Ben benieuwd wanneer Aran begint te schuimbekkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:33 schreef summer52 het volgende:
Joost heeft het wel goed bekeken, is nu bezig met zijn tour door Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Ontloopt hij (voorlopig) mooi de journalisten en dan vooral Aran Bade.
Hij zal wel weinig schuimbekken dit keer want negatief gillen is voor hem denk ik alleen leuk als je kijkers dat ook willen horen en in dit geval is het wat minder makkelijk haten dan op timide Mia en Dion. Joost zou hem op z'n plek zetten op een lollige manier denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Aran begint te schuimbekken
Nou ik ook! Maar als hij net zo haatdragend is als vorig jaar dan mag hij van mij naar de maan geschoten worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Aran begint te schuimbekken
Je mag sowieso geen samples van andere artiesten gebruiken. Het moet je eigen originele werk zijn. Al kom je bij de Eurovisietune wel in een schemergebied, want dat lied is meer dan 300 jaar oud en dus rechtenvrij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen samples die na 1 september 2023 zijn uitgekomen.
De tune is al eens gebruikt door Te-Lex, aan het eind van de Belgische inzending van 1980quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je mag sowieso geen samples van andere artiesten gebruiken. Het moet je eigen originele werk zijn. Al kom je bij de Eurovisietune wel in een schemergebied, want dat lied is meer dan 300 jaar oud en dus rechtenvrij.
Op zich is dat subjectief hč? Ik heb persoonlijk tot nu toe een vrij slecht ESF jaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik lees nu ook dat dit het allerslechtste jaar is. Die mensen zijn duidelijk 2022 vergeten. Of hebben 2001/2002 nooit meegemaakt![]()
Als iets niet in hun straatje valt is het gelijk heel slecht en moet iedereen het met hun eens zijn
Vals paaldansen lijkt me ook best moeilijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:52 schreef Greys het volgende:
Onthoud even dat als 'Meis' ooit naar het Songfestival wil met haar zingen gecombineerd met paaldansen we even moeten onthouden dat ze zojuist echt knéttervals stond te zingen bij dit programma. 😅 Het paaldansen was wel oké.
[x]https://twitter.com/sophieenjeroen/status/1759907050933358903[/x]
Hier moet ik toch even wat rectificeren. 2002 was inderdaad dramatisch, maar 2001 was een geweldig jaar met een hoop goede nummers. Het had alleen een niemendalletje als winnaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik lees nu ook dat dit het allerslechtste jaar is. Die mensen zijn duidelijk 2022 vergeten. Of hebben 2001/2002 nooit meegemaakt![]()
Als iets niet in hun straatje valt is het gelijk heel slecht en moet iedereen het met hun eens zijn
Ik was helemaal vergeten dat Antique meedeed in 2001. Nee dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even wat rectificeren. 2002 was inderdaad dramatisch, maar 2001 was een geweldig jaar met een hoop goede nummers. Het had alleen een niemendalletje als winnaar.
Dat is ook weer zo, maar op de een of andere manier zou het me ook weer niet verbazen dat Aran over iets zuur gaat doen. En dan mag Joost hem mooi op zijn plek zettenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zal wel weinig schuimbekken dit keer want negatief gillen is voor hem denk ik alleen leuk als je kijkers dat ook willen horen en in dit geval is het wat minder makkelijk haten dan op timide Mia en Dion. Joost zou hem op z'n plek zetten op een lollige manier denk ik.
Ja misschien vindt ie z'n buik te bloot straks ofzo zoals bij S10. Ik vind dat nog steeds zó stom dat hij dat zei.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar op de een of andere manier zou het me ook weer niet verbazen dat Aran over iets zuur gaat doen. En dan mag Joost hem mooi op zijn plek zetten
Arme Maanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:47 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nou ik ook! Maar als hij net zo haatdragend is als vorig jaar dan mag hij van mij naar de maan geschoten worden.
Voor nu maar 2 inzendingen. Valt dus reuze mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Oh zie dit nu pas.
Nou ben benieuwd
Heb overigens nog helemaal geen enkele inzending gezien of gehoord van dit jaar. Ik begrijp dat het veel schijtlol is?
Achja ik heb ook jaren moeten horen dat er alleen maar dragqueens meedoen aan het songfestival of dat enkel Oost-Europese landen kunnen winnen omdat die op elkaar stemmen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor nu maar 2 inzendingen. Valt dus reuze mee.
Dat was echt f*cking vals inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:52 schreef Greys het volgende:
Onthoud even dat als 'Meis' ooit naar het Songfestival wil met haar zingen gecombineerd met paaldansen we even moeten onthouden dat ze zojuist echt knéttervals stond te zingen bij dit programma. 😅 Het paaldansen was wel oké.
[x]https://twitter.com/sophieenjeroen/status/1759907050933358903[/x]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |