Kan Marcel dat wel aan?quote:Op maandag 26 februari 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
Remo Slotegraaf is geboekt als zanger voor de bruiloft van Bosker en Wijfje
Takagi gaat wel allebei rijden.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stolz definitief enkel het WK Allround. Bang voor Nuis denk ik.
https://www.telegraaf.nl/(...)ndiale-allroundtitel
Het klinkt mij wat arrogant op de een of andere manier(in de zin van dat die WK sprint op zijn sloffen had gewonnen), nu ben ik ook niet echt een Stolz fan.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk dat ie 2x 2 seconden nodig heeft. En dat is ook realistisch.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Het klinkt mij wat arrogant op de een of andere manier(in de zin van dat die WK sprint op zijn sloffen had gewonnen), nu ben ik ook niet echt een Stolz fan.
Ben wel heel erg benieuwd, hij kan zomaar op de 500 en 1500 meter anderhalve seconde pakken op Roest. Dan moet Roest 10 seconde op de 5 en 20 seconden op de 10 goedmaken.
Rintje in deze lijstquote:Waarom? Omdat alle grote schaatsers een keertje wereldkampioen allround zijn geweest. Schaatsers als Shani Davis, Eric Heiden en Rintje Ritsma. Dat wil ik ook.
Hoezo klinkt het arrogant als je het meer uitdagende toernooi verkiest?quote:Op maandag 26 februari 2024 22:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Het klinkt mij wat arrogant op de een of andere manier(in de zin van dat die WK sprint op zijn sloffen had gewonnen), nu ben ik ook niet echt een Stolz fan.
Ben wel heel erg benieuwd, hij kan zomaar op de 500 en 1500 meter anderhalve seconde pakken op Roest. Dan moet Roest 10 seconde op de 5 en 20 seconden op de 10 goedmaken.
Wat wel allebei realistisch isquote:Op maandag 26 februari 2024 22:18 schreef Remco het volgende:
Dan moet Roest 10 seconde op de 5 en 20 seconden op de 10 goedmaken.
Hij moet in allerbeste doen zijn om überhaupt kans te maken op een titel tegen een Roest, verwacht ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja wat ik zeg ligt meer aan mij denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo klinkt het arrogant als je het meer uitdagende toernooi verkiest?
Hij zal gewoon zijn doelen hebben, lijkt me.
Je had wel even kunnen waarschuwen voor Gordon.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef superniger het volgende:
Joy en Kjeld nu bij Sophie en Jeroen.
Wel altijd een kans dat hij volledig ineen stort op de 10quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel leuk dat we een echt toernooi nu krijgen, want zonder Stolz was het Roest op cruise control naar de titel.
Volgens mij reed hij die 5km's een tijdje terug best wel beheerst, in plaats van er op z'n Beune's volle bak in te knallen en dan maar te zien waar het schip strandt, als hij op de 10km ook rustig kan blijven komt het wel goed. Deed Wennemars ook keurig toen op het WK (wat sowieso echt fantastisch was), terwijl Stolz op de 500 en 1500 natuurlijk nog wel een groter gat kan slaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel altijd een kans dat hij volledig ineen stort op de 10
Die jeugdbeelden van Nuis en Beunequote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef superniger het volgende:
Joy en Kjeld nu bij Sophie en Jeroen.
Het verhaal was toch ook het hele seizoen dat Eitrem wilde pieken naar het WK Allround? Misschien rijdt die straks wel 1.43 en 6.05.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb wel eens gehoord dat Eitrem een echte liefhebber is, die van lange vluchten houdt omdat hij dan 11 uur lang WK's allround kan kijken!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verhaal was toch ook het hele seizoen dat Eitrem wilde pieken naar het WK Allround? Misschien rijdt die straks wel 1.43 en 6.05.
Maar waarschijnlijk wordt ie weer ziek.
Stolz of Roest?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik bedoelde Roest, die reed bij het vorige WK ook een hele slechte 10 km in de strijd tegen vd Poel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer elke week beter![]()
Het probleem is dat Eitrem zowel op de 500 als de 10000 een stuk minder is dan Roest. Als hij dan al wat pakt op de 1500 en 5000 (zoals vorig jaar op het EK) dan is er voor Roest eigenlijk nog niks aan de hand.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verhaal was toch ook het hele seizoen dat Eitrem wilde pieken naar het WK Allround? Misschien rijdt die straks wel 1.43 en 6.05.
Maar waarschijnlijk wordt ie weer ziek.
Klopt. Met zijn zware werkstijl duurt de 10km helaas net te lang. Hij reed op het WK een PR maar dat is nog steeds boven de 13 minuten. Als ie 10 seconden voor zou staan kan het wellicht, maar dan heeft ie vast weer te weinig marge op Stolz.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het probleem is dat Eitrem zowel op de 500 als de 10000 een stuk minder is dan Roest. Als hij dan al wat pakt op de 1500 en 5000 (zoals vorig jaar op het EK) dan is er voor Roest eigenlijk nog niks aan de hand.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]Te jong kapotgeredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer elke week beterWind extinguishes a candle and energizes fire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |