het dan toch anders
het is bij wijze van spreken, zo overdreven krijgt Tom van alles de schuldquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus je hebt niet verzonnen dat als Ronahi buikpijn heeft door haar regels dat ze daar Tom de schuld van geeft?
Die is mij ook nog niet helemaal duidelijk ,maar ik hoop dat hij voor hem zelf de juiste keuzes maaktquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp de rol van Jimmy ook niet helemaal, is hij nog steeds loyaal aan Dylano of speelt hij een dubbelspel? Vind hem niet betrouwbaar
volgens mijn n.a.v wat @Adixsh zei kent dat hele groepje van Dil Ro Do en ga zo verder elkaar totaal niet persoonlijk ze zijn echt alleen maar aan het roddelen en bezig met de anderequote:Op woensdag 21 februari 2024 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dylano ook niet, is net als Sorbo eerlijk en oprecht
idd stelletje kleutersquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
Pff gehakketak weer hier groetjes fijne middag
[..]
jammer @Koos1958quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
Pff gehakketak weer hier groetjes fijne middag
ik mag toch echt hopen op karmaquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:39 schreef Ireth het volgende:
Die Dilano weet wel veel hé... denkt ie...
Ik hoorde wel Dilano zeggen dat Ronahi écht lacht en Ashley fake lacht..quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
Tom vindt dat Ronahi te hard lacht?
Dat zegt Ronahi net.
is beetje groot ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
Die jas die Ronahi aan heeft is best lelijk. Hij zal lekker warm zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:42 schreef Jockari het volgende:
En als het geen SL is op GoPlay, heb je dit...Das beter dan Lenie wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:42 schreef Jockari het volgende:
En als het geen SL is op GoPlay, heb je dit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Maar,wat hebben wij te klagen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das beter dan Lenie wat mij betreft
Nou ik zie haarquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:43 schreef Ireth het volgende:
Ronahi: "Ik hoop echt dat de kijkers ons zien..."
Dat zei hij alleen om Ronahi een beetje tegemoet te komen. Het is best lullig dat iemand tegen je zegt dat je te hard lacht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoorde wel Dilano zeggen dat Ronahi écht lacht en Ashley fake lacht..
Dat maakt ze er zelf van, gisteren was Danny Tom belachelijk aan t maken aan de tafel en Tom stond in de keuken en hoorde haar hem hard uitlachen en daar heeft hij een opmerking over gemaakt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
Tom vindt dat Ronahi te hard lacht?
Dat zegt Ronahi net.
En we horen haar en ze roddelen nooit, alleen leuke gesprekkenquote:
Die link met Dilano lijkt het 'm inderdaad te doen. Jimmy was in de eerste week vooral met Dilano, Ronahi zat toen met Tom in duo en was daar vooral met Doriana over bezig. Daarna hebben Jimmy en Ronahi elkaar ook niet veel gezien omdat ze beiden met hun partner in dat kasteel hebben gezeten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht van wel , ook door Dillie , hij mocht haar ook, maar ik blijkbaar zit het dan toch anders
Dat kreeg ik dan weer niet mee dat hij dat zei om haar tegemoette komen, Dat Ashley fake lacht dat weet immers iedereen welquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zei hij alleen om Ronahi een beetje tegemoet te komen. Het is best lullig dat iemand tegen je zegt dat je te hard lacht.
In het begin was Jimmy vol lof over Roni ,ook juist door Dillie , misschien zijn zijn oogkleppen toch afgegaan nu hij de andere kant van het verhaal heeft gehoord, maar hij heeft haar zelf ook op wat leugens betraptquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die link met Dilano lijkt het 'm inderdaad te doen. Jimmy was in de eerste week vooral met Dilano, Ronahi zat toen met Tom in duo en was daar vooral met Doriana over bezig. Daarna hebben Jimmy en Ronahi elkaar ook niet veel gezien omdat ze beiden met hun partner in dat kasteel hebben gezeten.
yep, misschien volgende week meer gelukquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze kunnen goed lullen, maar uiteindelijk hebben Ashley en Alice ook een vrijstelling
Wanneer is het bezoek zonder toezichtquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:47 schreef spapaars het volgende:
Zie wel een partnerruil op de luchtplaats.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wanneer is het bezoek zonder toezicht
Het ging zo:quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat kreeg ik dan weer niet mee dat hij dat zei om haar tegemoette komen, Dat Ashley fake lacht dat weet immers iedereen wel
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef Ireth het volgende:
Er circuleert dus een foto van Sorbo als hamster online...
Jammer genoeg wel.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:54 schreef s1lverz het volgende:
Dat er door de kijkers heftig op los gediscussieerd wordt laat wel zien dat bb iets goed doet
ik ook je moet niet naar het beeld kijken alleen luisteren dan lukt het mijn athans beter als dat ik ze ook bekijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
Ik ben geswitcht naar Danny en Glenn waar ik geen moer van versta. Maar zelfs dat hoor ik liever dan Sorbo en Ronahi...
Ik denk dat Glenn populairder is dan Danny in de buitenwereld, vraag me niet waarom, is een gevoelquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
Ashley denkt dat het feit dat Glenn er korter in zit van invloed heeft op de populariteit van Glenn.
Volgens mij heeft dát juist mbt Glenn totaal geen invloed! Die gast in naadloos ingeritst met de rest!
Verslag uitbrengen voor de generaalquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
Wat is het gezellig in de roze kamer.....
Eens....meteen ook als King en daarna in de hele groep.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
Ashley denkt dat het feit dat Glenn er korter in zit van invloed heeft op de populariteit van Glenn.
Volgens mij heeft dát juist mbt Glenn totaal geen invloed! Die gast in naadloos ingeritst met de rest!
ja net zo gezellig als buiten!quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
Ja dat idee heb ik dus ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Glenn populairder is dan Danny in de buitenwereld, vraag me niet waarom, is een gevoel
Dilliie/Sabo streams probeer ik zoveel mogelijk te ontwijkenquote:
Dat bleek ook uit die instagram post waar je voor je favo bewoner kon kiezen voor de pizza kamer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Glenn populairder is dan Danny in de buitenwereld, vraag me niet waarom, is een gevoel
trouwens dit was geen roddelen hoor dit was bespreken wie er eventueel kans heeft om eruit te gaan dus totaal geen kwaad praten over iemand zoals ze buiten wel doen is toch echt een heel verschilquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
anders ik wel van Saboo helemaal met der MIss gelulquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dilliie/Sabo streams probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken
Gametalk🙂quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
trouwens dit was geen roddelen hoor dit was bespreken wie er eventueel kans heeft om eruit te gaan dus totaal geen kwaad praten over iemand zoals ze buiten wel doen is toch echt een heel verschil
hoor je mij dat zeggen....vond het daar een relaxe sfeer zachtjes praten enzo.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
trouwens dit was geen roddelen hoor dit was bespreken wie er eventueel kans heeft om eruit te gaan dus totaal geen kwaad praten over iemand zoals ze buiten wel doen is toch echt een heel verschil
Dezelfde Tyron die ook dacht dat Lenie de populairste zou zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:03 schreef Rhosyn het volgende:
Iets over Danny is niet getoond maar ze zeggen het nu dus...![]()
Ze begrijpen niet dat Danny niet populair is. Ze vinden hem een topper.
Dilano zegt dat hij van die 1e week weet dat Danny het minst populair is. Tyron begrijpt daar niks van en Tyron oppert dat het misschien kwam omdat Danny iets over Ariana had gezegd.
Ronahi zegt dat dat niet getoond is.
Het schijnt dat tijdens de eerste week Ariana de groep bij elkaar riep om iets te vertellen. ( dat ze stotterde weet ik nog) en Danny riep voorbarig en hard: ben je transgender! De groep lachte wel wat maar vond ook dat je zoiets niet kan zeggen.
en waar ty al begon met groep te makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dezelfde Tyron die ook dacht dat Lenie de populairste zou zijn![]()
Zou kunnen maar denk eerder het verhaal over thuis.....en dat zijn dochter het wel leuk vindt want die was fan....toen ben ik hem in ieder geval heel anders gaan zien.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:03 schreef Rhosyn het volgende:
Iets over Danny is niet getoond maar ze zeggen het nu dus...![]()
Ze begrijpen niet dat Danny niet populair is. Ze vinden hem een topper.
Dilano zegt dat hij van die 1e week weet dat Danny het minst populair is. Tyron begrijpt daar niks van en Tyron oppert dat het misschien kwam omdat Danny iets over Ariana had gezegd.
Ronahi zegt dat dat niet getoond is.
Het schijnt dat tijdens de eerste week Ariana de groep bij elkaar riep om iets te vertellen. ( dat ze stotterde weet ik nog) en Danny riep voorbarig en hard: ben je transgender! De groep lachte wel wat maar vond ook dat je zoiets niet kan zeggen.
ja vind der lachenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:17 schreef BB-King het volgende:
Karen is een heerlijk Duracell konijntje.
Is gewoon een bandopname, want dat hebben we al vaker gehoord.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
Hoor ik nu Ashley praten in de DBK?
iets over Ja, ik weet niet beter dan dat ik elke week die spanning moet voelen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is gewoon een bandopname, want dat hebben we al vaker gehoord.
Van mij mag hij naar huis en neemt hij Doriana meequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:19 schreef JosSmos37 het volgende:
Randy zalig chille kerel, mag van mij gerust winnen
Doriana en Ronahi brengen echts niets bij dus daar sluit me bij aanquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij mag hij naar huis en neemt hij Doriana mee
Is het al bekend dat deze genomineerd zijn?quote:
Ik denk van wel maar er kan nog altijd een twist komen , dus helemaal zeker weet je het (nog) nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het al bekend dat deze genomineerd zijn?
Ze hebben allemaal een nominatie pin opquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet officieel bekend gemaaktquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is de week bij deze afgelopen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar meestal als de pinnen uitgedeeld zijn blijft het wel zo denk ik.
Ze hebben een officiele pin zie fotos rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gaat over dat ze Ty heeft verteld dat dyl ze vader is overleden maakt ze heel drama vanquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:29 schreef Puzzie het volgende:
Zou dat gaan om wat ze in haar filmpje heeft gezegd?
Dillie is haar alles
als bb de pins door de draaideur doet lijkt me dat toch officieel? of denk je dat er inbrekers zijn die de deur bedienenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nog niet officieel bekend gemaakt
Ik bedoel dat het nog niet op het scherm in de woonkamer is geweest als officiële bekendmaking.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
als bb de pins door de draaideur doet lijkt me dat toch officieel? of denk je dat er inbrekers zijn die de deur bedienen
Ze draait het allemaal naar zichzelf toequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee gaat over dat ze Ty heeft verteld dat dyl ze vader is overleden maakt ze heel drama van
Ash is eerlijk Roni niet , dat is het verschilquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:35 schreef ben34567 het volgende:
Ashley gebruikt samen met haar minions legerjargon; gaat de vijand slopen etc. Ze heeft hierbij de kijker mee.
Ronahi en co doen hetzelfde. Ze heeft hierbij de kijker niet mee.
Ik begrijp waarom Ronahi en Tyron daar zo gefrustreerd rondlopen.
Het is gewoon een kneuzen groepje die Rot, Ty en Randy clan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:35 schreef ben34567 het volgende:
Ashley gebruikt samen met haar minions legerjargon; gaat de vijand slopen etc. Ze heeft hierbij de kijker mee.
Dat kunnen wij wel vinden maar het is zijn angst en dat snap ik dan ook wel weerquote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kunnen wij wel vinden maar het is zijn angst en dat snap ik dan ook wel weer
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk van wel maar er kan nog altijd een twist komen , dus helemaal zeker weet je het (nog) niet
Op welke manier is Ashley eerlijk en Rohi niet ? Beiden spelen en stemmen voor eigen voordeel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash is eerlijk Roni niet , dat is het verschil
Ik denk dat het vooral te maken heeft met hoe je naar het programma en de deelnemers kijkt. je laten opjutten doe je zelfquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk.....lekker badje. gaat vlug weer naar andere beelden....en zo worden wij dus opgejut.
Ashley verspreidt geen leugens over andere bewoners.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op welke manier is Ashley eerlijk en Rohi niet ? Beiden spelen en stemmen voor eigen voordeel.
Het gaat er om wat jij ziet en in dit zie ik het anders , mag ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op welke manier is Ashley eerlijk en Rohi niet ? Beiden spelen en stemmen voor eigen voordeel.
Ro liegt heel veel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Das waar. maar heb geen behoefte aan dilano en Saboo...quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral te maken heeft met hoe je naar het programma en de deelnemers kijkt. je laten opjutten doe je zelf
Ja zeer jammerquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
We mogen niet verder luisteren naar het badje.....jammer.
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das waar. maar heb geen behoefte aan dilano en Saboo...
inhalen en afstotenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze houdt hem wel een beetje op afstand.....
Er komt echt alleen maar stront uit, ik kan er niet meer naar luisterenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:47 schreef OmaJacky het volgende:
Als je Sabeau zo hoort praten steeds snap ik dat Asley denkt dat Sabeau misschien wel een of andere actrice is .
helaas voor haar aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er komt echt alleen maar stront uit, ik kan er niet meer naar luisteren
Klopt ook, dat heeft ze min of meer al bevestigd dat ze dat kan gaan doen in haar promo filmpje, door te flirten maar dat alleen om personen, en dit geval de goedgelovige Dilano om haar vinger te winden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:43 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb sterk t gevoel dat sabeauuuu, dylano gebruikt? ik kijk meestal alleen de uitzendingen en ben nu een btje aan t streamen, maar voelt zo nep en hij gaat t bezuren Vind t wel sneu
quote:
ja inhalen( als in een vis aan de hengel, binnenhalen)quote:
Mssn zoontje geboren ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Welke datum staat er boven Tom zijn uiltje? 02-10-201? Ik denk 2015 of 2019
Weet iemand waarom die datum?
Ah zoquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja inhalen( als in een vis aan de hengel, binnenhalen)
Hhmm.. maar Ro & Co weten niet dat Ash en haar leger de kijker meehebben en zij niet. Dus kunnen ze daar toch ook niet gefrustreerd over zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:35 schreef ben34567 het volgende:
Dat was de wens van Doriana, omdat Randy zich dan wel voor haar zou opofferenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Of binnen hun duo kiezen wie genomineerd?
Ja speech, ik hoorde Glenn het zeggen netquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
Vanavond of morgen een speech geven om zich te verdedigen?
Uiteindelijk moet er dan gekozen worden dat er slechts 3 op de bank zitten?
Of zelf 1 van het duo vrijstellen - dat was wat Doriana wou voorstellen om te doen (omdat ze denkt: Randy gunt mij toch de vrijstelling)
whahhaha zo sneu, eerste ff camera checken en dan ff voelen hahha en zij doet der handen in elkaarquote:
Zouden ze misschien zichzelf moeten aan gaan prijzen of ze kunnen blijven...diegene die genomineerd zijn en dat de kijker moet kiezen....quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze moeten iets doen. Iemand vrijstellen?
Geboortedatum van Fil. Zijn zoontje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Welke datum staat er boven Tom zijn uiltje? 02-10-201? Ik denk 2015 of 2019
Weet iemand waarom die datum?
Thxquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geboortedatum van Fil. Zijn zoontje.
in my opinion is liegen toegestaan in het spel big brother, wij waren gisteren aan het klaverjassen toen heb ik ook gelogen , en in het weekend deden we cluedo toen heb ik geseint en gelogen , dat soort dingen mag in spellen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ashley verspreidt geen leugens over andere bewoners.
Dat doet Ro wel. En vooral over Tom.
Nou, dan zou hij echt gek zijn......tenslotte heeft hij een gezin en gaat voor de buit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
nee Fuck dan komt Do er weer onderuit en precies zoals ze wilde![]()
![]()
Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zouden ze misschien zichzelf moeten aan gaan prijzen of ze kunnen blijven...diegene die genomineerd zijn en dat de kijker moet kiezen....
ja leuk idee ofquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
die hebben dan naar Do geluisterd en dachten ja leuk idee doen we
Maar dat is nog niet zeker, hé. Dat is wat Tom dacht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
nee Fuck dan komt Do er weer onderuit en precies zoals ze wilde![]()
![]()
want die heeft nog een goede verhaallijn??quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
Dan gaat hopelijk Randy naar huis maar vast niet
Ik hoorde Glenn ook eerst zeggen morgen. Maar paar zinnen later had hij het over vanavondquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn.
Of ze moeten een speech houden voor degenen die niet genomineerd zijn en dat die moeten bepalen wie er op de bank komt.
Als de kijker moet kiezen moeten ze dat wel vandaag doen want anders heel kort tijd.
Ik hoorde Glenn volgens mij zeggen morgen.
nou nee maar ik gok TikTok volgers die zouden kunnen stemmen om hem erin te houden , voor mij mag hij morgen nog wegquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
want die heeft nog een goede verhaallijn??
Het is misschien toegestaan, maar het is niet eerlijk. En er werd gevraagd hoe Ash wel eerlijk is en Ro niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
in my opinion is liegen toegestaan in het spel big brother, wij waren gisteren aan het klaverjassen toen heb ik ook gelogen , en in het weekend deden we cluedo toen heb ik geseint en gelogen , dat soort dingen mag in spellen.
heb je gezien hoe laag die in polls staatquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nou nee maar ik gok TikTok volgers die zouden kunnen stemmen om hem erin te houden , voor mij mag hij morgen nog weg
Ja zo begreep ik 'm, vanavond voorbereiden voor morgenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik hoorde Glenn ook eerst zeggen morgen. Maar paar zinnen later had hij het over vanavond
(of vanavond voorbereiden voor morgen?)
oh please no!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:01 schreef greysbones het volgende:
Als de anderen een vrijstelling kunnen geven
dan hebben do en randy ook mazzel
want meer team blauw
dan team roze met vrijstelling
Nee want ik snap niets van die pollsquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je gezien hoe laag die in polls staat![]()
waar baseer je dat op dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:01 schreef zodeju het volgende:
Nee, Tom gaat zich toch niet opofferen voor Jimmy, die heeft zijn kunsten al vertoond.
ja maar hij zei het al haast al en komt altijd voor Do op is een watje wat dat betreft hij doet het echt welquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, dan zou hij echt gek zijn......tenslotte heeft hij een gezin en gaat voor de buit.
Denk dat het te kort dag is om de kijkers te laten kiezen. Afleveringen lopen ongeveer 2 a 3 dagen achterquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:02 schreef Ireth het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat er 6 moeten speechen en dat de rest er 3 mag redden zonder dat het er 1 van elk duo mag worden! Dan kunnen randy én dori nog beiden gesaved worden!
Tom zal hoe dan ook wel genomineerd blijven, die zie ik zichzelf nog wel opofferen voor Jimmy...
Of de speeches komen op tv en de kijkers mogen er 3 saven!
sukkel lekker makkelijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vandaar Danny huilen die heeft voor zichzelf gekozen
Daar deed alleen Ash volgens Den Dillie toch aan?quote:
Af en toe gooien ze iets vooruit, was laatst ook, kwam iets van de dag ervoor al in de uitzending.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk dat het te kort dag is om de kijkers te laten kiezen. Afleveringen lopen ongeveer 2 a 3 dagen achter
Als Randy niet met tactiek bezig is of in zijn eentje wordt opgesloten en gewoon met Tyron domme gesprekken voert kan ik best om hem lachen, waarom doen ze dat niet gewoon vaker?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
want die heeft nog een goede verhaallijn??
onderaan? om eruit te gaan en willen ze haar zo binnen houdenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja leuk idee of
kut kut kut
we moeten wat doen want in een poll staat Doriana standaard onderaan
Ah lief, heeft ze toch ook een fanquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:03 schreef Giggio het volgende:
#TeamDo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(gewoon omdat het kan en mag)
Ik hoop dat je gelijk hebt en de kijkers een rol krijgen. Maar ik denk van niet deze keer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Af en toe gooien ze iets vooruit, was laatst ook, kwam iets van de dag ervoor al in de uitzending.
ja ok maar goed er vanuit gaande dat het het wel is want 6 is wel teveelquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet zeker, hé. Dat is wat Tom dacht.
Terwijl we Glenn in de slaapkamer hoorden zeggen tegen Danny: moeten we onze speech voorbereiden dan
Dil moet niet zo zwetsen, die lult met iedereen meequote:Op woensdag 21 februari 2024 15:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dil wil dat Tom en Jimmy blijven
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
onderaan? om eruit te gaan en willen ze haar zo binnen houden
Kan ook nog via insta natuurlijk..quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt en de kijkers een rol krijgen. Maar ik denk van niet deze keer.
Oh nee please niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
anders heb je al 2 belgische dames voor de finale
dan zijn zij al save
True. Daar kijk ik niet vaak.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ook nog via insta natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |