Ja er is toch geen bal aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef S_E het volgende:
Wat is dat toch met homo’s en songfestival
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
Geintimideerd door mijn slimheid
- Projectmanager
Nerd toch, eentje gaat liever tuinieren.quote:
Zo eentje als deze Max wordt er wellicht mee doodgegooid, terwijl die het geen reet aan vindt. Arme man.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef S_E het volgende:
Wat is dat toch met homo’s en songfestival
Aan het begin. Dat het nog niet gelukt was in de liefde, omdat mannen misschien wel geintimideerd waren doordat ze zo slim was en zo goed verdiende.quote:
Heeft vast niks met haar 'kleine zoontje' te maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Aan het begin. Dat het nog niet gelukt was in de liefde, omdat mannen misschien wel geintimideerd waren doordat ze zo slim was en zo goed verdiende.
Aha, dat klinkt als een valide excuusquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Aan het begin. Dat het nog niet gelukt was in de liefde, omdat mannen misschien wel geintimideerd waren doordat ze zo slim was en zo goed verdiende.
Computer says noquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
Dit was wel heel erg na de vraag.
Hoe sta jij tegenover kinderen?
![]()
Mocht er een jaaroverzicht komen, hoort dit fragment daar zeker in.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
Dit was wel heel erg na de vraag.
Hoe sta jij tegenover kinderen?
![]()
dat meen je?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat dit onze Cherry isDie komt Donderdag, daar wachten wij met smart op.
Ze ziet er wat ouder uit.quote:
Die zal wel een rugzakje of 2 hebbenquote:
Misschien is het de visagie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dat met al die deelnemers die er ongeveer 50% ouder uitzien dan ze zijn.
Ja dat wel. Zal wel ziek zijn, anders ga je wel werken lijkt mijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Liever dat dan mensen die niks doen.
Er zal inderdaad wel een verhaaltje komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat wel. Zal wel ziek zijn, anders ga je wel werken lijkt mij
Fluitje of vaasje?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Waar kom jij vandaan
Geboren en getogen?
Wat zou je leuk vinden
Zou wel solo naar Thailand gaan, maar meer zodat mensen thuis er niet achterkomen dat ik elke avond een ladyboy mee naar het hotel neem.quote:
Hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel solo naar Thailand gaan, maar meer zodat mensen thuis er niet achterkomen dat ik elke avond een ladyboy mee naar het hotel neem.
Beide hebben datquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bijzondere gezichtsuitdrukkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |