Compleet terecht dat ze hier tegenin gaan in plaats van alles maar z'n beloop laten.quote:Op maandag 18 november 2024 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgen ze er ook nog een voorwaardelijke gevangenisstraf bij. Door dit soort debielen die voor ¤100- , een gewoon terechte boete, gaan procederen lopen de wachttijden bij justitie al jaren enorm op.
Wat een sneue eikels. Hardlopers zijn over het algemeen genomen sowieso rare snuiters.
Justitie had zelf ook een beetje prioritering kunnen toepassen en die boete kunnen schrappen.quote:Op maandag 18 november 2024 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgen ze er ook nog een voorwaardelijke gevangenisstraf bij. Door dit soort debielen die voor ¤100- , een gewoon terechte boete, gaan procederen lopen de wachttijden bij justitie al jaren enorm op.
Wat een sneue eikels. Hardlopers zijn over het algemeen genomen sowieso rare snuiters.
Omdat teveel tokkies die zich als mongolen gedragen in het bos.quote:Op maandag 18 november 2024 09:57 schreef xzaz het volgende:
Waarom heeft Nederland uberhaupt boswachters?
Lol een paard mag er wel lopen maar geen mensen.. Gewoon zeggen dat je van het paard bent gevallen en dat ie er vandoor is gegaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, bosweg zat onder de modder,drek en water, dus op de verharde weg, zelfde verhaal, zoals foto boven en toen op ruiterpad.
Daar mag je niet op lopen want dat is voor ruiters te paard, gevaarlijk, daar vertrapt betrapt en dus boete.
Ander soort zaak, ander soort rechter.quote:Op maandag 18 november 2024 09:45 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Veel ernstige zaken blijven op de plank liggen, en deze zaak komt gewoon voor...
Om te voorkomen dat mensen op het verkeerde pad belanden.quote:Op maandag 18 november 2024 09:57 schreef xzaz het volgende:
Waarom heeft Nederland uberhaupt boswachters?
Wat wel zo fucking irritant is in het bos hier. Er liggen overal netjes ruiterpaden. En dan vinden sommige het nog steeds nodig om op de normale paden te gaan lopen. Echt fuck off. Want ja dat is het wel gevaarlijk met honden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:18 schreef qajariaq het volgende:
Een ruiterpad is voor paarden en zoveel van die paden zijn er niet.
Nou heb ik het niet over alleen die ernstige zaken, maar een dommere zaak dan deze kan toch bijna niet...quote:Op maandag 18 november 2024 10:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ander soort zaak, ander soort rechter.
Of denk je dat die kantonrechter ook verkrachtingen, moorden en overvallen afhandelt?
edit: hier wat leesvoer
https://www.rechtspraak.nl/Organisatie-en-contact/Rechtsgebieden/Strafrecht/Paginas/Soorten-strafrechters.aspx
En dan zijn ze nog gematst ookquote:Op maandag 18 november 2024 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Dit gaat niet om het rivierengebied maar om het duingebied van de PWN.quote:Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed dat ze dit niet pikken en het hoger op gaan zoeken.
En dit allemaal omdat de waterschappen de beken hebben dicht gemaakt omdat ze enorme droge periodes verwachten.
Bewijsstuk:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2024 10:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat mensen op het verkeerde pad belanden.
Ja want elk bezwaar moet maar geschrapt wordenquote:Op maandag 18 november 2024 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Justitie had zelf ook een beetje prioritering kunnen toepassen en die boete kunnen schrappen.
Welk bos?quote:Op maandag 18 november 2024 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat teveel tokkies die zich als mongolen gedragen in het bos.
Deze twee hebben iets gedaan wat jij ook gedaan zou hebben. HoPuLuk KrijGUH Ze ER FLink VAn LaNGs Ho0r.quote:Op maandag 18 november 2024 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want elk bezwaar moet maar geschrapt wordenHopelijk krijgen ze er flink van langs in de rechtszaal die twee debielen.
Ik zou dat misschien ook gedaan hebben. Maar als ik dan betrapt zou worden, dan zou ik niet klagen maar mijn verlies nemen. Ze hebben gegokt en pech gehad dat ze een boswachter tegenkwamen.quote:Op maandag 18 november 2024 11:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze twee hebben iets gedaan wat jij ook gedaan zou hebben. HoPuLuk KrijGUH Ze ER FLink VAn LaNGs Ho0r.
Dit is eigenlijk wat mij het meeste tegenstaat aan Nederlanders. Bevel is bevel mentaliteit van Duitsers, maar dan alleen voor anderen. Voor het hardlopen op een website kijken? Wie doet dat? Als de boswachters tijd hadden voor deze hinderlaag, waarom dan niet voor een bordje verboden toegang aan de start van dit pad? En waarom moet je op het pad blijven? Zodat de natuur niet wordt gesloopt. Doe je dat door een stukje ruiterpad te nemen? Nee? Nou zeg dan: foei! Morgen niet meer doen he!? Kijk eens op onze website voor je gaat lopen, daar staan de verzopen paden op. Fijne dag.quote:Op maandag 18 november 2024 12:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zou dat misschien ook gedaan hebben. Maar als ik dan betrapt zou worden, dan zou ik niet klagen maar mijn verlies nemen. Ze hebben gegokt en pech gehad dat ze een boswachter tegenkwamen.
"De toegangsregel is: blijf op de paden. Ook met regenval blijft die gewoon bestaan. De hardlopers hadden terug moeten lopen en van tevoren- via de site van PWN - kunnen checken welke paden gangbaar zijn en welke niet."
Ja ik kan ook wel eens 150 rijden waar je 120 mag, maar dan verdien ik toch ook een boete? Wanneer je je niet aan de regels houdt dan kan een boete de consequentie zijn. Hardloopjankertjes mogen de proceskosten gaan betalen hopelijk.quote:Op maandag 18 november 2024 11:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze twee hebben iets gedaan wat jij ook gedaan zou hebben. HoPuLuk KrijGUH Ze ER FLink VAn LaNGs Ho0r.
Dit was in Castricum, in de duinen, daar zijn geen beken. Dat waterschap grenst niet eens aan het gebied van waterschap Aa en Maas.quote:Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed dat ze dit niet pikken en het hoger op gaan zoeken.
En dit allemaal omdat de waterschappen de beken hebben dicht gemaakt omdat ze enorme droge periodes verwachten.
Bewijsstuk:
[ afbeelding ]
Dieren reageren toch heel anders op iemand die op een paard zit, dan iemand die loopt.quote:Op maandag 18 november 2024 10:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lol een paard mag er wel lopen maar geen mensen.. Gewoon zeggen dat je van het paard bent gevallen en dat ie er vandoor is gegaan.
Wel al eens meegemaakt dat ik op het fietspad hardliep/hardloopte en dat toen een scooter een stuk over de stoep reed en de politie hem aanhield en mij niet.quote:Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
het verschil tussen stad(Amsterdam) en de provincie.
hier zie je ze gewoon over het fietspad hardlopen, soms doe ik wel eens kling kling met mijn fietsbel, maar denk niet dat er ooit een hardloper een bekeuring heeft gekregen in Amsterdam hiervoor.
Wel zag ik ooit iemand een bekeuring krijgen voor fietsen over de stoep, maar dat was echt lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |