Ik woon ook in de gemeente Emmen dus ik lees en hoor dat.quote:Op zondag 29 september 2024 13:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
Is natuurlijk BS dat hij de stekkers uit de camera's trok "omdat ze toch geen zin hebben".quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:53 schreef Sephael het volgende:
Uit het AD:
[..]
Holy fuck, wat een idioot. Willen alle mensen die destijds riepen dat het wel terecht zou zijn, want buutnloanders, nu even publiekelijk excuses maken? 30 jaar opsluiten en tbs er achteraan voor deze gek. Eerst mensen proberen te naaien met een veel te dure woning met gebreken, en als ze dat dan niet slikken dit soort shit uithalen. Ongelofelijk.
Nou, dat schiet zijn doel ook weer lekker voorbij. Je mag toch hopen dat de ambtenaar die dat heeft afgestempeld nog even is gevraagd of hij wel helemaal goed is?quote:Het oplopende conflict is aangemeld voor het ‘project woningoverlast’, maar die aanvraag wordt afgewezen. Want Richards schuur is geen woning.
Ook afscheidsbrief en nog even de paardjes nog een laatste keer voeren..quote:Op zondag 29 september 2024 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is natuurlijk BS dat hij de stekkers uit de camera's trok "omdat ze toch geen zin hebben".
Dit is echt wel met voorbedachte rade en hij wilde niet dat het bewijsmateriaal tegen hem op zijn eigen harde schijven stond.
Het kan best zijn dat hij al die nonsens over "getrigged raken" gewoon verklaard heeft.quote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook afscheidsbrief en nog even de paardjes nog een laatste keer voeren..
En ook de weg blokkeren maar dan "getriggerd" raken door 7 keer toeteren van Ineke...
Dat lijkt me iets teveel interpretatie van de journalist op dat punt.
Later valt ook te lezen dat Richard totaal uit z'n dak ging na de moord op Sam, z'n uitspraken over dat Sam z'n gezin kapot zou maken duidt ook redelijk op voorberade wijze.
Bizar. Zo moeilijk om voor te stellen ditquote:Op zondag 29 september 2024 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon ook in de gemeente Emmen dus ik lees en hoor dat.
Het is echt zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en Richard was geen onbekende daar in het dorp en die slachtoffers waren wel redelijk nieuw daar dus Richard moet er wel dan wel een goede reden voor hebben gehad enz lees je dan.quote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bizar. Zo moeilijk om voor te stellen dit
Twee buitenstaanders opgeruimd, helemaal niet zo moeilijk voor te stellen. Niets menselijks is hen vreemd.quote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bizar. Zo moeilijk om voor te stellen dit
Ja dat die vermoorde man Pools was maakte het niet beter helaas. Gezellig dorp wel Weiteveen.quote:Op zondag 29 september 2024 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Twee buitenstaanders opgeruimd, helemaal niet zo moeilijk voor te stellen. Niets menselijks is hen vreemd.
Hij probeert het heel erg te gooien op die tia's en hersenbloeding inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat hij al die nonsens over "getrigged raken" gewoon verklaard heeft.
Maar als iemand mij te weg blokkeert vlak voor mijn huis, en die persoon is ook nog eens degene met wie ik al een jaar een conflict heb waarbij bedreigingen geuit zijn, reken dan maar dat ik ook ga toeteren als ik niet achteruit kan rijden.
Inderdaad bizarquote:Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is echt zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en Richard was geen onbekende daar in het dorp en die slachtoffers waren wel redelijk nieuw daar dus Richard moet er wel dan wel een goede reden voor hebben gehad enz lees je dan.
Maar het is bizar ja.
Dat is ook onnodig generaliserend. Ja de mensen met het meeste lawaai waren het met hem eens.quote:Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is echt zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en Richard was geen onbekende daar in het dorp en die slachtoffers waren wel redelijk nieuw daar dus Richard moet er wel dan wel een goede reden voor hebben gehad enz lees je dan.
Maar het is bizar ja.
Wel alles op je tia's en hersenbloeding gooien maar niemand die het ondanks die tia's en hersenbloeding een raar idee vond dat hij nog steeds legale wapens had.quote:Op zondag 29 september 2024 15:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij probeert het heel erg te gooien op die tia's en hersenbloeding inderdaad.
Lijkt er overigens ook heel erg op dat de politie ook een jaar lang verkeerd gehandeld heeft en signalen (bewust?) genegeerd hebben.
‘Met hem eens’?quote:Op zondag 29 september 2024 16:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is ook onnodig generaliserend. Ja de mensen met het meeste lawaai waren het met hem eens.
En dan vlak voor de moorden nog even heel "netjes" aan de politie aanbieden om de wapens vrijwillig in te leveren, wetende dat hij nog 2 wapens op zak had en een geweer in de auto had liggen.quote:Op zondag 29 september 2024 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel alles op je tia's en hersenbloeding gooien maar niemand die het ondanks die tia's en hersenbloeding een raar idee vond dat hij nog steeds legale wapens had.
Maandje later:quote:Sam en Ineke krijgen de sleutel. Ze hebben geen bouwkundig onderzoek laten uitvoeren en Richard laat in het contract opnemen dat hij ook niet verantwoordelijk is voor gebreken aan het huis. De woning is in 1935 gebouwd en de bouwkwaliteit is daar ook naar.
Ook mooi:quote:Sam en Ineke stellen Richard op 16 februari per mail officieel aansprakelijk voor verborgen gebreken. Richard is zeer onaangenaam verrast. Hij moet opdraaien voor de kosten van het herstel van de verzakte keukenvloer.
Toch met de verkeerde lopen fokken, die Sam.quote:Sam vindt dat hij vals wordt beschuldigd en haalt in het bijzijn van de agenten een honkbalknuppel uit de bosjes die agenten van hem afpakken. Ineke zegt dat Sam te veel gedronken had en daardoor 'even een fout maakte'.
Later stuurt Richard een filmpje naar de politie waarin Sam hem met de dood bedreigt: ,,Ik wil jullie lekker doodschieten maar dat mag niet. Jullie zijn kutburen en we gaan zien wie het sterkst is."
quote:Ineke reageert woedend. Ze wil het hele dorp laten weten dat Richard een pedofiel is die kinderen lastig valt.
Nou sammie boy, helemaal niks, kon je met dat pistool van jequote:Sam experimenteert op 3 januari met een nachtkijker en filmt daarmee de schuur van Richard. In de video spreekt hij in het Pools en vertelt hij dat hij een luchtbuks heeft gekocht. Het pistool laat hij opvoeren, waardoor het wapen tot 300 meter ver kan schieten. 'Nog even en kom je achter wat een pistool kan'.
Huh, ik dacht dat Sam geen kopstoter wasquote:Op de filmpjes die ze allebei maken is te zien dat Sam twee keer een kopstoot geeft in de richting van Richard, waarna Sam wordt aangehouden.
Na zijn vrijlating appt Sam met vermoedelijk zijn broer waarin hij toegeeft een kopstoot te hebben gegeven: ,,Volgende keer ga ik zijn hoofd verbrijzelen."
We zullen zien wat de rechter ervan zegt, of Sam en Ineke idd ook niet zo’n fijne lui waren.quote:Op maandag 30 september 2024 07:33 schreef matthijst het volgende:
Fijne lui, die Sam & Ineke.
[..]
Maandje later:
[..]
Ook mooi:
[..]
Toch met de verkeerde lopen fokken, die Sam.
[..]
[..]
Nou sammie boy, helemaal niks, kon je met dat pistool van je
[..]
Huh, ik dacht dat Sam geen kopstoter was![]()
Wel ironisch dat Richard later Sams hoofd probeerde te verbrijzelen door de kolf van zn geweer erop kapot te slaan. Maar daar zingt Alanis dan weer niet over.
Trieste zaak, maar die Sam en Ineke bleken toch ook niet de lieve onschuldige engeltjes die toevallig pech met Richard hadden gehad. Begon al met bewust een contract tekenen dat je een huis koopt zonder aankoopkeuring en Richard niet verantwoordelijk is voor eventuele gebreken. Om hem vervolgens een maandje na de aankoop aansprakelijk te stellen voor de gebreken.
Politie en hulpverlening hebben wel aardig gefaald. Al hou je een bende psycho's toch niet tegen.
boeit verder ook weinig of ze geen fijne lui waren, ze zijn genadeloos afgeslacht. Dat goedpraten is imo best ziek.quote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We zullen zien wat de rechter ervan zegt, of Sam en Ineke idd ook niet zo’n fijne lui waren.
Weet je, ik denk dat deze ‘feiten’ niks afdoen aan de ernst van het feit dat ze vermoord zijn.
niemand is aan het schuimbekken en nu ga je ook nog dingen verzinnen die hadden kunnen gebeuren.quote:Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef matthijst het volgende:
Ziek
'
Had het nog een weekje gegeven dan had Sam zn pistool wellicht laten opvoeren en was er andersom geschoten.
Was het nog steeds een slachting geweest en had je kunnen schuimbekken om Sam.
Volkomen de weg kwijt. Wat een tiran, die Richard.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:53 schreef Sephael het volgende:
Uit het AD:
[..]
Holy fuck, wat een idioot. Willen alle mensen die destijds riepen dat het wel terecht zou zijn, want buutnloanders, nu even publiekelijk excuses maken? 30 jaar opsluiten en tbs er achteraan voor deze gek. Eerst mensen proberen te naaien met een veel te dure woning met gebreken, en als ze dat dan niet slikken dit soort shit uithalen. Ongelofelijk.
Ben jij een inwoner van Weiteveen?quote:Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef matthijst het volgende:
Ziek
'
Had het nog een weekje gegeven dan had Sam zn pistool wellicht laten opvoeren en was er andersom geschoten.
Nee, iemand die wel een heel artikel kan lezen.quote:Op maandag 30 september 2024 09:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben jij een inwoner van Weiteveen?
Ik heb het artikel ook gelezen.quote:Op maandag 30 september 2024 09:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, iemand die wel een heel artikel kan lezen.
Maar ik snap dat jij de gequote stukken hierboven verder wel normaal vindt.
ben jij familie van Sam en Ineke (om je eigen vergelijking maar eens te gebruiken)?
fijn dat je er zo instaat.quote:Op maandag 30 september 2024 09:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Verdien je dan vermoord te worden? Neen.
Dan kan je al dit soort topics wel sluiten.quote:Op maandag 30 september 2024 09:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb het artikel ook gelezen.
Het is aan de rechter er verder over te oordelen. Feit is dat twee mensen op een beestachtige manier zijn vermoord waar hun zoon bij was. Dat er wel of niet een bouwkundig onderzoek aan hun huis is gedaan zal er niet toedoen.
Veel zal afhangen van de onderzoeken in het Pieter baan centrum, en wat er op die hersenscan te zien is van de dader. Maar vermoed dat hij alsnog een lange straf gaat krijgen, met of zonder TBS.
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 30 september 2024 10:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Het doet er verder ook niet toe of Ineke en Sam fijne mensen waren of niet. Ze kunnen zich niet meer verdedigen.
Dat is AI?quote:Op maandag 30 september 2024 10:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?
Ze zijn dood, maar doordat ze zelf (met Richard) alles opnamen hoor je nu wat er over en weer gebeurd is.
Netflix kan er wel een mooie docu over maken.
"Monster in Weiteveen"
Veelzeggen plaatje ook:
[ afbeelding ]
Koekoek.quote:Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef matthijst het volgende:
Ziek
'
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Mannelijk slachtoffer dubbele moord Weiteveen lag in bed toen hij werd neergeschoten
https://www.rtvdrenthe.nl(...)j-werd-neergeschoten
Tegelijkertijd als je die AD reconstructie leest: ik vraag me af wat je als instantie, of politie nou met zoiets aankan. Kennelijk filmen die mensen elkaar steeds als ze elkaar tegenkomen, maar ze doen dingen die net wel of net niet strafbaar zijn en als ze al strafbaar zijn 0 gevolgen hebben. In het klein zie je dit ook wel eens bij De Rijdende Rechter en dan gaat ‘t vaak nog om huurhuizen waar je de woningbouw zou kunnen vragen 1 partij te verhuizen.quote:Het oplopende conflict is aangemeld voor het ‘project woningoverlast’, maar die aanvraag wordt afgewezen. Want Richards schuur is geen woning.
quote:WEITEVEEN - De woonboerderij in Weiteveen die begin dit jaar het toneel was van een vreselijke moordpartij, waarbij de nieuwe bewoners werden doodgeschoten door de verkoper, is te koop gezet. De vraagprijs is 600.000 euro.
De woning is op Funda te zien. In januari van dit jaar kwamen een 38-jarige Poolse man en een vrouw van 44 jaar om het leven nadat ze met wapens waren aangevallen door Richard K. Hij had eind 2022 de boerenwoning met paardenstallen verkocht aan het echtpaar uit Velsen-Zuid, maar er was forse ruzie ontstaan toen er verborgen gebreken aan het licht zouden zijn gekomen.
Die ruzie escaleerde razendsnel. Beide partijen maakten elkaar het leven zuur, zo bleek eerder tijdens de voorbereidende zittingen na de dubbele moord.
Uit gegevens van het Kadaster bleek dat Richard K. zijn woning eind 2022 voor 750.000 euro had verkocht aan Przemyslaw Czerniawski en zijn vrouw Ineke Mussche.
Anderhalve ton minder
Na het drama in het Drentse dorp staat het dus voor anderhalve ton minder te koop. De ruime woning - gebouwd in 1935, met zeven kamers waarvan vier om te slapen - is van binnenuit goed te bekijken met zogeheten 360-graden-beeld. Ook zijn er tal van foto’s geplaatst die een indruk geven van het verkoopobject.
De makelaar omschrijft de plek als gelegen ‘aan het eind van een doodlopende weg’. ,,Buiten de bebouwde kom, landelijk, met een vrij uitzicht’. Er is een bouwtechnisch rapport aanwezig, opgesteld in september 2024. Over de tragedie die begin dit jaar plaatshad, wordt met geen woord gerept.
https://www.telegraaf.nl/(...)et-zes-ton-opbrengen
https://www.funda.nl/deta(...)rgerweg-49/43770763/quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:43 schreef Nober het volgende:
Boerderij drama Weiteveen staat te koop, moet zes ton opbrengen
[..]
Wel een perceel met een oppervlak van meer dan 2 voetbalvelden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 ton voor een krot met twee geesten. Je bent niet goed als je dat betaalt.
Doordrenkt met het bloed van de vorige kopers die durfden te klagen over alle verborgen gebreken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel een perceel met een oppervlak van meer dan 2 voetbalvelden.
Vrij luguber gevoel krijg ik bij het bekijken van die foto's, wetende wat zich daar heeft afgespeeld..quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)rgerweg-49/43770763/
Het huis zal vast dan wel weer door een bekende uit het dorp worden gekocht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Doordrenkt met het bloed van de vorige kopers die durfden te klagen over alle verborgen gebreken.
In een buurt waar ze de dader best begrijpen.
Treffend.quote:Boerderij drama Weiteveen staat te koop, moet zes ton opbrengen
gelegen ‘aan het eind van een doodlopende weg’
Ja kan me niet voorstellen dat je als buitenstaander daar vrijwillig tussen gaat zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het huis zal vast dan wel weer door een bekende uit het dorp worden gekocht.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Uhuh.quote:De woning is uitermate geschikt voor gezinsbewoning
Dat hebben ze geweten.quote:De woning is gelegen aan de rand van Weiteveen, aan het eind van een doodlopende weg.
Ik zou luidkeels begrip juichend voor de daders daar gaan wonen als dat betekende dat ik dat huis zou mogen kopen. De context is dat ik hier vlak naast een meermalen voor drugs- en geweldsdelicten veroordeelde criminele familie woon en vastzit aan mijn woning door de verziekte woningmarkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja kan me niet voorstellen dat je als buitenstaander daar vrijwillig tussen gaat zitten.
Tja, ik zou er niet kunnen wonen. Je weet gewoon dat iemand daar koelbloedig is vermoord. Hoe "mooi" het verhaal, huis etc. ook is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Uhuh.Dat bleek wel.
[..]
Dat hebben ze geweten.
Makelaar zijn is ook een vak apart. "Hoe kan ik dit mooier laten klinken?"
Mooi plekje wel voor die prijs.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Jij woont echt kut hèquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zou luidkeels begrip juichend voor de daders daar gaan wonen als dat betekende dat ik dat huis zou mogen kopen. De context is dat ik hier vlak naast een meermalen voor drugs- en geweldsdelicten veroordeelde criminele familie woon en vastzit aan mijn woning door de verziekte woningmarkt.
De laatste supermarkt in het dorp gaat nu wel dicht, dus je moet wel zo'n zes kilometer fietsen om boodschappen te kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:02 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Mooi plekje wel voor die prijs.
Flink stuk land erbij, mooi uitzicht.
Als je het nu koopt voor 600k zou je het over 10 jaar als niemand er meer aan denkt kunnen verkopen voor 1 mil.
Je zou eens moeten komen barbecueën als het weer mooi weer is. Zit je heerlijk aan je vleesje, hoor je op de achtergrond dit:quote:
Daar zou ik ook heel ongelukkig van worden. Dan maar een huis met een naar verleden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Qarrad het volgende:
Je zou eens moeten komen barbecueën als het weer mooi weer is. Zit je heerlijk aan je vleesje, hoor je op de achtergrond dit:
• een kankerserenade
• een niet aflatende stroom brommertjes die drugs komen halen of gaan brengen
• diverse sirenes (niet voor de dealertjes, woon vlakbij een hoofdweg)
• keiharde Whitney Houston uit tuin 1
• keiharde Frans Bauer (karaoke!) uit tuin 2
• minstens 2 niet opgevoede honden
• minstens 2 niet opvoedende schreeuwende hondeneigenaren
• krijsende vrije uitloopkinderen (vanaf 7:00 in de vakanties)
• wollah
• zoiets doet mijn kind niet
Dus dan maar liever tussen de mensen die ik toch niet zo goed versta als ze over mij roddelen en in geesten geloof ik niet.
Maar je barbecuet nog welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zou eens moeten komen barbecueën als het weer mooi weer is. Zit je heerlijk aan je vleesje, hoor je op de achtergrond dit:
• een kankerserenade
• wollah
Dus dan maar liever tussen de mensen die ik toch niet zo goed versta als ze over mij roddelen en in geesten geloof ik niet.
Eerste levensbehoefte!quote:
Zit je gehuurd of gekocht?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
• een kankerserenade
• wollah
Wat een ellendequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
• een kankerserenade
• wollah
Mooi klotequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Huur. En dus muurvast, want 1 x modaal.
Ik heb hetzelfde, zit gelukkig gehuurd in een betere buurt. Zou wel iets groter willen wonen, maar dan is de kans groot dat ik in een tokkie buurt terecht kom. Dus dan liever iets minder ruimte en meer rust.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Huur. En dus muurvast, want 1 x modaal.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:51 schreef Tjoent het volgende:
Die man was uiteindelijk dood in een 'sloot' belandt dacht ik. Vraag me af of dat die vijver aan de achterzijde is.
Ik denk eerder aan de voorkant van het huis..quote:Eerst kwam hij vlak voor het huis Ineke tegen in haar auto. Nadat zij begon te toeteren schoot hij haar achter het stuur dood.
[..]
Daarna ging hij naar het huis en raakte daarbinnen in gevecht met Sam. Sam vluchtte daarna bloedend naar buiten, waarna K. hem beschoot en met de kolf van zijn geweer nog meerdere klappen gaf. Het doodschieten van Ineke en het schieten en slaan van Sam staan op camera. Maar de worsteling tussen K. en Sam ín het huis is niet gefilmd.
Daar zie ik niet echt een sloot, op maps. Wel iets afgegraven naast de inritten maar niet diep oid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eerder aan de voorkant van het huis..
Dan blijft het alsnog een sloot natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Daar zie ik niet echt een sloot, op maps. Wel iets afgegraven naast de inritten maar niet diep oid.
Goede buurt vind ik ook belangrijker dan extra woonruimte.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, zit gelukkig gehuurd in een betere buurt. Zou wel iets groter willen wonen, maar dan is de kans groot dat ik in een tokkie buurt terecht kom. Dus dan liever iets minder ruimte en meer rust.
Dat is waar ja. Ik sloot het al niet uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan blijft het alsnog een sloot natuurlijk.
In de tuin ligt ook meer een vijver en het is vrij ver van het woonhuis verwijderd. Het is ook vastgelegd op camera's, dus lijkt me de voorkant van het huis aannemelijker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik sloot het al niet uit
Denk dat het met verlies wordt verkochtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
Stomme vraag maar gaat dat geld van de verkoop naar de kinderen van Ineke en Sam?
Als je zo'n huis kunt kopen, heb je ook wel een auto bquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De laatste supermarkt in het dorp gaat nu wel dicht, dus je moet wel zo'n zes kilometer fietsen om boodschappen te kunnen doen.
Sowieso als je in die gehuchten van Emmen woont lijkt een auto mij wel handig. Net als Emmer Compas enz.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je zo'n huis kunt kopen, heb je ook wel een auto b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |