Ja. En f*ck it.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heb je EINDELIJK de LAPO, en dan ZO'N TT @:Sally!
Heb je er 1 dan? Kan geritseld wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
En een plaatje in de OP![]()
Had natuurlijk liever paaseierman gehad, maar ja het is nog geen pasen
Is dat sexy?quote:
*proestquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je er 1 dan? Kan geritseld worden
Nu ben ik de baas
Glimmende, gladde ballen en grote vingers in nauwe gaatjes. Ik reken het goedquote:
Oeh, dat klinkt idd wel een beetje sexy.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Glimmende, gladde ballen en grote vingers in nauwe gaatjes. Ik reken het goed
Geeft niet, ik help graagquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt idd wel een beetje sexy.
Zo had ik er nog niet bij stilgestaan![]()
Nee, ik heb geen manquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je er 1 dan? Kan geritseld worden
Nu ben ik de baas
Inmiddels uitbreiding gehadquote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen man
Haha, ik neem wel genoegen met deze in de OP
Ik zie het. Toch loop ik er nog niet heel erg warm voor, maar misschien ben ik gewoon niet in de juiste stemming. Had al even gezocht, maar kon ook niets beters vinden.quote:
Ach, ik vond de OP wat kaal de laatste tijdquote:Op zondag 18 februari 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie het. Toch loop ik er nog niet heel erg warm voor, maar misschien ben ik gewoon niet in de juiste stemming.
Die tweede heeft al wel flinke inhammenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, ik vond de OP wat kaal de laatste tijd
Nu met wat meer (borst)haar![]()
Whehequote:Op zondag 18 februari 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die tweede heeft al wel flinke inhammen
Was ook niet direct een waardeoordeel, alleen een observatie. Hij draagt zn inhammen goed. En ook genoeg mannen die er kaal prima uitzien.quote:
Ja, maar jij hebt dan ook benen van staal.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:12 schreef Sally het volgende:
Mogguh.![]()
Poeh, merk dat ik lang gestaan heb, gisteren...
Op mn laarsjes, @:LordofLeaves ! Ik hoefde ze nog niet te verkopen
Steely Sallyquote:Op maandag 19 februari 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook benen van staal.
Goedemorgen allemaal!
Stigs! Met de helm van gehard plastic!quote:
Dat klinkt dan weer een beetje als een slap aftreksel tegenover het geharde staalquote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Met de helm van gehard plastic!
Ow. En dat was je vrouw... ? 🫢quote:Op maandag 19 februari 2024 09:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik werd vanmorgen nog de man met de vochtige champignon genoemd. Vond het geen compliment, het gelach erna was ook niet echt bevorderlijk
Zo voelde het wel, lampen waren nog uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Nou danquote:Op maandag 19 februari 2024 10:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zo voelde het wel, lampen waren nog uit![]()
[spoiler ]moest zelf ook lachen om de opmerking, had er eentje van mij kunnen zijn[ / spoiler]
Jammer hequote:
Ik altijd aan een lijk met een bloedneusquote:Op maandag 19 februari 2024 10:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
bij deze emoji denk ik altijd toettoet op het neusje
vanaf nu twee optiesquote:Op maandag 19 februari 2024 10:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik altijd aan een lijk met een bloedneus
Tsssss. Ode aan Koekie!quote:
Ik vind het een dronken emoticonquote:
kappuh nauh!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het een dronken emoticon
Pft.quote:
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 19 februari 2024 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Pft.
Dan niet.
Stelletje zeikers.
Als je nou ook nog wat te klagen had over de plaatjes in de OP: had je het zelf maar moeten doen![]()
![]()
Iets minder inham was fijn geweest.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Pft.
Dan niet.
Stelletje zeikers.
Als je nou ook nog wat te klagen had over de plaatjes in de OP: had je het zelf maar moeten doen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
You'd better, indeed.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Iets minder inham was fijn geweest.Een volgende keer als jij LaPo hebt, goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je zelf kiezen wat er in de OP komt.
Tip: open éérst het topic en pas dan pas de OP aan. Want anders zijn anderen je voor met een topickaap.
Ik noem geen *kuch*Stigs*kuch*Dutch*kuch* namen.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jij deed het alquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
tempting. teeeeeeeeeeeeeeeeeempting
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Een volgende keer als jij LaPo hebt, goed?
Kan je zelf kiezen wat er in de OP komt.
Tip: open éérst het topic en pas dan pas de OP aan. Want anders zijn anderen je voor met een topickaap.
Ik noem geen *kuch*Stigs*kuch*Dutch*kuch* namen.![]()
Aahwww cutyquote:
Ik ben schattig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben schattig.Zo stampvoetend met je handjes in je zij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aandoenlijk![]()
Omdat het ook mijn favoriete hond is?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Aahwww cuty
Hoe wist je dat een Beagle mn favoriete hondje is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben schattig.Schattig hoor. Maar je andere kant is dus nog schattiger en oetsiekoetsiekroelie? aaawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Lol.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Zo stampvoetend met je handjes in je zij!
Aandoenlijk
Uhuh.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Schattig hoor. Maar je andere kant is dus nog schattiger en oetsiekoetsiekroelie? aaawh
Mijn naam is haasquote:Op maandag 19 februari 2024 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol.
Dat was vroeger als kind ja. Inmiddels kan ik nog wel heule andere dingen^^
Je kent mn speeltjes al, of nog niet?![]()
Mooi. Die kan ik er mss ook mee vangenquote:
Hoe een koe een haas vangt?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Mooi. Die kan ik er mss ook mee vangen![]()
Dat ook, maar ik ben niet de koequote:Op maandag 19 februari 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe een koe een haas vangt?
Ik schrok alquote:
quote:
geen idee hoe je er uit ziet moet ik pijn in mijn hart bekennenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel wat curvy, maar zó ook weer niet. Al zou ik mss ook wel horen(tje)s kunnen hebben![]()
Maar ik doelde inderdaad op de hoornsquote:Op maandag 19 februari 2024 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel wat curvy, maar zó ook weer niet. Al zou ik mss ook wel horen(tje)s kunnen hebben![]()
Ahw, met pijn in je hart nog welquote:Op maandag 19 februari 2024 12:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
geen idee hoe je er uit ziet moet ik pijn in mijn hart bekennen
Daar leen ik mij niet voorquote:Op maandag 19 februari 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Mooi. Die kan ik er mss ook mee vangen![]()
Ach nee?quote:
Ik ben hypermobiel dus ik kan daar gewoon bij. En jij zat te zeiken over de ttquote:Op maandag 19 februari 2024 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
What did i do?
Krijg het zelf, maar dan midden op je rug waar je niet bij komt.
Tegen een ander. Heb je niks mee te maken.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
En jij zat te zeiken over de tt
Wel want mijn naam werd genoemdquote:Op maandag 19 februari 2024 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Tegen een ander. Heb je niks mee te maken.
Maar het was de opvolger voor Koekie!quote:Op maandag 19 februari 2024 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Tegen een ander. Heb je niks mee te maken.
Wat een typische mannenreactie weer, zo jammer.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
typisch vrouwengedrag weer, zo jammer
En wij ons maar afvragen waarom ze nog single zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 13:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
typisch vrouwengedrag weer, zo jammer
O in mijn geval is dat allang geen geheim meerquote:Op maandag 19 februari 2024 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
En wij ons maar afvragen waarom ze nog single zijn
En toch zo door blijven gaan hequote:Op maandag 19 februari 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O in mijn geval is dat allang geen geheim meer
Ik vrees in mijn geval ook niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O in mijn geval is dat allang geen geheim meer
Mijn gehalte van crazyness is geen keuze. Ook niet met een pilletje of een jaartje therapie op te lossen.quote:
quote:
Het is nog niet te laat.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijn gehalte van crazyness is geen keuze. Ook niet met een pilletje of een jaartje therapie op te lossen.
Dáár denk jij dan meteen weer aan, hèquote:
Koop jij dan een stel plastic benen.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een beetje als een slap aftreksel tegenover het geharde staal![]()
Mijn benen zijn nog goed!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koop jij dan een stel plastic benen.
De mijne ook. @Lenny77 is er fan van.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn benen zijn nog goed!
klopt, mijn hoofd gaat altijd van a naar q naar b naar g naar pieterburen naar waar hadden we het over? pussy! zoietsquote:Op maandag 19 februari 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Dáár denk jij dan meteen weer aan, hè
[ afbeelding ]
Doggy!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mijne ook. @:Lenny77 is er fan van.
Toegegeven: lol heeft prima beentjesquote:Op maandag 19 februari 2024 15:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Toegegeven: lol heeft prima beentjes
Lennyke!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Toegegeven: lol heeft prima beentjes
Zei ik toch.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koop jij dan een stel plastic benen.
De mijne nog prima.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn benen zijn nog goed!
Had ik maar twee houten benen.quote:
Dan roep ik harder!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Stiggler!
Ben er maar heel even![]()
De plicht roept
Ow, zo'n hoofd ken ik ookquote:Op maandag 19 februari 2024 15:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
klopt, mijn hoofd gaat altijd van a naar q naar b naar g naar pieterburen naar waar hadden we het over? pussy! zoiets
Maar dat telt niet want zij is sowieso fan van jou.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
heerlijk tochquote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, zo'n hoofd ken ik ook![]()
Maar dan niet heel vaak over pussy, als ik eerlijk ben
Misschien komt dat alleen maar door die benen.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar dat telt niet want zij is sowieso fan van jou.
Echt niet, heb pics gezienquote:Op maandag 19 februari 2024 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien komt dat alleen maar door die benen.
Volgende wordt dus gewoon deel 3quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
iemand zin in een potje twister?Kom je nu mee, nu carnaval net geweest isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ga het overwegen voor volgend jaar
Oh, dat weet ik eigenlijk niet? Omdat je te dominant bent?quote:
Zo, deze SC ook weer bijgelezen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Daar kom jij niet mee weg jongedame!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgende wordt dus gewoon deel 3
Dit.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgende wordt dus gewoon deel 3
Dat moet je mn exen even vragen (het zijn er gelukkig niet veelquote:[..]
Oh, dat weet ik eigenlijk niet? Omdat je te dominant bent?
Hmm, zouden die een antwoord geven waar jij het mee eens bent?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dat moet je mn exen even vragen (het zijn er gelukkig niet veel
Maar misschien dat @Sally het wel doetquote:Op maandag 19 februari 2024 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kom jij niet mee weg jongedame!
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, zouden die een antwoord geven waar jij het mee eens bent?
Graag contactgegevens in DM dan
Wat is niet veel? Verschilt het per week of dat nog net nietquote:Op maandag 19 februari 2024 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dat moet je mn exen even vragen (het zijn er gelukkig niet veel
Idd, wie LapPo pakt mag nieuw topic openen. HOPELIJK - @TheStigDutchCousin !!! en niet lapo-huntenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien dat @:Sally het wel doet
Nee. Lol.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Wat is niet veel? Verschilt het per week of dat nog net niet
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen weer een date ❤ druk bezette vrouw ben ik
En anders?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd, wie LapPo pakt mag nieuw topic openen. HOPELIJK - @:TheStigDutchCousin !!! en niet lapo-hunten![]()
![]()
![]()
Hopelijk is het niet... "rampzalig"quote:
eeuhmquote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee. Lol.
ik kan het net niet meer op 1 hand tellen
Zo veel?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee. Lol.
ik kan het net niet meer op 1 hand tellen
Morgen is de bedrijfsarts die wil graag bellen omdat ik zo’n gezellige meid benquote:
Daar wordt na de vorige 2 niet veel van verwachtquote:Op maandag 19 februari 2024 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien dat @:Sally het wel doet
Ehm, dan iets minder denk ik - 2 minder.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo veel?
Ik kan de mensen die ik als ex beschouw wel op 1 hand tellen(ik zie iemand pas als ex, als ik vond dat er sprake was van een relatie)
Whut. De vorige was niet van mij.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Daar wordt na de vorige 2 niet veel van verwacht
Denk je dat het goed voor je is om 8 uur te werken?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Morgen is de bedrijfsarts die wil graag bellen omdat ik zo’n gezellige meid benik ga vragen of ik voor 8 uur beter gemeld kan worden. En dan woensdag ga ik naar teamdag en donderdag psycholoog en vrijdag als kers op de taart de psychiater. De week vliegt voorbij zo
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, dan iets minder denk ik - 2 minder.
Jeujjj - dan kan ik op 1 hand tellen!Jippie!
Wat krijg ik nou...![]()
geef even je wensenlijst door kan kiezen wij voor jequote:Op maandag 19 februari 2024 15:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, dan iets minder denk ik - 2 minder.
Jeujjj - dan kan ik op 1 hand tellen!Jippie!
Wat krijg ik nou...![]()
Verwachtingen laag houden, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Daar wordt na de vorige 2 niet veel van verwacht
Amy zegt dat het meevalt zolang je niet beroofd of vermoord wordt.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet... "rampzalig"
Hmz. Nee laat maar. Denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
geef even je wensenlijst door kan kiezen wij voor je
eensquote:Op maandag 19 februari 2024 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmz. Nee laat maar. Denk ik.
Ik denk dat ik dan mn leven maar alleen slijt de laatste paar jaar die ik nog heb![]()
Een FWB'tje is nooit weg, overigens.![]()
![]()
Maar die hapt niet zo!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan ga @:TheStigsDutchCousin maar eens op zn f*lie geven met zijn TT's af en toe![]()
Duh. Vast welquote:
Heb jij nog maar een paar jaar?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmz. Nee laat maar. Denk ik.
Ik denk dat ik dan mn leven maar alleen slijt de laatste paar jaar die ik nog heb![]()
Een FWB'tje is nooit weg, overigens.![]()
![]()
Ehm, mss niet. Maar wellicht dat ik al wel 'over de helft' ben. Ik hoop echter wel 92 te worden. Schijnt in de familie te zittenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij nog maar een paar jaar?
Hm, is 1 niet afdoende dan... Wordt mss zo lastig bijhouden..?!quote:1 FWB maar?
Wow, 92 is echt heel oud. Mijn vader is met 80 de recordhouder. Ik ga ook uit van 80, dat lijkt me wel reëel.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, mss niet. Maar wellicht dat ik al wel 'over de helft' ben. Ik hoop echter wel 92 te worden. Schijnt in de familie te zitten
[..]
Hm, is 1 niet afdoende dan... Wordt mss zo lastig bijhouden..?!
Tja, wat ik zeg: het zit in de familie (mits niet een vervelende ziekte onder de leden).quote:Op maandag 19 februari 2024 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, 92 is echt heel oud. Mijn vader is met 80 de recordhouder. Ik ga ook uit van 80, dat lijkt me wel reëel.
Hangt misschien af van hoe vol je agenda is en hoe vaak je seks wil hoeveel FWBs je nodig hebt? Beginnen met 1 lijkt me wel handig
Hadden we dan al plannen gemaakt? Nice, goed tempo erin, direct snoeihard doorknallenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, wat ik zeg: het zit in de familie (mits niet een vervelende ziekte onder de leden).
Hm, agenda vol: valt nu nog mee![]()
En beginnen met 1 is wel handig ja.![]()
Ik weet echter niet wat @:Spockjuh_ van plan was? Ik werd net al uitgehuwelijkt zo ongeveer in een ander topic![]()
Nee, jij wilde wat gaan uitzoeken voor me.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Hadden we dan al plannen gemaakt? Nice, goed tempo erin, direct snoeihard doorknallen![]()
ja kom dan met je wensenlijst. Dan strepen we alles door en kiezen we iets compleet anders wat ons geschikt lijktquote:Op maandag 19 februari 2024 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, jij wilde wat gaan uitzoeken voor me.![]()
De hulpverlening is op kosten van de baasquote:Op maandag 19 februari 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk je dat het goed voor je is om 8 uur te werken?
Ik kan me ook best voorstellen dat het toch een beetje een welkome afleiding is, maar dat zal jij zelf moeten aanvoelen, benieuwd wat de bedrijfsarts zegt.
Hopelijk heb je iets aan de psycholoog en psychiater, iig goed dat je daar al terecht kan, soms hoor je van zulke lange wachtlijsten.
Oh maar dat is de reden dat ik dan liever zelf de touwtjes in handen houquote:Op maandag 19 februari 2024 16:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ja kom dan met je wensenlijst. Dan strepen we alles door en kiezen we iets compleet anders wat ons geschikt lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2024 16:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar dat is de reden dat ik dan liever zelf de touwtjes in handen hou![]()
Dit zijn martelmethodes van de CIASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le Diable
[..]
Beginnen we met negen en gaan daarna verder met vijf. Lijkt mij een goede startSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Dat valt best mee!quote:Op maandag 19 februari 2024 16:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb rival al vaker teleurgesteld
Moet je wel eerst je veterstrikdiploma en daarna alle scoutinggroepjes heb en behaald.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dit zijn martelmethodes van de CIA
[..]
Heb je ook zo'n plaatje van vastgebonden mannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Wie van jullie gaat de dom/sub zijn, of switchen jullie dan de hele tijd?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Hadden we dan al plannen gemaakt? Nice, goed tempo erin, direct snoeihard doorknallen![]()
valt wel mee hoor, paar keer oefenen om de basics onder de knie te krijgen. En daarna heel veel proberen om het te perfectionerenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je veterstrikdiploma en daarna alle scoutinggroepjes heb en behaald.
Heb jij op scouting gezeten?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n plaatje van vastgebonden mannen?
Aha, dat is wel netjes van de baas, ik kreeg 3 sessies vergoed en daarna op eigen kosten.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De hulpverlening is op kosten van de baasen daardoor ook niet via reguliere wachtlijsten, k werkte al 4 -6 uur verdeeld over de week op therapeutische basis.
En scheepsknopen kunnen leggenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je veterstrikdiploma en daarna alle scoutinggroepjes heb en behaald.
Nee, wilde ik wel, maar mocht niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij op scouting gezeten?
Ik ben zo iemand die haar veters 9/10 keer nog 6 keer opnieuw moet strikken dus ik vorm geen gevaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En scheepsknopen kunnen leggen
probeer het eens zou ik zeggen. Is genoeg te vinden op o.a. youtubequote:Op maandag 19 februari 2024 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, wilde ik wel, maar mocht niet.
Dus ik leg geen knopen. Maar was gewoon benieuwd in welke houdingen mannen geknoopt worden
of allebei? pannetje erbij en heb je keuze uit beiden. Tevens, bloemkool met sausjesquote:Op maandag 19 februari 2024 17:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
Pasta met bloemkool en kaassaus of rode saus? Ik weet het niet
Ik moest dit even drie keer lezenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar was gewoon benieuwd in welke houdingen mannen geknoopt worden
Nee dat is geen optie want ik moet er alleen van eten en ik wil niet saus in de koelkast bewarequote:Op maandag 19 februari 2024 17:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
of allebei? pannetje erbij en heb je keuze uit beiden. Tevens, bloemkool met sausjes![]()
![]()
![]()
Even gegoogled, maar loop er nog niet heel warm voor:quote:Op maandag 19 februari 2024 16:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
probeer het eens zou ik zeggen. Is genoeg te vinden op o.a. youtube![]()
Ik zou voor de kaassaus gaan!quote:Op maandag 19 februari 2024 17:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
Pasta met bloemkool en kaassaus of rode saus? Ik weet het niet
die tweede gaat nog, maar die eerste is echt drie keer niks. Herinner mij er anders vanavond eens aan, zit nu op een werk laptop en daarop zoeken naar dit soort zaken gaat vragen opleverenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar loop er nog niet heel warm voor:
[ afbeelding ]
Misschien dit:
[ afbeelding ]
Dit straalt ook echt 0 sex uitquote:Op maandag 19 februari 2024 17:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar loop er nog niet heel warm voor:
[ afbeelding ]
Misschien dit:
[ afbeelding ]
Ik zie vooral een mix van wanhoop en gelatenheidquote:Op maandag 19 februari 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit straalt ook echt 0 sex uit
Maar ik verwacht vanavond van @Spockjuh_ foto's waar we (of ik dan tochquote:Op maandag 19 februari 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit straalt ook echt 0 sex uit
Ditquote:Op maandag 19 februari 2024 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi, @Lenny77 is vast begonnen met zn schoenveters aan elkaar te knopen, Lord zal niet ontsnappenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ren Lord, Ren!
* Monsterkoekie ziet forest gump
Lord weet dat knopen leggen nog het liefste/zachtste is wat ik zou kunnenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ren Lord, Ren!
* Monsterkoekie ziet forest gump
3 dubbele knoopquote:Op maandag 19 februari 2024 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi, @:Lenny77 is vast begonnen met zn schoenveters aan elkaar te knopen, Lord zal niet ontsnappen
Whehe.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Beginnen we met negen en gaan daarna verder met vijf. Lijkt mij een goede start
ZEGquote:Op maandag 19 februari 2024 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Duh. Vast wel![]()
Die kan ook boos uit de hoek komen
Zeker welquote:Op maandag 19 februari 2024 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gedaan, maar kwam nog niet zo'n handig overzichtsplaatje tegenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker welGoogle op "shibari men" en dan afbeeldingen
Nee, ik ook niet. Zag dat ik spuit 11 was idd....quote:Op maandag 19 februari 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gedaan, maar kwam nog niet zo'n handig overzichtsplaatje tegen
Spuitje jijquote:Op maandag 19 februari 2024 17:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Zag dat ik spuit 11 was idd....
Lol.quote:
Het is een hele oude en vooral kunstige knooptechniek binnen bepaalde seksuele activiteitenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dit zijn martelmethodes van de CIA
Een kunst op zich inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is een hele oude en vooral kunstige knooptechniek binnen bepaalde seksuele activiteiten![]()
"Kinbaku (緊縛) means "tight binding", while Kinbaku-bi (緊縛美) literally means "the beauty of tight binding".
[...]
The word shibari came into common use in the West at some point in the 1990s to describe the bondage art Kinbaku. Shibari (縛り) is a Japanese word that broadly means "binding" or "tying" in most contexts, but is used in BDSM to refer to this style of decorative bondage.[2]
[...]
Bondage as a sexual activity first came to notice in Japan in the late Edo period (about 1600s to 1860s).[3] "
KOM DAN!quote:Op maandag 19 februari 2024 17:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol.
Zal jou eens spuiten.
Oh wacht, dat doen jullie al![]()
Interessant fenomeen, maar dan liever tantraquote:Op maandag 19 februari 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is een hele oude en vooral kunstige knooptechniek binnen bepaalde seksuele activiteiten![]()
"Kinbaku (緊縛) means "tight binding", while Kinbaku-bi (緊縛美) literally means "the beauty of tight binding".
[...]
The word shibari came into common use in the West at some point in the 1990s to describe the bondage art Kinbaku. Shibari (縛り) is a Japanese word that broadly means "binding" or "tying" in most contexts, but is used in BDSM to refer to this style of decorative bondage.[2]
[...]
Bondage as a sexual activity first came to notice in Japan in the late Edo period (about 1600s to 1860s).[3] "
Of van die gespenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een kunst op zich inderdaad
Met ritsbandjes aan de slag gaan is natuurlijk een stuk makkelijker
Of gewoon nietquote:Op maandag 19 februari 2024 17:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een kunst op zich inderdaad
Met ritsbandjes aan de slag gaan is natuurlijk een stuk makkelijker
Ik kom eraan hoorquote:
Ook heel spannend. Kan frustrerend werken - voor beiden, maar mits goed uitgevoerd is het wel erg lekkerquote:Op maandag 19 februari 2024 17:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Interessant fenomeen, maar dan liever tantra
Je wil een boek worden?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:51 schreef Sally het volgende:
Kamasutra is ook nog wel een doel ooit...
Hm, wat er in staat dan.quote:
Ok, ik was ook al aan het googlen gegaan, het was mij ook niet helema duidelijk wat @Sally wil. En nu nog steeds niet:quote:Op maandag 19 februari 2024 17:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Je wil 1.250 teksten, verdeeld over 36 hoofdstukken in zeven boeken worden?
quote:Het boek was een handleiding voor (pas)getrouwde stellen om elkaar te ontdekken en plezier te verschaffen binnen een gearrangeerd huwelijk waar liefde niet vanzelfsprekend is. Het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen.
quote:Opvallend is dat de Kamasoetra ook onderricht in vreemdgaan. Zowel vreemdgaan in het eigen huwelijk als in het verleiden van andermans vrouw. Vreemdgaan wordt afgeraden maar in enkele uitzonderingen goedgepraat. Daarnaast spreekt de Kamasoetra over relaties van dezelfde sekse, polygamie en groepsseks
Nu ja, een beetje de tantrische seks, zoals SL al benoemt. Maar ik doel meer opquote:Op maandag 19 februari 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik was ook al aan het googlen gegaan, het was mij ook niet helema duidelijk wat @:Sally wil. En nu nog steeds niet:
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, een beetje de tantrische seks, zoals SL al benoemt. Maar ik doel meer opKan geregeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook dat heb ik eens gegoogled, dat klinkt wel redelijk vanilla, daar kan ik me wel in vinden. Maar eigenlijk vooral met een liefdespartner, niet zomaar een fwb.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Interessant fenomeen, maar dan liever tantra
quote:Tantrische seks is een langzame, meditatieve vorm van seks waarbij het einddoel niet een orgasme is. Het gaat om het genieten van de seksuele reis en alle sensaties van je lichaam. Veel koppels beoefenen tantrische seks om zich op een hoger niveau verbonden te voelen met hun partner. Deze technieken kunnen helpen om nauw, intiem contact te vormen en elkaar lichaam (nóg) beter te verkennen.
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, een beetje de tantrische seks, zoals SL al benoemt. Maar ik doel meer opNiks voor mij denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ongevraagd
En dan? Met mezelf aan de slag?
Dat is dan mss alsnog met aanraking![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vraag het me af.quote:
Maar jij zei "zonder elkaar aan te raken" dat klopt op zich welquote:Op maandag 19 februari 2024 18:13 schreef Sally het volgende:
[..]ongevraagd
En dan? Met mezelf aan de slag?
Dat is dan mss alsnog met aanraking![]()
En dan moet ik klaarkomen op een pic van Modus?!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij zei "zonder elkaar aan te raken" dat klopt op zich wel
Misschien heeft hij wel heel indrukwekkende pics. Er stond immers niet dat het een pic van hemzelf zou zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan moet ik klaarkomen op een pic van Modus?!
Mwoah.
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Mwoah.
Ja ga er ff serieus op in.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Mwoah.
Ah, dacht al dat je dit niet ging doen neequote:
Dat laatste klopt ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar dat telt niet want zij is sowieso fan van jou.
Zal voortaan schoenen met klittenband kopen.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi, @:Lenny77 is vast begonnen met zn schoenveters aan elkaar te knopen, Lord zal niet ontsnappen
O dat lukt mij welquote:Op maandag 19 februari 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Mwoah.
Ow,, je kent hem blijkbaar?quote:
Modus post veel piemel foto's in de rommelhoek.quote:
Z'n eigen??quote:Op maandag 19 februari 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Modus post veel piemel foto's in de rommelhoek.
Modus heeft ook leuk prive werkquote:Op maandag 19 februari 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Modus post veel piemel foto's in de rommelhoek.
Nee, dat niet. Tenminste, ik ga er niet van uit.quote:
Dickpics voor Koekie!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Modus heeft ook leuk prive werk
Jij durftquote:
Hij moet hem verven?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uitzonderingsgevallen kan ik waarderen maar alleen als het een beetje arty gedaan word
Paaspiemel.quote:
Neequote:
Om op te eten?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neeeigenlijk net als jouw dickpics beetje goede hoek niet zo frontaal in your face maar smaakvol
Zo klonk het.quote:
Inclusief haasje.quote:
Mijn dickpics?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neeeigenlijk net als jouw dickpics beetje goede hoek niet zo frontaal in your face maar smaakvol
Jaquote:Op maandag 19 februari 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Inclusief haasje.
[..]
Mijn dickpics?
Die maak ik nooit. Niet voor Fok in ieder geval.quote:
Dit klinkt interessant, mijn DM staat openquote:Op maandag 19 februari 2024 19:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik snap je! Ik ook nietquote:Op maandag 19 februari 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die maak ik nooit. Niet voor Fok in ieder geval.
De mijne zijn wel Fok waardig btw.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik snap je! Ik ook niet
Nu ben je jezelf aan het tegensprekenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mijne zijn wel Fok waardig btw.
Klopt, ik gaf teveel persoonlijke info vrij. Mijn fout.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nu ben je jezelf aan het tegenspreken
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, ik gaf teveel persoonlijke info vrij. Mijn fout.
Zal jou eens tegenspreken.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nu ben je jezelf aan het tegenspreken
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, ik gaf teveel persoonlijke info vrij. Mijn fout.
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens tegenspreken.
Mwah, soms wel, soms niet.quote:
Eyyy - does lief naar @Monsterkoekie!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens tegenspreken.
Ach, ze weet wie het zegt toch?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Eyyy - does lief naar @:Monsterkoekie!
Dit heeft ze niet verdiend![]()
[ afbeelding ]
En jou ookquote:Op maandag 19 februari 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Eyyy - does lief naar @:Monsterkoekie!
Dit heeft ze niet verdiend![]()
[ afbeelding ]
Zal jou eens serieus nemenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, ze weet wie het zegt toch?
Stiggy moet je niet zo serieus nemen
Ik vind humor zeer belangrijk, zelfs bij seksquote:Op maandag 19 februari 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En jou ook
[..]
Zal jou eens serieus nemen
Da's waarquote:Op maandag 19 februari 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, ze weet wie het zegt toch?
Stiggy moet je niet zo serieus nemen
Jij lacht ze uit?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind humor zeer belangrijk, zelfs bij seks
Tja, je spreekt me idd tegen. Tis ook wat hè.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En jou ook
[..]
Zal jou eens serieus nemen
Oh dat is waarquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, samen lachen is soms ook een optie
Iddquote:Op maandag 19 februari 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind humor zeer belangrijk, zelfs bij seks
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Iddtoen ik een elleboog in zijn oogkas platte perongeluk bijvoorbeeld
Jij bent wel van de harde kinky seks he.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben 100% vanilla maagdquote:Op maandag 19 februari 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent wel van de harde kinky seks he.
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Per ongeluk vind ik prima, maar als het expres is dan is de zin snel over.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]per ongeluk moet dat kunnen.
En sommige mannen vinden het misschien ook wel prima als het met opzet gebeurt
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Per ongeluk vind ik prima, maar als het expres is dan is de zin snel over.
Wildebras jij!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
Beste herinnering is toch wel na een bedrijfsfeestje aangeschoten thuiskomen en samen van de trap flikkeren
Elke dag weer een klein feestjequote:
Ik schreeuw niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De man die een doodlopend feestje binnenwandelt en plots heel hard schreeuwt
Altijd toch met jou?quote:
Wat ligt aan jou?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd toch met jou?
Of misschien ligt het aan mij
Een HE-LE weekquote:Op maandag 19 februari 2024 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Elke dag weer een klein feestje
Heb jij vakantie nu?
Zoveel mogelijk buiten zijn voordat de muren op me afkomen en ik te lang alleen met mijn gedachten benquote:Op maandag 19 februari 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, wat een luxe!
Nog leuke plannen?
Dan hoop ik dat het iets beter weer wordt!quote:Op maandag 19 februari 2024 22:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk buiten zijn voordat de muren op me afkomen en ik te lang alleen met mijn gedachten ben![]()
Nee nog niet. Verwikkeld in mn spel en zoeken en kijken op internetquote:
Oh neeeee, foei van hem.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Oooh helemaal vergeten, @:Spockjuh_ zou vanavond nog wat shibari mannen foto's posten
Ik ken er meer van. Die hier ook rondlopenquote:
Maar zijn dat beloftes, of insinuaties?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ken er meer van. Die hier ook rondlopen![]()
Pft, ik kan het niet peilen... jij?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar zijn dat beloftes, of insinuaties?
Hmm, begint het niet bij telefoonnummers uitwisselen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:06 schreef Sally het volgende:
Heb nog geen dm ontvangen om ooit mn adres te vragen, bijvoorbeeld...
Zegt dat veel?![]()
Nou, er wordt steeds gezegd "Ik kom eraan!" - dat heeft een adres nodig, toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, begint het niet bij telefoonnummers uitwisselen?
Haha, ik heb ook geen idee meer hoe dat gaatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, er wordt steeds gezegd "Ik kom eraan!" - dat heeft een adres nodig, toch?
Maar mss idd eerst telefoonnummer....?
Ik ben alles verleerd![]()
oh, ook dat wordt niet gevraagd![]()
Snapchat?! Wtf... Ehm.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook geen idee meer hoe dat gaat
Misschien moet het tegenwoordig via snapchat ofzo
Of hij is gewoon een beetje bang van je, dat snap ik ook wel
Nee, dat denk ik ook niet eigenlijk. Voordeel als je mensen van je eigen leeftijd zoekt, is dat die vaak ook een soortgelijke manier van communiceren hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Snapchat?! Wtf... Ehm.
Nee, daar doe ik niet aanVolgens mij hij ook niet hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |