quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Ze stak er geen stokje voorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
Hoe is het geweest?
Wil je het vertellen?
Pijnlijke stilte en hij blijft doorvragen
Hij kapt het maar af.
Er vermoeiend type zeg, met zijn kutkinderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, deze grijsaard vindt zichzelf volgens mij wel gedistingeerd. En hoort zichzelf graag praten
Waarmee ik het uiteraard niet goedkeur he ?!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je kan zien dat hij gepest is, vraag mij niet hoe.'Gewoon" een ingeving.
Jij zou hem ook pesten misschien?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je kan zien dat hij gepest is, vraag mij niet hoe.'Gewoon" een ingeving.
Lees mijn post daaronder even.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jij zou hem ook pesten misschien?
Je dacht meteen 'die kan ik hebben, henehe'.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waarmee ik het uiteraard niet goedkeur he ?!
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je dacht meteen 'die kan ik hebben, henehe'.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jij zou hem ook pesten misschien?
Misschien wel, zijn allemaal jong geweest en niet altijd alles als pesten zelf ervaren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier in dit warme bad zitten toch geen pesters?
Juist daarom kunnen we er een grapje over maken. Omdat we zo overduidelijkniet zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier in dit warme bad zitten toch geen pesters?
Zo overduidelijk is dat blijkbaar nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Juist daarom kunnen we er een grapje over maken. Omdat we zo overduidelijkniet zijn
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Misschien wel, zijn allemaal jong geweest en niet altijd alles als pesten zelf ervaren.
Psychologen zijn 9/10 keer zelf koekoek. Bij deze weer een n=1 bewijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
"Ik merk dat gelijk."
Lekker op de therapeutstoel
Klein snorretje erbij en wat stemverheffing. Zwart wit beeld. Ik zie het voor mijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Zijn kapsel is voor haar misschien een rode vlag.
Bewust iemand laten janken en daar dan voldoening uithalen, onder het mom van ' dat is mijn talent' of hoe noemde hij het ? Is juist een gevaar. Wat een beroepsgekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
gevaar van ervaringsdesknuddigen bij de ggz
Ja, nogal misplaatst en wel een rode vlag wmb.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'ik kom meteen bij de kern bij mensen'
Hypochonder heeft geen gebrek aan zelfvertrouwen
Iemand die therapeut wil spelen. Wilde ook nog doorleren. Het zal je therapeut worden..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Bewust iemand laten janken en daar dan voldoening uithalen, onder het mom van ' dat is mijn talent' of hoe noemde hij het ? Is juist een gevaar. Wat een beroepsgek
Hij vindt denk ik dat hij tot de kern gekomen is. Het was ordinair emoties peuteren, maar toe maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Bewust iemand laten janken en daar dan voldoening uithalen, onder het mom van ' dat is mijn talent' of hoe noemde hij het ? Is juist een gevaar. Wat een beroepsgek
Hij vindt zichzelf geweldig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Grijsaard houdt vast ook van mansplaining
Beetje de Ivo Niehe onder de First Dates deelnemers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Grijsaard houdt vast ook van mansplaining
Tegenwoordig is 'ervaringsdeskundige' net zo'n hardnekkig probleem als ' personal coach / trainer' tegenwoordig. Je hoeft maar te kunnen pissen in een pot en je kan jezelf al van alles noemen.quote:
Hij komt over als een hbo'er die zich iets te graag wil bewijzen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:50 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hij vindt denk ik dat hij tot de kern gekomen is. Het was ordinair emoties peuteren, maar toe maar.
Was dit Cherrycoke?quote:
Gierend narcismequote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag.quote:
Nou dit dus. En wat baalt hij dat zij geen aantrekkingskracht voelt.quote:
Ja er is toch geen bal aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef S_E het volgende:
Wat is dat toch met homo’s en songfestival
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
Geintimideerd door mijn slimheid
- Projectmanager
Nerd toch, eentje gaat liever tuinieren.quote:
Zo eentje als deze Max wordt er wellicht mee doodgegooid, terwijl die het geen reet aan vindt. Arme man.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef S_E het volgende:
Wat is dat toch met homo’s en songfestival
Aan het begin. Dat het nog niet gelukt was in de liefde, omdat mannen misschien wel geintimideerd waren doordat ze zo slim was en zo goed verdiende.quote:
Heeft vast niks met haar 'kleine zoontje' te maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Aan het begin. Dat het nog niet gelukt was in de liefde, omdat mannen misschien wel geintimideerd waren doordat ze zo slim was en zo goed verdiende.
Aha, dat klinkt als een valide excuusquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Aan het begin. Dat het nog niet gelukt was in de liefde, omdat mannen misschien wel geintimideerd waren doordat ze zo slim was en zo goed verdiende.
Computer says noquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
Dit was wel heel erg na de vraag.
Hoe sta jij tegenover kinderen?
![]()
Mocht er een jaaroverzicht komen, hoort dit fragment daar zeker in.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
Dit was wel heel erg na de vraag.
Hoe sta jij tegenover kinderen?
![]()
dat meen je?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat dit onze Cherry isDie komt Donderdag, daar wachten wij met smart op.
Ze ziet er wat ouder uit.quote:
Die zal wel een rugzakje of 2 hebbenquote:
Misschien is het de visagie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dat met al die deelnemers die er ongeveer 50% ouder uitzien dan ze zijn.
Ja dat wel. Zal wel ziek zijn, anders ga je wel werken lijkt mijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Liever dat dan mensen die niks doen.
Er zal inderdaad wel een verhaaltje komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat wel. Zal wel ziek zijn, anders ga je wel werken lijkt mij
Fluitje of vaasje?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Waar kom jij vandaan
Geboren en getogen?
Wat zou je leuk vinden
Zou wel solo naar Thailand gaan, maar meer zodat mensen thuis er niet achterkomen dat ik elke avond een ladyboy mee naar het hotel neem.quote:
Hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel solo naar Thailand gaan, maar meer zodat mensen thuis er niet achterkomen dat ik elke avond een ladyboy mee naar het hotel neem.
Beide hebben datquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bijzondere gezichtsuitdrukkingen
Hoe zie je er uit?quote:
Vond ik ook ja, echt zo'n gereformeerd gezicht.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:07 schreef Bugno3 het volgende:
Lelystad ziet er een beetje grefo uit. Mara dat is meer in de rest van de polder daarzo.
Bijna bijna.quote:
Ja en dan die meude.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vond ik ook ja, echt zo'n gereformeerd gezicht.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We hebben je al 2 keer gespot deze week
Ik ga solo naar Fuerteventuraquote:
spijkerjasquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Graag een omschrijving om mee te werken
veel tienermeisjes daar?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ga solo naar FuerteventuraHeerlijk vind ik dat. Lekker mijn ding doen, super relaxt vind ik dat.
Lekker retroquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Lelystad lijkt echt uit de 80s weggelopen ofzo.
transaviaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Lelystad lijkt echt uit de 80s weggelopen ofzo.
Crematorium!quote:
Dat is wel vaker zoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
Gisteren waren de HAAIS ook het leukst.
Ja die waren erg leuk samen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
Gisteren waren de HAAIS ook het leukst.
waarom zou dat toch zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
Even gemist, waarom heeft hij een buddy?
Wel een beetje zielig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
Oh god, deze man moet gewoon opgenomen worden en aan de medicatie, niet daten in ieder geval.
Ik denk dat het een aardige man is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
Die man uit Gouda wordt steeds moeilijker
Ze wil het gewoon netjes brengen.quote:
Is wel leuk hoor.quote:
Het padel voor mensen met nog minder balgevoelquote:
Daar is zo'n filmpje van, dat zo'n Krav Maga master helemaal in elkaar getikt wordt door een simpele huis tuin en keuken kickbokser.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Krav maga is echt zo'n meme sport. Alsof je iets begint als vrouw van 1.65
Lastig gevallen in de treinquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Krav maga is echt zo'n meme sport. Alsof je iets begint als vrouw van 1.65
Jaaah, ik mis de Limburgers, Brabanders en Tukkers!quote:
Relatie coach?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:14 schreef NoCigar het volgende:
Wat moet Victor dan doen? Misschien zich omscholen tot energieadviseur of zoiets
Jaaah ik zag hem!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:29 schreef DKUp het volgende:
Haai haai
Nieuwe intro
@:cherrycoke zit er dus bijna zeker in
Die kwam er toch morgen op?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:29 schreef DKUp het volgende:
Haai haai
Nieuwe intro
@:cherrycoke zit er dus bijna zeker in
Hoi @RipCity, namens de rest.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:31 schreef RipCity het volgende:
Hallo Dames, Transgenders en de rest
People of color GENOTquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:31 schreef RipCity het volgende:
Hallo Dames, Transgenders en de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |