abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:11:07 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215121215
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ineke zei daarover dat er helemaal geen kopstoot was geweest, dat Richard dat veinzde.
Sam is toen ook weer vrij gelaten door gebrek aan bewijs.
Het verbaast me niks als daar ook beelden van zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:14:22 #219
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215121248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zeker, maar kennelijk niet heel eenduidig of hij Richard ook daadwerkelijk geraakt heeft, hoewel Richard wel naar het ziekenhuis ging met een bult op zijn hoofd.

quote:
Op de filmpjes die ze allebei maken is te zien dat Sam twee keer een kopstoot geeft in de richting van Richard, waarna Sam wordt aangehouden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215121384
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Toen hadden ze nog geen camera's hangen, die kwamen daarna pas.
Al had Richard er toen wel al camera's hangen.
pi_215121407
Taxateurs van woningen kunnen deze casus gebruiken om potentiële klanten duidelijk te maken dat een bouwkundig onderzoek laten doen geen gek idee is, als je op het punt staat een dure oude woning te kopen.
pi_215123179
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Er zijn telefoon beelden van aldus het artikel.
  zondag 29 september 2024 @ 05:09:41 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215123539
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Die vermeende kopstoot was toch twee dagen voor hij ze geliquideerd heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
  roze zondag 29 september 2024 @ 11:32:41 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215125129
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 19:53 schreef Sephael het volgende:
Uit het AD:
[..]
Holy fuck, wat een idioot. Willen alle mensen die destijds riepen dat het wel terecht zou zijn, want buutnloanders, nu even publiekelijk excuses maken? 30 jaar opsluiten en tbs er achteraan voor deze gek. Eerst mensen proberen te naaien met een veel te dure woning met gebreken, en als ze dat dan niet slikken dit soort shit uithalen. Ongelofelijk.
Helaas zijn er nog steeds mensen in Weiteveen die hem steunen.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 29 september 2024 @ 13:29:55 #225
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_215126174
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 11:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Helaas zijn er nog steeds mensen in Weiteveen die hem steunen.
Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
Krekker is de bom!
  roze zondag 29 september 2024 @ 13:41:39 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215126310
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 13:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
Ik woon ook in de gemeente Emmen dus ik lees en hoor dat.
  zondag 29 september 2024 @ 13:44:59 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215126330
quote:
Uit het AD:
[..]
Holy fuck, wat een idioot. Willen alle mensen die destijds riepen dat het wel terecht zou zijn, want buutnloanders, nu even publiekelijk excuses maken? 30 jaar opsluiten en tbs er achteraan voor deze gek. Eerst mensen proberen te naaien met een veel te dure woning met gebreken, en als ze dat dan niet slikken dit soort shit uithalen. Ongelofelijk.
Is natuurlijk BS dat hij de stekkers uit de camera's trok "omdat ze toch geen zin hebben".
Dit is echt wel met voorbedachte rade en hij wilde niet dat het bewijsmateriaal tegen hem op zijn eigen harde schijven stond.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 29 september 2024 @ 14:22:23 #228
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215126602
quote:
Het oplopende conflict is aangemeld voor het ‘project woningoverlast’, maar die aanvraag wordt afgewezen. Want Richards schuur is geen woning.
Nou, dat schiet zijn doel ook weer lekker voorbij. Je mag toch hopen dat de ambtenaar die dat heeft afgestempeld nog even is gevraagd of hij wel helemaal goed is?
pi_215126897
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 13:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Is natuurlijk BS dat hij de stekkers uit de camera's trok "omdat ze toch geen zin hebben".
Dit is echt wel met voorbedachte rade en hij wilde niet dat het bewijsmateriaal tegen hem op zijn eigen harde schijven stond.
Ook afscheidsbrief en nog even de paardjes nog een laatste keer voeren..

En ook de weg blokkeren maar dan "getriggerd" raken door 7 keer toeteren van Ineke...
Dat lijkt me iets teveel interpretatie van de journalist op dat punt.

Later valt ook te lezen dat Richard totaal uit z'n dak ging na de moord op Sam, z'n uitspraken over dat Sam z'n gezin kapot zou maken duidt ook redelijk op voorberade wijze.
  zondag 29 september 2024 @ 15:02:58 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215127311
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ook afscheidsbrief en nog even de paardjes nog een laatste keer voeren..

En ook de weg blokkeren maar dan "getriggerd" raken door 7 keer toeteren van Ineke...
Dat lijkt me iets teveel interpretatie van de journalist op dat punt.

Later valt ook te lezen dat Richard totaal uit z'n dak ging na de moord op Sam, z'n uitspraken over dat Sam z'n gezin kapot zou maken duidt ook redelijk op voorberade wijze.
Het kan best zijn dat hij al die nonsens over "getrigged raken" gewoon verklaard heeft.

Maar als iemand mij te weg blokkeert vlak voor mijn huis, en die persoon is ook nog eens degene met wie ik al een jaar een conflict heb waarbij bedreigingen geuit zijn, reken dan maar dat ik ook ga toeteren als ik niet achteruit kan rijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 29 september 2024 @ 15:06:10 #231
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_215127371
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 13:41 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik woon ook in de gemeente Emmen dus ik lees en hoor dat.
Bizar. Zo moeilijk om voor te stellen dit :X
Krekker is de bom!
  roze zondag 29 september 2024 @ 15:12:39 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215127473
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Het is echt zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en Richard was geen onbekende daar in het dorp en die slachtoffers waren wel redelijk nieuw daar dus Richard moet er wel dan wel een goede reden voor hebben gehad enz lees je dan.

Maar het is bizar ja.
pi_215127493
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Twee buitenstaanders opgeruimd, helemaal niet zo moeilijk voor te stellen. Niets menselijks is hen vreemd.
  roze zondag 29 september 2024 @ 15:16:50 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215127538
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 15:13 schreef Nober het volgende:

[..]
Twee buitenstaanders opgeruimd, helemaal niet zo moeilijk voor te stellen. Niets menselijks is hen vreemd.
Ja dat die vermoorde man Pools was maakte het niet beter helaas. Gezellig dorp wel Weiteveen. :')
pi_215127549
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het kan best zijn dat hij al die nonsens over "getrigged raken" gewoon verklaard heeft.

Maar als iemand mij te weg blokkeert vlak voor mijn huis, en die persoon is ook nog eens degene met wie ik al een jaar een conflict heb waarbij bedreigingen geuit zijn, reken dan maar dat ik ook ga toeteren als ik niet achteruit kan rijden.
Hij probeert het heel erg te gooien op die tia's en hersenbloeding inderdaad.

Lijkt er overigens ook heel erg op dat de politie ook een jaar lang verkeerd gehandeld heeft en signalen (bewust?) genegeerd hebben.
  zondag 29 september 2024 @ 15:44:44 #236
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_215127890
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Het is echt zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en Richard was geen onbekende daar in het dorp en die slachtoffers waren wel redelijk nieuw daar dus Richard moet er wel dan wel een goede reden voor hebben gehad enz lees je dan.

Maar het is bizar ja.
Inderdaad bizar :{

In het AD artikel schemerde ook wel door hoe de dorpsgenoten en wijkagent er tegenover stonden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zondag 29 september 2024 @ 16:26:46 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215128526
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Ama het volgende:

[..]

Maar het is bizar ja.
Dat is ook onnodig generaliserend. Ja de mensen met het meeste lawaai waren het met hem eens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 29 september 2024 @ 17:16:18 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215129250
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2024 15:17 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Hij probeert het heel erg te gooien op die tia's en hersenbloeding inderdaad.

Lijkt er overigens ook heel erg op dat de politie ook een jaar lang verkeerd gehandeld heeft en signalen (bewust?) genegeerd hebben.
Wel alles op je tia's en hersenbloeding gooien maar niemand die het ondanks die tia's en hersenbloeding een raar idee vond dat hij nog steeds legale wapens had.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 29 september 2024 @ 19:03:51 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_215130311
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 16:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat is ook onnodig generaliserend. Ja de mensen met het meeste lawaai waren het met hem eens.
‘Met hem eens’?

Al is alleen de dorpsgek het ‘met hem eens’, dan mag je je als gemeenschap al de ballen uit je broek schamen.

Ongelooflijk dat je zoiets probeert te relativeren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_215131685
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 17:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wel alles op je tia's en hersenbloeding gooien maar niemand die het ondanks die tia's en hersenbloeding een raar idee vond dat hij nog steeds legale wapens had.
En dan vlak voor de moorden nog even heel "netjes" aan de politie aanbieden om de wapens vrijwillig in te leveren, wetende dat hij nog 2 wapens op zak had en een geweer in de auto had liggen.

Heel veel zaken zijn vantevoren bedacht en uitgevoerd.
Misschien dat hij inderdaad wel een stoornis heeft gehad door die tia's of hersenbloeding, dat hij daardoor moeite had met impulscontrole had maar het is niet iets dat opeens getriggered werd door bijv het toeteren, het is allemaal met voorbedachte rade gedaan.

Het filmpje na de moorden laat ook een redelijk rustige man zien, overstuur, dat wel maar wel iemand die nog gewoon na kan denken.
Hij zegt ook zelf dat hij iets heel ergs gedaan heeft en dat hij instructies achter had gelaten voor z'n ex en dochter.

Z'n ex maakte bijna tegelijkertijd ook een filmpje dus die moet ook wel iets geweten hebben lijkt me.
  maandag 30 september 2024 @ 07:33:36 #241
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215133409
Fijne lui, die Sam & Ineke.
quote:
Sam en Ineke krijgen de sleutel. Ze hebben geen bouwkundig onderzoek laten uitvoeren en Richard laat in het contract opnemen dat hij ook niet verantwoordelijk is voor gebreken aan het huis. De woning is in 1935 gebouwd en de bouwkwaliteit is daar ook naar.
Maandje later:
quote:
Sam en Ineke stellen Richard op 16 februari per mail officieel aansprakelijk voor verborgen gebreken. Richard is zeer onaangenaam verrast. Hij moet opdraaien voor de kosten van het herstel van de verzakte keukenvloer.
Ook mooi:
quote:
Sam vindt dat hij vals wordt beschuldigd en haalt in het bijzijn van de agenten een honkbalknuppel uit de bosjes die agenten van hem afpakken. Ineke zegt dat Sam te veel gedronken had en daardoor 'even een fout maakte'.

Later stuurt Richard een filmpje naar de politie waarin Sam hem met de dood bedreigt: ,,Ik wil jullie lekker doodschieten maar dat mag niet. Jullie zijn kutburen en we gaan zien wie het sterkst is."
Toch met de verkeerde lopen fokken, die Sam.

quote:
Ineke reageert woedend. Ze wil het hele dorp laten weten dat Richard een pedofiel is die kinderen lastig valt.
quote:
Sam experimenteert op 3 januari met een nachtkijker en filmt daarmee de schuur van Richard. In de video spreekt hij in het Pools en vertelt hij dat hij een luchtbuks heeft gekocht. Het pistool laat hij opvoeren, waardoor het wapen tot 300 meter ver kan schieten. 'Nog even en kom je achter wat een pistool kan'.
Nou sammie boy, helemaal niks, kon je met dat pistool van je :')

quote:
Op de filmpjes die ze allebei maken is te zien dat Sam twee keer een kopstoot geeft in de richting van Richard, waarna Sam wordt aangehouden.
Na zijn vrijlating appt Sam met vermoedelijk zijn broer waarin hij toegeeft een kopstoot te hebben gegeven: ,,Volgende keer ga ik zijn hoofd verbrijzelen."
Huh, ik dacht dat Sam geen kopstoter was :')
Wel ironisch dat Richard later Sams hoofd probeerde te verbrijzelen door de kolf van zn geweer erop kapot te slaan. Maar daar zingt Alanis dan weer niet over.

Trieste zaak, maar die Sam en Ineke bleken toch ook niet de lieve onschuldige engeltjes die toevallig pech met Richard hadden gehad. Begon al met bewust een contract tekenen dat je een huis koopt zonder aankoopkeuring en Richard niet verantwoordelijk is voor eventuele gebreken. Om hem vervolgens een maandje na de aankoop aansprakelijk te stellen voor de gebreken.
Politie en hulpverlening hebben wel aardig gefaald. Al hou je een bende psycho's toch niet tegen.

[ Bericht 18% gewijzigd door matthijst op 30-09-2024 08:06:06 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 30 september 2024 @ 08:40:51 #242
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215133917
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 07:33 schreef matthijst het volgende:
Fijne lui, die Sam & Ineke.
[..]
Maandje later:
[..]
Ook mooi:
[..]
Toch met de verkeerde lopen fokken, die Sam.
[..]
[..]
Nou sammie boy, helemaal niks, kon je met dat pistool van je :')
[..]
Huh, ik dacht dat Sam geen kopstoter was :')
Wel ironisch dat Richard later Sams hoofd probeerde te verbrijzelen door de kolf van zn geweer erop kapot te slaan. Maar daar zingt Alanis dan weer niet over.

Trieste zaak, maar die Sam en Ineke bleken toch ook niet de lieve onschuldige engeltjes die toevallig pech met Richard hadden gehad. Begon al met bewust een contract tekenen dat je een huis koopt zonder aankoopkeuring en Richard niet verantwoordelijk is voor eventuele gebreken. Om hem vervolgens een maandje na de aankoop aansprakelijk te stellen voor de gebreken.
Politie en hulpverlening hebben wel aardig gefaald. Al hou je een bende psycho's toch niet tegen.
We zullen zien wat de rechter ervan zegt, of Sam en Ineke idd ook niet zo’n fijne lui waren.
Weet je, ik denk dat deze ‘feiten’ niks afdoen aan de ernst van het feit dat ze vermoord zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215133939
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We zullen zien wat de rechter ervan zegt, of Sam en Ineke idd ook niet zo’n fijne lui waren.
Weet je, ik denk dat deze ‘feiten’ niks afdoen aan de ernst van het feit dat ze vermoord zijn.
boeit verder ook weinig of ze geen fijne lui waren, ze zijn genadeloos afgeslacht. Dat goedpraten is imo best ziek.
  maandag 30 september 2024 @ 09:12:39 #244
28167 matthijst
pi_215134056
Ziek :')
'
Had het nog een weekje gegeven dan had Sam zn pistool wellicht laten opvoeren en was er andersom geschoten.
Was het nog steeds een slachting geweest en had je kunnen schuimbekken om Sam.
pi_215134114
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef matthijst het volgende:
'
Had het nog een weekje gegeven dan had Sam zn pistool wellicht laten opvoeren en was er andersom geschoten.

niemand is aan het schuimbekken en nu ga je ook nog dingen verzinnen die hadden kunnen gebeuren.

:')
  Moderator maandag 30 september 2024 @ 09:23:01 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215134125
quote:
Uit het AD:
[..]
Volkomen de weg kwijt. Wat een tiran, die Richard.

@Bezsen
@Caland
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 30 september 2024 @ 09:36:51 #247
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215134211
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef matthijst het volgende:
'

Ben jij een inwoner van Weiteveen? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 30 september 2024 @ 09:50:47 #248
28167 matthijst
pi_215134289
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 09:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ben jij een inwoner van Weiteveen? :')
Nee, iemand die wel een heel artikel kan lezen.
Maar ik snap dat jij de gequote stukken hierboven verder wel normaal vindt.
ben jij familie van Sam en Ineke (om je eigen vergelijking maar eens te gebruiken)?

En idd: die Richard is een psycho.
Die twee dooien waren geen heiligen, is wat ik zeg.
Verdien je dan vermoord te worden? Neen.

[ Bericht 7% gewijzigd door matthijst op 30-09-2024 09:59:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')