Mindfuck of niet, ik zal er maar voor zorgen dat je dit niet deelt met je partner. Al kan je er dan wel sneller achter komen of je seks met een van die vrouwen ook zat zal wordenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef hoechst het volgende:
vorige week was ik in de naaktsauna.
Er waren veel vrouwen waarbij ik dacht.
soow bij haar zal ik de seks echt nooit beu raken.
(bij mn eigen partner wel)
Is dit een mindfuck en bedrog?
zal het zo zijn dat ik bij die andere vrouw ook de seks beu raak en haar vagina niet meer zo intressant ga vinden?
Ja ook hun ga je beu gerakenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef hoechst het volgende:
zal het zo zijn dat ik bij die andere vrouw ook de seks beu raak en haar vagina niet meer zo intressant ga vinden?
Met de partner of andere vrouwen?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:00 schreef Luuntje het volgende:
Als je de sex beu bent met je partner wordt het eens tijd voor een babbel.
Dit ja. Ongelooflijk dat er mannen zijn die het jarenlang met hetzelfde kutje doen. Na 10 keer is de lol er wel vanaf.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:12 schreef Gibson88 het volgende:
Als iets went wordt het al gauw saai. Dan is het nieuwe er af zeg maar.
Kans is groot (aangezien ts waarschijnlijk onderdeel is van het probleem), maar het hoeft niet.quote:
Heb ik ook altijd.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef hoechst het volgende:
Nee zolang ik er niet aan zit of iets tegen aan komt heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd.
Heb ik nu ook met mn ex. Terwijl ik haar toen ook beu was.
Trouwens geen erectie als je zo in de sauna denkt?
Vooral een mindfuck, maar als de relatie erg goed is, ook op het gebied van intimiteit zal de rek er wel minder snel uit zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef hoechst het volgende:
de spreekwoordelijke rek of de rek uit de vagina?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vooral een mindfuck, maar als de relatie erg goed is, ook op het gebied van intimiteit zal de rek er wel minder snel uit zijn.
1jaar geleden vanaf de 1e dag dat ik dr leerde kennen was het al fantastisch en ik kan er geen genoeg van krijgen, gem. 1x per weer zien we elkaar en hebben dan 1-3 sessies. De laatste 2 weken is het nog lekkerder en ben afgelopen donderdag nog nooit zo heerlijk en langdurig klaargekomen. Dit ondanks de belemmering en weterschap dat het elk moment over kan zijn, omdat ze aangeeft geen relatie te willen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Ongelooflijk dat er mannen zijn die het jarenlang met hetzelfde kutje doen. Na 10 keer is de lol er wel vanaf.
Ook elke mond, als je je ogen dicht doet, dus dan maakt gender ook niet meer uitquote:Op maandag 19 februari 2024 21:21 schreef Vliegbaard het volgende:
Uiteindelijk is ieder kutje t zelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |