Werkt toch prima dat Grindr hé.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week koffie met een partner
Is ze Aziatisch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week koffie met een partner
Werken zonder pauzequote:Op woensdag 21 februari 2024 11:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik skip lunch boys
Moet doorwerken
Tijd voor een nieuwe usernamequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)n-vriendin~a15fb1eb/
Oei.
@:alaphilippe_
Dat, of ze zit depressief in een hoekje te huilen of haar Valentijn heeft haar letterlijk aan stukken geregen en is forumgebruikster @Pisces29 in 3 verschillende vuilniszakken terug te vinden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:51 schreef alpeko het volgende:
Puccia (broodje op basis van pizzadeeg) gescoord bij mijn Italiaanse vriend Enzo.
@:Pisces29 is zeker weer met vakantie?
Ik heb nog een ex uit Lochem.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik hang even de FOK! detective uit in het Lochem-topic @:oriente
Jij hebt ook overal een ex he, playboyquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog een ex uit Lochem.
Ik ga NU kijken.
Is nog uit mijn wilde haren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een ex he, playboy
Kees de Bruin?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
@:Caland wie was dat ook alweer in Rotterdam die gast die dagelijks postte over zijn hijskraan avonturen?
Leen Huijzer ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
@:Caland wie was dat ook alweer in Rotterdam die gast die dagelijks postte over zijn hijskraan avonturen?
AadGod.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
AadGod.
https://twitter.com/AadEerzamen
Nouja zeg, misschien heb je wat goed advies.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
R&P / Altijd aan de drank met vrienden
De nieuwe @:Elan is uit
Jouw invloed reikt wel ver inmiddels.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
R&P / Altijd aan de drank met vrienden
De nieuwe @:Elan is uit
Schijnbaar is "Onder hijslasten doorlopenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:13 schreef onlogisch het volgende:
Er is hard gemodereerd in het Lochem topic @:Coco
We worden niet gespaard.
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:13 schreef onlogisch het volgende:
Er is hard gemodereerd in het Lochem topic @:Coco
We worden niet gespaard.
Niet meer serieus te nemen, die NWS mods. Zeker niet nadat ik 2 notes heb ontvangen in 2 maanden tijd of zo.quote:
Kijk nu eens bij je notesquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet meer serieus te nemen, die NWS mods. Zeker niet nadat ik 2 notes heb ontvangen in 2 maanden tijd of zo.
Ik was al 2 jaar schoon
Bami kip gegetenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Dundeequote:
Dat is je hoofd maatje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel een ontiegelijke grote puist aankomen.
Nope. Weer blessa maatquote:
Brachioradialis gok ik? Hoe is dat zo gekomen dan? Die train je ook vrij hard mee met de hammer curl ja, goed om even rust te pakken dan. Train je niet te zwaar dan? (qua gewichten)quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Weer blessa maat
Het is echt de leeftijd
Van het weekend gaan we wel benen en cardio doen. Want het is mijn linkerarm. De bovenspier van je onderarm. Vooral met hammer curl heb ik er last van. Ik had er al een tijdje last van maar ik wilde niet zo bitchen en gewoon doorgaan. Nu betaal ik de rekening
ga gewoon zwemmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Weer blessa maat
Het is echt de leeftijd
Van het weekend gaan we wel benen en cardio doen. Want het is mijn linkerarm. De bovenspier van je onderarm. Vooral met hammer curl heb ik er last van. Ik had er al een tijdje last van maar ik wilde niet zo bitchen en gewoon doorgaan. Nu betaal ik de rekening
Denk het.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Brachioradialis gok ik? Hoe is dat zo gekomen dan? Die train je ook vrij hard mee met de hammer curl ja, goed om even rust te pakken dan. Train je niet te zwaar dan? (qua gewichten)
Blijft ook verleidelijk he, en progessive overload blijft belangrijk maar ik ben toch meer op de form gaan focussen. Langzame eccentrics met een iets lager gewicht.quote:
Je hebt helemaal gelijk maat. Dit weekend sowieso maar even de benen slopen en cardioën.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Blijft ook verleidelijk he, en progessive overload blijft belangrijk maar ik ben toch meer op de form gaan focussen. Langzame eccentrics met een iets lager gewicht.
Ik ga in de pub kijken, het spijt me makkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:18 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond hoop ik in het EL/CL topic de volgende vrienden aan te mogen treffen;
@:Fetx
@:Gurneyisbestoke
@:KingRoland
@:Caland
@:Scrummie (hier stond eerst @:Scrumie, lang leve de preview)
@:jojoortje
@:Coco
@:Oriente
@:kukelecucktsju10
@:GGMM
@:maxi-mus
@:wereldgozer
@:Drizzt
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Tarado
@:3rr0r
Als je hier niet tussen staat, dan interesseert het me werkelijk waar geen fluit of je er wel of niet bent vanavond. Sta je er wel tussen? Dan zou ik het erg jammer vinden als je vanavond niet gezellig mee post.
Heb je wel eens Super Squats (Widowmakers) geprobeerd?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maat. Dit weekend sowieso maar even de benen slopen en cardioën.
Nee. Vertel me alles.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je wel eens Super Squats (Widowmakers) geprobeerd?
Vooralsnog sta ik al 35 minuten stil in een burgerrups.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:18 schreef onlogisch het volgende:
Als je hier niet tussen staat, dan interesseert het me werkelijk waar geen fluit of je er wel of niet bent vanavond. Sta je er wel tussen? Dan zou ik het erg jammer vinden als je vanavond niet gezellig mee post.
1 setje squats van 20 reps, tussen elke rep even een paar seconden nemen om goed te ademen, de stang pas terugleggen als je je 20 reps hebt, ook al duurt het 2-3 minuten. Dat doe je 2-3x per week (afhankelijk van hoevaak je je benen traint) en dan elke sessie 2.5 kilo omhoog als je je 20 reps gehaald hebt.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:18 schreef onlogisch het volgende:
Klinkt heftig. Waar zit jij op?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
1 setje squats van 20 reps, tussen elke rep even een paar seconden nemen om goed te ademen, de stang pas terugleggen als je je 20 reps hebt, ook al duurt het 2-3 minuten. Dat doe je 2-3x per week (afhankelijk van hoevaak je je benen traint) en dan elke sessie 2.5 kilo omhoog als je je 20 reps gehaald hebt.
Een beetje dan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:18 schreef onlogisch het volgende:
Is alweer 1.5 jaar geleden dat ik dat gedaan heb. Zat toen uiteindelijk op 20x85kg tot ik mijn teen bijna brak toen er een halter van 22 kg op pleurdequote:Op donderdag 22 februari 2024 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klinkt heftig. Waar zit jij op?
Ik moet werken vanavond makker.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik word gedemoniseerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ach, die arme onlogisch denkt vrienden te hebben.
Door dorpsmongooltje Dombo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik word gedemoniseerd.
@:Kingroland
Je hebt gelijk vriendquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door dorpsmongooltje Dombo.
Ik zou het me niet echt aantrekken makker.
Wat ontzettend onaardig en disrespectvol naar mensen met het syndroom van down.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens een trutje altijd een trutje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:18 schreef Oriente het volgende:
@:Rambodirk Frenkie de Jong het trutje was gisteravond viesmad op de persco van puta barca
Die hep een dikke puist op zijn gezichtquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien eens wat minder ongezond eten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die hep een dikke puist op zijn gezicht
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo dom, dat kapoet gezeur.
Dombo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien eens wat minder ongezond eten.
Maar heb je er wel vertrouwen in?quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo dom, dat kapoet gezeur.
Ik wacht met smart op de voorspellingspost van @Cocoquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar heb je er wel vertrouwen in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee eigenlijk niet. Misschien dat we aardig partij kunnen bieden, maar het zal wel op een 2-1 of 3-1 ofzo uitkomen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar heb je er wel vertrouwen in?
Lekker samen met Mason.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Alves 4,5 jaar brommen. Lekkere transfer naar Prison FC.
Ach, jullie gaan er in elk geval niet uit tegen Bodo Glimmtquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Misschien dat we aardig partij kunnen bieden, maar het zal wel op een 2-1 of 3-1 ofzo uitkomen.
Ik denk wel dat het close wordt, wellicht zelfs verlenging en pingels.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Misschien dat we aardig partij kunnen bieden, maar het zal wel op een 2-1 of 3-1 ofzo uitkomen.
Ja. Vaak zijn dat vrouwen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je collega's de hele tijd zitten te lullen en dat je denkt echt hou je mond even
Ik ben echt geen mensenmens
Dat ben ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je collega's de hele tijd zitten te lullen en dat je denkt echt hou je mond even
'wel eens'quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef GGMM het volgende:
Elke dag ouwe reus. Ongeveer 8 uur per dag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef GGMM het volgende:
Nee precies, ik voorzie een frustrerend avondje. Maar misschien staat het 0-3 bij rust, de bal is rond.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het close wordt, wellicht zelfs verlenging en pingels.
En dat soort wedstrijden win je niet van Italianen.
Wow. En ik klaagde er niet eens over.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dombo?
Ja eens. Die zit altijd broodjes Subway en pizza's weg te tikken. En dan klagen over puisten, ha.
Ik zou het bijzonder leuk vinden anders ben ik bang dat het al gedaan is met de NL clubs in Europa.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee precies, ik voorzie een frustrerend avondje. Maar misschien staat het 0-3 bij rust, de bal is rond.
Ja, eens. Kan me niet voorstellen dat Ajax vanavond wint, en PSV volgende week acht ik ook vrij kansloos.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het bijzonder leuk vinden anders ben ik bang dat het al gedaan is met de NL clubs in Europa.
Wat toevallig, dat heb ik gisteren net gegeten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:37 schreef KingRoland het volgende:
Wortel eten helpt tegen puistjes @:dombohetolifantje1
TYPISCH ITALIAANSquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee mijn vertrouwen in Ajax is echt 0. PSV moet pas over een week of 3 weer trouwens.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens. Kan me niet voorstellen dat Ajax vanavond wint, en PSV volgende week acht ik ook vrij kansloos.
Nee. Maar hij mist gewoon de vriendin van @Scrummie .quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is jouw vriendin ook naar Amerika?
Vitamine A genotquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat heb ik gisteren net gegeten.
Bedankt voor de tip grote vriend.
Het is wel voor het eerst dat we voor mijn gevoel iets beter waren dan Roma, dus wie weet. Zou wel lekker zijn als we eindelijk weer eens een Europees uitpotje winnen, zeker daar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh wat dom. Van PSV dan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee mijn vertrouwen in Ajax is echt 0. PSV moet pas over een week of 3 weer trouwens.
Reken er maar niet op. Dit wordt gewoon weer een 1-0 of 2-1 of zo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel voor het eerst dat we voor mijn gevoel iets beter waren dan Roma, dus wie weet. Zou wel lekker zijn als we eindelijk weer eens een Europees uitpotje winnen, zeker daar.
Niet eens, die ligt gewoon thuis in bed, 10 minuutjes fietsen verderop.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is jouw vriendin ook naar Amerika?
Zacht gekookt ei.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet eens, die ligt gewoon thuis in bed, 10 minuutjes fietsen verderop.
Evenknie van @Drizzt .quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat denk je.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pics.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat ze in bed ligt is een feit!
Nee, van de katquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb je gehoord van je vriendin zeker?
De CL is een gedrocht.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al die CL potjes worden uitgesmeerd. Had van mij niet gehoeven.
Ik ben jaloers. Mijne slaapt 6239km verderop.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Forumbeest.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Dit moet een record zijn. Ik heb 4 opeenvolgende posts van 4 verschillende users geliked!
Ja, dan is de opzet ook nog eens anders toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar ga ik niet meer kijken denk ik.
Ik kijk eigenlijk al jaren alleen maar de NL clubs. De rest interesseert me niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar ga ik niet meer kijken denk ik.
Katgoden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ter compensatie
https://imgur.com/a/LrkheRD
https://imgur.com/a/Hu506eT
Ja nog meer in competitievorm, echt walgelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dan is de opzet ook nog eens anders toch?
Ik kijk alleen wedstrijden van Feyenoord, de rest kan me echt gestolen worden.
Onbegrijpelijk dat jij zulke leuke katten hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ter compensatie
https://imgur.com/a/LrkheRD
https://imgur.com/a/Hu506eT
Ik heb het vaak wel op maar kijk eigenlijk zelden echt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk al jaren alleen maar de NL clubs. De rest interesseert me niet.
Alvast van harte! Haal je wel even wat leuks?quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
De Lilac (grijze) wordt zondag 1.
Ik weet niet of het walgelijk gaat worden. Op dit moment kan je de helft van de CL-poules al bij voorbaat invullen. Met deze opzet wordt het wel iets leuker.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja nog meer in competitievorm, echt walgelijk.
Zeker, die beesten zijn vies verwend joh.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alvast van harte! Haal je wel even wat leuks?
Ja, niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of het walgelijk gaat worden. Op dit moment kan je de helft van de CL-poules al bij voorbaat invullen. Met deze opzet wordt het wel iets leuker.
Graag duiding.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat jij zulke leuke katten hebt.
Ach, Roma was zich al aan het ingraven terwijl die waardeloze Lingr op het veld stond. Ze waren in verhouding met ons echt wel minder dan de vorige keer. Ik zie het wel lukken, zolang je niet tegen een lullige 1-0 aanloopt en ze alles potdicht gooien. Gelukkig gebeurt zoiets nooit tegen Roma.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Dit wordt gewoon weer een 1-0 of 2-1 of zo.
Mensen die niet tevreden zijn over zichzelf zoeken dat soort ruzietjes. Stukje frustratie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Forumbegruiker @:Dombohetolifantje1 is duidelijk weer opzoek naar provocatie.
Terwijl het hier net zo gezellig is.
meer evenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje,
Ik ga meer even lunchen.
Mwah, nu moet je (vanaf pot 3) maar hopen dat je er van pot 1 of 2 één krijgt waar je een kans tegen maakt. Ik denk dat dit systeem in ons voordeel gaat zijn, top 24 uit 36 voelt dan toch wat haalbaarder.quote:
Meer evenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje,
Ik ga meer even lunchen.
Damn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat jij zulke leuke katten hebt.
Hoe gaat het met jouw kat?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Damn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van mij slaapt ook ver wegquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Mijne slaapt 6239km verderop.
Een buitenvrouw moet nooit ver weg zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Die van mij slaapt ook ver weg
Gelukkig mijn vrouw naast me
Hahahahah
@:tarado
Straks terug voor bloedonderzoek, kijken of de waarden stabiel zijn gebleven of misschien al iets gestegen. Het is dit (antibiotica+prednison) of laten inslapen, iets anders is niet aan de orde eigenlijk (geen tumor oid; geen operatie aan de orde).quote:
Hopelijk is inslapen nog niet nodig...quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Straks terug voor bloedonderzoek, kijken of de waarden stabiel zijn gebleven of misschien al iets gestegen. Het is dit (antibiotica+prednison) of laten inslapen, iets anders is niet aan de orde eigenlijk (geen tumor oid; geen operatie aan de orde).
Voor nu eet ze weer beter en ligt ze nu lekker naast me op de bank.
Maandag/dinsdag was wel kielekiele, ze heeft 1,5 dag opgenomen gezeten met vochtinfuus en meds.
DonGODquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een buitenvrouw moet nooit ver weg zijn.
@:Donraja
Dit is niet leuk. Sterkte.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Straks terug voor bloedonderzoek, kijken of de waarden stabiel zijn gebleven of misschien al iets gestegen. Het is dit (antibiotica+prednison) of laten inslapen, iets anders is niet aan de orde eigenlijk (geen tumor oid; geen operatie aan de orde).
Maandag/dinsdag was wel kielekiele, ze heeft 1,5 dag opgenomen gezeten met vochtinfuus en meds.
Wat vervelend maat. Hopelijk knapt ze op. Wat een moeilijke beslissing moet dat zijn, inslapen. Maar als er geen andere uitweg meer is, is dat voor het beestje wel het meest humane. Ik duim voor jequote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een moeilijke beslissing, zelfs al is het beter. Je kan mij echt opvegen als ik die beslissing ooit moet maken bij mijn katjes (al duurt dat hopelijk nog heel lang omdat het nog kittens zijn). Ben ik toch een enorm zacht ei @DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vervelend maat. Hopelijk knapt ze op. Wat een moeilijke beslissing moet dat zijn, inslapen. Maar als er geen andere uitweg meer is, is dat voor het beestje wel het meest humane. Ik duim voor je
Maar dat geeft dan ook helemaal niks.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een moeilijke beslissing, zelfs al is het beter. Je kan mij echt opvegen als ik die beslissing ooit moet maken bij mijn katjes (al duurt dat hopelijk nog heel lang omdat het nog kittens zijn). Ben ik toch een enorm zacht ei @:dombohetolifantje1
Hopen dat de waardes beter zijn dan. Wat een klotezooi.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Moeilijk, maar uiteindelijk moet je kijken of de kat na behandeling nog een leven heeft, leuk dat het nog ademt maar het moet wel iets meer zijn dan dat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:12 schreef Salina het volgende:
[..]
De één na de ander haakt af. Je krijgt bijna het idee dat men helemaal niet de wedstrijden samen met @onlogisch wil bekijkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:15 schreef Bezsen het volgende:
@:onlogisch
Ben er vanavond niet bij Op FOK!
Ik kijk met de oudste op tv
Ik was gisteren Liverpool aan het kijken, in de rust een stukje Napoli-Barca gekeken en toch maar weer terug gegaan naar Liverpool, was een leukere wedstrijd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of het walgelijk gaat worden. Op dit moment kan je de helft van de CL-poules al bij voorbaat invullen. Met deze opzet wordt het wel iets leuker.
Napoli - Barca was echt vreselijk. Van Porto - Arsenal maar één minuut gezien maar dat was wel de moeite waard.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was gisteren Liverpool aan het kijken, in de rust een stukje Napoli-Barca gekeken en toch maar weer terug gegaan naar Liverpool, was een leukere wedstrijd.
De eerste van de 2 wedstrijden in de knockoutfase is in de regel wat zakelijker dan de 2e.
Zonder Ajax is het altijd minder.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Napoli - Barca was echt vreselijk. Van Porto - Arsenal maar één minuut gezien maar dat was wel de moeite waard.
Dit ajax in de CL was leuk geweest.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder Ajax is het altijd minder.
Suntherlandquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Even wat reviews:
-Suntherland till i die seizoen 3: 4/10. Ik ben woedend.
-Beckham : 9/10. Beckhamgod.
-Leave the world behind: 7/10. Mahershala Aligod.
-True detective seizoen 4: 8/10. Jodiefostergodin
10x Brubbie?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit ajax in de CL was leuk geweest.
Ik wil niet negatief zijn maar ik vermoed dubbele cijfers.
Komt wel weer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit ajax in de CL was leuk geweest.
Ik wil niet negatief zijn maar ik vermoed dubbele cijfers.
Het komt altijd goed, ondanks de hoop bij velen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed denk ik
100% BLACKEDquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:49 schreef Nober het volgende:
Royston met Goedele Liekens in de gevaarlijkste wegen
https://npo.nl/start/seri(...)te-wegen_15/afspelen
TOPSHOW
Ik vond dat wel leuk. Royston is een lieve jongenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:49 schreef Nober het volgende:
Royston met Goedele Liekens in de gevaarlijkste wegen
https://npo.nl/start/seri(...)te-wegen_15/afspelen
TOPSHOW
@Scrummie en @fetX zijn er vanavond.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De één na de ander haakt af. Je krijgt bijna het idee dat men helemaal niet de wedstrijden samen met @:onlogisch wil bekijken
Volgend jaar wordt jouw jaar. Geef tzt maar een seintje dan helpen we met de hele SC mee. (met een lijstje maken, niet met je suïcide)quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Bij iedere tegenslag denk ik eraan mezelf maar op die lijst te zetten. Dan kan ik in ieder geval één punt scoren.
Misschien is dat gewoon je vloek als organisator van het spel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Bij iedere tegenslag denk ik eraan mezelf maar op die lijst te zetten. Dan kan ik in ieder geval één punt scoren.
Jaren geleden razend enthousiast geworden omdat die heks maar niet dood ging.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:58 schreef RamboDirk het volgende:
Erg morbide spelletje dat voorspellen van toekomstige sterfgevallen. Dan speel je met je eigen karma.
[ afbeelding ]
Die kent u niet.quote:
Lekker op brood met pindakaas.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaan
@:kingroland @:afcniels @:wereldgozer
Dat pecanquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik verorber nu 30 gram pecan nootjes.
En dat was nieteens in DE APPquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:15 schreef Bezsen het volgende:
Vandaag zeer leuk app contact gehad met @:onlogisch
Doe eens gek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik vraag me af wat ik moet gaan eten vanavond.
Meh. Misschien gooi ik al mijn principes wel overboord en breek ik mijn ruggengraat in 2e en bestel ik een pizzaquote:
Doe er dan gelijk 2 en een kleine kapsalonquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meh. Misschien gooi ik al mijn principes wel overboord en breek ik mijn ruggengraat in 2e en bestel ik een pizza
Alleen hele gore varkens eten 2 pizza's of 2 kapsalons.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Doe er dan gelijk 2 en een kleine kapsalon
@Braddiequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen hele gore varkens eten 2 pizza's of 2 kapsalons.
Graag je persoonlijke problemen voor je houden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:15 schreef Bezsen het volgende:
Vandaag zeer leuk app contact gehad met @:onlogisch
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Graag je persoonlijke problemen voor je houden.
Henry Kissinger was ook een doorbijter. En nu zetten jullie jaarlijks Bas van Toor erop.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaren geleden razend enthousiast geworden omdat die heks maar niet dood ging.
@:Alaphilippe_
Ook alleen al de opmerking: "Ik ga in de pub kijken", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je thuis al FOK!kend op Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga in de pub kijken, het spijt me makker
He, bah.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er schijnt een behoorlijk windje aan te komen
Blijft leukquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik ga in de pub kijken", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je thuis al FOK!kend op Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Met mij goed, met jou?quote:
Fijn dat het met jou goed gaat, ik bedoelde ook de kat maar ook jou want snap dat het zwaar isquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Met mij goed, met jou?
Oh de kat bedoel je. Op zich best stabiel. Al hadden ze wat meer progressie verwacht. Daarom is de dosering prednison wat verhoogd.
Maandag terug voor een update. Dan moet er wel echt progressie zijn.
Ze eet en drinkt wel goed. Is nu dus thuis bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legiagoden
@Bezsen
Valt mee, alleen schoothondje @Scrummie laat weer een scheetje als grootste meelopertje van dit forumquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:26 schreef GGMM het volgende:
@:rambodirk wordt het Feyenoord-topic uitgejaagd
[ afbeelding ]
Het was Gurney, maar leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Valt mee, alleen schoothondje @:scrummie laat weer een scheetje als grootste meelopertje van dit forum
I know, uithalen en incasseren. No worries.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Gurney, maar leuk geprobeerd
Hier ben je wel altijd welkom maat
Trek het je niet aan maat. Scrummie gaat op anoniem, zodra hij moet incasseren. Geen zorgen maat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
I know, uithalen en incasseren. No worries.
Het blijft gewoon een prachtige rubriek dat het schoothondje en meelopertje meelurkt en na een uithaal van zijn baasjes er als de kippen bij is om mee te doen
POLLquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:47 schreef Oriente het volgende:
En @:pisces29 , die is ook weer eens zoek. Bah bah.
wordt momenteel uitgewoond door een groep skileraren in een sleazy appartementje in Westendorf. @Kukelecucktsju10quote:
kuckeluktsju10quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
wordt momenteel uitgewoond door een groep skileraren in een sleazy appartementje in Westendorf. @:kuckeluktsju10
Is de aanrijding door de DSI-god een beetje mooi getoond? @Zipportalquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
De gijzeling in de apple store
8/10
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:zipportal @:rambodirk @:madame_paon zie review
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op de surfplank. Een situatieschets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:54 schreef Salina het volgende:
Is @:Pisces29 nu skiën of surfen? Je weet het nooit met die dame.
Anyway, Pisces op de skipiste. Een situatieschets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op de surfplank. Een situatieschets.Hieronder moderator @onlogisch die ook een keertje op wintersport met user @Pisces29 wilde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hieronder moderator @:onlogisch die ook een keertje op wintersport met user @:Pisces29 wilde.There's Something About MarySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Oriente
Nu heb ik nog echt dat pakketje met paasdecoratie voor je gewonnen ook>
Gezien je onaardige reacties de laatste tijd ga ik het maar aan mijn moeder geven denk ik.![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Man man man...quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Je moerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu heb ik nog echt dat pakketje met paasdecoratie voor je gewonnen ook>
Gezien je onaardige reacties de laatste tijd ga ik het maar aan mijn moeder geven denk ik.![]()
Broodje tartaarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.![]()
![]()
Pasta Pestoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.![]()
Niets, ik val alleen maar af.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel ben je inmiddels aangekomen met het stoppen met roken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: