SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik begin langzaam vertrouwen in mijn winst te krijgen
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als ik een week vrij ben dan post ik jullie er allemaal uit
geheheDo what you love, love what you do!![]()
Ik verwelkom jouw winstquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:29 schreef kree het volgende:
Als ik een week vrij ben dan post ik jullie er allemaal uit
gehehe
helaas ben ik dat niet komende tijd.quote:
maar overweeg nog ff om donderdag en vrijdag vrij te nemen van m'n overuren tijd voor tijd.
Het staat nog niet volgeplanned namelijk. Maargoed dat kan morgen al veranderd zijn onze werkvoorbereiding kennende
Do what you love, love what you do!![]()
Wanneer heb je je herkansing, makker?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
helaas ben ik dat niet komende tijd.
maar overweeg nog ff om donderdag en vrijdag vrij te nemen van m'n overuren tijd voor tijd.
Het staat nog niet volgeplanned namelijk. Maargoed dat kan morgen al veranderd zijn onze werkvoorbereiding kennende
Het een saaie vergadering, fff nu pauze en ik taai hem zo af
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hem lekker aftaaienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Het een saaie vergadering, fff nu pauze en ik taai hem zo af
Wat werk je nog laat?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
weet ik nog niet, want moet ik opnieuw aanvragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wanneer heb je je herkansing, makker?
Had wel alle andere resultaten want het bestond uit 3 theorie examens en 1 praktijk
voor alles moet je minimaal 70% halen
scores:
basistoets: 81,7
certificering: 75,4
praktijk: 50 (gezakt)
schakelbrieven 40 (tja geen ervaring mee en vond de opdracht onduidelijk)
Goed nieuws die gehaald zijn zijn een jaar geldig, voor die laatste 2 moet ik dus herkansen.Do what you love, love what you do!![]()
Vrijwilligers werk, wat hoofdzakelijk bestaat uit vergaderen en overleggenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hem lekker aftaaien
Wat werk je nog laat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was je voorzitter of bolkulist?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Het een saaie vergadering, fff nu pauze en ik taai hem zo af![]()
dat gaat om het veiligstellen van elektrische installaties. er is een soort standaard voor met standaard termen die je moet gebruiken.quote:
Dat in volgorde opschrijven voor iemand die het zou moeten uitvoeren dus.
Het idee weet ik wel en hoe dat veilig te doen, maar viel wel over de opdracht die ik niet duidelijk vond iig. En de standaard termen gebruiken die ze vereisen.
Gaat erom dus als iemand anders als jij een elektrische installatie moet veiligstellen (is spanningsloos maken dus)
Dat ze die schakelbrief moeten volgen stap voor stap en dat het dan veilig is.
Lastig onderdeeltje dat wel, je maakt dat aan de hand van een elektrisch schema dus en begin situatie.Do what you love, love what you do!![]()
Ah top, dankje voor de uitlegquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
dat gaat om het veiligstellen van elektrische installaties. er is een soort standaard voor met standaard termen die je moet gebruiken.
Het idee weet ik wel en hoe dat veilig te doen, maar viel wel over de opdracht die ik niet duidelijk vond iig. En de standaard termen gebruiken die ze vereisen.
Gaat erom dus als iemand anders als jij een elektrische installatie moet veiligstellen (is spanningsloos maken dus)
Lastig onderdeeltje dat wel, je maakt dat aan de hand van een elektrisch schema dus en begin situatie.
Maar wel heel belangrijk onderdeel dus ivm veiligheid?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
dat gaat om het veiligstellen van elektrische installaties. er is een soort standaard voor met standaard termen die je moet gebruiken.
Lastig onderdeeltje dat wel, je maakt dat aan de hand van een elektrisch schema dus en begin situatie.![]()
tuurlijk geen probleem, vind het altijd wel leuk om beetje te vertellen over mijn werkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah top, dankje voor de uitleg
Do what you love, love what you do!![]()
Dat valt te zien, anders zou je niet een uitgebreide uitleg schrijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk geen probleem, vind het altijd wel leuk om beetje te vertellen over mijn werk
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
klopt, daarom rekenen ze het ook zo zwaar aan, nu weet ik wat ik schrijf opzich veilig zou zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wel heel belangrijk onderdeel dus ivm veiligheid?
Maar ik heb of de omschreven beginsituatie niet goed ingeschat en daarom verkeerde dingen opgeschreven. Of niet helemaal de standaard termen gebruikt.
Helaas weet ik dat niet, want moest alles inleveren en je krijgt dat niet terug ook. tenzij je 75 euro dokt om het in te zien. Nu zou mijn werkgever dat wss betalen als ik zou willen.
maar denk niet dat ik er veel aan heb, moet ff goed die dingen nog uit mijn hoofd leren, en vooral vaker doen want ging in te rap tempo om het gelijk goed te krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
Als gvd een vloek is, ben ik dus een godin. Bedankt voor de bevestigingquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo veel om dat in te zien? Pfff. Het zou je op zich wel kunnen helpen als je weet wat je niet goed hebt gedaan...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, daarom rekenen ze het ook zo zwaar aan, nu weet ik wat ik schrijf opzich veilig zou zijn.
Maar ik heb of de omschreven beginsituatie niet goed ingeschat en daarom verkeerde dingen opgeschreven. Of niet helemaal de standaard termen gebruikt.
Helaas weet ik dat niet, want moest alles inleveren en je krijgt dat niet terug ook. tenzij je 75 euro dokt om het in te zien. Nu zou mijn werkgever dat wss betalen als ik zou willen.
maar denk niet dat ik er veel aan heb, moet ff goed die dingen nog uit mijn hoofd leren, en vooral vaker doen want ging in te rap tempo om het gelijk goed te krijgen.![]()
HET IS TOCH WAANZIN OM AAN GOD TE VRAGEN JE DE VERDOEMENquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als gvd een vloek is, ben ik dus een godin. Bedankt voor de bevestiging
Ik zou het zeker vragen, kan je vast van lerenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:42 schreef kree het volgende:
Nu zou mijn werkgever dat wss betalen als ik zou willen.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: