Ik zou het zeker vragen, kan je vast van lerenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:42 schreef kree het volgende:
Nu zou mijn werkgever dat wss betalen als ik zou willen.
ja nou normaal doe ik dat altijd, alleen voor dit heeft het geen zin omdat het teveel varieert in mogelijkheden. Overweeg het nog wel ff trouwens, maar zoveel gedoe om dat allemaal weer te regelen en vergoed te krijgen enzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo veel om dat in te zien? Pfff. Het zou je op zich wel kunnen helpen als je weet wat je niet goed hebt gedaan...
daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef Paul het volgende:
[..]
ze zijn van KLB, tipje van een andere user
Ik heb wel een roddel over @JustinK jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef Paul het volgende:
[..]
heb jij nog een leuke scoop/roddel anders
mn dm staat openquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb wel een roddel over @:JustinK ja
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb wel een roddel over @:JustinK ja
Ik zou er toch niks van snappenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:49 schreef kree het volgende:
trouwens het kan als iemand dat leuk vind om te zien ff voorbeeldje doen van hoe zoiets eruit ziet met een schakelbrief en schema?
Ik zat er net al even naar te googlenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:49 schreef kree het volgende:
trouwens het kan als iemand dat leuk vindt om te zien ff voorbeeldje doen van hoe zoiets eruit ziet met een schakelbrief en schema?
nou wie weet, goede kansen he in de elektrotechniek.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zou er toch niks van snappen
nou doe wel ff voorbeeldje, uit het lesboek, wacht ff geef me een moment om het ff up te ladenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zat er net al even naar te googlen
Ik zit in de IT, ik doe weinig met elektroquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:52 schreef kree het volgende:
nou wie weet, goede kansen he in de elektrotechniek.![]()
Ja dat dit een kudt TT is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:48 schreef Paul het volgende:
[..]
heb jij nog een leuke scoop/roddel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |