Voor 5 euro zeker.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt je naam wel aanpassen : FriesFruit
Die naam is nog wel vrij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt je naam wel aanpassen : FriesFruit
Mijn dochter heeft net zijn liedjes laten horen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind Joost wel heel leuk eigenlijk
In de Vlaams-Nederlandse edities van BB afgelopen jaren was het anders altijd gedoe.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja in eerdere BB's hadden ze ook zo'n pizza houtoven. Maar die kregen ze wel goed werkend, uiteindelijk.
Kost me weer 15 euro.quote:
Lekker genietsje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ben verrot !
Jezus wat waren ze druk en allemaal kroketten in hun oren 😵💫
Gelukkig nu ff 2 dagen vrij !
Mijn dochter is komen eten en lekker een wijntje met zijn drietjes en zo ff een bakkie.
Later ff alles bij lezen.
Blijf maar gewoon Freshfruitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
Dan zou het FryskFrucht worden.
@:Lavenderr
@:ruudpuntenel
Dat liket nearne nei.
Ik zag je usernaam en dacht meteen: ik wacht nog ffquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:10 schreef stervis het volgende:
[..]
In de Vlaams-Nederlandse edities van BB afgelopen jaren was het anders altijd gedoe.
De reden dat de over uiteindelijk voldoende warm was, was omdat ze 2 uren hadden zitten sukkelen.
Er was ook een jaar dat er in de oven letterlijk een stuk ontbrak.
Nick deed veel voor de fame.Dat was me al bekend.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef Jockari het volgende:
Nick Kraft werkte voor zijn deelname in een woonzorgcentrum als chauffeur voor patientenvervoer.
In BB zat hij te bluffen dat dit de job van zijn leven was, omdat contact met die patienten zo heerlijk was.
Mijn vriend die daar ook werkt, zegt dat Nick direct na zijn deelname aan BB ontslag heeft genomen, en zich verder ging richten op zijn media-geil-gedeelte.
Patienten waren er blijkbaar niet goed van dat ze die gozer niet meer zagen.
Daarom moet ik hem niet.
Maar je bent er weer.quote:
O je ligt nog in bed lekker hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig heerlijk te genieten van m'n ijslandse serie, theetje erbij, wat wil je nog meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |