Mijn idee. Ligt toch midden tussen de weilanden??quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:21 schreef Kreator het volgende:
Tiel.. Lekker bosrijk, vlakbij Utrecht.
.
Een appartementje in de provincie Utrecht moet dan wel lukken.Gemiddelde verkoopprijs voor een flat is nu zo'n ¤ 350.000,-quote:
Jij woont in een van deze twee gemeenten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:11 schreef freak1 het volgende:
Nieuwegein wil je nog niet dood gevonden worden. Houten is wel heel erg een juppendorp geworden en het tuig van Utrecht trekt daarheen omdat de politie nog niet helemaal door heeft dat t volk uit kanalen eiland ook snapt hoe een trein werkt.
Tiel idem dito overigens, daar wil je ook niet dood gevonden worden.
stoptrein tussen utrecht en den bosch eens bekijken.. wat verder naar t zuiden is t goed toeven en betaalbaar..
welke een van deze 2 gemeenten want ik noemde er 3 en insinueerde er een stuk meer..quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:21 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Jij woont in een van deze twee gemeenten?
Bedankt voor de uitleg. Heb je ook positieve alternatieven??quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:32 schreef freak1 het volgende:
welke een van deze 2 gemeenten want ik noemde er 3 en insinueerde er een stuk meer..
ik ken Nieuwegein goed ja, nooit gewoond maar daar zijn maar zeer weinig goede plekken.. zeker voor het budget van TS.
Houten lang gewoond en vertrokken toen het wel erg een juppendorp werd, zeker met Castellum, en iedere kermis afliep met het tuig uit kanalen eiland wat de boel kwam slopen en die 3 agenten uit Houten daar niks tegen konden toen.. op regelmatige basis komt hjet tuig nu huishouden daar..
en Tiel? vaak genoeg moeten zijn.. het heeft zeker een paar mooie stukken. maar de slechte stukken zijn wat mij betreft in de meerderheid.. voor het budget van TS ga je daar niet mooi wonen.
persoonlijk wel gecharmeerd van de gereformeerde dorpen tussen den bosch en utrecht. denk aan Beesd, Deil, Tricht, Geldermalsen, Buurmalsen, Buren Enspijk ook wel, Est. rustig, weinig gezeik over vanalles, heel dorps, je koopt hier alles zonder portemonnee want dat komt wel.. en ik ben zelf geen refo maar als je fatsoenlijk bent en niet zo wereldvreemd bent en gewoon bij lokale ondernemers komt dan pas je der binnen een jaar tussen en is het mooi wonen. dorps zonder teveel bemoeienis. staan voor elkaar klaar zonder dat ze meteen de deur platlopen. ik hoef niet meer terug naar die kleine steden zoals Houtenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:19 schreef blomke het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Heb je ook positieve alternatieven??
Dat is wel zo, maar inmiddels is de situatie wel wat veranderd hè. De bob-bus is sinds corona 'tijdelijk' opgeschort. Bovendien gaat de trein naar Rotterdam helemaal om via Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik werkte ooit in IJsselstein en woonde destijds in regio Rotterdam (Vlaardingen). Ik ging toen een keer stappen met collega's in Utrecht, dus iedereen was met het OV die dag. Alle collega's woonden in voorsteden van Utrecht, maar ik was de enige die de hele nacht met het OV naar huis kon (nachttrein naar Rotterdam, vanaf daar nachtbus naar Vlaardingen).
Moraal van het verhaal: als uitgaan met het OV de belangrijkste reden is maakt het geen zak uit in welke voorstad van Utrecht je gaat wonen, want je zal altijd vroeg naar huis moeten.
Betaalbaar en "mooie dorpen rond Utrecht" gaat niet goed samen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Mein Gott wat duur, helaas ben ik wel starter.
De gemiddelde rijtjeswoning gaat in ons dorp voor rond de vijf ton. Maar ja, dan woon je wel mooi.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:13 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Betaalbaar en "mooie dorpen rond Utrecht" gaat niet goed samen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |