quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
In Lelystad zit ie![]()
Hoe oud zouden die worden? met deze temperaturen niet heel oud denk ik
quote:Van in gevangenschap gehouden cobra's is bekend dat ze een leeftijd van 15 tot 20 jaar kunnen bereiken, met uitschieters van meer dan 30 jaar.
Uit de originele versie van het boekquote:
zien er ook heel anders uit ... bahquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:03 schreef pullup het volgende:
En de moderne Disney versie
[ afbeelding ]
Die heb ik nog niet gezien. lijkt me stom
Hier zijn ze al wat ouder en lopen El Caminoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
zien er ook heel anders uit ... bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:04 schreef pullup het volgende:
In de horror versie van het Alice spel van American McGee waren ze best eng
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn ze al wat ouder en lopen El CaminoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Aart Staartjes?quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn ze al wat ouder en lopen El CaminoKan je die ook wat enger maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Heb je through the looking glas ook gelezen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:08 schreef pullup het volgende:
Heb het boek echt veel moeten lezen, mijn Engelse lerares was echt fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:03 schreef Treehut362 het volgende:
ZzzTrein van vroeger die rookte wat af manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die hoorde er wel bij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je through the looking glas ook gelezen?
Ja niet enorm engquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets krijg ik ..
[ afbeelding ]
ben nog geen expert ...![]()
Wel een lullige neus hebben ze beide
Ik zie de rest nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 06:25 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/Culture_Crit/status/1760014276713205887[/x]
Wow mooie thread. Klik ze allemaal even door
Ja die zijn bezig t/m vrijdagquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Zegt niet veel maar ik las dit
https://nos.nl/artikel/25(...)e-testdag-in-bahrein
Zit een raar beest inquote:Op woensdag 21 februari 2024 05:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die hoorde er wel bij.
The Annotaded Alice pakten we er bij en daar hoorde die aan vast
The Jabberwockyquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit een raar beest in
[ afbeelding ]
Vond dat altijd zo'n mooi gedicht/poemquote:
The game ook, heb het vele malen herspeeldquote:
Die ken ik niet, ik game niet zoveelquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
The game ook, heb het vele malen herspeeld
Oh dat ken ik nietquote:
lullig als je op vakantie bentquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:08 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.at5.nl/artike(...)op-in-zuid-amsterdam
![]()
Zelfgemaakte nasi, gebakken spiegeleitje bovenop. Augurkjes en zelfgebakken kroepoekjes erbij. Burps.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zelfgemaakte nasi, gebakken spiegeleitje bovenop. Augurkjes en zelfgebakken kroepoekjes erbij. Burps.
En jij?
Bloedworstquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker![]()
Rode-linzensoep en black pudding
Hm lekker!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zelfgemaakte nasi, gebakken spiegeleitje bovenop. Augurkjes en zelfgebakken kroepoekjes erbij. Burps.
En jij?
Afbakkroepoek uit de tokoquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm lekker!Hoe bak je de kroepoek zelf?
Ah dat scheelt een groot gedeelte van het proces .... zat net te lezenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Afbakkroepoek uit de toko
En dan in de frietpan.
Zo leuk, je gooit er zo'n klein schijfje in, even wachten, en het gaat groeien en bruisen en opkrullen.
Maar volgende keer kopen we toch kant en klaar; het is een vettige bende, en kost een hoop energie
Geinig, ik wist helemaal niet dat dit bestondquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Afbakkroepoek uit de toko
En dan in de frietpan.
Zo leuk, je gooit er zo'n klein schijfje in, even wachten, en het gaat groeien en bruisen en opkrullen.
Maar volgende keer kopen we toch kant en klaar; het is een vettige bende, en kost een hoop energie
Ik heb een tijdje een zooi Indonesiers in mijn huis gehad die veel vasn mijn pannen hebben weten te vernachelen door steeds zo kroepoek te makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geinig, ik wist helemaal niet dat dit bestondKan en klaar wel een stuk makkelijker dan inderdaad
Zoals ik het inschat wel. Ik denk dat dit in een opvang is. De ene mist een deel van de staart. De andere mist een achterpoot.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:52 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/AMAZlNGNATURE/status/1760388953566286276[/x]
Is dit verantwoord @:domnivoor ?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals ik het inschat wel. Ik denk dat dit in een opvang is. De ene mist een deel van de staart. De andere mist een achterpoot.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm lekker!Hoe bak je de kroepoek zelf?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat scheelt een groot gedeelte van het proces .... zat net te lezen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een zooi Indonesiers in mijn huis gehad die veel vasn mijn pannen hebben weten te vernachelen door steeds zo kroepoek te maken
Er zat toen ik weer thuis kwam een enorm harde laag in al die pannen die ik er met geen bikken of wat voor manier er ook meer uit kreeg![]()
Echt bomproef was dat spul
Kanoquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dit bij jullie de hindernisversie?
[ afbeelding ]
Barbaarquote:
Das duidelijk een boot die een scherm legt tegen terrorboerenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:09 schreef pullup het volgende:
Puzzel hier maar eens op dan
[x]https://twitter.com/HowThingsWork_/status/1760345471598387530[/x]
Kan ook nog, dat het water niet nat genoeg wasquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Aan het sproeien ... zal wel droog geweest zijn
Super Rubik's cubequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:09 schreef pullup het volgende:
Puzzel hier maar eens op dan
[x]https://twitter.com/HowThingsWork_/status/1760345471598387530[/x]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een zooi Indonesiers in mijn huis gehad die veel vasn mijn pannen hebben weten te vernachelen door steeds zo kroepoek te maken
Er zat toen ik weer thuis kwam een enorm harde laag in al die pannen die ik er met geen bikken of wat voor manier er ook meer uit kreeg![]()
Echt bomproef was dat spul
Ik heb er nog eentje gehouden ter herinnering.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ging al het eten daarna ook naar kroepoek smaken of kocht je gewoon nieuwe pannen meteen?
En waar het voor gebruikt isquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje gehouden ter herinnering.![]()
Denk dat hij over een paar miljoen jaar er nog precies zo uitziet en toekomstige archeologen mogen er op puzzelen wat dat nu toch is
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat hij over een paar miljoen jaar er nog precies zo uitziet en toekomstige archeologen mogen er op puzzelen wat dat nu toch is
doe eens een foto.. dan kunnen we vergelijkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Foto van een vieze panquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
doe eens een foto.. dan kunnen we vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 22 februari 2024 06:29 schreef Treehut362 het volgende:
GoedemorgenMorgen engine en treeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Geplande ellende en code geel. Het is wel een risico ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:19 schreef pullup het volgende:
Even aan het twijfelen of ik naar Utrecht vertrek zo![]()
Zal wel weer ellende worden op het spoor
Oh wilde alleen die tweede postenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/VisionaryVoid/status/1760599431714685258[/x]
Lolquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:27 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/VisionaryVoid/status/1760599431714685258[/x]
Bord voor d'r kopquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
Vanavond weer storm! Hopelijk houdt Louis het een beetje netjes
[ afbeelding ]
Een goeie storm geeft schuimkoppenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
Dan neem ik vanavond (tijdens Ajax) maar een biertje ipv een glas water. Win - win (en verlies ajax)
Dat ziet er smakelijk uit, tnx. Ik sluit mijn laptop af na een dagje thuiswerkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een goeie storm geeft schuimkoppen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat ziet er smakelijk uit, tnx. Ik sluit mijn laptop af na een dagje thuiswerken
Dan lekker een biertje pakkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu heb ik ook zin in een biertje
Oh dammit.. morgen maar bierhalen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Keek tegen beter weten in in de koelkast... helaas
Goed planquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dammit.. morgen maar bierhalen?
Ik heb hier nog 0.0quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gisteren naar Ikea geweest, nichtje vroeg of greepjes mee wilde nemen en voor een vriendin van die plakborstels, zelf had ik nog een knoflookpers nodig, dus er lag al van alles in mijn karretje toen ik bij het Gladelig vak aankwam, bleek er geen bord meer te krijgen, alles uitverkocht. Ik heb de voorraad in andere filialen nog gecheckt, maar alleen verkrijgbaar in Amersfoort en blijkbaar bezorgen ze geen servies.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dammit.. morgen maar bierhalen?
Slecht inkoopbeleidquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"greepjes" , "plakborstels", "Gladelig"quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren naar Ikea geweest, nichtje vroeg of greepjes mee wilde nemen en voor een vriendin van die plakborstels, zelf had ik nog een knoflookpers nodig, dus er lag al van alles in mijn karretje toen ik bij het Gladelig vak aankwam, bleek er geen bord meer te krijgen, alles uitverkocht. Ik heb de voorraad in andere filialen nog gecheckt, maar alleen verkrijgbaar in Amersfoort en blijkbaar bezorgen ze geen servies.
Lees het relaas 2 posts boven u.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
@:Deisyy ben je nog naar de Ikea geweest?
Jemig lees ik daar gewoon over heen haha, ga het even lezenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees het relaas 2 posts boven u.
Ik snapte al niet wat het met bier te maken hadquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees het relaas 2 posts boven u.
Duhquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar moet ik helaas gelijk in geven
Laptop viel uit toen ik net een bericht wilde posten grrquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren naar Ikea geweest, nichtje vroeg of greepjes mee wilde nemen en voor een vriendin van die plakborstels, zelf had ik nog een knoflookpers nodig, dus er lag al van alles in mijn karretje toen ik bij het Gladelig vak aankwam, bleek er geen bord meer te krijgen, alles uitverkocht. Ik heb de voorraad in andere filialen nog gecheckt, maar alleen verkrijgbaar in Amersfoort en blijkbaar bezorgen ze geen servies.
Ja ik baalde ook wel, toch een half uur erheen gereden, maar ik heb me inderdaad mijn mailadres achter gelaten zodat ik een melding krijg als het weer op voorraad is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laptop viel uit toen ik net een bericht wilde posten grr
Maar dat is wel flink balen zeg.. misschien andere soort gelijk servies zoeken
Al zie ik net wel op de site, dat ze het wel weer binnen krijgen en je daar een mail over kan krijgen
Servies, borden, eten, drinkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snapte al niet wat het met bier te maken had
Ik verwacht ook verliesquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
Dan neem ik vanavond (tijdens Ajax) maar een biertje ipv een glas water. Win - win (en verlies ajax)
Jij bent laat wakkerquote:
Kom net uit de trein, prima geslapen.quote:
Ik kom dan meestal later aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom net uit de trein, prima geslapen.
Wel eerder thuis door een vertraagde trein.
Ze zijn daar nu ook aan het werk hoorde ik vanochtend.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom dan meestal later aan.
Stuk tussen Utrecht en Adam centraal is niet te doen de laatste weken
Ah ik snapquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn daar nu ook aan het werk hoorde ik vanochtend.
Ik moet overstappen, heb dan een kwartier.
Maar de voorgaande trein waar ik op moet overstappen had 20 min vertraging, dus zat binnen 5 min al in de trein ipv een kwartier
Ze moeten nog wel even aan de bal komenquote:
Datums zijn er toch om te verzetten? Het is wel balen als je daar reizen wil jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ik snap
Ja begrijp er geen bal van dat ze deze toch best essentiële lijn zo lang laten aanmodderen, en elke keer beloven ze een eind datum maar voorlopig zie ik dat het zaterdag ook nog shit is
Kost steeds een half uurtje extra per keer dus een extra uur steedsquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Datums zijn er toch om te verzetten? Het is wel balen als je daar reizen wil ja
En normaal is het toch maar een half uur enkele reis?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Kost steeds een half uurtje extra per keer dus een extra uur steeds
Met net zoveel geluk als in de thuiswedstrijd moet het goedkomen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel even aan de bal komen
yes 27 minutenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En normaal is het toch maar een half uur enkele reis?
Echt irritant en een keer was ik om 7 uur op het station en toen ging er pas om 11 uur wat terugquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verdubbeling van je reistijd dus
Als zo'n vertraging nou 1 keer was oke, maar zo vaakquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt irritant en een keer was ik om 7 uur op het station en toen ging er pas om 11 uur wat terug
Luguberquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
Voorlopig is het voetbal zo om aan te kijken
[ afbeelding ]
Ben gaan dineren in Utrechtquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als zo'n vertraging nou 1 keer was oke, maar zo vaak
Had je niet beter de bus kunnen nemen dan?
Mickey horrorquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al wat pianosnaar aan het zoekenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt wel aardigquote:
Dat is ook een goede optie ja. Gebruik je in ieder geval die tijdquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben gaan dineren in Utrechten pas richting station weer gegaan toen er zeker wat vertrok.
Dat is wel het meest trieste dat er is zo'n station vol zenuwachtige lui
Er zijn in nederland 2 stadions waarvan het dak dicht kan. Bij de rest kan het dus afgelast worden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is er weleens een wedstrijd afgelast vanwege wind? Zal wel niet met die Stadions van tegenwoordig.
Nou dit wat amateuristische Noorse stadion ziet er niet echt wind proof uitquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is er weleens een wedstrijd afgelast vanwege wind? Zal wel niet met die Stadions van tegenwoordig.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn in nederland 2 stadions waarvan het dak dicht kan. Bij de rest kan het dus afgelast worden.
Het dak bij AZ en ik geloof Ado is ook al wel eens weggevlogen
Das al snel bij de helft he, dan is het salaris na 2 foutes passen opquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel aardig![]()
Als ze bij elke faal pass de helft van het salaris zouden moeten inleveren waren ze mooi allang blut
Je weet dat Ajax nu voorstaat?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
Moeilijk hier de aandacht bij te houdenVind dat ik het al lang heb volgehouden
5 seconden is genoegquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel even aan de bal komen
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat Ajax nu voorstaat?
Ze kunnen goed naar achteren spelenquote:
1x is voldoendequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:07 schreef pullup het volgende:
@:prisha ga jij weer de 4 daagse lopen? Of is 1 keer wel voldoende?
Haha snap ik helemaalquote:
ha ik lees nog wel mee en heel even ging het kriebelen....maar nee. Het is wel goed zo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha snap ik helemaal
Ik kreeg ineens het topic over dat evenement naar boven in de AT
Mag wel weg
Oef! Hopenlijk iedereen op tijd er uit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:54 schreef chufi het volgende:
WTF eeen hele fl;at in de fik in Valencia
https://www.nu.nl/buitenl(...)ouw-in-valencia.html
Jeetjequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:54 schreef chufi het volgende:
Heftigquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:54 schreef chufi het volgende:
Klopt ... hooor het nu ook op TVE ... Polyurethaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JeetjeDat ziet er wel heel heftig uit. Ik zie al vergelijkingen met de Grenfell Tower
Gelukkig maar, hopelijk blijft het daarbijquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:07 schreef chufi het volgende:
Ja heftig ... vooralsnog slechts gewonden...
Hoe slecht kan je uitverdedigen man3quote:
Brandbare delen van de constructiequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JeetjeDat ziet er wel heel heftig uit. Ik zie al vergelijkingen met de Grenfell Tower
En zo geschieddequote:
13 waarvan 6 brandweerlieden ...quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hopelijk blijft het daarbij
Ik hoorde op de radio een fragmentje van een mw van 91 jaar die het zich nog kon herinneren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag 80 jaar geleden, mijn geboortestad Nijmegen platgebombardeerd door de geallieerden![]()
[ afbeelding ]
Zag het ook ergens langskomen vandaag..quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag 80 jaar geleden, mijn geboortestad Nijmegen platgebombardeerd door de geallieerden![]()
[ afbeelding ]
Mijn vader ook nogquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio een fragmentje van een mw van 91 jaar die het zich nog kon herinneren.
Niet normaal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef chufi het volgende:
Dat is best wel een groot complex daar in Valencia
Afschuwelijk .... en die wind ....quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
Valencia en vuur ..... nog wat beelden
En binnenkort begint het dagelijks geknal weer in de stad ...
Tis een ander complex denk ik nuquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet normaal.
Doet me denken aan die flat in Engeland.
Wordt vermisten tellen ditquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een ander complex denk ik nu
Iets van 138 appartementen
Ik zag al ergens een opmerking van 50 ..... lijkt me nu ook lastig om dat complex te betreden.. her en der zijn er nog brandhaardenquote:
Iedereen aan de buitenkant kan je een poging doen om te redden/bergen,quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag al ergens een opmerking van 50 ..... lijkt me nu ook lastig om dat complex te betreden.. her en der zijn er nog brandhaarden
Hoor zo nu en dan een windvlaag, meer echt niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
Merken jullie iets van die storm?
Hier regent het een beetje en dat is het.
Misschien dat het tijdstip van de start (17:30) nog in het voordeel werkt dat een hoop mensen niet thuis waren ... en niet thuiswerkten bv ....quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen aan de buitenkant kan je een poging doen om te redden/bergen,
alles wat binnen zit heeft 'pech'. Dan wordt het bergen zo te zien
In Maastricht was een boom omgewaaidquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
Merken jullie iets van die storm?
Hier regent het een beetje en dat is het.
Die arme boomquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
In Maastricht was een boom omgewaaid
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 06:38 schreef Treehut362 het volgende:
Môgge!HulloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zit er in de dozen?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het begon en ik dacht van 'wauw, hoe doet ie dat!' en dan... het eindequote:Op vrijdag 23 februari 2024 06:57 schreef pullup het volgende:
Briljante worp
[x]https://twitter.com/Enezator/status/1760634373768876367[/x]
Wat leuk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:27 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
@:Domnivoor komt straks hier met een mystery box vol met ingrediënten waar ik wat van moet zien te makenWish me luck
Deze keer maken we het wat moeilijkerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:27 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
@:Domnivoor komt straks hier met een mystery box vol met ingrediënten waar ik wat van moet zien te makenWish me luck
Thanksquote:
Moet ik een lijst met ingrediënten opgeven?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze keer maken we het wat moeilijker
Hij heeft de ingrediënten alquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik een lijst met ingrediënten opgeven?
Doe ik de volgende wel,quote:
Succesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
Hij zij al dat hij met me dit keer heel moeilijk ging maken
Edit: Spuit 11
Met zeepquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze keer maken we het wat moeilijker
Ik ben nu wel benieuwd naar de ingredientenquote:
Ik zal een foto plaatsen als Aoibhin ze gezien heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar de ingredienten
De volgende keer ben ik aan de beurt, dus als je suggesties hebt...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe ik de volgende wel,
ligt de eerste uitdaging bij hem om ze te vinden
Koriander schijnt naar zeep te smaken (niet dat ik het zo proef), telt dat ook?quote:
Je moet ALLES opeten, ook als het mislukt. Eigen schuld als het niet lekker is; had je het me maar makkelijker moeten makenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik moet het eindresultaat ook zelf opeten.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koriander schijnt naar zeep te smaken (niet dat ik het zo proef), telt dat ook?
Ja dat legt terechte beperkingen op in wat hij uitzoektquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je moet ALLES opeten, ook als het mislukt. Eigen schuld als het niet lekker is; had je het me maar makkelijker moeten maken
Wat een heldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:49 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/ShouldHaveCat/status/1760787128206725202[/x]
Was dat ook hier?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:21 schreef pullup het volgende:
Alweer afgelast dat testracen Chufi.
Wederom een keer een putdeksel
Waar ze aan het testen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |