Met een beetje geluk raken we Vlieland kwijt aan de Pruisen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar gaan we er nou aan of niet?
Dat is onontkoombaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar gaan we er nou aan of niet?
Is dit niet de meest extreme run waarvan ze verwachten dat die niet uit gaat komen?quote:
Ja dit is wel een van extremere runs, maar wel intressant om te zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is dit niet de meest extreme run waarvan ze verwachten dat die niet uit gaat komen?
Laten we maar hopen dat deze niet uitkomt, geen rare valwinden enzo.. zompige grond en dikke woei is een omvallende bomen festijn, dat willen we niet. Althans ik niet..quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is dit niet de meest extreme run waarvan ze verwachten dat die niet uit gaat komen?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef Dutch_view het volgende:
Voor diegenen die morgen nog leven; sterkte.
Inderdaad, ik heb het niet zo op extreme rukwinden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat deze niet uitkomt, geen rare valwinden enzo.. zompige grond en dikke woei is een omvallende bomen festijn, dat willen we niet. Althans ik niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |