SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Maria moest door de kerk ook als een hoer afgeschilderd worden om haar te vernederen. Staat dat überhaupt echt ergens in de Bijbel?
En waarom moet God een man zijn? Wat doet Hij zo de hele dag met Zijn goddelijke lul?
Ken jij hem?quote:
Jij maakt er lekker van wat je ervan wil maken hoor - jouw feesje!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:15 schreef ToT het volgende:
De OP wat neutraler maken dan of zo?Het is ineens zo dood hier!
Ow!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij maakt er lekker van wat je ervan wil maken hoor - jouw feesje!
Ben nog druk/hard aan het werkEn zou eigenlijk nog mijnder op FOK! moeten hangen...
![]()
![]()
Neeeeee!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
Okee, verkeerd gekozen TT en OP dus?
Ow, toch reactie!
Nee ken hem niet maar Google Lens welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken jij hem?
Anyway, omdat het ff over de Bijbel ging enzo.
Ik had niet direct behoefte aan de OP te veranderen, maar het plaatje wat er in stond, deed het niet meer en ik vond het ook zo slordig om het zo te laten staan.
Ik kan er ook wat anders neer gooien hoor.
Het plaatje is klikbaar!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeee!
[..]
Nee ken hem niet maar Google Lens wel
Jouw topic, jouw TT en OP![]()
Wonder wonder dat die kat er nog steeds in staatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeee!
[..]
Nee ken hem niet maar Google Lens wel
Jouw topic, jouw TT en OP![]()
Kat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Wonder wonder dat die kat er nog steeds in staat
(vanaf) Morgen kannie er wel uitdan is er weer ACTIE op de baan!
SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@DerRabbit![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
Dan krijg je dit soort effecten.Ow, dat moet Stig dan maar niet kijken.SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@:derrabbitOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Is die zo gevoelig dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, dat moet Stig dan maar niet kijken.
Dan krijg je dit soort effecten.Je tag/mention werkt nu niet meer als je wat aanpast...SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@:derrabbit
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Die houdt van nijntjes....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die zo gevoelig dan?
Of gaat het om dat een auto beschadigd raakt?
Dan krijg je dit soort effecten.SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@:derrabbit![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja, zou die gasten eens uit een rijdende auto gooienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:12 schreef maily het volgende:
Deze dan NWS / Konijn uit rijdende auto gegooid in Den Haag
@DerRabbit Of @Homijn zijn jullie nog veiligquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zou die gasten eens uit een rijdende auto gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |