Werkt toch prima dat Grindr hé.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week koffie met een partner
Is ze Aziatisch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week koffie met een partner
Werken zonder pauzequote:Op woensdag 21 februari 2024 11:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik skip lunch boys
Moet doorwerken
Tijd voor een nieuwe usernamequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)n-vriendin~a15fb1eb/
Oei.
@:alaphilippe_
Dat, of ze zit depressief in een hoekje te huilen of haar Valentijn heeft haar letterlijk aan stukken geregen en is forumgebruikster @Pisces29 in 3 verschillende vuilniszakken terug te vinden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:51 schreef alpeko het volgende:
Puccia (broodje op basis van pizzadeeg) gescoord bij mijn Italiaanse vriend Enzo.
@:Pisces29 is zeker weer met vakantie?
Ik heb nog een ex uit Lochem.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik hang even de FOK! detective uit in het Lochem-topic @:oriente
Jij hebt ook overal een ex he, playboyquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog een ex uit Lochem.
Ik ga NU kijken.
Is nog uit mijn wilde haren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een ex he, playboy
Kees de Bruin?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
@:Caland wie was dat ook alweer in Rotterdam die gast die dagelijks postte over zijn hijskraan avonturen?
Leen Huijzer ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
@:Caland wie was dat ook alweer in Rotterdam die gast die dagelijks postte over zijn hijskraan avonturen?
AadGod.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
AadGod.
https://twitter.com/AadEerzamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |