Ja, alleen de live stream niet meer sinds dit jaar.quote:
*kauwenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja, nu blijf ik volhardend. Ik heb de tekst recht voor m'n neus hier, maar ik vertik het om het voor je uit te kouwen. Zoek het lekker uit.
Binnen 1 huishouden nog wel 1 ander apparaat, dus.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, alleen de live stream niet meer sinds dit jaar.
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Binnen 1 huishouden nog wel 1 ander apparaat, dus.
Zo is dat, gas erop!quote:Op zondag 25 februari 2024 13:13 schreef R-woud93 het volgende:
Morgen 95 euro aftikken en we kunnen er weer tegenaan
Tja, sKatquote:
Ja, dit bedoel ik. Bedankt!quote:Op zondag 25 februari 2024 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kan dan nog steeds delen. De een kijkt dan Viaplay, de ander(en) F1TV.
Viaplay heeft dezelfde blokkade erop zitten als Netflix. Ofwel kijken op 1 huishouden dus. F1 TV pro kan je vooralsnog wel delen. Deze krijg je ook via Viaplay.quote:
Nee enkel bij de F1 app problemen. Rest werkt prima.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als een wifi iets, of heb je bij andere streaming apps er geen last van? Hoewel een live stream bij sport wat gevoeliger kan zijn dan een Netflix type iets waar de buffer misschien anders is.
Alleen bij hoge uitzondering meegemaakt dat de resolutie minder werd, maar dan was het vaak iets wat bij meerdere users hier ook speelde en dus aan de server lag. Als het zich blijft voordoen zit je misschien vast aan een upgrade van je chromecast denk ik als je er zeker van bent dat de wifi ontvangst van de oude prima is. 50 euro nu bij ibood voor de 4k versie https://www.ibood.com/nl/(...)-google-tv-4k/965849 Of iets goedkopers of een android box, ik heb ergens bijv. ook een Nokia streaming box 8000.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:12 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Nee enkel bij de F1 app problemen. Rest werkt prima.
Volgens mij gebeurt dat vooral als de race uitloopt, vanwege het weer en/of rode vlag situatie o.i.d. Blijkbaar kopen ze de bandbreedte nogal afgemeten in. Had de Ziggo Sport-app destijds ook last van, toen we die hier thuis nog gebruikten voor F1.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen bij hoge uitzondering meegemaakt dat de resolutie minder werd, maar dan was het vaak iets wat bij meerdere users hier ook speelde en dus aan de server lag.
Nou, ik wacht gespannen op je verslagquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar dan met 27 feb als verlengdatum.
Ben benieuwd, nu al een stuk spannender dan het F1 seizoen vorig jaar dit!
Het is duidelijk waarom er verschil isquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wel bijzonder dan dat er verschil is.
Ik baal er wel behoorlijk van, ik heb het de afgelopen 5 jaar met veel plezier gebruikt en om dan ineens zonder waarschuwing 120% prijsverhoging voor de kiezen te krijgen vind ik grenzen aan maffiapraktijken.
Gewoon betalen, heb ik ook al gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, ik wacht gespannen op je verslag
Zoals ik zei, ik heb normaal geen zin in die omwegen, maar ze hebben me erg goed gemotiveerd.Enige jammere is dat de kortingsactie alweer voorbij is dus die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon betalen, heb ik ook al gedaan.
Kortingsactie?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:10 schreef Zorro het volgende:
Enige jammere is dat de kortingsactie alweer voorbij is dus die heb ik gemist.
Gold niet voor Nederland.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gold niet voor Nederland.
Maar de Polen route die ik nu gedaan heb was vorige week 50 Euro ipv de 60 Euro nu.
Nog geen geld van mijn rekening en nog wel toegang tot app en websitequote:
En daarna alleen de mogelijkheid om op 'Upgrade' te klikken voor 11,90 p/m (creditcard is nog gewoon geldig)quote:Hi,
We weren’t able to process your latest F1 TV payment.
Don’t worry - it’s probably something simple, like your card has expired.
Make sure you don’t miss a single moment of the action. If you originally subscribed via f1.com, please update your payment details here. If you subscribed via the Apple, Google, Amazon or Roku app stores, please update payment details directly within the app store.
Any problems, just head to our support page. Alternatively, you can email us.
Thank you,
The team at F1
Alleen in landen waar f1tv mag. In Engeland kun je niet kijken, in Nederland wel met een Australische abbo.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef pmponer het volgende:
Stel je woont in ik zeg maar wat australie, en je neemt daar f1tv af kan je dan over de hele wereld kijken?
want voor 22 euro per jaar is dat geen gekke deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |