Dat is niet eens zo ver weg. Als er in Groningen niets georganiseerd wordt wil ik daar wel heen gaanquote:
Krijgen we Sipke Jan Bousema als spokeperson?quote:De initiatiefnemers hebben bij de AVROTROS het verzoek neergelegd om de puntentelling namens Nederland vanuit Leeuwarden te doen.
Echt. Gaat nergens overquote:Op maandag 26 februari 2024 18:51 schreef summer52 het volgende:
[..]
Erg he? Wat een vreselijke vent. En hij had gelijk na die beelden van Joost contact opgenomen met buitenlandse collega's. Daarom was William natuurlijk weer in beeld.
Echt verschrikkelijk. Wat een nare man is Aran.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:54 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja ze deden net of dit het einde was. Gelukkig zei Viviene dat hij nog genoeg tijd had om zijn stem goed te laten klinken. Jeetje het is pas in mei waar praten ze over, het lijkt wel of Aran hoopt dat het mis gaat, heeft hij weer wat te zeiken
Kunnen samen er heen gaan. (Ik woon in Leeuwarden)quote:Op maandag 26 februari 2024 19:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo ver weg. Als er in Groningen niets georganiseerd wordt wil ik daar wel heen gaan
[..]
Krijgen we Sipke Jan Bousema als spokeperson?
Volgens mij was er een demo van Arcade gelekt.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:56 schreef Thrts het volgende:
Is het Nederlandse lied eigenlijk ooit gelekt afgelopen jaren?
Oja, toen wel echt in het beginstadium. Maar het lijkt wel alsof het bij sommige landen elk jaar lekt zoals Belgie en Oostenrijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij was er een demo van Arcade gelekt.
Soms op de dag zelf enkele uren van tevoren. Zoals Grow of dat Waylon voor Outlaw In ‘em ging.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:56 schreef Thrts het volgende:
Is het Nederlandse lied eigenlijk ooit gelekt afgelopen jaren?
De eurofans gaan het denk ik toch niet zo leuk vinden wat Joost doet, die zeuren nu al bij elk nummer dat het precies hetzelfde is als artiest x of `we het niet willen` omdat ze zelf liever een andere winnaar zagen in de Nationale Finale. Denk niet dat de gemiddelde eurofan warm loopt voor gabber in het algemeen. Wat je zegt minder toegankelijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:05 schreef Em31 het volgende:
Heb een beetje een slecht voorgevoel.Hij zal toch al snel in dezelfde ‘groep’ geplaatst worden als Kroatië en dat nummer is wel erg catchy en toegankelijk.
Wat dat betreft een voordeel dat we in een andere semi zitten. Ik zie het zelf wel als een ander genre (maar inderdaad, de vraag is of anderen dat ook doen). Ik denk nog steeds dat de halve finale doorkomen moet lukken. Wat we in de finale gaan doen weet ik niet. Hangt denk ik ook voor een groot deel af van de running order. En van het nummer uiteraardquote:Op maandag 26 februari 2024 21:05 schreef Em31 het volgende:
Heb een beetje een slecht voorgevoel.Hij zal toch al snel in dezelfde ‘groep’ geplaatst worden als Kroatië en dat nummer is wel erg catchy en toegankelijk.
Ik zie dat het maar een uur met de trein is en de hotelovernachtingen zijn betaalbaar. Ik ga dit overwegenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen samen er heen gaan. (Ik woon in Leeuwarden)
Ik kan het voor je vertalenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie dat het maar een uur met de trein is en de hotelovernachtingen zijn betaalbaar. Ik ga dit overwegen
(Enige nadeel is dat waarschijnlijk alles in het Fries is. Wat ik niet versta)
Ik heb een etentje van het werk. Baal als een stekker!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:11 schreef Arizona het volgende:
Misschien heb ik mijn kantoordag voor donderdag gewisseld voor een thuiswerkdag!
Ik ben zó benieuwd
Dat is inderdaad rot qua timing maar het eten zelf begint vast niet al om kwart voor vijf toch? Kan je dan niet even op het toilet of buiten de clip kijken?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb een etentje van het werk. Baal als een stekker!
Ik moet rond 5 uur gaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is inderdaad rot qua timing maar het eten zelf begint vast niet al om kwart voor vijf toch? Kan je dan niet even op het toilet of buiten de clip kijken?
Oh shit. Ja snap ik!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik moet rond 5 uur gaan![]()
Vind het juist zo leuk om dan in het topic mee te lezen en te posten![]()
Ben rond half 9 weer thuis gelukkig
Jaaaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh shit. Ja snap ik!
We zullen wat hysterie bewaren voor als je terug bent!
Teamuitje en uit eten daarna. Daarna moet ik alles hier bij lezen en in de f1 subforumquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb een etentje van het werk. Baal als een stekker!
Het F1 subforum is vast niet zo interessant, dat kan in maart ook wel weerquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Teamuitje en uit eten daarna. Daarna moet ik alles hier bij lezen en in de f1 subforum
Als mijn collega mods hun werk goed hebben gedaan welquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het F1 subforum is vast niet zo interessant, dat kan in maart ook wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |