abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze zondag 29 september 2024 @ 13:41:39 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215126310
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 13:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
Ik woon ook in de gemeente Emmen dus ik lees en hoor dat.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 29 september 2024 @ 13:44:59 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215126330
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 19:53 schreef Sephael het volgende:
Uit het AD:
[..]
Holy fuck, wat een idioot. Willen alle mensen die destijds riepen dat het wel terecht zou zijn, want buutnloanders, nu even publiekelijk excuses maken? 30 jaar opsluiten en tbs er achteraan voor deze gek. Eerst mensen proberen te naaien met een veel te dure woning met gebreken, en als ze dat dan niet slikken dit soort shit uithalen. Ongelofelijk.
Is natuurlijk BS dat hij de stekkers uit de camera's trok "omdat ze toch geen zin hebben".
Dit is echt wel met voorbedachte rade en hij wilde niet dat het bewijsmateriaal tegen hem op zijn eigen harde schijven stond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 29 september 2024 @ 14:22:23 #228
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215126602
quote:
Het oplopende conflict is aangemeld voor het ‘project woningoverlast’, maar die aanvraag wordt afgewezen. Want Richards schuur is geen woning.
Nou, dat schiet zijn doel ook weer lekker voorbij. Je mag toch hopen dat de ambtenaar die dat heeft afgestempeld nog even is gevraagd of hij wel helemaal goed is?
pi_215126897
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 13:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Is natuurlijk BS dat hij de stekkers uit de camera's trok "omdat ze toch geen zin hebben".
Dit is echt wel met voorbedachte rade en hij wilde niet dat het bewijsmateriaal tegen hem op zijn eigen harde schijven stond.
Ook afscheidsbrief en nog even de paardjes nog een laatste keer voeren..

En ook de weg blokkeren maar dan "getriggerd" raken door 7 keer toeteren van Ineke...
Dat lijkt me iets teveel interpretatie van de journalist op dat punt.

Later valt ook te lezen dat Richard totaal uit z'n dak ging na de moord op Sam, z'n uitspraken over dat Sam z'n gezin kapot zou maken duidt ook redelijk op voorberade wijze.
  zondag 29 september 2024 @ 15:02:58 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215127311
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ook afscheidsbrief en nog even de paardjes nog een laatste keer voeren..

En ook de weg blokkeren maar dan "getriggerd" raken door 7 keer toeteren van Ineke...
Dat lijkt me iets teveel interpretatie van de journalist op dat punt.

Later valt ook te lezen dat Richard totaal uit z'n dak ging na de moord op Sam, z'n uitspraken over dat Sam z'n gezin kapot zou maken duidt ook redelijk op voorberade wijze.
Het kan best zijn dat hij al die nonsens over "getrigged raken" gewoon verklaard heeft.

Maar als iemand mij te weg blokkeert vlak voor mijn huis, en die persoon is ook nog eens degene met wie ik al een jaar een conflict heb waarbij bedreigingen geuit zijn, reken dan maar dat ik ook ga toeteren als ik niet achteruit kan rijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 29 september 2024 @ 15:06:10 #231
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_215127371
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 13:41 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik woon ook in de gemeente Emmen dus ik lees en hoor dat.
Bizar. Zo moeilijk om voor te stellen dit :X
Krekker is de bom!
  roze zondag 29 september 2024 @ 15:12:39 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215127473
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Het is echt zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en Richard was geen onbekende daar in het dorp en die slachtoffers waren wel redelijk nieuw daar dus Richard moet er wel dan wel een goede reden voor hebben gehad enz lees je dan.

Maar het is bizar ja.
pi_215127493
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Twee buitenstaanders opgeruimd, helemaal niet zo moeilijk voor te stellen. Niets menselijks is hen vreemd.
  roze zondag 29 september 2024 @ 15:16:50 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215127538
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 15:13 schreef Nober het volgende:

[..]
Twee buitenstaanders opgeruimd, helemaal niet zo moeilijk voor te stellen. Niets menselijks is hen vreemd.
Ja dat die vermoorde man Pools was maakte het niet beter helaas. Gezellig dorp wel Weiteveen. :')
pi_215127549
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het kan best zijn dat hij al die nonsens over "getrigged raken" gewoon verklaard heeft.

Maar als iemand mij te weg blokkeert vlak voor mijn huis, en die persoon is ook nog eens degene met wie ik al een jaar een conflict heb waarbij bedreigingen geuit zijn, reken dan maar dat ik ook ga toeteren als ik niet achteruit kan rijden.
Hij probeert het heel erg te gooien op die tia's en hersenbloeding inderdaad.

Lijkt er overigens ook heel erg op dat de politie ook een jaar lang verkeerd gehandeld heeft en signalen (bewust?) genegeerd hebben.
  zondag 29 september 2024 @ 15:44:44 #236
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_215127890
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Het is echt zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en Richard was geen onbekende daar in het dorp en die slachtoffers waren wel redelijk nieuw daar dus Richard moet er wel dan wel een goede reden voor hebben gehad enz lees je dan.

Maar het is bizar ja.
Inderdaad bizar :{

In het AD artikel schemerde ook wel door hoe de dorpsgenoten en wijkagent er tegenover stonden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zondag 29 september 2024 @ 16:26:46 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215128526
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Ama het volgende:

[..]

Maar het is bizar ja.
Dat is ook onnodig generaliserend. Ja de mensen met het meeste lawaai waren het met hem eens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 29 september 2024 @ 17:16:18 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215129250
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2024 15:17 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Hij probeert het heel erg te gooien op die tia's en hersenbloeding inderdaad.

Lijkt er overigens ook heel erg op dat de politie ook een jaar lang verkeerd gehandeld heeft en signalen (bewust?) genegeerd hebben.
Wel alles op je tia's en hersenbloeding gooien maar niemand die het ondanks die tia's en hersenbloeding een raar idee vond dat hij nog steeds legale wapens had.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 29 september 2024 @ 19:03:51 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_215130311
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 16:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat is ook onnodig generaliserend. Ja de mensen met het meeste lawaai waren het met hem eens.
‘Met hem eens’?

Al is alleen de dorpsgek het ‘met hem eens’, dan mag je je als gemeenschap al de ballen uit je broek schamen.

Ongelooflijk dat je zoiets probeert te relativeren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_215131685
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 17:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wel alles op je tia's en hersenbloeding gooien maar niemand die het ondanks die tia's en hersenbloeding een raar idee vond dat hij nog steeds legale wapens had.
En dan vlak voor de moorden nog even heel "netjes" aan de politie aanbieden om de wapens vrijwillig in te leveren, wetende dat hij nog 2 wapens op zak had en een geweer in de auto had liggen.

Heel veel zaken zijn vantevoren bedacht en uitgevoerd.
Misschien dat hij inderdaad wel een stoornis heeft gehad door die tia's of hersenbloeding, dat hij daardoor moeite had met impulscontrole had maar het is niet iets dat opeens getriggered werd door bijv het toeteren, het is allemaal met voorbedachte rade gedaan.

Het filmpje na de moorden laat ook een redelijk rustige man zien, overstuur, dat wel maar wel iemand die nog gewoon na kan denken.
Hij zegt ook zelf dat hij iets heel ergs gedaan heeft en dat hij instructies achter had gelaten voor z'n ex en dochter.

Z'n ex maakte bijna tegelijkertijd ook een filmpje dus die moet ook wel iets geweten hebben lijkt me.
  maandag 30 september 2024 @ 07:33:36 #241
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215133409
Fijne lui, die Sam & Ineke.
quote:
Sam en Ineke krijgen de sleutel. Ze hebben geen bouwkundig onderzoek laten uitvoeren en Richard laat in het contract opnemen dat hij ook niet verantwoordelijk is voor gebreken aan het huis. De woning is in 1935 gebouwd en de bouwkwaliteit is daar ook naar.
Maandje later:
quote:
Sam en Ineke stellen Richard op 16 februari per mail officieel aansprakelijk voor verborgen gebreken. Richard is zeer onaangenaam verrast. Hij moet opdraaien voor de kosten van het herstel van de verzakte keukenvloer.
Ook mooi:
quote:
Sam vindt dat hij vals wordt beschuldigd en haalt in het bijzijn van de agenten een honkbalknuppel uit de bosjes die agenten van hem afpakken. Ineke zegt dat Sam te veel gedronken had en daardoor 'even een fout maakte'.

Later stuurt Richard een filmpje naar de politie waarin Sam hem met de dood bedreigt: ,,Ik wil jullie lekker doodschieten maar dat mag niet. Jullie zijn kutburen en we gaan zien wie het sterkst is."
Toch met de verkeerde lopen fokken, die Sam.

quote:
Ineke reageert woedend. Ze wil het hele dorp laten weten dat Richard een pedofiel is die kinderen lastig valt.
quote:
Sam experimenteert op 3 januari met een nachtkijker en filmt daarmee de schuur van Richard. In de video spreekt hij in het Pools en vertelt hij dat hij een luchtbuks heeft gekocht. Het pistool laat hij opvoeren, waardoor het wapen tot 300 meter ver kan schieten. 'Nog even en kom je achter wat een pistool kan'.
Nou sammie boy, helemaal niks, kon je met dat pistool van je :')

quote:
Op de filmpjes die ze allebei maken is te zien dat Sam twee keer een kopstoot geeft in de richting van Richard, waarna Sam wordt aangehouden.
Na zijn vrijlating appt Sam met vermoedelijk zijn broer waarin hij toegeeft een kopstoot te hebben gegeven: ,,Volgende keer ga ik zijn hoofd verbrijzelen."
Huh, ik dacht dat Sam geen kopstoter was :')
Wel ironisch dat Richard later Sams hoofd probeerde te verbrijzelen door de kolf van zn geweer erop kapot te slaan. Maar daar zingt Alanis dan weer niet over.

Trieste zaak, maar die Sam en Ineke bleken toch ook niet de lieve onschuldige engeltjes die toevallig pech met Richard hadden gehad. Begon al met bewust een contract tekenen dat je een huis koopt zonder aankoopkeuring en Richard niet verantwoordelijk is voor eventuele gebreken. Om hem vervolgens een maandje na de aankoop aansprakelijk te stellen voor de gebreken.
Politie en hulpverlening hebben wel aardig gefaald. Al hou je een bende psycho's toch niet tegen.

[ Bericht 18% gewijzigd door matthijst op 30-09-2024 08:06:06 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 30 september 2024 @ 08:40:51 #242
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215133917
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 07:33 schreef matthijst het volgende:
Fijne lui, die Sam & Ineke.
[..]
Maandje later:
[..]
Ook mooi:
[..]
Toch met de verkeerde lopen fokken, die Sam.
[..]
[..]
Nou sammie boy, helemaal niks, kon je met dat pistool van je :')
[..]
Huh, ik dacht dat Sam geen kopstoter was :')
Wel ironisch dat Richard later Sams hoofd probeerde te verbrijzelen door de kolf van zn geweer erop kapot te slaan. Maar daar zingt Alanis dan weer niet over.

Trieste zaak, maar die Sam en Ineke bleken toch ook niet de lieve onschuldige engeltjes die toevallig pech met Richard hadden gehad. Begon al met bewust een contract tekenen dat je een huis koopt zonder aankoopkeuring en Richard niet verantwoordelijk is voor eventuele gebreken. Om hem vervolgens een maandje na de aankoop aansprakelijk te stellen voor de gebreken.
Politie en hulpverlening hebben wel aardig gefaald. Al hou je een bende psycho's toch niet tegen.
We zullen zien wat de rechter ervan zegt, of Sam en Ineke idd ook niet zo’n fijne lui waren.
Weet je, ik denk dat deze ‘feiten’ niks afdoen aan de ernst van het feit dat ze vermoord zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215133939
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We zullen zien wat de rechter ervan zegt, of Sam en Ineke idd ook niet zo’n fijne lui waren.
Weet je, ik denk dat deze ‘feiten’ niks afdoen aan de ernst van het feit dat ze vermoord zijn.
boeit verder ook weinig of ze geen fijne lui waren, ze zijn genadeloos afgeslacht. Dat goedpraten is imo best ziek.
  maandag 30 september 2024 @ 09:12:39 #244
28167 matthijst
pi_215134056
Ziek :')
'
Had het nog een weekje gegeven dan had Sam zn pistool wellicht laten opvoeren en was er andersom geschoten.
Was het nog steeds een slachting geweest en had je kunnen schuimbekken om Sam.
pi_215134114
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef matthijst het volgende:
'
Had het nog een weekje gegeven dan had Sam zn pistool wellicht laten opvoeren en was er andersom geschoten.

niemand is aan het schuimbekken en nu ga je ook nog dingen verzinnen die hadden kunnen gebeuren.

:')
  Moderator maandag 30 september 2024 @ 09:23:01 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215134125
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 19:53 schreef Sephael het volgende:
Uit het AD:
[..]
Holy fuck, wat een idioot. Willen alle mensen die destijds riepen dat het wel terecht zou zijn, want buutnloanders, nu even publiekelijk excuses maken? 30 jaar opsluiten en tbs er achteraan voor deze gek. Eerst mensen proberen te naaien met een veel te dure woning met gebreken, en als ze dat dan niet slikken dit soort shit uithalen. Ongelofelijk.
Volkomen de weg kwijt. Wat een tiran, die Richard.

@Bezsen
@Caland
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 30 september 2024 @ 09:36:51 #247
438527 MissButterflyy
pi_215134211
quote:
'

Ben jij een inwoner van Weiteveen? :')
  maandag 30 september 2024 @ 09:50:47 #248
28167 matthijst
pi_215134289
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 09:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ben jij een inwoner van Weiteveen? :')
Nee, iemand die wel een heel artikel kan lezen.
Maar ik snap dat jij de gequote stukken hierboven verder wel normaal vindt.
ben jij familie van Sam en Ineke (om je eigen vergelijking maar eens te gebruiken)?

En idd: die Richard is een psycho.
Die twee dooien waren geen heiligen, is wat ik zeg.
Verdien je dan vermoord te worden? Neen.

[ Bericht 7% gewijzigd door matthijst op 30-09-2024 09:59:39 ]
  maandag 30 september 2024 @ 09:59:58 #249
438527 MissButterflyy
pi_215134382
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:50 schreef matthijst het volgende:

[..]
Nee, iemand die wel een heel artikel kan lezen.
Maar ik snap dat jij de gequote stukken hierboven verder wel normaal vindt.
ben jij familie van Sam en Ineke (om je eigen vergelijking maar eens te gebruiken)?
Ik heb het artikel ook gelezen.
Het is aan de rechter er verder over te oordelen. Feit is dat twee mensen op een beestachtige manier zijn vermoord waar hun zoon bij was. Dat er wel of niet een bouwkundig onderzoek aan hun huis is gedaan zal er niet toedoen.

Veel zal afhangen van de onderzoeken in het Pieter baan centrum, en wat er op die hersenscan te zien is van de dader. Maar vermoed dat hij alsnog een lange straf gaat krijgen, met of zonder TBS.
pi_215134401
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:50 schreef matthijst het volgende:

[..]

Verdien je dan vermoord te worden? Neen.
fijn dat je er zo instaat.
  maandag 30 september 2024 @ 10:03:39 #251
438527 MissButterflyy
pi_215134409
Het doet er verder ook niet toe of Ineke en Sam fijne mensen waren of niet. Ze kunnen zich niet meer verdedigen.
  maandag 30 september 2024 @ 10:15:21 #252
28167 matthijst
pi_215134522
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 09:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik heb het artikel ook gelezen.
Het is aan de rechter er verder over te oordelen. Feit is dat twee mensen op een beestachtige manier zijn vermoord waar hun zoon bij was. Dat er wel of niet een bouwkundig onderzoek aan hun huis is gedaan zal er niet toedoen.

Veel zal afhangen van de onderzoeken in het Pieter baan centrum, en wat er op die hersenscan te zien is van de dader. Maar vermoed dat hij alsnog een lange straf gaat krijgen, met of zonder TBS.
Dan kan je al dit soort topics wel sluiten.
  maandag 30 september 2024 @ 10:16:31 #253
28167 matthijst
pi_215134527
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 10:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Het doet er verder ook niet toe of Ineke en Sam fijne mensen waren of niet. Ze kunnen zich niet meer verdedigen.
Dat hoeft toch ook niet?
Ze zijn dood, maar doordat ze zelf (met Richard) alles opnamen hoor je nu wat er over en weer gebeurd is.
Netflix kan er wel een mooie docu over maken.
"Monster in Weiteveen"

Veelzeggen plaatje ook:
  maandag 30 september 2024 @ 10:20:07 #254
438527 MissButterflyy
pi_215134550
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:16 schreef matthijst het volgende:

[..]
Dat hoeft toch ook niet?
Ze zijn dood, maar doordat ze zelf (met Richard) alles opnamen hoor je nu wat er over en weer gebeurd is.
Netflix kan er wel een mooie docu over maken.
"Monster in Weiteveen"

Veelzeggen plaatje ook:
[ afbeelding ]
Dat is AI?
  maandag 30 september 2024 @ 10:24:10 #255
28167 matthijst
pi_215134570
Dat plaatje staat bij het artikel van het AD.
Schijnbaar was ze aan het filmen toen Richard met pistool de auto uitkwam en op dr af liep.

Ze kunnen moeilijk screenshots gaan posten lijkt me.
pi_215134729
quote:
'

Koekoek.
pi_215219178
Mannelijk slachtoffer dubbele moord Weiteveen lag in bed toen hij werd neergeschoten

https://www.rtvdrenthe.nl(...)j-werd-neergeschoten
  roze woensdag 9 oktober 2024 @ 16:07:32 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215219180
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Mannelijk slachtoffer dubbele moord Weiteveen lag in bed toen hij werd neergeschoten

https://www.rtvdrenthe.nl(...)j-werd-neergeschoten
:o
pi_215230460
Dit stuk was echt Nederland in een notendop
quote:
Het oplopende conflict is aangemeld voor het ‘project woningoverlast’, maar die aanvraag wordt afgewezen. Want Richards schuur is geen woning.
Tegelijkertijd als je die AD reconstructie leest: ik vraag me af wat je als instantie, of politie nou met zoiets aankan. Kennelijk filmen die mensen elkaar steeds als ze elkaar tegenkomen, maar ze doen dingen die net wel of net niet strafbaar zijn en als ze al strafbaar zijn 0 gevolgen hebben. In het klein zie je dit ook wel eens bij De Rijdende Rechter en dan gaat ‘t vaak nog om huurhuizen waar je de woningbouw zou kunnen vragen 1 partij te verhuizen.

Als je de reconstructie leest was dit uiteindelijk de uitkomst geworden, de vader van Ineke had dat goed door.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_215335260
Boerderij drama Weiteveen staat te koop, moet zes ton opbrengen

quote:
WEITEVEEN - De woonboerderij in Weiteveen die begin dit jaar het toneel was van een vreselijke moordpartij, waarbij de nieuwe bewoners werden doodgeschoten door de verkoper, is te koop gezet. De vraagprijs is 600.000 euro.

De woning is op Funda te zien. In januari van dit jaar kwamen een 38-jarige Poolse man en een vrouw van 44 jaar om het leven nadat ze met wapens waren aangevallen door Richard K. Hij had eind 2022 de boerenwoning met paardenstallen verkocht aan het echtpaar uit Velsen-Zuid, maar er was forse ruzie ontstaan toen er verborgen gebreken aan het licht zouden zijn gekomen.

Die ruzie escaleerde razendsnel. Beide partijen maakten elkaar het leven zuur, zo bleek eerder tijdens de voorbereidende zittingen na de dubbele moord.

Uit gegevens van het Kadaster bleek dat Richard K. zijn woning eind 2022 voor 750.000 euro had verkocht aan Przemyslaw Czerniawski en zijn vrouw Ineke Mussche.

Anderhalve ton minder
Na het drama in het Drentse dorp staat het dus voor anderhalve ton minder te koop. De ruime woning - gebouwd in 1935, met zeven kamers waarvan vier om te slapen - is van binnenuit goed te bekijken met zogeheten 360-graden-beeld. Ook zijn er tal van foto’s geplaatst die een indruk geven van het verkoopobject.

De makelaar omschrijft de plek als gelegen ‘aan het eind van een doodlopende weg’. ,,Buiten de bebouwde kom, landelijk, met een vrij uitzicht’. Er is een bouwtechnisch rapport aanwezig, opgesteld in september 2024. Over de tragedie die begin dit jaar plaatshad, wordt met geen woord gerept.

https://www.telegraaf.nl/(...)et-zes-ton-opbrengen
  Spellchecker maandag 21 oktober 2024 @ 20:45:11 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215335275
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]

https://www.funda.nl/deta(...)rgerweg-49/43770763/
pi_215337920
Heeft de FOK!-recherche nog geen restanten van geweldssporen gevonden? :!

Je ziet sowieso wel dat het huis diverse mankementen vertoont. Vochtplekken in plafond, slecht voegwerk tegels.
  Redactie Sport dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:13:51 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215337930
6 ton voor een krot met twee geesten. Je bent niet goed als je dat betaalt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215337999
Mooi huisje, ik ga deze kopen
graag op anoniem
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:31:09 #265
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_215338039
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 ton voor een krot met twee geesten. Je bent niet goed als je dat betaalt.
Wel een perceel met een oppervlak van meer dan 2 voetbalvelden.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:34:50 #266
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215338055
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 08:31 schreef tja77 het volgende:

[..]
Wel een perceel met een oppervlak van meer dan 2 voetbalvelden.
Doordrenkt met het bloed van de vorige kopers die durfden te klagen over alle verborgen gebreken.

In een buurt waar ze de dader best begrijpen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:44:53 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215338084
Ik denk niet dat ze die 6 ton ervoor gaan krijgen.

Ik hoop wel dat ze alles tussen het bedrag dat de slachtoffers ervoor betaald hebben en het nu voor verkocht gaat worden bij de dader opgehaald gaat worden.
Niet als smartengeld maar als schadeloosstelling.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:47:18 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215338092
Het is gezien de staat van het huis en de gebeurtenissen eigenlijk alleen geschikt als bouwgrond, dus het hele pand tegen de vlakte en iets nieuws bouwen.

En daar is het op die locatie veel te duur voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215338129
quote:
Vrij luguber gevoel krijg ik bij het bekijken van die foto's, wetende wat zich daar heeft afgespeeld..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:37:06 #270
438527 MissButterflyy
pi_215338367
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 08:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Doordrenkt met het bloed van de vorige kopers die durfden te klagen over alle verborgen gebreken.

In een buurt waar ze de dader best begrijpen.
Het huis zal vast dan wel weer door een bekende uit het dorp worden gekocht.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:38:00 #271
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215338374
quote:

gelegen ‘aan het eind van een doodlopende weg’
Treffend.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:40:18 #272
38496 Perrin
pi_215338390
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het huis zal vast dan wel weer door een bekende uit het dorp worden gekocht.
Ja kan me niet voorstellen dat je als buitenstaander daar vrijwillig tussen gaat zitten.
pi_215338392
quote:
quote:
De woning is uitermate geschikt voor gezinsbewoning
Uhuh. :') Dat bleek wel.

quote:
De woning is gelegen aan de rand van Weiteveen, aan het eind van een doodlopende weg.
Dat hebben ze geweten.

Makelaar zijn is ook een vak apart. "Hoe kan ik dit mooier laten klinken?"
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:57:14 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215338485
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja kan me niet voorstellen dat je als buitenstaander daar vrijwillig tussen gaat zitten.
Ik zou luidkeels begrip juichend voor de daders daar gaan wonen als dat betekende dat ik dat huis zou mogen kopen. De context is dat ik hier vlak naast een meermalen voor drugs- en geweldsdelicten veroordeelde criminele familie woon en vastzit aan mijn woning door de verziekte woningmarkt.
pi_215338503
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:41 schreef Drxx het volgende:

[..]
[..]
Uhuh. :') Dat bleek wel.
[..]
Dat hebben ze geweten.

Makelaar zijn is ook een vak apart. "Hoe kan ik dit mooier laten klinken?"
Tja, ik zou er niet kunnen wonen. Je weet gewoon dat iemand daar koelbloedig is vermoord. Hoe "mooi" het verhaal, huis etc. ook is.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:02:42 #276
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215338514
quote:
Mooi plekje wel voor die prijs.
Flink stuk land erbij, mooi uitzicht.

Als je het nu koopt voor 600k zou je het over 10 jaar als niemand er meer aan denkt kunnen verkopen voor 1 mil.
pi_215338518
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik zou luidkeels begrip juichend voor de daders daar gaan wonen als dat betekende dat ik dat huis zou mogen kopen. De context is dat ik hier vlak naast een meermalen voor drugs- en geweldsdelicten veroordeelde criminele familie woon en vastzit aan mijn woning door de verziekte woningmarkt.
Jij woont echt kut hè :D
pi_215338579
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:02 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Mooi plekje wel voor die prijs.
Flink stuk land erbij, mooi uitzicht.

Als je het nu koopt voor 600k zou je het over 10 jaar als niemand er meer aan denkt kunnen verkopen voor 1 mil.
De laatste supermarkt in het dorp gaat nu wel dicht, dus je moet wel zo'n zes kilometer fietsen om boodschappen te kunnen doen.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:36:10 #279
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215339089
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jij woont echt kut hè :D
Je zou eens moeten komen barbecueën als het weer mooi weer is. Zit je heerlijk aan je vleesje, hoor je op de achtergrond dit:

• een kankerserenade
• een niet aflatende stroom brommertjes die drugs komen halen of gaan brengen
• diverse sirenes (niet voor de dealertjes, woon vlakbij een hoofdweg)
• keiharde Whitney Houston uit tuin 1
• keiharde Frans Bauer (karaoke!) uit tuin 2
• minstens 2 niet opgevoede honden
• minstens 2 niet opvoedende schreeuwende hondeneigenaren
• krijsende vrije uitloopkinderen (vanaf 7:00 in de vakanties)
• wollah
• zoiets doet mijn kind niet

Dus dan maar liever tussen de mensen die ik toch niet zo goed versta als ze over mij roddelen en in geesten geloof ik niet.
pi_215339144
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Qarrad het volgende:

Je zou eens moeten komen barbecueën als het weer mooi weer is. Zit je heerlijk aan je vleesje, hoor je op de achtergrond dit:

• een kankerserenade
• wollah

Dus dan maar liever tussen de mensen die ik toch niet zo goed versta als ze over mij roddelen en in geesten geloof ik niet.
Daar zou ik ook heel ongelukkig van worden. Dan maar een huis met een naar verleden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:45:36 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215339149
quote:

[..]

• een kankerserenade
• wollah

Maar je barbecuet nog wel :Y)
pi_215339188
Die man was uiteindelijk dood in een 'sloot' belandt dacht ik. Vraag me af of dat die vijver aan de achterzijde is.

Het is verder best een leuk optrekje. Richard had het beter zelf kunnen houden. Als hij idd een paar huizen verderop is gaan wonen, is dat vast niet van weelde geweest. Dat was een nog oudere bende als ik 't goed heb.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:52:49 #283
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215339202
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:45 schreef maily het volgende:

[..]
Maar je barbecuet nog wel :Y)
Eerste levensbehoefte!
En verder ben ik er vrij goed in om erom te lachen en dingen te negeren hoor ;)

Ken trouwens wat mensen uit Weiteveen (niet betrokken hoor) en volgens mij vallen ze wel mee. Beetje stug in het begin, maar daarna prima volk. Ze hebben ook een normale mening over wat er is gebeurd.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:54:02 #284
438527 MissButterflyy
pi_215339210
quote:

[..]

• een kankerserenade
• wollah

Zit je gehuurd of gekocht?
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:55:47 #285
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215339221
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zit je gehuurd of gekocht?
Huur. En dus muurvast, want 1 x modaal.
pi_215339226
quote:

[..]

• een kankerserenade
• wollah

Wat een ellende ;(

Oh en vrije uitloopkinderen :D _O-

Verder wat Isabeau zegt natuurlijk.

Kom nog weleens in de wijk waar ik als eerste een huis heb bezichtigd, dat appartement was geweldig, 24m² groter als wat ik nu heb.
Wel inc schietpartijen gewoon overdag, drugsrunners af en aan etc etc.

Dan dank ik God op mijn blote knietjes dat ik in deze wijk terecht ben gekomen.
pi_215339243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mooi klote -O-
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:00:19 #288
438527 MissButterflyy
pi_215339260
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde, zit gelukkig gehuurd in een betere buurt. Zou wel iets groter willen wonen, maar dan is de kans groot dat ik in een tokkie buurt terecht kom. Dus dan liever iets minder ruimte en meer rust.
pi_215339266
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:51 schreef Tjoent het volgende:
Die man was uiteindelijk dood in een 'sloot' belandt dacht ik. Vraag me af of dat die vijver aan de achterzijde is.

quote:
Eerst kwam hij vlak voor het huis Ineke tegen in haar auto. Nadat zij begon te toeteren schoot hij haar achter het stuur dood.

[..]
Daarna ging hij naar het huis en raakte daarbinnen in gevecht met Sam. Sam vluchtte daarna bloedend naar buiten, waarna K. hem beschoot en met de kolf van zijn geweer nog meerdere klappen gaf. Het doodschieten van Ineke en het schieten en slaan van Sam staan op camera. Maar de worsteling tussen K. en Sam ín het huis is niet gefilmd.
Ik denk eerder aan de voorkant van het huis..
pi_215339294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
[..]
Ik denk eerder aan de voorkant van het huis..
Daar zie ik niet echt een sloot, op maps. Wel iets afgegraven naast de inritten maar niet diep oid.
pi_215339298
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:04 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Daar zie ik niet echt een sloot, op maps. Wel iets afgegraven naast de inritten maar niet diep oid.
Dan blijft het alsnog een sloot natuurlijk.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:05:36 #292
38496 Perrin
pi_215339305
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde, zit gelukkig gehuurd in een betere buurt. Zou wel iets groter willen wonen, maar dan is de kans groot dat ik in een tokkie buurt terecht kom. Dus dan liever iets minder ruimte en meer rust.
Goede buurt vind ik ook belangrijker dan extra woonruimte.
pi_215339309
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dan blijft het alsnog een sloot natuurlijk.
Dat is waar ja. Ik sloot het al niet uit :P
pi_215339316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:05 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Dat is waar ja. Ik sloot het al niet uit :P
In de tuin ligt ook meer een vijver en het is vrij ver van het woonhuis verwijderd. Het is ook vastgelegd op camera's, dus lijkt me de voorkant van het huis aannemelijker.
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:28:24 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215339447
Stomme vraag maar gaat dat geld van de verkoop naar de kinderen van Ineke en Sam?
pi_215339482
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
Stomme vraag maar gaat dat geld van de verkoop naar de kinderen van Ineke en Sam?
Denk dat het met verlies wordt verkocht :X
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:35:56 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215339488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:14 schreef Idisrom het volgende:

[..]
De laatste supermarkt in het dorp gaat nu wel dicht, dus je moet wel zo'n zes kilometer fietsen om boodschappen te kunnen doen.
Als je zo'n huis kunt kopen, heb je ook wel een auto b :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:39:42 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215339521
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je zo'n huis kunt kopen, heb je ook wel een auto b :+
Sowieso als je in die gehuchten van Emmen woont lijkt een auto mij wel handig. Net als Emmer Compas enz.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215339539
Ben wel heel benieuwd naar alle details ofwel de feiten die het OM zal presenteren. Of er in de keuken geweld heeft plaatsgevonden. Daar lijken nog wel wat restanten van het één en ander te zitten.
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:43:37 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215339551
Ik weet niet hoe slecht mijn ogen zijn maar ik zie niks op die foto's wat gek is ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')