Wanneer heb je je herkansing, makker?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
helaas ben ik dat niet komende tijd.
maar overweeg nog ff om donderdag en vrijdag vrij te nemen van m'n overuren tijd voor tijd.
Het staat nog niet volgeplanned namelijk. Maargoed dat kan morgen al veranderd zijn onze werkvoorbereiding kennende
Hem lekker aftaaienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Het een saaie vergadering, fff nu pauze en ik taai hem zo af
weet ik nog niet, want moet ik opnieuw aanvragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wanneer heb je je herkansing, makker?
Vrijwilligers werk, wat hoofdzakelijk bestaat uit vergaderen en overleggenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hem lekker aftaaien
Wat werk je nog laat?
Was je voorzitter of bolkulist?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Het een saaie vergadering, fff nu pauze en ik taai hem zo af
dat gaat om het veiligstellen van elektrische installaties. er is een soort standaard voor met standaard termen die je moet gebruiken.quote:
Ah top, dankje voor de uitlegquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
dat gaat om het veiligstellen van elektrische installaties. er is een soort standaard voor met standaard termen die je moet gebruiken.
Dat in volgorde opschrijven voor iemand die het zou moeten uitvoeren dus.
Het idee weet ik wel en hoe dat veilig te doen, maar viel wel over de opdracht die ik niet duidelijk vond iig. En de standaard termen gebruiken die ze vereisen.
Gaat erom dus als iemand anders als jij een elektrische installatie moet veiligstellen (is spanningsloos maken dus)
Dat ze die schakelbrief moeten volgen stap voor stap en dat het dan veilig is.
Lastig onderdeeltje dat wel, je maakt dat aan de hand van een elektrisch schema dus en begin situatie.
Maar wel heel belangrijk onderdeel dus ivm veiligheid?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
dat gaat om het veiligstellen van elektrische installaties. er is een soort standaard voor met standaard termen die je moet gebruiken.
Dat in volgorde opschrijven voor iemand die het zou moeten uitvoeren dus.
Het idee weet ik wel en hoe dat veilig te doen, maar viel wel over de opdracht die ik niet duidelijk vond iig. En de standaard termen gebruiken die ze vereisen.
Gaat erom dus als iemand anders als jij een elektrische installatie moet veiligstellen (is spanningsloos maken dus)
Dat ze die schakelbrief moeten volgen stap voor stap en dat het dan veilig is.
Lastig onderdeeltje dat wel, je maakt dat aan de hand van een elektrisch schema dus en begin situatie.
tuurlijk geen probleem, vind het altijd wel leuk om beetje te vertellen over mijn werkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah top, dankje voor de uitleg
Dat valt te zien, anders zou je niet een uitgebreide uitleg schrijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk geen probleem, vind het altijd wel leuk om beetje te vertellen over mijn werk
klopt, daarom rekenen ze het ook zo zwaar aan, nu weet ik wat ik schrijf opzich veilig zou zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wel heel belangrijk onderdeel dus ivm veiligheid?
Als gvd een vloek is, ben ik dus een godin. Bedankt voor de bevestigingquote:
Zo veel om dat in te zien? Pfff. Het zou je op zich wel kunnen helpen als je weet wat je niet goed hebt gedaan...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, daarom rekenen ze het ook zo zwaar aan, nu weet ik wat ik schrijf opzich veilig zou zijn.
Maar ik heb of de omschreven beginsituatie niet goed ingeschat en daarom verkeerde dingen opgeschreven. Of niet helemaal de standaard termen gebruikt.
Helaas weet ik dat niet, want moest alles inleveren en je krijgt dat niet terug ook. tenzij je 75 euro dokt om het in te zien. Nu zou mijn werkgever dat wss betalen als ik zou willen.
maar denk niet dat ik er veel aan heb, moet ff goed die dingen nog uit mijn hoofd leren, en vooral vaker doen want ging in te rap tempo om het gelijk goed te krijgen.
HET IS TOCH WAANZIN OM AAN GOD TE VRAGEN JE DE VERDOEMENquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als gvd een vloek is, ben ik dus een godin. Bedankt voor de bevestiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |