quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
In Lelystad zit ie![]()
Hoe oud zouden die worden? met deze temperaturen niet heel oud denk ik
quote:Van in gevangenschap gehouden cobra's is bekend dat ze een leeftijd van 15 tot 20 jaar kunnen bereiken, met uitschieters van meer dan 30 jaar.
Uit de originele versie van het boekquote:
zien er ook heel anders uit ... bahquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:03 schreef pullup het volgende:
En de moderne Disney versie
[ afbeelding ]
Die heb ik nog niet gezien. lijkt me stom
Hier zijn ze al wat ouder en lopen El Caminoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
zien er ook heel anders uit ... bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:04 schreef pullup het volgende:
In de horror versie van het Alice spel van American McGee waren ze best eng
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn ze al wat ouder en lopen El CaminoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Aart Staartjes?quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn ze al wat ouder en lopen El CaminoKan je die ook wat enger maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Heb je through the looking glas ook gelezen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:08 schreef pullup het volgende:
Heb het boek echt veel moeten lezen, mijn Engelse lerares was echt fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:03 schreef Treehut362 het volgende:
ZzzTrein van vroeger die rookte wat af manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die hoorde er wel bij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je through the looking glas ook gelezen?
Ja niet enorm engquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets krijg ik ..
[ afbeelding ]
ben nog geen expert ...![]()
Wel een lullige neus hebben ze beide
Ik zie de rest nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 06:25 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/Culture_Crit/status/1760014276713205887[/x]
Wow mooie thread. Klik ze allemaal even door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |