Ja. En f*ck it.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heb je EINDELIJK de LAPO, en dan ZO'N TT @:Sally!
Heb je er 1 dan? Kan geritseld wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
En een plaatje in de OP![]()
Had natuurlijk liever paaseierman gehad, maar ja het is nog geen pasen
Is dat sexy?quote:
*proestquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je er 1 dan? Kan geritseld worden
Nu ben ik de baas
Glimmende, gladde ballen en grote vingers in nauwe gaatjes. Ik reken het goedquote:
Oeh, dat klinkt idd wel een beetje sexy.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Glimmende, gladde ballen en grote vingers in nauwe gaatjes. Ik reken het goed
Geeft niet, ik help graagquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt idd wel een beetje sexy.
Zo had ik er nog niet bij stilgestaan![]()
Nee, ik heb geen manquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je er 1 dan? Kan geritseld worden
Nu ben ik de baas
Inmiddels uitbreiding gehadquote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen man
Haha, ik neem wel genoegen met deze in de OP
Ik zie het. Toch loop ik er nog niet heel erg warm voor, maar misschien ben ik gewoon niet in de juiste stemming. Had al even gezocht, maar kon ook niets beters vinden.quote:
Ach, ik vond de OP wat kaal de laatste tijdquote:Op zondag 18 februari 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie het. Toch loop ik er nog niet heel erg warm voor, maar misschien ben ik gewoon niet in de juiste stemming.
Die tweede heeft al wel flinke inhammenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, ik vond de OP wat kaal de laatste tijd
Nu met wat meer (borst)haar![]()
Whehequote:Op zondag 18 februari 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die tweede heeft al wel flinke inhammen
Was ook niet direct een waardeoordeel, alleen een observatie. Hij draagt zn inhammen goed. En ook genoeg mannen die er kaal prima uitzien.quote:
Ja, maar jij hebt dan ook benen van staal.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:12 schreef Sally het volgende:
Mogguh.![]()
Poeh, merk dat ik lang gestaan heb, gisteren...
Op mn laarsjes, @:LordofLeaves ! Ik hoefde ze nog niet te verkopen
Steely Sallyquote:Op maandag 19 februari 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook benen van staal.
Goedemorgen allemaal!
Stigs! Met de helm van gehard plastic!quote:
Dat klinkt dan weer een beetje als een slap aftreksel tegenover het geharde staalquote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Met de helm van gehard plastic!
Ow. En dat was je vrouw... ? 🫢quote:Op maandag 19 februari 2024 09:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik werd vanmorgen nog de man met de vochtige champignon genoemd. Vond het geen compliment, het gelach erna was ook niet echt bevorderlijk
Zo voelde het wel, lampen waren nog uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Nou danquote:Op maandag 19 februari 2024 10:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zo voelde het wel, lampen waren nog uit![]()
[spoiler ]moest zelf ook lachen om de opmerking, had er eentje van mij kunnen zijn[ / spoiler]
Jammer hequote:
Ik altijd aan een lijk met een bloedneusquote:Op maandag 19 februari 2024 10:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
bij deze emoji denk ik altijd toettoet op het neusje
vanaf nu twee optiesquote:Op maandag 19 februari 2024 10:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik altijd aan een lijk met een bloedneus
Tsssss. Ode aan Koekie!quote:
Ik vind het een dronken emoticonquote:
kappuh nauh!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het een dronken emoticon
Pft.quote:
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 19 februari 2024 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Pft.
Dan niet.
Stelletje zeikers.
Als je nou ook nog wat te klagen had over de plaatjes in de OP: had je het zelf maar moeten doen![]()
![]()
Iets minder inham was fijn geweest.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Pft.
Dan niet.
Stelletje zeikers.
Als je nou ook nog wat te klagen had over de plaatjes in de OP: had je het zelf maar moeten doen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
You'd better, indeed.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Iets minder inham was fijn geweest.Een volgende keer als jij LaPo hebt, goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je zelf kiezen wat er in de OP komt.
Tip: open éérst het topic en pas dan pas de OP aan. Want anders zijn anderen je voor met een topickaap.
Ik noem geen *kuch*Stigs*kuch*Dutch*kuch* namen.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jij deed het alquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
tempting. teeeeeeeeeeeeeeeeeempting
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Een volgende keer als jij LaPo hebt, goed?
Kan je zelf kiezen wat er in de OP komt.
Tip: open éérst het topic en pas dan pas de OP aan. Want anders zijn anderen je voor met een topickaap.
Ik noem geen *kuch*Stigs*kuch*Dutch*kuch* namen.![]()
Aahwww cutyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |