Mein Gott wat duur, helaas ben ik wel starter.quote:
Qua OV daar in de buurt is er inderdaad juist niet veel beter dan Nieuwegein, al komt de laatste tram daar wel om 00:20 aan oid. Ik heb trouwens in Alphen aan den Rijn gewoond, dan ben je met de trein ook zo in Utrecht. Woerden wat dat betreft nog beter (en Woerden ook wat meer natuur).quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat toch gewoon een tram naar Nieuwegein
Ja het is allemaal net iets te langzaam. Van Utrecht naar Nieuwegein is 14min, maar de andere kant dubbel. Wat gek!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat toch gewoon een tram naar Nieuwegein
Qua OV is vooral de reistijd voor mij en mijn huisgenoot belangrijk. In 12min met de trein is enorm veel fijner dan 31 min in de bus, heen en terug, 2x per dag...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:42 schreef probeer het volgende:
Waarom heeft men het over Nieuwegein? OP noemt 'fijne steden/dorpen' in zijn TT.
Verder .. als dat uitgaan belangrijk is, zit je sowieso vast aan de eindtijd van het OV. Laatste ritten gaan tussen 12 en 1.
Welk budget?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Qua OV is vooral de reistijd voor mij en mijn huisgenoot belangrijk. In 12min met de trein is enorm veel fijner dan 31 min in de bus, heen en terug, 2x per dag...
Niet veel, 390k maxquote:
Dus Veenendaal en Renswoude vallen af, ondanks "bos in de buurt"? Dat laatste ken ik niet van Houten, IJsselsteijn of Nieuwegein.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Qua OV is vooral de reistijd voor mij en mijn huisgenoot belangrijk. In 12min met de trein is enorm veel fijner dan 31 min in de bus, heen en terug, 2x per dag...
Wel erg aan de prijs, voor TS zijn budget. Maar goede ov verbindingen met Utrecht en zeker een mooie omgeving. Bunnik is denk ik betaalbaarder, maar dat wordt dan fietsen naar Utrecht en naar het bos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |