SPOILER: 2024/2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2025/2026Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2026/2027 conceptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:02 schreef hole1988 het volgende:
Programma komende seizoenenSPOILER: 2024/2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2025/2026Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WK afstanden "TBA/NED". Wie weet wel Haarlem ofzo!SPOILER: 2026/2027 conceptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Olympisch stadion. Kan zomaarquote:Op zondag 25 februari 2024 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WK afstanden "TBA/NED". Wie weet wel Haarlem ofzo!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Alleen minder 'buitenruimte' voor een restaurant oid zoals in 2018 nu The Garage en The Move er weer staan.quote:winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:02 schreef hole1988 het volgende:
Programma komende seizoenenSPOILER: 2024/2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2025/2026Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend jaar maar 2 World Cups voor kerstSPOILER: 2026/2027 conceptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korea heeft een prachtige hal, waarom weigeren die langebaanschaatsen te organiseren? En Duitsland heeft er ook geen zin meer in. Zo blijft er wel erg weinig over.![]()
Twee jaar terug zetten ze dit op instaquote:https://www.instagram.com/p/CZlp7bzoK4o/quote:Het vuur brandt in Beijing! ? Wat hadden we er naar uitgekeken om vandaag open te zijn! Helaas kunnen wij door COVID-19 niet schaatsen en de vlam van het @olympischstadion deze Spelen niet laten branden op De Coolste Baan van Nederland. Wij wensen alle sporters van @teamnlinsta heel veel succes! ?
Kom jij tijdens de Olympische Spelen van 2026 in Milaan weer schaatsen in het Olympisch Stadion? ?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Stolz definitief enkel het WK Allround. Bang voor Nuis denk ik.
https://www.telegraaf.nl/(...)ndiale-allroundtitel![]()
Kan Marcel dat wel aan?quote:Op maandag 26 februari 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
Remo Slotegraaf is geboekt als zanger voor de bruiloft van Bosker en WijfjeWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Takagi gaat wel allebei rijden.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ndiale-allroundtitel![]()
Het klinkt mij wat arrogant op de een of andere manier(in de zin van dat die WK sprint op zijn sloffen had gewonnen), nu ben ik ook niet echt een Stolz fan.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ndiale-allroundtitel
Ben wel heel erg benieuwd, hij kan zomaar op de 500 en 1500 meter anderhalve seconde pakken op Roest. Dan moet Roest 10 seconde op de 5 en 20 seconden op de 10 goedmaken.![]()
Ik denk dat ie 2x 2 seconden nodig heeft. En dat is ook realistisch.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Het klinkt mij wat arrogant op de een of andere manier(in de zin van dat die WK sprint op zijn sloffen had gewonnen), nu ben ik ook niet echt een Stolz fan.
Ben wel heel erg benieuwd, hij kan zomaar op de 500 en 1500 meter anderhalve seconde pakken op Roest. Dan moet Roest 10 seconde op de 5 en 20 seconden op de 10 goedmaken.Rintje in deze lijstquote:Waarom? Omdat alle grote schaatsers een keertje wereldkampioen allround zijn geweest. Schaatsers als Shani Davis, Eric Heiden en Rintje Ritsma. Dat wil ik ook.![]()
![]()
Hoezo klinkt het arrogant als je het meer uitdagende toernooi verkiest?quote:Op maandag 26 februari 2024 22:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Het klinkt mij wat arrogant op de een of andere manier(in de zin van dat die WK sprint op zijn sloffen had gewonnen), nu ben ik ook niet echt een Stolz fan.
Ben wel heel erg benieuwd, hij kan zomaar op de 500 en 1500 meter anderhalve seconde pakken op Roest. Dan moet Roest 10 seconde op de 5 en 20 seconden op de 10 goedmaken.
Hij zal gewoon zijn doelen hebben, lijkt me.![]()
Wat wel allebei realistisch isquote:Op maandag 26 februari 2024 22:18 schreef Remco het volgende:
Dan moet Roest 10 seconde op de 5 en 20 seconden op de 10 goedmaken.![]()
![]()
Hij moet in allerbeste doen zijn om überhaupt kans te maken op een titel tegen een Roest, verwacht ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ndiale-allroundtitel
Met een sprinttoernooi in de benen lijkt me dat niet, dus de keuze is wel te begrijpen.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Ja wat ik zeg ligt meer aan mij denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo klinkt het arrogant als je het meer uitdagende toernooi verkiest?
Hij zal gewoon zijn doelen hebben, lijkt me.
Wat schaatsen in het algemeen betreft is bet natuurlijk alleen maar toe te juichen dat die voor allrounden kiest. En ook aangeeft het te zien als het meer belangrijker WK.![]()
Wel leuk dat we een echt toernooi nu krijgen, want zonder Stolz was het Roest op cruise control naar de titel.![]()
Je had wel even kunnen waarschuwen voor Gordon.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef superniger het volgende:
Joy en Kjeld nu bij Sophie en Jeroen.![]()
Wel altijd een kans dat hij volledig ineen stort op de 10quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel leuk dat we een echt toernooi nu krijgen, want zonder Stolz was het Roest op cruise control naar de titel.![]()
Volgens mij reed hij die 5km's een tijdje terug best wel beheerst, in plaats van er op z'n Beune's volle bak in te knallen en dan maar te zien waar het schip strandt, als hij op de 10km ook rustig kan blijven komt het wel goed. Deed Wennemars ook keurig toen op het WK (wat sowieso echt fantastisch was), terwijl Stolz op de 500 en 1500 natuurlijk nog wel een groter gat kan slaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel altijd een kans dat hij volledig ineen stort op de 10![]()
Die jeugdbeelden van Nuis en Beunequote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef superniger het volgende:
Joy en Kjeld nu bij Sophie en Jeroen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Janneke141 op 27-02-2024 23:11:03 ]Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Het verhaal was toch ook het hele seizoen dat Eitrem wilde pieken naar het WK Allround? Misschien rijdt die straks wel 1.43 en 6.05.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel altijd een kans dat hij volledig ineen stort op de 10
Maar waarschijnlijk wordt ie weer ziek.![]()
Zou goed kunnen, ik heb wel eens gehoord dat Eitrem een echte liefhebber is, die van lange vluchten houdt omdat hij dan 11 uur lang WK's allround kan kijken!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verhaal was toch ook het hele seizoen dat Eitrem wilde pieken naar het WK Allround? Misschien rijdt die straks wel 1.43 en 6.05.
Maar waarschijnlijk wordt ie weer ziek.![]()
Stolz of Roest?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel altijd een kans dat hij volledig ineen stort op de 10![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: